Ga naar inhoud

ProjectX : 25 augustus 2020 : Dr. Bodde : Klaver klinieken


Aanbevolen berichten

1 uur terug, Silly23 zei:

@ProjectXnet je topic gelezen. Fijn dat je eruit bent wat er nu precies gedaan gaat worden. Hele zoektocht / afweging maar niet onbelangrijk voor een mooi resultaat.

 

Mag ik ook meekijken in je album? 

 

Ja het was best een hele rit.. maar ik ben er gelukkig uit! Ik heb je toegevoegd. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Kleine update: ☺️

Mijn operatie was verzet naar 14 april maar gaat ook niet door vanwege de verlengde maatregelen, hier had ik al rekening mee gehouden. Dus voor nu staat hij ingepland op 10 juli, omdat ik 1 mei met een nieuwe baan start en niet wil dat die wéér verzet gaat worden.. Mocht 10 juli met mijn werk niet lukken dan kan het ook 25 augustus. Maar voor nu hoop ik dat juli wel gaat lukken, dan neem ik gewoon 2 weken vakantie op. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, ProjectX zei:

Kleine update: ☺️

Mijn operatie was verzet naar 14 april maar gaat ook niet door vanwege de verlengde maatregelen, hier had ik al rekening mee gehouden. Dus voor nu staat hij ingepland op 10 juli, omdat ik 1 mei met een nieuwe baan start en niet wil dat die wéér verzet gaat worden.. Mocht 10 juli met mijn werk niet lukken dan kan het ook 25 augustus. Maar voor nu hoop ik dat juli wel gaat lukken, dan neem ik gewoon 2 weken vakantie op. 

 

 


Awwwwwh shit, dat is wel echt kut nieuws zeg. Kan me voorstellen dat dat even balen is. Aan de andere kant, er valt nu toch weinig de showen buiten in deze tijd ? en je kan er in elk geval wel naar uit gaan kijken. ❤️

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hoi Dames!

 

Ik ben 3 weken terug op consult geweest bij Faceland, dit consult is niet bij een PC maar bij een consulente en donderdag mag ik vanuit mijn vertrouwde Brabant naar Utrecht om Dr. Gabriël Janssen te ontmoeten.

De consulente begon gelijk over een lift, die zag ik niet aankomen eerlijk gezegt,  en was dan ook een beetje van mijn stuk, helaas was ik daar alleen gezien de corona regels en zat mijn vriend in de auto te wachten,  ik heb echt zitten janken gewoon...

Maar ik wil toch graag weten wat de PC zelf zegt. Ik heb 3 kindjes mogen krijgen en 2 borstvoeding mogen geven en heb naar mijn mening echte mama boobs, mijn tepelhof is behoorlijk groot bovenin zijn ze leeg en onderin wel volume, mijn tepel zelf zit ook niet onder de borstplooi,  ik noem ze ski schansen  :D en dan is de ene schans voor beginners en de andere voor gevorderde zeg maar....verschil in grote dus.

ik heb me ondertussen hier flink ingelezen en zie dat een lift vaak minder noodzakelijk is als gezegt word. Ik ben een beetje opzoek naar vergelijkingsmateriaal om voor mezelf een beeld te vormen of mijn eigen beeld klopt of dat ik ernaast zit.

in dit topic zie ik eigenlijk soortgelijke verhalen als die van mij ik zou dus willen vragen of ik in 1 van jullie albums een voor en na situatie zou mogen bekijken...

 

Alvast bedankt!

Groetjes Ilona

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haiii dames ben weer terug van weggeweest!

Door corona was mijn operatie natuurlijk uitgesteld en dat heeft de twijfels niet veel goed gedaan. Ik ben daarom toch nog op consult geweest bij dr. v/d Pot bij Blooming, omdat ik na te neuzen op dit forum en zijn instagram toch wel tot de conclusie ben gekomen dat hij heel goed is in zijn vak. Desondanks het echt wel fors duurder is dan Klaver Klinieken toch besloten om daar te gaan. 

 

Zijn verhaal was zo overtuigend, duidelijk en ook heel anders. Kreeg ook een heel ander advies. Mijn borstbreedte is 13 cm, hij gaf de opties Motiva ergonomix mini aan 360cc of de ergonomix demi 425cc. Nu had ik de 425 gepast en was ik helemaal blij, maar achteraf ben ik toch tot de conclusie gekomen dat ik dat te groot vind. Ik heb al een (lege) D/E van mezelf, ik wil geen enorme kanonnen. De mini heb ik met mijn stomme hoofd niet gepast, dus wil nog een keer terug. Nu dacht ik misschien kan ik ook gaan voor een demi maar dan minder cc's, ik vind het wel mooi als hij iets meer projectie geeft dan de mini.. 


