Ga naar inhoud

ProjectX : 25 augustus 2020 : Dr. Bodde : Klaver klinieken


Aanbevolen berichten

@Petra84 @Special-Me wat een lieve reacties dames, doet me goed! 
 

Ik heb van de kliniek wel een medicatieschema maar ik ga vandaag nog even bellen met ze want er staat 2x1 Oxycodon om 08.00 bijvoorbeeld maar dan kom ik te kort.. 

Goeie tip van die icepacks, ga ik proberen! 
 

De nacht was zoals ik al zei geen pretje, heb max 4u geslapen en mijn vriend 4x wakker gemaakt voor een kussen meer/minder en wat aan te geven 🤭 dus die was ook moe vanochtend haha.. Gisteren ging toch echt wel iets te goed, kan nu helemaal niks zelf meer voor mijn gevoel. Maar keep up the positive thoughts 🍀 we hebben mooie nieuwe boobies 💃🏻
 

Zal vanmiddag met het douchen nog even een foto maken voor in het album. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @ProjectX

 

Goed dat je hebt geluisterd naar jezelf! Dat is nooit iets om je voor te schamen hoor!

Fijn dat je ondertussen de operatie achter de rug hebt, ik ben benieuwd straks naar je operatieverslag en hoe jij deze dag hebt ervaren.

Ik dacht de dag vd operatie ook , oohhh ik heb wel pijn maar het valt best mee.... de tweede dag was het wel even anders (heeellll anders) 

Ik heb savonds echt zitten huilen , niet alleen van de pijn maar t kwam er gewoon even uit, na al die jaren twijfel( in mijn geval )zat ik dan daar met 2 knoepers die nog nergens op leken ( ook al wist ik dit van te voren) , kon ik geen kant op, had ik enorme behoefte aan een dikke knuffel die ik niet kon ontvangen en voelde ik me een baby. Ik heb 3 rotnachten gehad waarvan 1 echt vreselijk, maar vanaf dag 4 PO ging het weer wat beter iedere dag, zowel met de pijn als met het visueel resultaat van de boobs...

Nu 8 dagen PO ervaar ik vooral nog constante pijn onder mn oksels ter hoogte van mijn BH band maar dat gaat goed met pcm.

Als je het leuk vind kan je foto's zien in mn album van mn voorsituatie , 1 dag PO , 4 dagen PO en een week PO op dit moment....

 

Blijf je gevoel en evt onzekerheden zeker delen , we kennen het gevoel of staan aan de rand om dit zelf te gaan ervaren, geen betere "club" om om je heen te hebben nu!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goeiemorgen @ProjectX

 

Ik heb net je hele topic gelezen. Wat een verhaal. Maar ik ben zo blij voor je dat je de knoop hebt doorgehakt. Die twijfels... Dat kennen we allemaal. 😉

Ik ben afgelopen maandag geopereerd en het gaat me goed af.

Ik neem op tijd en stond mijn pijnstillers: dat helpt. Alleen het rugslapen gaat me niet goed af.

 

Ik wens je alvast héél veel succes met je herstel!

 

Wil je me toevoegen in je album? Ik zou je graag verder volgen 😘

 

Xxx

Zoemertje 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier mijn operatieverslag voor wie geïnteresseerd is: 

Om 9.15 mocht ik mij melden bij de kliniek, rond 9.30 werd ik opgehaald en mocht ik al afscheid nemen van mijn vriend in de hal. Denk vanwege Corona dat hij ook niet verder mee mocht. Dat was best snel dus even gekkig! Daarna naar een aparte kamer waar ik mij mocht omkleden in operatiekleed. Best een beetje zenuwachtig was ik toen, had de nacht ervoor ook niet zo veel geslapen. Nog even een check of mijn gegevens klopten en toen mocht ik lekker op een bedje liggen met een dekbed. 
 

