Ga naar inhoud

LettyBoob : 7 augustus 2020 : Dr. Hupkens : MFIV


Aanbevolen berichten

Hoi Dames,

Ik lees al even mee met alle verhalen en ervaringen en het lijkt me wel tijd me even voor te stellen. 

9 jaar geleden heb ik mijn eerste bv laten doen. Inmiddels heb ik twee kinderen gekregen en vrij lang borstvoeding kunnen gegeven. 

Vanaf begin af aan was ik eigenlijk al niet tevreden over het formaat en had ze graag groter gehad. Vandaar dat ik besloten heb om voor een wissel te gaan. Ik vind het fijn alle ervaringen en informatie hier te lezen. Ik wou dat ik dit toentertijd had gedaan, dan had ik vast geweten dat je nieuwe borsten snel wennen en je ze misschien wel groter had gehad 🙈

Mocht iemand willen zien hoe ze er nu uit zien na 9 jaar, stuur maar een verzoekje. 

Ik ben btw 1.84 en weeg 82 kg. Vandaar dat 300 cc wel erg weinig oogt denk ik.

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@LettyBoob ik vind je borsten heel natuurlijk ogen mooi hoor. Ik herken echter wel wat je voelde toen je ze net had. Ik had eigenlijk destijds ook groter gewild. Inmiddels waardeer ik mijn natuurlijke look nog steeds het mag wat groter maar wil nog steeds dat het natuurlijk blijft ogen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Nog even wachten ik zal je toevoegen aan mijn album, dan kan je zien wat ik bedoel. 

Ik heb een eerste afspraak bij Diana Gabriels, twee van mijn vriendinnen zijn hier erg tevreden over geweest, al lees ik ook wel mindere verhalen wbt planningen enzo die mislopen. 

Maar goed, ze zijn wel goedkoper dan bv Bergman waar ik de eerste keer geweest ben.

 

@Fje1981 als het goed is is het (eindelijk) gelukt haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Fje1981 ja zo ogen idd vrij natuurlijk. Maar zonder push-up bh in een mooi jurkje of mooie top zie je eigenlijk vrij weinig. Zou graag meer vulling bovenin willen. 

 

Ik heb trouwens nog wel het kaartje dat ik toen meekreeg waar op staat welke protheses het zijn. Maar ik kan nergens vinden hoe of wat qua breedte enzo. Is er iemand die hier verstand van heeft? Of zal ik een nieuwe topic aanmaken?

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai! Ik ben ook benieuwd, kijk graag mee in je album.

Ik denk dat 300cc ook vrij bescheiden is bij jouw lengte. Ik ben 173 cm en 59 kg (nu met m’n nieuwe tieten erin) en vind bij mijn lengte 300cc al bescheiden. 
Ik snap wat jij bedoelt ook met die ruimte ertussen, dat heb ik dus ook en vind ik ergens een beetje jammer. Had zoals @Nog even wachten best wat meer decolleté gewild. Dus als je er zo instaat, zou ik niet te rustig zijn met je wissel! Maar gewoon goed en duidelijk je wensen bespreken.

 

Ik ben overigens ook bij Bergman Clinics geweest, en ja, ze zijn duur, maar ik heb geen seconde spijt gehad. Vind het echt een hele fijne kliniek met super prettig personeel. Net als m’n pc, echt een topper. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@LettyBoob

oh wow inderdaad , dat na 2 kids. Ze zien er eigenlijk nog heel mooi en stevig uit😉

Ik heb echt heel erg lang borstvoeding gegeven . Gingen ook een beetje  hangen.
maar gelukkig geen lift nodig omdat de tepelstand goed stond , maar alle volume aan bovenkant kwijt.  
Ik ben zelf ook blij met de Demi.🥳 Was begin even wennen vanwege de breedte maar ben het gewend.
Hoeveel CC zou je willen bij je wissel? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, LettyBoob zei:

@Fje1981 ja zo ogen idd vrij natuurlijk. Maar zonder push-up bh in een mooi jurkje of mooie top zie je eigenlijk vrij weinig. Zou graag meer vulling bovenin willen. 

 

Ik heb trouwens nog wel het kaartje dat ik toen meekreeg waar op staat welke protheses het zijn. Maar ik kan nergens vinden hoe of wat qua breedte enzo. Is er iemand die hier verstand van heeft? Of zal ik een nieuwe topic aanmaken?

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Je moet Googlen op merk prothese en dan size chart dan kan je de tabellen opzoeken en moet je kunnen zien wat je had op basis van cc en type prothese dus rond of anatomisch 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@LettyBoob je kan in mijn album kijken.

Wat ik had begrepen van de dames op dit forum die ook demi hebben , kwam er eigenlijk op neer dat Demi meer voor wat vollere postuur is en niet smal. Maar Goed je went eraan. En als je mijn voor situatie ziet dan snap je wel dat ik allang blij ben.

🥳

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.