Dus het is weer helemaal anders dan verwacht, maar goed je kan maar 1x goed kiezen. 😂 Hoop dat jullie nog niet moe van me zijn hihi... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @ProjectX goed om weer van je te horen!

Soooo….; dus van Mentor Xtra 350 cc dual plane in combinatie met een lift wordt het dus Motiva Ergonomics Demi of Mini; da's heel wat anders.

Mentor Xtra heeft een extra hoog profiel, en Demi een laag profiel, en de Mini een extra laag profiel. Van der Pot werkt graag met de Demi variant; van de mini heb ik ook al mooie heel natuurlijke resultaten voorbij zien komen.

Zoals @Lindan ook al zei; ik stond ook versteld dat ze bij jou eerst een lift adviseerden. Jouw tepels bevinden zich nl. nog boven je borstplooi; dus een lift lijkt me ook niet nodig bij jou.

De meeste artsen adviseerden bij mij ook dual plane plaatsing icm een lift. Uiteindelijk ben ik door Nio geopereerd; voor de spier en zonder lift. Ben ik even blij dat ik niet voor de borstlift ben gegaan; waarom liften als het niet nodig is?

Krijg je je implantaten nu voor de spier of dual plane?

Nou spannend hoor; komt helemaal goed; Van der Pot weet wel waar ie het over heeft hoor; dus zou alle vertrouwen in hem hebben!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Robijntje02 leuk dat je reageert meid! 🥰 

Nou de lift zit er nog wel in hoor.. maar hij noemde het een kleine lift.. geen grote zoals eerder door dr Bodde wel werd benoemd. Ja mentor Xtra high is heel anders dan de mini of de demi, maar hij gaf aan decolleté te creëren d.m.v. de breedte van de prothese. Een Xtra high zou door mijn brede borstkas een soort opgeplakte grapefruit worden. Ik moest eerder een eierkoek 😂 begreep hem wel gelijk.. haha. 
 

Ze komen dual plane. Jouw boobies vind ik echt super mooi, heel natuurlijk! Ik neig wel meer naar de Demi maar 425 was echt fors. Ik zal de pasfoto even uploaden in mijn album voor jullie 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, ProjectX zei:

Haiii dames ben weer terug van weggeweest!

Door corona was mijn operatie natuurlijk uitgesteld en dat heeft de twijfels niet veel goed gedaan. Ik ben daarom toch nog op consult geweest bij dr. v/d Pot bij Blooming, omdat ik na te neuzen op dit forum en zijn instagram toch wel tot de conclusie ben gekomen dat hij heel goed is in zijn vak. Desondanks het echt wel fors duurder is dan Klaver Klinieken toch besloten om daar te gaan. 

 

Zijn verhaal was zo overtuigend, duidelijk en ook heel anders. Kreeg ook een heel ander advies. Mijn borstbreedte is 13 cm, hij gaf de opties Motiva ergonomix mini aan 360cc of de ergonomix demi 425cc. Nu had ik de 425 gepast en was ik helemaal blij, maar achteraf ben ik toch tot de conclusie gekomen dat ik dat te groot vind. Ik heb al een (lege) D/E van mezelf, ik wil geen enorme kanonnen. De mini heb ik met mijn stomme hoofd niet gepast, dus wil nog een keer terug. Nu dacht ik misschien kan ik ook gaan voor een demi maar dan minder cc's, ik vind het wel mooi als hij iets meer projectie geeft dan de mini.. 


Dus het is weer helemaal anders dan verwacht, maar goed je kan maar 1x goed kiezen. 😂 Hoop dat jullie nog niet moe van me zijn hihi... 

 

Ik heb even alles gelezen, die twijfels hè.... Iedereen hier heeft die twijfels wel gehad. En misschien goed dat mevrouw Corona op bezoek kwam in ons land, anders had je het laatste consult niet gehad. 
 

En ik lees ook alleen maar goeds over v/d Pot, dus ik denk echt wel dat je een goede keuze hebt gemaakt. Hij heeft het beste voor met elke patiënt, en maakt echt super mooie borsten! 
 

benieuwd wanneer de operatie gepland staat, ik volg je traject heel graag. Succes met aftellen en geduldig wachten. 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ProjectX wat een gedoe he, maar zoals je al zei je wil het meteen goed doen!

Ben erg benieuwd welke prothese je gaat kiezen! Ik heb zelf 4 weken geleden een prothesewissel gehad naar Motiva demi 525 cc voor de spier. Ik zal je toevoegen aan mijn album zodat je kan zien hoe dat eruit ziet. Ik ben 1.74 en weeg 78 kg.

Ik weet jouw maten niet maar de demi prothesen zijn vooral breed wat zorgt voor opvulling projectie valt erg mee.