Al vrij snel mocht ik naar kamer 2; de verkoeverkamer om infuus te prikken, daar lag ik ongeveer 20 minuten. Toen kwam de arts aftekenen en de anastesist nog een controle doen. Intussen wat gekletst met een dame die ook nog moest en kwamen er 2 dames terug van de OK. Raar om mensen zo naast je wakker te horen worden. Beide waren ze wat onrustig en emotioneel, waardoor ik hoopte dat mij dat niet zou overkomen. Na weer +/- 20 minuten wachten kon ik mee naar de OK.


Op de OK was iedereen zo aardig en rustig dat was heel fijn! We hebben gekletst over Gin Tonics (vraag me niet waarom haha). en toen ging ik lekker slapen.... 😴


Toen ik wakker werd was ik vrij fit en gelukkig rustig. Voelde wel dat drukkende gevoel maar viel echt mee! Nog even gekletst met de dame tegenover mij en ik mocht weer naar de andere kamer om wat te eten en te drinken. Ik kreeg daar een waterijsje, lekkerrr!!! En 2 crackers met kaas (hele dag zo naar uitgekeken), thee en een bouillonnetje. Echt top service! Nog steeds goed fit. Wel wat gevoelig, net of een heel zwaar iemand op je borst is gaan zitten. 😂


Nadat mijn eten op was hielpen ze me met aankleden en plassen. Nog even samen met de verpleging gespiekt naar de boobies toen de bh aan ging en het zag er al zooo mooi uit 😍😍!! 
Heb een bh aan en daar overheen een soort compressieband, die mag morgen af. 
 

De rit naar huis was +/- 1 uur en ging ook wel goed. Hobbels waren wat ongemakkelijk. Daarna lekker op de bank mijn pracetamol ingenomen. Het dekbed en kussen van de kliniek kreeg ik mee dus gebruik ik voor op de bank; ideaal! De pijn viel mee, zeker te doen.  
 

Zoals hierboven beschreven was de nacht wel echt pittig en heb ik nu meer pijn. Gisteren ging dus iets te goed, maar hopelijk elke dag wat beter. 
 

Echt petje af voor het personeel van de kliniek, wat een lieve mensen! 


@iloontje148 herkenbaar zeg dat het na de operatie zo goed ging en daarna minder! Fijn om te lezen dat richting dag 4 alles wat afneemt. We houden vol. Heb gelijk even in je album gespiekt en het ziet er mooi uit! Flink bijgetrokken al. 🤩

Die pijn onder je oksels voel ik ook wel en soms beetje branderig van voren. Heel gek. 
 

@Zoemertje ja pijnstilling op tijd nemen scheelt hè! Dat doe ik ook, alleen ‘S nachts mag ik eigenlijk geen pijnstilling meer. De laatste is om 23.00 2 paracetamol dat vind ik wel pittig. Heb jij dat ook? 
Ik ga je toevoegen aan mijn album! 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @ProjectX, heel veel sterkte met je herstel!

Zou je eerst door Van der Pot op 14 april 2021 worden geopereerd (ipv 2020 wat je als titel hebt)?...

Waarom wilde je toch liever door Bodde geopereerd worden, als ik mag vragen? Stelde hij wat anders voor dan Van der Pot?

Ben wel heel nieuwsgierig eigenlijk; want de meesten zijn altijd heel erg positief over Van der Pot, waarom je dan toch voor Bodde uiteindelijk heb gekozen..

Maar fijn dat de operatie nu al achter de rug is!

De nachten zijn idd heel erg in het begin; maar na een paar dagen zul je merken dat het steeds ietsjes beter zal gaan met slapen.

