Ga naar inhoud

ProjectX : 25 augustus 2020 : Dr. Bodde : Klaver klinieken


Aanbevolen berichten

@ProjectXwat fijn dat alles goed verlopen is 👍

 

Ik kan best geloven dat het gevoeliger aanvoelt. En wat zeer kan doen.

Voorlopig heb ik dat nog niet.

 

Vermoedelijk omdat ik nog met steristrips rondloop.🤔

Die kleine strips heeft de pc nog laten zitten.

Die zullen waarschijnlijk eerstdaags loskomen en dan kan ik mijn littekens ook zien ( en voelen? )

 

x

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hi lieve meiden hierbij een update! 💗 

 

Inmiddels alweer 4 weken PO en het gaat eigenlijk heel goed met me. Ben weer volop aan het werk (wel grotendeels vanuit huis ivm Corona, maar das wel prettig).
De littekens genezen ook goed! Kortsjes zijn eraf en ben begonnen met smeren van litteken crème. Dit doe ik 1x per dag, is dat goed? Of doen jullie het 2x per dag? 

 

Verder geen pijn meer, nog wel weinig gevoel aan de zijkant van mijn ene borst en vervel nog een beetje. Probeer er nog wel op te letten dat ik niet til, dat is wel iets waar ik telkens bij stil moet staan. Wil zo graag weer van alles doen.. 😂 

 

Slaap nog niet plat en nog met Voedingskussens, vind dit stiekem gewoon heel erg lekker! En als ik plat lig heb ik last van mijn rug heb ik ontdekt.. Het voordeel van een elektrisch bed; kan wat hoger liggen. Wel ongezellig voor mijn vriend. Op mijn zij liggen vind ik ook nog niet prettig. 
 

Merk wel dat mijn ene prothese wat hoger zit dan de ander, die moet denk nog wat meer indalen. Dat zie je ook wel terug op de foto vind ik. Zal hem gelijk uploaden zodat jullie kunnen kijken! ☺️

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden, ProjectX zei:

Hi lieve meiden hierbij een update! 💗 

 

Inmiddels alweer 4 weken PO en het gaat eigenlijk heel goed met me. Ben weer volop aan het werk (wel grotendeels vanuit huis ivm Corona, maar das wel prettig).
De littekens genezen ook goed! Kortsjes zijn eraf en ben begonnen met smeren van litteken crème. Dit doe ik 1x per dag, is dat goed? Of doen jullie het 2x per dag? 

 

Verder geen pijn meer, nog wel weinig gevoel aan de zijkant van mijn ene borst en vervel nog een beetje. Probeer er nog wel op te letten dat ik niet til, dat is wel iets waar ik telkens bij stil moet staan. Wil zo graag weer van alles doen.. 😂 

 

Slaap nog niet plat en nog met Voedingskussens, vind dit stiekem gewoon heel erg lekker! En als ik plat lig heb ik last van mijn rug heb ik ontdekt.. Het voordeel van een elektrisch bed; kan wat hoger liggen. Wel ongezellig voor mijn vriend. Op mijn zij liggen vind ik ook nog niet prettig. 
 

Merk wel dat mijn ene prothese wat hoger zit dan de ander, die moet denk nog wat meer indalen. Dat zie je ook wel terug op de foto vind ik. Zal hem gelijk uploaden zodat jullie kunnen kijken! ☺️

Hoihoi, leuk om een update van je te lezen!

 

Wat een prachtig resultaat weer zeg! Wauw! 

Zelf heb ik voor straks litteken'pleisters'. Dat werd mij aangeraden vanuit de fabrikant gezien er de hele dag kleding overheen schuurt en dit de werking kan doen verminderen van een crème. 

Rustig aan doen herken ik ook enorm. Vind het echt wel het lastigste van het hele herstel.. Even snel een wasje er in is eigenlijk nog te veel voor nu, word dan gelijk de volgende dag afgestraft 😛 Maar het is zo belangrijk voor goede kapselvorming.. Voel me alleen wel een zak aardappelen, misschien herken je dat ook wel haha. Wil ook weer ZO graag sporten ☹️

Verder zie ik niet echt een heel groot verschil tussen je twee boobs.. Ik denk wel dat 'geduld' hier weer het magische toverwoord is 😉

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden, ProjectX zei:

Hi lieve meiden hierbij een update! 💗 

 

Inmiddels alweer 4 weken PO en het gaat eigenlijk heel goed met me. Ben weer volop aan het werk (wel grotendeels vanuit huis ivm Corona, maar das wel prettig).
De littekens genezen ook goed! Kortsjes zijn eraf en ben begonnen met smeren van litteken crème. Dit doe ik 1x per dag, is dat goed? Of doen jullie het 2x per dag? 

 

Verder geen pijn meer, nog wel weinig gevoel aan de zijkant van mijn ene borst en vervel nog een beetje. Probeer er nog wel op te letten dat ik niet til, dat is wel iets waar ik telkens bij stil moet staan. Wil zo graag weer van alles doen.. 😂 

 

Slaap nog niet plat en nog met Voedingskussens, vind dit stiekem gewoon heel erg lekker! En als ik plat lig heb ik last van mijn rug heb ik ontdekt.. Het voordeel van een elektrisch bed; kan wat hoger liggen. Wel ongezellig voor mijn vriend. Op mijn zij liggen vind ik ook nog niet prettig. 
 

