Ga naar inhoud

LettyBoob : 7 augustus 2020 : Dr. Hupkens : MFIV


Aanbevolen berichten

13 uur geleden, Lindan zei:

Hi @LettyBoob 

Mag ik een kijkje nemen in je album😊?
Ik ben benieuwd hoe ze na 9 jaar uitzien na kids , verandering huid enz .

Ik heb de motiva erg demi en vind ik vrij breed vooral als je wat slanker bent.

 

 

Zien jouw borsten er nu niet uit als voor je kids? Of waren ze toen wat smaller en kleiner? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, LettyBoob zei:

@Fje1981 nou ze zijn wat gaan hangen, vooral op de foto van de zijkant zie je goed dat ze wat hangen. En aan de bovenkant kan ik makkelijk wat huid pakken en omhoog trekken. Vroeger was dat allemaal strak natuurlijk. 

Weet je dat ik dat juist niet erg vindt? Ik vind juist dat ze als ze wat zijn gaan hangen het een natuurlijker effect geeft. Ben benieuwd hoe ik die van mij ga ervaren straks als ze nog strak en prontig zijn☺️

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Fje1981
Ja ze waren inderdaad groot verschil ..Stuk smaller en te weinig bolling bovenkant waardoor het hang leek. En ze waren verschillend ,Links C en rechts D(slap)

Nu zijn ze inderdaad stuk steviger en breder. Als je naar mijn Voor situatie kijkt , en vergelijkt met nu , heb ik geen hang Maar ze staan ook niet super recht op. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

41 minuten geleden, Lindan zei:

@Fje1981
Ja ze waren inderdaad groot verschil ..Stuk smaller en te weinig bolling bovenkant waardoor het hang leek. En ze waren verschillend ,Links C en rechts D(slap)

Nu zijn ze inderdaad stuk steviger en breder. Als je naar mijn Voor situatie kijkt , en vergelijkt met nu , heb ik geen hang Maar ze staan ook niet super recht op. 

 

Nee klopt je had nog steeds een volle boezem alleen waren ze wat leeggelopen van de kids☺️

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hey! Ben super benieuwd naar jouw hele weg richting je volgende borst vergroting. We hebben ongeveer hetzelfde postuur (1.83 en 80 kg) dus ben erg benieuwd naar je voor en natuurlijk straks je na

Mag ik ook in je album kijken? 
 

zit zelf nog in t voor traject en dacht aan 300 a 400cc dus lijkt me fijn om te zien hoe dat er ongeveer uit ziet om van die lange chicks als ons haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden, Page zei:

@LettyBoob zou ik eens mogen meekijken? Ik twijfel juist tussen 300 en 350.. wat was je voorsituatie en waar zijn de protheses geplaatst?

Hoi Page, ik heb je toegevoegd aan mijn album. 

Mijn voorsituatie was bijna plat, ik was wel een stuk dunner dan nu. Toen 1.84 en max 70 kg. Cup 80AA denk ik. Nu ben ik 10 kilo zwaarder.

 

Als je twijfelt tussen 300 en 350, zou ik voor de grotere gaan. Je went snel hoor! 

 

De protheses zijn bij mij achter de spier geplaatst, toen was het nog erachter of ervoor. Niet ertussen... Ik hoop eigenlijk dat ze er straks ook weer achter kunnen, misschien minder pijnlijk dan nieuwe pockets maken? 

 

Succes bij het maken van je keuze! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Raven je mag in mijn album kijken hoor :)

 

Ik ben inmiddels op consult geweest en heb de eerste passessie gehad, we kwamen uit op 650cc (!) Het zag er geeneens megagroot uit en misschien dat er zelfs nog wel meer bij kan zei ze. Het was qua grootte een beetje zoals het er nu uit ziet met een push-up bh. En daar wil ik wel naartoe. 

 

Als je zo lang bent dan kan je makkelijk meer cc hebben zonder dat het gelijk Pamela's worden. Zeker als je een wat bredere omvang hebt. 

Neem niet te klein zou ik je adviseren.  

Als je mijn foto's bekijkt, het is wel na 9 jaar en twee keer borstvoeding verder hè, ze zijn wel mooier geweest aan het begin. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@LettyBoob owww ik vind je borsten eigenlijk heel mooi nu al 🙈 

Snap dat je inmiddels iets groter wil na borstvoeding en gewichtstoename. Maar je hebt al een hele mooie voor! Ongeveer wat ik wil, maar dan iets groter. Ik schat in dat ik 400cc wel mooi vind voor mezelf.

 

Ben wel echt heel benieuwd naar jouw eind resultaat straks. Eens kijken wie er eerder aan de beurt is qua operatie, denk jij, ik moet mijn eerste consult nog hebben namelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Raven zei:

@LettyBoob owww ik vind je borsten eigenlijk heel mooi nu al 🙈 

Snap dat je inmiddels iets groter wil na borstvoeding en gewichtstoename. Maar je hebt al een hele mooie voor! Ongeveer wat ik wil, maar dan iets groter. Ik schat in dat ik 400cc wel mooi vind voor mezelf.

 

Ben wel echt heel benieuwd naar jouw eind resultaat straks. Eens kijken wie er eerder aan de beurt is qua operatie, denk jij, ik moet mijn eerste consult nog hebben namelijk.

