Ga naar inhoud

Vogeltje : 3 maart 2020 : Dr Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

Sorry voor de afwezigheid! Graag deel ik mijn verhaal nog met jullie ?.

 

Hello dames! 3 maart ben ik geopereerd aan mijn wissel van 450cc eurosilicone 85% naar 925 cc motiva round bij dr Nio! Veel meiden waren geïnteresseerd in mijn verhaal, vandaar dat ik het via deze weg doe! Om 0915 mij gemeld en 11:00u lag ik op de OK. Tijdens het omkleden even laten temperaturen en ik had 37,7 graad... Ook ijzer geprikt via mijn vinger, wacht de operatie ging bijna niet door. We zaten 30 min in spanningen maar toch het verlossende woord gehad dat het door kon gaan!  

 

Nou oke ik in mn blauwe smurfenpakkie onderweg op de roze crocks naar de narcosezaal. 2 hele lieve dames meten mijn bloeddruk. Komt er een 3e aan voor mijn infuus & het eerste wat ik hoorde “hee ik ken jou!” Ik zeg “ja u hielp mij de vorige keer” “haha wat doe jij nou weer hier”. Voelde wel vertrouwt. Nou toen kwam de anesthesiemeneer naar me toe of ik vragen had. Helaas vroeger 17x geopereerd een een trauma gekregen aan het zuurstofkapje dus mijn wens was of ik deze pas kon krijgen als ik sliep & dit kon! Nou hop de OK inrijden en daar lig je dan. Een aantal vragen en de narcose werd toegediend. Duurde zon 30 sec tot ik weg was. “Hee meneer u bent begonnen ik voel het” hij keek me scheef aan “hoe dan mevrouw” nou toen nog 30 sec staan lullen met die vent ?. Eenmaal mijn ogen dicht had ik nog even mijn bewustzijn, helaas ben ik heel bewust wanneer de narcose toegediend word door eerdere ervaringen. “Ik ben nog wakker” met mn ogen dicht en ZZZzzz weg waren we! 

Eenmaal wakker en kreeg een lekker ijsje. Kon best snel weer naar mn kamertje toe. Ben maar een uurtje gebleven na de narcose. Lekker meteen gegeten en alle medicatie schema’s gekregen. Rond de middag gingen we lekker naar huis. 


De pijn viel me enorm mee. Ik kon vanaf dag 1 best veel zelf, al weet ik dat dit niet mag. De nachten zijn redelijk. Ik werd (nog steeds) elke nacht 2/3x wakker. Ook na 24u po de gaasjes vervangen. Paar vochtdupjes perfect dus! 
 

Ben nu 2.5 week verder en vandaag mijn eerste volle werkdag. Woensdag had ik mn eerste halve dag en dat ging best zwaar!

 

Ik heb ook al mijn controle na 1 week gehad. Ik moet de bh dragen (zie foto) die rondom de borst gaat met een pushup eroverheen. Dr Nio vond dit vanaf dag 1 vd operatie verstandig maar dat durfde ik niet aan. Maar na 1 week zei hij dat het wel nodig is. Echter heb ik hier geen last van met aandoen! Wel drukken de beugels soms. Ik moet deze combinatie 3 maanden aan! 

 

Pleisters moet ik pas as dinsdag (3 weken po) zelf verwijderen. Hechtingen hoeven niet geknipt te worden, ook geen knoopjes!

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.