Ga naar inhoud

Vogeltje : 3 maart 2020 : Dr Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

57 minuten geleden, Vogeltje zei:

Oh das fijn dat ze rekening hielden! Ik word heel duizelig en zelfs flauwvallerig als ik lang nuchter blijf.. hoge bloeddruk dus ik had op voorkeur sochtends. Kon gelukkig ook. Wist niet dat ze dat op die manier doen! Waar hoop je zelf op? 925?

925 zou mooi zijn dan kunnen wij de foto’s bekijken ( wat mij te wachten staat ) ?

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, NHB zei:

Eerlijk gezegd hoop ik dat het 825 wordt, vind 925 gelijk zo groot klinken haha. Terwijl het verschil op zo'n grootte minimaal is denk ik....

Snap je helemaal ik twijfelde ook enorm! Heb vorige week nog even met Nio gebeld en toen toch de knoop doorgehakt om voor de 925 te gaan . Klink idd groot maar hij zegt je moet niet na de getallen kijken . 

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden, NHB zei:

Eerlijk gezegd hoop ik dat het 825 wordt, vind 925 gelijk zo groot klinken haha. Terwijl het verschil op zo'n grootte minimaal is denk ik....

In hoge aantal cc’s is het verschil minimaal. Ik wou 825 maar het word 925, omdat ik bang ben spijt te krijgen vd 825. Hou ook wel van groot dusja

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé vogeltje ik ben heel benieuwd hoe het gaat zijn , zat met de zelfde twijfels. Bij jou staat het vast onwijs sexy? met je 65 kilo. Ik ben gewoon 15 kilo zwaarder OMG. 75 is mooi voor mij . Daar ga ik aan werken probeer nu gezonder te eten en na de 6 weken weer na de sportschool . xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Loesepoes zei:

Hé vogeltje ik ben heel benieuwd hoe het gaat zijn , zat met de zelfde twijfels. Bij jou staat het vast onwijs sexy? met je 65 kilo. Ik ben gewoon 15 kilo zwaarder OMG. 75 is mooi voor mij . Daar ga ik aan werken probeer nu gezonder te eten en na de 6 weken weer na de sportschool . xx

Omg maar echt! Ik hoop juist mega boobs op een smal lichaam hihi. Ik ben 10kg afgevallen door vooral eten en de laatste 6 weken sport ik intens. Goed aan je schema’s houden en je hebt heel snel resultaat! Goodluck! Killing dat ik niet magsporten hoor, bah

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Loesepoes zei:

Jullie allemaal alvast heel veel succes gewenst morgen ! Spannend ?

Bedankt!

1 uur terug, Parle zei:

@Robijntje02 en Vogeltje en ik ook nog bij dezelfde kliniek en dokter ...en achter elkaar aan haha

Hihi echt spannend jij bent voor mij he! Komt helemaal goed wijfie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.