Hoi Raven, dank je :) ja ik vind ze ook niet heel erg lelijk, maar ik zou zo graag een mooi decolleté hebben 😊

 

Ik moet nog wel even geduld hebben, 7 augustus ben ik pas aan de beurt ivm al geplande vakantiedagen. 27 juni heb ik een afspraak bij dr. Hupkens (Diana Gabriels) en ben héél benieuwd hoe dat gaat verlopen.

 

Weet je al waar en wanneer je je eerste consult gaat hebben? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 26-5-2020 om 00:44, Lindan zei:

Hi @LettyBoob 

Mag ik een kijkje nemen in je album😊?
Ik ben benieuwd hoe ze na 9 jaar uitzien na kids , verandering huid enz .

Ik heb de motiva erg demi en vind ik vrij breed vooral als je wat slanker bent.

 

 

Ik ben ook benieuwd hierna !

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Even een update: 

 

Inmiddels heb ik het gesprek gehad met dr. Hupkens en dit is erg goed bevallen. Het begon wel een beetje vreemd, hij stelde allerlei vragen zonder me aan te kijken. Hij keek alleen maar naar zijn computer. Ik dacht oei, is dit de man die ik mijn borsten ga toevertrouwen? Maar naarmate het gesprek vorderde kwam het gelukkig helemaal goed. Hij heeft me opgemeten en wat blijkt, bij de eerste bv 9 jaar geleden is er helemaal niet goed gemeten. Ik heb een borstbreedte van 14 en 14,5 cm. De protheses die ik nu heb zijn 11,5 cm breed. Vandaar dat ze zo ver uit elkaar staan. 

Hij heeft me verzekerd dat hij een mooi decolleté gaat maken. 

Het wordt sowieso motiva full round. En hij gaat 4 maten bestellen waarvan de grootste 625cc.

Nu hoop ik toch wel dat het of de 550cc óf de 625cc worden, want kleiner zie ik eigenlijk niet zitten. Wil nu eindelijk ook mooie volle borsten met een mooi decolleté :)

Vrijdag 7 augustus is de grote dag, en dat begint nu toch wel erg dichtbij te komen, merk dat ik aan niks anders meer kan denken dan aan boobies haha

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, LettyBoob zei:

Even een update: 

 

Inmiddels heb ik het gesprek gehad met dr. Hupkens en dit is erg goed bevallen. Het begon wel een beetje vreemd, hij stelde allerlei vragen zonder me aan te kijken. Hij keek alleen maar naar zijn computer. Ik dacht oei, is dit de man die ik mijn borsten ga toevertrouwen? Maar naarmate het gesprek vorderde kwam het gelukkig helemaal goed. Hij heeft me opgemeten en wat blijkt, bij de eerste bv 9 jaar geleden is er helemaal niet goed gemeten. Ik heb een borstbreedte van 14 en 14,5 cm. De protheses die ik nu heb zijn 11,5 cm breed. Vandaar dat ze zo ver uit elkaar staan. 

Hij heeft me verzekerd dat hij een mooi decolleté gaat maken. 

Het wordt sowieso motiva full round. En hij gaat 4 maten bestellen waarvan de grootste 625cc.

Nu hoop ik toch wel dat het of de 550cc óf de 625cc worden, want kleiner zie ik eigenlijk niet zitten. Wil nu eindelijk ook mooie volle borsten met een mooi decolleté :)

Vrijdag 7 augustus is de grote dag, en dat begint nu toch wel erg dichtbij te komen, merk dat ik aan niks anders meer kan denken dan aan boobies haha

 

 

Mag ik bij je kijken? Ik heb 4 weken geleden een wissel gehad..

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, LettyBoob zei:

Even een update: 

 

Inmiddels heb ik het gesprek gehad met dr. Hupkens en dit is erg goed bevallen. Het begon wel een beetje vreemd, hij stelde allerlei vragen zonder me aan te kijken. Hij keek alleen maar naar zijn computer. Ik dacht oei, is dit de man die ik mijn borsten ga toevertrouwen? Maar naarmate het gesprek vorderde kwam het gelukkig helemaal goed. Hij heeft me opgemeten en wat blijkt, bij de eerste bv 9 jaar geleden is er helemaal niet goed gemeten. Ik heb een borstbreedte van 14 en 14,5 cm. De protheses die ik nu heb zijn 11,5 cm breed. Vandaar dat ze zo ver uit elkaar staan. 

Hij heeft me verzekerd dat hij een mooi decolleté gaat maken. 

Het wordt sowieso motiva full round. En hij gaat 4 maten bestellen waarvan de grootste 625cc.

Nu hoop ik toch wel dat het of de 550cc óf de 625cc worden, want kleiner zie ik eigenlijk niet zitten. Wil nu eindelijk ook mooie volle borsten met een mooi decolleté :)

Vrijdag 7 augustus is de grote dag, en dat begint nu toch wel erg dichtbij te komen, merk dat ik aan niks anders meer kan denken dan aan boobies haha

 

 

Wat een verschil 11.5/14.5!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een update: 

 

Inmiddels heb ik het gesprek gehad met dr. Hupkens en dit is erg goed bevallen. Het begon wel een beetje vreemd, hij stelde allerlei vragen zonder me aan te kijken. Hij keek alleen maar naar zijn computer. Ik dacht oei, is dit de man die ik mijn borsten ga toevertrouwen? Maar naarmate het gesprek vorderde kwam het gelukkig helemaal goed. Hij heeft me opgemeten en wat blijkt, bij de eerste bv 9 jaar geleden is er helemaal niet goed gemeten. Ik heb een borstbreedte van 14 en 14,5 cm. De 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.