Merk wel dat mijn ene prothese wat hoger zit dan de ander, die moet denk nog wat meer indalen. Dat zie je ook wel terug op de foto vind ik. Zal hem gelijk uploaden zodat jullie kunnen kijken! ☺️

Wauw wat super om dit te lezen zeg en wat zijn ze al mooi geworden en het verschil zie ik bijna niet hoor maar geduld is een schone zaak zeggen ze

Wat fijn dat je al geen pijn meer hebt en al zo vooruit kan zeg! Heerlijk 

 

Litteken crème mag ik helaas nog niet smeren al trekt het behoorlijk allemaal zeg maar ze zeiden tegen mij pas vanaf 6 weken dus nog even geduld 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23-9-2020 om 14:58, ProjectX zei:

Hi lieve meiden hierbij een update! 💗 

 

Inmiddels alweer 4 weken PO en het gaat eigenlijk heel goed met me. Ben weer volop aan het werk (wel grotendeels vanuit huis ivm Corona, maar das wel prettig).
De littekens genezen ook goed! Kortsjes zijn eraf en ben begonnen met smeren van litteken crème. Dit doe ik 1x per dag, is dat goed? Of doen jullie het 2x per dag? 

 

Verder geen pijn meer, nog wel weinig gevoel aan de zijkant van mijn ene borst en vervel nog een beetje. Probeer er nog wel op te letten dat ik niet til, dat is wel iets waar ik telkens bij stil moet staan. Wil zo graag weer van alles doen.. 😂 

 

Slaap nog niet plat en nog met Voedingskussens, vind dit stiekem gewoon heel erg lekker! En als ik plat lig heb ik last van mijn rug heb ik ontdekt.. Het voordeel van een elektrisch bed; kan wat hoger liggen. Wel ongezellig voor mijn vriend. Op mijn zij liggen vind ik ook nog niet prettig. 
 

Merk wel dat mijn ene prothese wat hoger zit dan de ander, die moet denk nog wat meer indalen. Dat zie je ook wel terug op de foto vind ik. Zal hem gelijk uploaden zodat jullie kunnen kijken! ☺️

Fijn dat je herstel zo goed gaat☺️ Zelf smeer ik nu twee keer per dag en slaap ik nog steeds met de borstband en bh aan.  Zou ik misschien ook mee mogen kijken in je album 🥰

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Petra84 @Bo1909st Thanks lieve meiden ☺️
 

Die van jou gaan ook goed zeg @Bo1909st! Heb je trouwens toegevoegd. 
Ja slapen met die bh aan vind ik ook gewoon lekker haha, hou hem na 6 weken denk nog aan.. kan geen kwaad.

 

Heb sinds vandaag wel hard bobbeltje bij m’n ene litteken onder. Ben bang dat het een stukje verdikt littekenweefsel is. Ook wel iets teveel gedaan zondag: stofzuigen en de was 😅 mis te veel? Hoe doen jullie dat? Ben morgen 5 weken po. Hoop dat het nog weggaat.. 

 

Ga proberen wat actiever te zijn hier op t forum en vd week ff bijlezen bij iedereen ! 
 

@Zoemertje hoe is het nu met jou? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ProjectX wat fijn te horen dat het goed met je gaat. 

Met mij gaat ook alles prima. Ik slaap op mijn zij en op mijn rug. Ik wissel wat af  😉.

Mijn rechterborst is al mooi ingedaald tegenover mijn linkerborst. Die lijkt wat trager te zijn 😀

Ook zijn ze zachter geworden. En 'bewegen' ze al iets meer. Dat betonblok gevoel vond ik maar niks.

Ik merk dat mijn linkerborst te veel lijdt van mijn linkshandigheid... Dus probeer ik ook met mijn rechterhand iets te doen maar is zo klungelig 😂

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28-9-2020 om 22:07, ProjectX zei:

@Petra84 @Bo1909st Thanks lieve meiden ☺️
 

Die van jou gaan ook goed zeg @Bo1909st! Heb je trouwens toegevoegd. 
Ja slapen met die bh aan vind ik ook gewoon lekker haha, hou hem na 6 weken denk nog aan.. kan geen kwaad.

 

Heb sinds vandaag wel hard bobbeltje bij m’n ene litteken onder. Ben bang dat het een stukje verdikt littekenweefsel is. Ook wel iets teveel gedaan zondag: stofzuigen en de was 😅 mis te veel? Hoe doen jullie dat? Ben morgen 5 weken po. Hoop dat het nog weggaat.. 

 

Ga proberen wat actiever te zijn hier op t forum en vd week ff bijlezen bij iedereen ! 
 

@Zoemertje hoe is het nu met jou? 

