Ga naar inhoud

Vogeltje : 3 maart 2020 : Dr Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

Hi! Terug van weggeweest. Eind 2018 liet ik 450/500 cc eurosilicone 85% plaatsen. Ik ben 175 lang en weeg 65 kilo. Ik heb maat 70F dit moment. Echter vind ik ze nu nog te klein, ver uit elkaar en te natuurlijk. Ik ga dinsdag wisselen voor 925cc motiva corsé. Iemand met deze grootte protheses hier en dezelfde bouw?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Vogeltje... dat lees je niet vaak de Corsé 925.

 

@NHB en @Parle krijgen binnenkort ook hele grote implanten... durf niet direct te uit mijn hoofd te roepen welk merk / model / CC maar wel dat beide dames voor grote borsten gaan.

 

Ben wel benieuwd naar hoe je huidige situatie is, heb je een album waar ik in mag spieken? en welke maat zou je graag willen bereiken na de 925 Corsé?

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ik volg even mee, ik ben wel benieuwd na hoe het gaat worden . Ik heb ook een operatie staan voor 925 vind het zelf erg spannend . (24 maart ) ook bij Dr Nio. Ik hoop niet dat het te groot word heb momenteel 560 en een double bubble ?
er is niet veel over te vinden hè hier .  
Ik vind ze ook ver uit elkaar staan , vandaar de keuze 925. Ik ben 176 en 80 kilo .!

mijn borstkas is ook vrij breed. 

heel veel succes met je operatie dat je maar prachtige boobs mag krijgen . ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo @Vogeltje ik ben ruim 2 weken geleden geopereerd door Nio.

Zeer tevreden over hem aangezien hij heel goed naar je wensen luistert.

Had een lege 70D en nu, met 255 cc full round Motiva, kom ik, net als jij, ongeveer uit op 70E/ F ; ten minste dat denk ik;  beetje moeilijk te zeggen zo kort PO en draag nu natuurlijk nog m'n sportbh overdag en 's nachts het compressievest van Parkkliniek.

Ben ook benieuwd naar jouw beginsituatie. Als je een album hebt, zou ik deze dan ook mogen inzien? 

Ben je zenuwachtig voor je operatie a.s. maandag of valt t wel mee?

Nou, heel veel succes maandag; en dat je borsten maar mooi bij elkaar komen te staan!   

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Vogeltje zei:

Hi! Terug van weggeweest. Eind 2018 liet ik 450/500 cc eurosilicone 85% plaatsen. Ik ben 175 lang en weeg 65 kilo. Ik heb maat 70F dit moment. Echter vind ik ze nu nog te klein, ver uit elkaar en te natuurlijk. Ik ga dinsdag wisselen voor 925cc motiva corsé. Iemand met deze grootte protheses hier en dezelfde bouw?

Oh ik mag ook dinsdag! Dmv een sizer gaat de dr. bepalen of het 750 / 825 / 925 wordt. Ook van Motiva Corse. Ben zelf 1.78 m. Maar welke wat forser ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het blijft moeilijk om jezelf met iemand anders te vergelijken , had het bij Ansje ook al gezien erg mooi!? maar mijn schouders zijn bijvb veel breder. Ben ook erg benieuwd wel meer dames dus die intresse hebben in hoe de 925 motiva eruit ziet ?ik moest wel van te voren aangeven welk aantal cc het werd aangezien ze boven de 750 niet dus hoe doet hij dat dan bij jou NHB? Ben ook bij jou benieuwd wat het gaat worden ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Loesepoes zei:

Het blijft moeilijk om jezelf met iemand anders te vergelijken , had het bij Ansje ook al gezien erg mooi!? maar mijn schouders zijn bijvb veel breder. Ben ook erg benieuwd wel meer dames dus die intresse hebben in hoe de 925 motiva eruit ziet ?ik moest wel van te voren aangeven welk aantal cc het werd aangezien ze boven de 750 niet op voorraad hebben en speciaal besteld moet worden ( werd mij verteld)  dus hoe doet hij dat dan bij jou NHB? Ben ook bij jou benieuwd wat het gaat worden ??

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohhhh spannend! 

Aftellen geblazen, en pronken met je dames. ?

Ik mag op 24-3 gaan, en krijg 750cc ik kom van een grote a kleine b. Benieuwd wat het gaat worden... Nu ben ik wel “bang” dat het TE gaat zijn. Ik wil borsten die gezien mogen worden, maar 750 is misschien wel “te veel” ineens... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Special-Me zei:

Ohhhh spannend! 

Aftellen geblazen, en pronken met je dames. ?

Ik mag op 24-3 gaan, en krijg 750cc ik kom van een grote a kleine b. Benieuwd wat het gaat worden... Nu ben ik wel “bang” dat het TE gaat zijn. Ik wil borsten die gezien mogen worden, maar 750 is misschien wel “te veel” ineens... 

ik ga ook 24/3 ?bij Nio

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden, Special-Me zei:


Wie weet komen we elkaar tegen! ?

Dit is ZO spannend!!!! 
Ik ga even op zoek naar je verslag, dan kan ik volgen wat je wil enzovoort. ?

Ik heb alleen nog oude verslagen staan zal vanmiddag even een update plaatsen . ?

?

