Ga naar inhoud

ProjectX : 25 augustus 2020 : Dr. Bodde : Klaver klinieken


Aanbevolen berichten

9 minuten geleden, ProjectX zei:

@polemommy @bent001 daar zie ik als zijslaper ook het meest tegenop.. krijg al rugpijn als ik gewoon een halve nacht op mijn rug slaap. Toen met mijn bypass was dat ook echt ver-schri-kkelijk. We moeten wat over hebben he voor mooie boobies ??


hahahaha weet ook dat ik echt de laatste nacht even bewust ben gaan liggen op mij m’n buik?

Maar een bypass lijkt me helemaal heftig!

collega van mij heeft hem ook gehad. Zij heeft ook echt correcties aan der benen en billen moeten laten doen ivm vel overschot. Heb jij het geluk daar geen last van te hebben?

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, bent001 zei:


hahahaha weet ook dat ik echt de laatste nacht even bewust ben gaan liggen op mij m’n buik?

Maar een bypass lijkt me helemaal heftig!

collega van mij heeft hem ook gehad. Zij heeft ook echt correcties aan der benen en billen moeten laten doen ivm vel overschot. Heb jij het geluk daar geen last van te hebben?

 

Je hebt de eerste dagen wel een soort korset om dat geeft wel veel stevigheid gelukkig! Maar goed, draaien was geen pretje evenals opstaan. Leek wel 80.. ?

Nee ik heb geen overtollige huid oid, maar komt denk ook omdat ik jong ben en was niet zó zwaar. Ben +/- 25 kg kwijt nu, maar was gelijkelijk verdeeld. Heb hem ook niet vergoed gekregen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, ProjectX zei:

 

Je hebt de eerste dagen wel een soort korset om dat geeft wel veel stevigheid gelukkig! Maar goed, draaien was geen pretje evenals opstaan. Leek wel 80.. ?

Nee ik heb geen overtollige huid oid, maar komt denk ook omdat ik jong ben en was niet zó zwaar. Ben +/- 25 kg kwijt nu, maar was gelijkelijk verdeeld. Heb hem ook niet vergoed gekregen. 


O gelukkig maar!!  Wat ze bij haar gedaan hadden vond ik echt heftig. Zijn was ook nog jong toen. Maar fijn die 25 kilo eraf! Scheelt een hoop!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@bent001 ja scheelt zeker een hoop! Vriendin van mij zei laatst 'wow je bent gewoon de helft van wat je was' haha. Wel weer leuk om te horen ook! 

 

A.s. maandag mijn consult staan om nog vragen te stellen en te passen. Heb er onwijs veel zin in!! D-day komt steeds dichterbij! De vragen die ik tot nu toe nog heb zijn:

- Max aantal cc's die erin kunnen voor de spier

- Nog twijfel motiva/mentor ivm rimpels bij mentor en/of randen bij motiva

- Breedte en projectie vd protheses

- Dieper hechten of dat mogelijk is ter voorkoming dat ze sneller gaan 'hangen'

En wil nog voorbeeldfoto's vd arts zien en vragen of ze aan 3D projectie doen.

 

Alweer een hele waslijst. Jullie nog tips/aanvullingen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, ProjectX zei:

@bent001 ja scheelt zeker een hoop! Vriendin van mij zei laatst 'wow je bent gewoon de helft van wat je was' haha. Wel weer leuk om te horen ook! 

 

A.s. maandag mijn consult staan om nog vragen te stellen en te passen. Heb er onwijs veel zin in!! D-day komt steeds dichterbij! De vragen die ik tot nu toe nog heb zijn:

- Max aantal cc's die erin kunnen voor de spier

- Nog twijfel motiva/mentor ivm rimpels bij mentor en/of randen bij motiva

- Breedte en projectie vd protheses

- Dieper hechten of dat mogelijk is ter voorkoming dat ze sneller gaan 'hangen'

En wil nog voorbeeldfoto's vd arts zien en vragen of ze aan 3D projectie doen.

 

Alweer een hele waslijst. Jullie nog tips/aanvullingen? 


Ik had ook allemaal foto’s verzamelt van borsten die ik heel mooi gelukt vond, zodat mijn pc een goed beeld kreeg van wat ik graag als resultaat zou zien. Misschien vind je dat ook fijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, ProjectX zei:

@Veerveertje goed idee, dankje! Waar had je die foto's vandaan gehaald? Op google vind ik ze niet zo.. zal eens kijken ook bij klinieken op instagram. 

 

@Elize89 @Beyonce heb jullie toegevoegd! Staat nog niet zoveel in hoor.. maar dat komt nog wel na de operatie ?


Ik heb van mijn eigen pc foto’s laten zien die ik mooi vond, maar ook veel af kunnen halen van realself.com.

Daar staan de weeeereld borstvergrotingen op. Kijk maar eens! ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Beyonce @Lindan  Zal even een verslagje typen van vandaag.. want de keuze is totaal anders uitgevallen. Ben er wel heel blij mee, heb een onwijs goed gevoel bij mijn keuze nu. :43:

 

Vandaag dus terug op consult geweest bij dr. Bodde en ik had een vragenlijstje opgesteld en foto's meegenomen van wat ik wel en niet mooi vond. Mijn belangrijkste vragen waren wel over het dual plane plaatsen en een daarbij komende eventuele lift of voor de spier en mijn twijfel tussen mentor en mooiva. 