 

Mag ik ook injjouw album kijken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, ProjectX zei:
@Special-Me

 

Ik sta op de wachtlijst, verwachting is nov/dec. Maar we gaan (als het kan) op wintersport met kerst/oudjaar. Dus dan zal het pas januari worden. Nog even geduld dus...


Komt helemaal goed met het wintersporten! Voor je het weer is het al weer januari. 
 

Moest je bij mij willen kijken dan hoor ik het wel, ik ben van een kleine b-cup (eerder a-cup) naar 750cc gegaan door Dr. Nio. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, Aardbeitje zei:

 

Jij bezit gewoon een volle G of H cup 🤣🥳😍


Nio beweerde F, maar ik laat me binnen een aantal weken/maanden opmeten bij Marlies Dekkers. 🥳🥳🥳

Geen mini’s meer in huis, enkel eentje op de oprit. 😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Ha dames, ik durfde eigenlijk niets meer te posten... omdat ik mij schaamde dat ik uiteindelijk in juli besloten heb toch geen goed gevoel bij vd Pot te hebben en toch door dr Bodde geopereerd te willen worden. 😅🙈 Ik kan soms zo twijfelen.
 

A fijn, hier ben ik toch want heb mijn operatiedatum dus gewoon laten staan en ben gisteren 25 augustus geopereerd en heb 360cc motiva demi dual plane gekregen + een lift. Ik zal morgen een verslagje plaatsen van de dag zelf, die eigenlijk heel voorspoedig liep. 
 

Nu ben ik hier toch omdat ik toch een soort luisterend oor zoek en jullie deze ‘kwalen’ allemaal herkennen.. en jullie zijn zo lief en meedenkend geweest; waarvoor dank tot nu toe 🥰
 

De nacht vind ik echt verschrikkelijk.. heb tot nu toe 2 uurtjes geslapen op de Oxicodon die ik mocht en heb net nog 2 paracetamol ingenomen. My oh my heb echt a/d zijkanten (met name rechts) zo’n pijn. Toch iets te goed gegaan gisteren, was zo fit 😂.. 

 

Hoop dat jullie nog lekker willen kletsen met mij en mij door mijn herstel heen kunnen praten, liefs! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen @ProjectX

 

Ik ken je nog niet maar toch welkom en veel kletsplezier hier. .. en je schamen is nergens voor nodig want dat lezen we hier allemaal wel dagelijks 😉

 

Gefeliciteerd met je boobies 🥳 en wat fijn dat je al geholpen bent!

 

Ik kan nog niet mee praten over pijntjes en ervaringen want de mijne staat op 4 september gepland maar leuk en gezellig dat je mee komt kletsen 🙂

 

Hopenlijk lig je nu nog te slapen en heb je toch nog een paar uurtjes rust kunnen pakken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, ProjectX zei:

Ha dames, ik durfde eigenlijk niets meer te posten... omdat ik mij schaamde dat ik uiteindelijk in juli besloten heb toch geen goed gevoel bij vd Pot te hebben en toch door dr Bodde geopereerd te willen worden. 😅🙈 Ik kan soms zo twijfelen.
 

A fijn, hier ben ik toch want heb mijn operatiedatum dus gewoon laten staan en ben gisteren 25 augustus geopereerd en heb 360cc motiva demi dual plane gekregen + een lift. Ik zal morgen een verslagje plaatsen van de dag zelf, die eigenlijk heel voorspoedig liep. 
 

Nu ben ik hier toch omdat ik toch een soort luisterend oor zoek en jullie deze ‘kwalen’ allemaal herkennen.. en jullie zijn zo lief en meedenkend geweest; waarvoor dank tot nu toe 🥰
 

De nacht vind ik echt verschrikkelijk.. heb tot nu toe 2 uurtjes geslapen op de Oxicodon die ik mocht en heb net nog 2 paracetamol ingenomen. My oh my heb echt a/d zijkanten (met name rechts) zo’n pijn. Toch iets te goed gegaan gisteren, was zo fit 😂.. 

 

Hoop dat jullie nog lekker willen kletsen met mij en mij door mijn herstel heen kunnen praten, liefs! 


Niets durven plaatsen.... 

Het is uw lichaam en jij beslist nog altijd wat je er mee laat doen. 😉😘

Dus goed gedaan!!! 
 

De ingreep is natuurlijk niet niks, en pijn is er zeker wel. Probeer te koelen met icepacks, dat zal al veel helpen. 
En als je geen schema hebt om medicatie te nemen zou ik samen met je huisarts of @best_boobie (ik kan haar niet taggen) een schema opstellen. Een schema kan wonderen verrichten als je pijn hebt. 
 

Hopelijk heb je verder een vlot herstel. Ik blijf je graag volgen. 😘

En stuur @best_boobie maar een pb om je te helpen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.