Sterkte meis!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Robijntje02 ik zou eerst 31 maart door dr. Esther Bodde geopereerd worden, maar door Corona werd het toen 14 april.. toen gingen alle Klinieken dicht en is het verzet naar augustus. In die tussentijd ben ik erg gaan twijfelen over de prothese, lift en arts. Dr Bodde is een hele fijne vrouw, maar je leest zoveel goeie verhalen ook over vd Pot zoals je zegt. 
Uiteindelijk ben ik eind juni bij hem nog op intake geweest, was heel enthousiast op het moment zelf maar kreeg achteraf toch niet het geruststellende gevoel wat dr Bodde mij wel gaf. En een vriendin van mij is ook door dr Bodde geopereerd en dat resultaat is prachtig! Dus toch besloten om de datum in augustus te laten staan en bij haar te gaan. Zo is het een beetje gegaan 😅 echt alle opties maximaal afgewogen. 
Dank je wel! Jij nog altijd blij met je boobs? Vind ze zo mooi die van jou!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ProjectX dankjewel! Ja er was gisteren al veel bijgetrokken maar keek net even in de spiegel en ik heb het idee en vooral gevoel dat mn rechtse borstspier ook een beetje begint te ontspannen en loslaten en dus te zakken... als je straks een album hebt met je voortgang zou ik het ook leuk vinden mee te mogen kijken in jou proces als je dat goed vind!

 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, je moet gewoon op je gevoel afgaan @ProjectX..

En vooral omdat je het resultaat bij je vriendin mooi vindt, kan ik me heel goed voorstellen dat je mede daardoor ook door Bodde wilde worden geopereerd.

Jaaah, ben nog steeds supertevreden met mijn boobs. Ben ook zo blij met de maat; vind ze precies goed, en mooi bij mijn lichaamsbouw passen! (heb 70F).

Hoop dat jij ook heel erg tevreden zult gaan zijn, maar dat zal wel!

Heel veel succes met je herstel, en ben erg benieuwd hoe jouw boobs, als ze gezakt zijn, er uit zullen gaan zien; zal wel heel erg mooi worden!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Robijntje02 dank je wel! 
@iloontje148 ik heb je toegevoegd. Fijn dat de ene kant al wat meer zakt bij jou! Ik heb t gevoel dat links nog heel hoog zit.. 

 

Heb zojuist even gedoucht met hulp van mijn moeder.. mijn vriend is namelijk gewoon aan het werk. Ging goed! Durfde alleen het verband er niet af te halen dus heb dat laten zitten. Wel een foto gemaakt en geplaatst. Hebben jullie toch een idee. 😊 Hoe lang hebben jullie het verband laten zitten? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ProjectX ik lees nu net je verslag . Wow Het is achter de rug. Je had gereageerd op mijn bericht en toen dacht ik al , he maar je bent Dan geopereerd 🥳 dat was natuurlijk met de Corona tijd dat wat roet in eten gooide. 
Fijn dat het allemaal wel soepel is gegaan . En ja de nachten dat zal steeds beter gaan 😂


even gespiekt naar je fotos 😍 Mooi al he . 
geniet ervan en lekker herstellen 🍀😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ziet er al goed uit @ProjectX!

 

Ik had geen verband, alleen pleisters op de hechtingen onder de borst, maar jij hebt ook een borstlift gehad he?

Zou als ik jou was t aan de kliniek vragen wanneer t verband eraf mag..

 

Ik dacht trouwens dat Bodde jou de Xtra hp van Mentor had geadviseerd?

Dat ze liever met Mentor werkt?

Maar t is toch Motiva Demi geworden uiteindelijk?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, ProjectX zei:

@Robijntje02 
@iloontje148 ik heb je toegevoegd. Fijn dat de ene kant al wat meer zakt bij jou! Ik heb t gevoel dat links nog heel hoog zit.. 

 

Heb zojuist even gedoucht met hulp van mijn moeder.. mijn vriend is namelijk gewoon aan het werk. Ging goed! Durfde alleen het verband er niet af te halen dus heb dat laten zitten. Wel een foto gemaakt en geplaatst. Hebben jullie toch een idee. 😊 Hoe lang hebben jullie het verband laten zitten? 

dankjewel ik heb gelijk al even gespiekt....dat gaat helemaal goed komen bij jou, ziet er nu al goed uit zelfs met verband! Ook ik had geen verband en enkel pleisters met hechtingen onder mn borst. De borst die bij mij nog wat hoger zit was vroeger (oh vroeger klinkt goed) kleiner en heeft een grotere prothese gekregen dus had ook verwacht dat ze een andere weg zou volgen dan haar voorheen grotere zus die een kleinere prothese heeft gekregen 😁 doe lekker rustig aan meid ! Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Robijntje02 ja heb ook een lift gehad idd zal wel daarom extra verband zijn. Ga ze morgen wel even bellen.. dagje extra kan geen kwaad lijkt mij. 
 