 

Wat ik absoluut niet wil (heb ik aangegeven bij mijn pc) is dat mijn protheses gaan hangen. Zij gaf aan dat als ik zou kiezen voor plaatsen voor de spier, dat ze met de tijd wel meer zouden gaan hangen, zoals ze normaal gesproken doen. Vanwege mijn verslapte huid ivm afvallen zou dit zeker het geval zijn. In combinatie met de foto's die ik heb laten zien zou dit niet het gewenste resultaat opleveren voor mij, waardoor ik eigenlijk een beetje terugkwam van het idee van plaatsing voor de spier. 

 

Motiva raadde ze vrijwel direct af, omdat doordat het een gladde prothese is hij altijd zal blijven bewegen. Ze gaf het voorbeeld als je gaat liggen valt hij opzij. Dit zou met name voor de spier het geval zijn. De mentor zou door zijn ruwe jasje op zijn plek blijven zitten. Hierdoor heb ik voor de mentor gekozen. 

 

Toen kwamen we terug op dual plane en een lift, ze had nog met haar collega dr. Frescow besproken of het zonder lift mogelijk was, maar dit raadde ze af ivm double bubble. Ik heb een aantal foto's bekeken van vergrotingen met lift van de kliniek zelf en die waren heel erg mooi moet ik zeggen! Mijn angst was meer voor een groot litteken op mijn borst, omdat die van mijn GBP ook wel goed zichtbaar is/ik daar last van heb gehad. Echter was dat geen pc en koos die arts voor functionaliteit, stoor me er verder ook totaal niet aan. Maar je borsten is toch wel wat anders.. ? Mijn pc gaf aan dat de huid op de borst heel anders is dan op de buik en ze een andere hechttechniek gebruiken waardoor het haar onwaarschijnlijk leek dat mijn littekens zo zouden worden als dat van mijn GBP. Dit stelde me wel gerust. 

Wel icm een lift raadde ze 350cc aan ipv 375cc, om teveel spanning op de littekens te voorkomen. Om wel meer volume te creëren heb ik gekozen voor de mentor Xtra, dit zorgt voor net wat meer projectie, omdat ik dan die 25cc weglaat. 

 

Dus kort samengevat: het wordt een plaatsing dual plane 350cc met lift. Kan niet wachten!! 

Wel kreeg ik gelijk te maken met de gevolgen van Corona... geen hand schudden en vragen of je recentelijk ziek bent geweest. Ze opereren wel gewoon, maar goed nu moet ik zelf niet ziek worden tot die tijd. Klinkt misschien beetje paniekerig, wat ik totaal  niet ben, maar ik wil wel dat de operatie door kan gaan haha. 

 

@dientje ik heb je toegevoegd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ProjectX 

wat goed om te horen dat je een keuze heb kunnen maken .

spannenD allemaal want het gaat nu echt gebeuren??
 

Ik kan er niks aan doen maar ik ben toch nog even naar je foto gaan kijken.

ik ben toch een beetje verbaasd voor de keuze van de arts om het met een lift te doen.  Hij weet vast wel wat hij adviseert , ik ben tenslotte geen arts.
Zoals ik de vorige keer zei Op basis van jouw voorsituatie Lijken je borsten niet echt zooo erg slap. Ik vind ze zelfs best wel mooi?
Het is wel een foto dus dat kan wat vertekend beeld zijn.
Als ik het vergelijk met mijn voorsituatie lijken mijn  borsten veel hangerig en leger,  en toch hebben ze het niet gelift.
Ik vraag me nu toch wel af of mijn borsten dan ook niet eerst gelift had moeten worden . Straks hangt de Boel weer ??‍♀️
waarschijnlijk als ik Met mijn voorsituatie bij jouw kliniek was geweest hadden ze mij dat ook zeker geadviseerd.

 

maar super meid maar heb je ook een datum al? Ik ben heel erg benieuwd naar je uiteindelijke resultaat. 

 

liefs

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lindan ik heb nog een zij-foto toegevoegd waarop je wel beter ziet dat de afstand van tepel naar boven groot is. Denk dat de andere foto een beetje vertekend idd. Zou me als ik jou was niet teveel zorgen maken, anders had de arts je niet voor de spier geadviseerd. Ik vind ze iig steeds mooier worden op je foto's nu de zwelling wegtrekt!! ?

De datum is 31 maart, dus nog maar 4 weekjes! 

 

@Nog even wachten Ja heel fijn! Jij succes met het naar huis gaan zo, kan je in ieder geval weer lekker in je eigen bed slapen. Is je vriend ook vrij om je te verzorgen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden, ProjectX zei:

 

@Nog even wachten Ja heel fijn! Jij succes met het naar huis gaan zo, kan je in ieder geval weer lekker in je eigen bed slapen. Is je vriend ook vrij om je te verzorgen? 

Ja hij is tot en met vrijdag bij mij (we wonen niet samen). 

En ja in het rode kruis ziekenhuis heeft de ic een opnamestop na een besmetting. Gister werden er nog handen geschud, vandaag niet meer vanwege aangescherpt protocol. Ik ben in ieder geval op tijd geopereerd ?. Hopelijk snel dat virus en de bijbehorende onrust voorbij

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je verslagje! Leuk om te lezen en heel fijn dat je nu helemaal achter je keuze staat! Spannnnnend nu begint het aftellen voor jou ook echt. Fijn dat je er een goed gevoel bij hebt, is het belangrijkst denk ik :) 

 

jeetje dat van Corona wat ik hier lees vind ik wel heftig. Ik snap het wel maar toch best onpersoonlijk. Haha en inderdaad wij mogen niet ziek worden want dan moeten we langer wachten haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.