Hallo @ProjectX

 

Ik voel eigenlijk niet echt aan me.litteken iets van bang dat het mss opgaat of de korstjes hihi heb er nog een paar

 

Stofzuigen en de was staat in mijn brochure dat het niet mag de eerste 6 weken dus dat doe ik dan ook niet 🤭

 

Vouwen van de was wel en wat licht huishouden en koken met hulp etc dat lukt maar als ik bv teveel doe merk ik het meteen en ben ook nog met regelmaat naar adem aan happen als ik bv te lang weg ga of teveel heb gedaan en dan ook een druk op mijn borsten 

Hoop dat het echt weg trekt allemaal nog

 

Vandaag ben ik alweer 4 weken po

En kan zo nu en dan even op mij zij slapen maar word dan regelmatig nog in de nacht wakker 😊 ook zweet ik best veel in de nacht 🙈 en heb nog een voedingskussen erbij 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Bo1909st oh ja zou idd een stukje hechting kunnen zijn.. goeie! Gaat hard he de tijd! 

 

@Zoemertje wat lekker dat je al op je zij kan slapen, dat vind ik nog echt niet prettig. Ze zien er mooi uit hoor! En herkenbaar van je linkerborst, ik heb dat met rechts.. 🤣

 

@Petra84 ja stofzuigen mag ook pas vanaf 6 weken, vandaag is mijn moeder weer geweest.. Toch wat slimmer. Die druk wordt vanzelf minder, die heb ik nu totaal niet meer dus nog even geduld! 

 

Wat ik wel echt heeeel vervelend vind is dat ik niet kan sporten en wat ben aangekomen, ook omdat ik thuis werk. Heb ook geen gezonde relatie met voeding dus is voor mij echt een trigger om weer door te slaan in overdreven gezond eten etc. Word er gek van! Ben blij als ik straks weer PT kan doen, staat ingepland voor eind oktober. Het is echt debiel maar 3 kilo verschil en ben helemaal in paniek. 😟

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, ProjectX zei:

@Bo1909st oh ja zou idd een stukje hechting kunnen zijn.. goeie! Gaat hard he de tijd! 

 

@Zoemertje wat lekker dat je al op je zij kan slapen, dat vind ik nog echt niet prettig. Ze zien er mooi uit hoor! En herkenbaar van je linkerborst, ik heb dat met rechts.. 🤣

 

@Petra84 ja stofzuigen mag ook pas vanaf 6 weken, vandaag is mijn moeder weer geweest.. Toch wat slimmer. Die druk wordt vanzelf minder, die heb ik nu totaal niet meer dus nog even geduld! 

 

Wat ik wel echt heeeel vervelend vind is dat ik niet kan sporten en wat ben aangekomen, ook omdat ik thuis werk. Heb ook geen gezonde relatie met voeding dus is voor mij echt een trigger om weer door te slaan in overdreven gezond eten etc. Word er gek van! Ben blij als ik straks weer PT kan doen, staat ingepland voor eind oktober. Het is echt debiel maar 3 kilo verschil en ben helemaal in paniek. 😟

 

Ja snap ik helemaal hoor en heerlijk nog he dat eilandje hihi en ik werk ook vanuit huis maar heb me ook voorgenomen wanneer het kan weer even de buik te gaan trainen haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hi lieve meiden weer even een update 🥰 

 

Ben nu bijna 8 weken en heb controle bij de pc gehad. Alles was netjes en zag er goed uit! Ene borst moet nog beetje inzakken maar dat verschil zie je haast niet. Ze was heel tevreden over de littekens ook. Ben zelf ook zo blij ermee! 
Slaap nu ook zonder voedingskussen en gaat goed. Geen pijn meer.. nog wel verdoofd gevoel in m’n ene borst en m’n tepels deels. Komt vanzelf terug zei de dokter. 
 

Heb ook sinds een week bh’s geshopt! Nog niet te veel want ze kunnen natuurlijk nog wat veranderen. Maar heb zonder voorgevormde cup een 75E en met voorgevormde cup 75F. Helemaal blij mee. M’n cup is weer mooi gevuld en zelfs ietsje meer, prima! 🤗

Mag ook weer beginnen met sporten en paardrijden. De pc zei of je nu valt of over een jaar maakt geen verschil. Van binnen is de wond genezen. Ik ga eerst op vakantie vanavond en dan als ik terug ben sport oppakken. Dus heb wat extra weeekjes. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hi dames even een update ben nu 11/bijna 12 weken po. Ben over het algemeen erg tevreden. Heb een nieuwe foto geplaatst! Enige is dat mijn linkerborst nog wat hoger zit. Klein verschil was altijd al maar niet zo zichtbaar als nu vind ik. Zie het met name aan mijn tepelstand. 
Ook vind ik mijn littekens ad onderkant nog erg rood en soms beetje verdikt.. ga binnenkort starten met Scarban. Ben benieuwd! 
 

In mijn rechterborst ad zijkant doet het nog zeer trouwens, is dat normaal? Als ik daar zachtjes duw doet het zeer en soms ook uit het niets voel ik het. Links nergens last van.. Ben dan gelijk bang dat het niet goed is 🙈 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.