Ga naar inhoud

ProjectX : 25 augustus 2020 : Dr. Bodde : Klaver klinieken


Aanbevolen berichten

@AMST gaat echt helemaal goed komen! Gewoon over je heen laten komen en voor je het weet heb je 2 nieuwe vriendinnen 🤗

 

Vandaag voor het eerste een groot rondje buiten gelopen met de honden, ging goed! Was wel de hele middag uitgeteld daarna; moe, hoofdpijn en beetje trekkende borsten aka bakstenen.. dus daarna niks meer gedaan. Denk dat ik toch ook maar vrij neem van mijn werk tot vrijdag. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, ProjectX zei:

@AMST gaat echt helemaal goed komen! Gewoon over je heen laten komen en voor je het weet heb je 2 nieuwe vriendinnen 🤗

 

Vandaag voor het eerste een groot rondje buiten gelopen met de honden, ging goed! Was wel de hele middag uitgeteld daarna; moe, hoofdpijn en beetje trekkende borsten aka bakstenen.. dus daarna niks meer gedaan. Denk dat ik toch ook maar vrij neem van mijn werk tot vrijdag. 

Dat zou ik zeker doen @ProjectX 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Zoemertje zei:

Hihi ja om mijn vriend in de tuin te zien werken 😅

Tegen de middag sloeg het mooie weer helaas om en hebben we ons voor de tv genesteld 😌

 

 

Dat is ook lekker haha! 
 

ik heb een nieuwe foto geplaatst. 😁
Heb sinds vandaag (zag het net voor het eerst) een bloeduitstorting.. maakte me toch een beetje zorgen omdat ik dat niet had. Mijn vriend zei dat hij een wit stipje zag (pus?). Heb gelukkig geen koorts. Is dit normaal dat je pas paar dagen later een bloeduitstorting krijgt? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met de kliniek overlegd en zij hebben aangegeven dat het erbij kan horen. Hoef me geen zorgen te maken zolang ik geen koorts heb. Pfffjeeuww 😅 

Verder de hele nacht doorgeslapen tot 5 uur vanochtend, zo lekker! 
 

@Zoemertje Ja hij maakt de bh voor me los en doet hem weer vast, dat lukt me nog niet zelf, jou wel? Moet dan toch teveel kracht zetten. 1e controle is 7 september om de hechtingen te verwijderen. 😁 Hoe is het bij jou? Nog steeds weinig last?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oef @ProjectX dat is goed nieuws! Fijn dat je door de kliniek gerustgesteld bent en niet hoeft te wachten tot de 1ste controle.👍

Ik heb een afspraak 4 september om de hechtingen te verwijderen.

 

Het openen en sluiten van de bh lukt me goed.

Samen met mijn vriend bewonder en controleer ik tegelijkertijd mn boobies of we geen rare dingen zien😅je weet maar nooit hè... want daar heb ik het meeste schrik voor. 

 

x

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minuten geleden, ProjectX zei:

Met de kliniek overlegd en zij hebben aangegeven dat het erbij kan horen. Hoef me geen zorgen te maken zolang ik geen koorts heb. Pfffjeeuww 😅 

Verder de hele nacht doorgeslapen tot 5 uur vanochtend, zo lekker! 
 

@Zoemertje Ja hij maakt de bh voor me los en doet hem weer vast, dat lukt me nog niet zelf, jou wel? Moet dan toch teveel kracht zetten. 1e controle is 7 september om de hechtingen te verwijderen. 😁 Hoe is het bij jou? Nog steeds weinig last?

Oh wat fijn dat je gerustgesteld bent en vooral dat het niks geks is! 

Liefs...

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden, ProjectX zei:

@Petra84 @iloontje148 ja precies dat geeft toch wel rust 😁
 

Heb een nieuwe foto geplaatst 1 week po vs 2 dagen. Echt bizar hoe veel ze veranderen! Ben er zoooo blij mee kan alleen maar naar de foto staren 🤣🤣. Echt te erg! 

Wat heerlijk he! Ik stond gisterenavond voor de spiegel te bekijken wat allemaal nog moet veranderen de aankomende tijd haha en ineens dacht ik, kijk eens wat je al hebt , kreeg de tranen in mn ogen zo blij! 

Ik ga even bij je gluren 😁

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.