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, Loesepoes zei:

Het blijft moeilijk om jezelf met iemand anders te vergelijken , had het bij Ansje ook al gezien erg mooi!? maar mijn schouders zijn bijvb veel breder. Ben ook erg benieuwd wel meer dames dus die intresse hebben in hoe de 925 motiva eruit ziet ?ik moest wel van te voren aangeven welk aantal cc het werd aangezien ze boven de 750 niet dus hoe doet hij dat dan bij jou NHB? Ben ook bij jou benieuwd wat het gaat worden ??

Ik zal je toevoegen in mijn album, dit is wel al met een bv van 10 jaar;-). Dr. Damen heeft alle 3 de formaten besteld en kijkt met een sizer in de ok wat het mooiste is. Moest wel extra betalen voor die sizer maar ja ?‍♀️?

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden, NHB zei:

Ik zal je toevoegen in mijn album, dit is wel al met een bv van 10 jaar;-). Dr. Damen heeft alle 3 de formaten besteld en kijkt met een sizer in de ok wat het mooiste is. Moest wel extra betalen voor die sizer maar ja ?‍♀️?

Dank je voor het toevoegen ? en fijn toch dat het  juist zo kan . Dat zijn die extra centjes dan wel waard ! T is toch al duur? maar alles voor een super mooi eind resultaat daar gaat het om. Er is NIx zo vervelend dan achteraf te denk( spijt) had ik maar groter, kleiner. ?

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Loesepoes zei:

Dank je voor het toevoegen ? en fijn toch dat het  juist zo kan . Dat zijn die extra centjes dan wel waard ! T is toch al duur? maar alles voor een super mooi eind resultaat daar gaat het om. Er is NIx zo vervelend dan achteraf te denk( spijt) had ik maar groter, kleiner. ?

Ja inderdaad!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28-2-2020 om 19:07, Anca23 zei:

Hi Vogeltje... dat lees je niet vaak de Corsé 925.

 

@NHB en @Parle krijgen binnenkort ook hele grote implanten... durf niet direct te uit mijn hoofd te roepen welk merk / model / CC maar wel dat beide dames voor grote borsten gaan.

 

Ben wel benieuwd naar hoe je huidige situatie is, heb je een album waar ik in mag spieken? en welke maat zou je graag willen bereiken na de 925 Corsé?

Hi ik heb geen foto album! Het spijt me, vind dat te risicovol om foto’s op internet te zetten! Ik zou niet weten rond welke maat. Ik denk ongeveer 70I

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 29-2-2020 om 11:55, Special-Me zei:

Ohhhh spannend! 

Aftellen geblazen, en pronken met je dames. ?

Ik mag op 24-3 gaan, en krijg 750cc ik kom van een grote a kleine b. Benieuwd wat het gaat worden... Nu ben ik wel “bang” dat het TE gaat zijn. Ik wil borsten die gezien mogen worden, maar 750 is misschien wel “te veel” ineens... 

Dr Nio zei “in feite is 150cc 1 cupmaat” dus ik denk rond een F/H! Ik heb nu 70F maar ze lijken echt een C kleine D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28-2-2020 om 20:31, NHB zei:

Oh ik mag ook dinsdag! Dmv een sizer gaat de dr. bepalen of het 750 / 825 / 925 wordt. Ook van Motiva Corse. Ben zelf 1.78 m. Maar welke wat forser ?

Spannend, bij Nio?! Hoelaat mag je? Ik word rond 1045u geopereerd. Wat houd een sizer in? Ik mocht niet nu nog bepalen wat ik kies. De grotere protheses zijn niet op voorraad & worden 2 weken van te voren besteld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Vogeltje zei:

Spannend, bij Nio?! Hoelaat mag je? Ik word rond 1045u geopereerd. Wat houd een sizer in? Ik mocht niet nu nog bepalen wat ik kies. De grotere protheses zijn niet op voorraad & worden 2 weken van te voren besteld.

Nee bij Dr. Arjan Damen, ok 13:30. Had zelf gevraagd om een wat later tijdstip, zodat ik de kleine nog kon wegbrengen naar school. Moet haar de rest van de week missen ??

Met een sizer bepalen ze van te voren wat er in kan. Soms zie je dat op programma's voorbij komen. Die doen ze er geloof ik eerst in en die vullen ze dan op tot de hoeveelheid cc's.

 

Oh nu worden de zenuwen wel erger haha! Het is al overmorgen! Hoe gaat het bij jou met de zenuwen?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, NHB zei:

Nee bij Dr. Arjan Damen, ok 13:30. Had zelf gevraagd om een wat later tijdstip, zodat ik de kleine nog kon wegbrengen naar school. Moet haar de rest van de week missen ??

Met een sizer bepalen ze van te voren wat er in kan. Soms zie je dat op programma's voorbij komen. Die doen ze er geloof ik eerst in en die vullen ze dan op tot de hoeveelheid cc's.

 

Oh nu worden de zenuwen wel erger haha! Het is al overmorgen! Hoe gaat het bij jou met de zenuwen?

 

Oh das fijn dat ze rekening hielden! Ik word heel duizelig en zelfs flauwvallerig als ik lang nuchter blijf.. hoge bloeddruk dus ik had op voorkeur sochtends. Kon gelukkig ook. Wist niet dat ze dat op die manier doen! Waar hoop je zelf op? 925?

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.