Ga naar inhoud

LettyBoob : 7 augustus 2020 : Dr. Hupkens : MFIV


Aanbevolen berichten

2 uur geleden, Jojojo zei:

Hallo ik ben 1.83 en 80 kilo ik heb 395 cc gekregen en zit op een 80D achteraf had ik ze ook graag groter gewild ik denk dat ik dan 500 cc had gedaan. Het is nu een grote hand vol zeg maar. Zie profielfoto 

@Jojojo mag ik ook naar jou foto’s kijken? Ik begin nu wel echt te twijfelen of 300cc voldoende gaat zijn voor een mooie volle D  cup 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lastig hè @FemkeB heb ik ook hoor! Ik ben 1.83 en 79 kg en heb 380cc anatomisch vd spier als advies gekregen. Hoeft voor mij niet mega te zijn maar ook ik heb wel mijn twijfels door mijn lengte. Moet er wel bij zeggen dat ondanks mijn lengte ik wel een vrij kleine omvang heb van 75cm

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Raven het scheelt wel dat je een kleine omvang hebt, dan zullen ze toch wat groter ogen dan wanneer je een omvang van 80 of 85 hebt. Maar als je echt twijfelt kun je altijd nog een extra keertje laten opmeten? De breedte van je borsten is toch wel bepalend voor het resultaat.

Jij bent ook bijna aan de beurt! Nu wordt het echt aftellen hè 🤗

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden, FemkeB zei:

@Jojojo mag ik ook naar jou foto’s kijken? Ik begin nu wel echt te twijfelen of 300cc voldoende gaat zijn voor een mooie volle D  cup 

Ik heb geen foto's in een album ik zal even kijken of mij dat lukt wat fotos te gaan plaatsen.. Ik heb 80D bh maat maar ze zien eruit als een volle C kleine D, hieronder een voor en na foto ik had een 80A/B van mezelf. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden, LettyBoob zei:

Qua lengte/gewicht zitten we aardig op hetzelfde. Ziet er goed uit op je profielfoto hoor! Wat is jouw borstbreedte? 

Ik ga wel aandringen op de 625cc, wil echt niet wéér teleurgesteld zijn over het formaat. 

Heb je misschien een album aangemaakt wat ik mag bekijken? 

Hoi hoi de borstbreedte weet ik zo niet meer, heb even gekeken maar zie het ook nergens staan in de papieren.. Zou iig meer dan 395 doen wat ik heb.. Het lijkt op een grote C 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Jojojo zei:

Ik heb geen foto's in een album ik zal even kijken of mij dat lukt wat fotos te gaan plaatsen.. Ik heb 80D bh maat maar ze zien eruit als een volle C kleine D, hieronder een voor en na foto ik had een 80A/B van mezelf. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.


Ziet er mooi uit, wauwie! Goeie cleavage! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Jojojo zei:

Ik heb geen foto's in een album ik zal even kijken of mij dat lukt wat fotos te gaan plaatsen.. Ik heb 80D bh maat maar ze zien eruit als een volle C kleine D, hieronder een voor en na foto ik had een 80A/B van mezelf. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Mooi 👍 maar ik zie dit wel als een mooie D cup eigenlijk. Voor mij oogt dit wel zo en jou resultaat zou ik graag willen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, Raven zei:

Lastig hè @FemkeB heb ik ook hoor! Ik ben 1.83 en 79 kg en heb 380cc anatomisch vd spier als advies gekregen. Hoeft voor mij niet mega te zijn maar ook ik heb wel mijn twijfels door mijn lengte. Moet er wel bij zeggen dat ondanks mijn lengte ik wel een vrij kleine omvang heb van 75cm

Ja heel lastig. Ik ben bijna 10cm kleiner dan jou maar wel voller (zit op omtrek 85/90). Ik ga morgen even bellen of 300cc mss toch niet te klein is voor mijn wens voor een volle D cup en ook even wat rijst in een zakje gooien om thuis te passen haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, FemkeB zei:

Mooi 👍 maar ik zie dit wel als een mooie D cup eigenlijk. Voor mij oogt dit wel zo en jou resultaat zou ik graag willen.

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Jojojo zei:

Weet je al wat het gaat worden?

 

Groetjes jolanda 

@Jojojo ik ga toch voor het advies van de arts, 300cc na goed overleg met mijn man ook. Hij is bang dat ze anders weer te groot en minder natuurlijk worden en ik heb al gekozen voor het grootst wat de arts voorstelde. 300cc was de max om het nog mooi natuurlijk te laten lijken en ik zal hiermee zo’n twee maten groeien en dat is voor mij voldoende (af en toe schiet het nog wel door mijn hoofd dat 340cc mss toch net beter is hoor).


Vriendinnen die ik het nu vertel kijken allemaal vreemd op, denken allemaal dat ik al een goede C cup heb. Dus bh’s doen ook nog wel wat mocht het net wat minder ogen als dat ik voor ogen heb. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, FemkeB zei:

@Jojojo ik ga toch voor het advies van de arts, 300cc na goed overleg met mijn man ook. Hij is bang dat ze anders weer te groot en minder natuurlijk worden en ik heb al gekozen voor het grootst wat de arts voorstelde. 300cc was de max om het nog mooi natuurlijk te laten lijken en ik zal hiermee zo’n twee maten groeien en dat is voor mij voldoende (af en toe schiet het nog wel door mijn hoofd dat 340cc mss toch net beter is hoor).


Vriendinnen die ik het nu vertel kijken allemaal vreemd op, denken allemaal dat ik al een goede C cup heb. Dus bh’s doen ook nog wel wat mocht het net wat minder ogen als dat ik voor ogen heb. 

Klopt hoor met een pushup bh lijkt het ineens een cup groter dus daar kan je idd ook nog wat mee.. Spannend hoor ben benieuwd! Fotis hieronder is bij mij met een gewone bh zonder beugel vulling oid. Groetjes jolanda 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aaaaahhhhh zo spannend! Het gaat nu echt gebeuren. Ik moet me zo melden om 9 uur. Vannacht verrassend goed geslapen, had ik niet verwacht haha. 

Ben toch wel heel erg benieuwd hoeveel cc hij er nou in gaat stoppen. 

Over een uurtje gaan we rijden. Nog even douchen zo, tas is al gepakt. 

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.