In eerste instantie had ze mij idd mentor Xtra geadviseerd, maar na mijn consult bij vd Pot ben ik toch zelf voor motiva Demi gegaan. Volgens dr Bodde was beide prima. Die vriendin van mij heeft ook motiva dus voelde mij daar beter bij na het zien van haar borsten. Motiva was wat breder en minder projectie dan de Xtra en ik wilde zo natuurlijk mogelijk. 
 

@iloontje148 ah ja logisch dat je ene boob dan minder snel zakt dan de andere.. klinkt goed hè.. je oude boobies heerlijk! 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je boobies!! Heel herkenbaar je operatie verslag 😄 leuk om te lezen! Ik vond vooral de eerste 3 dagen het pittigste! 

 

In de nacht kon ik wel paracetamol slikken, mocht je advies willen kun je het beste even aan best boobie een schema vragen. Vond ik top! Moest wel de wekker ervoor zetten maar had het er graag hoor over :)

 

Ben benieuwd naar je resultaat! Ik ken deze chirurg niet.. Zou ik met je mee mogen kijken? 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Robijntje02 mijn vriendin heeft de full, maar had wat minder borst van zichzelf. Bij haar oogt de full heel natuurlijk ook! 
 

Dank je wel @Es1234567 ben er ook zo blij mee 🤗!! Heb BB toch een ov gedaan over mijn medicatieschema, even afwachten wat zij zegt. Heb vannacht 2 extra paracetamol op dat hielp echt goed! 

@Zoemertje wat lekker dat je zo goed slaapt en al zonder medicatie! Lijkt me een verademing. Vannacht ging gelukkig wat beter ja, nog niet je-van-het.. maar goed. 

 

Lag eerst helemaal plat maar na 2 uur ging dat toch onwijs zeer doen dus toen rechtop gaan liggen. Wel nog 1 uur heel branderig gevoel gehad bij m’n littekens/in het midden. Daarom vanochtend even gespiekt of ik niet gebloed had, maar kon het niet echt achterhalen. Was wellicht van daarvoor nog. Heb wel een foto toegevoegd met het verband los 😁

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen @ProjectX

 

Wat fijn dat je al wat beter hebt geslapen en 2 pcm kan geen kwaad! 

 

Plat liggen mag volgens mij nog niet 😊 

Althans zo heb ik begrepen en natuurlijk nog geen ervaring 🤣 Ik heb een voedinsgkussen besteld na het lezen hier op het forum hihi

 

Wel moet ik ook 4 weken op mijn rug slapen dat word nog een hele uitdaging 

 

Zal zo eens na je nieuwe foto gaan kijken 😁 Fijne dag alvast 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Petra84 ja zo’n voedingskussen had ik ook besteld maar door storing bij PostNL duurt het al 2 dagen langer voordat die er is.. Was een beetje laat met bestellen ook. Slim dat jij wel op tijd bent haha! Ja ik ga ook niet meer plat slapen, dat is niks 

 

Dank je wel @lauralaura! Ja ik zou ook zo graag op mijn zij liggen, maar dat gaat echt bij lange na nog niet 😂. Denk wel dat als het geen pijn doet dit een goed teken is! Heb je zelf ook een topic? Dan ga ik ook eens bij jou lezen. Zal je toevoegen aan mijn album, kijk ook graag met jou mee ja, leuk! 😁

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Petra84 zei:

@ProjectX ja whaha had er al 1 binnen maar dat is zo kleintje dus nu een XL variant besteld 😊 moet eerlijk bekennen dat ik er totaal niet over na had gedacht maar door het lezen hier op het forum er achter ben gekomen

 
Ja handig hè zo’n forum.. zoveel tips en meedenkende mensen 🥰 Die XL heb ik ook besteld! Als het goed is komt hij nu morgen.. al is dan voor m’n gevoel de ergste periode al voorbij 😂 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.