Ga naar inhoud

Simplyflat : 28 september 2018 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 193
  • Created
  • Laatste Reactie
1 uur geleden zei Simplyflat:

Tnx mop, ik ga m zo gelijk bestellen:D deze mag dus ook direct op het litteken? Neem aan de zonder parfum versie. 

Graag gedaan, ik heb deze met parfum is maar heel licht geparfumeerd maar zonder kan ook natuurlijk ^_^

Je mag hem idd direct op het litteken smeren

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Mom1980:

Graag gedaan, ik heb deze met parfum is maar heel licht geparfumeerd maar zonder kan ook natuurlijk ^_^

Je mag hem idd direct op het litteken smeren

xx

Heey!

 

Kan je even een foto posten van deze crème of even zeggen wat er op het doosje staat toevallig? Want als ik het intyp kom ik op nog super veel verschillende :lol:

 

bedankt voor de tip!

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

In ga die van La Roche Posay kopen want met dat merk ben ik vertrouwd:

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei MissAnissa:

Heey!

 

Kan je even een foto posten van deze crème of even zeggen wat er op het doosje staat toevallig? Want als ik het intyp kom ik op nog super veel verschillende :lol:

 

bedankt voor de tip!

 

xxx

Deze is het^_^

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...

Hallo dames, 

Ik heb eventjes geen update geplaatst omdat ik er even doorheen zit. Dit is niet alleen borsten gerelateerd hoor, maar wel een onderdeel van. Ondanks dat er een grote verbetering heeft plaatsgevonden kan ik (tot nu toe) niet zeggen dat het aan mijn verwachtingen heeft voldaan. Qua grootte of anders gezegd breedte had ik dit graag wat breder (natuurlijker) gezien. Helaas is diameter als uitgangspunt nooit besproken bij de keuze van protheses. Achteraf lees en leer ik dat hiermee veel bepaald wordt. Als ik specifiek meet dan leer ik dat ik een projectie heb van een D cup maar de borstgrootte van een b/c. Het vinden van een goede sportbh was dan ook een hele uitdaging. 

Mijn borsten gaan wel meer naar buiten maar wel ten kosten van mijn decolleté. Links is goed gezakt, nog niet volledig zacht maar dat komt wel. Push up ronding van de prothese is goed zichtbaar, dit wilde ik eigenlijk niet maar ik zal het ermee moeten doen. Rechts blijft echter achter in herstel, verschil met links is nu ook in kledij te zien. Deze zeurt en trekt, ik slaap al een meer dan een maand op de bank. In bed wordt ik te vaak wakker en slaap ik niet meer dan 5 uur. Ik vergelijk het maar met harde buiken, alsof mijn borst zich aanspant zelfs als ik rustig zit. Maar pijn zit ook van binnen. De onderkant van de borst lijkt ook meer afgevlakt. 

Dinsdag mag ik op controle bij Verdonck. Ik vermoed na het lezen van meerdere verhalen dat ik wordt weggestuurd met het advies dat het tijd kost, ik geloof het eigenlijk niet zo maar dan heeft hij mij in ieder geval gezien en heb ik tijdig aan de bel getrokken. Ik ben nogal stres gevoelig en mijn lijf lijdt hier ook onder. Mijn haren vallen uit en ben enorm moe. Haaruitval speelde echter ook voor de bv. Bloedonderzoek wees alleen uit dat ik een foliumzuur tekort heb, dit kan te herleiden zijn aan het gebruik van ibuprofen na bv.  Ik had echt gehoopt dat ik mezelf beter zou gaan voelen na de bv. Deze boost had ik echt nodig. Ik heb nieuwe foto's geplaatst, laat even weten als je ze wil bekijken. Liefs

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 O lieve schat, dit vind ik niet leuk om te lezen... dikke knuffel! Weet nie zo goed wat ze hier mee gaan doen maar vind goed dat je dit gaat bespreken en zou t advies v best boobie en wat iedereen hier in je topic geeft mee nemen om zo sterk mogelijk t gesprek in te gaan!

wat zou jij t liefst willen om tevreden te zijn? Een bredere prothese? Maak voor jezelf goed helder wat je precies wilt zodat je dat kunt neerleggen bij je arts

hoop dat hij hier iets mee kan/gaat doen en/of dat gedurende je herstel t nog verandert richting hoe je t zou willen zien

 

kwa pijnklachten weet ik geen advies, hopelijk kan bb je hierin ook adviseren 

 

Nogmaals dikke knuffel voor jou x

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, Ik heb even echt met je te doen.

 

Maar begrijp ik nu hieruit dat er een veel smallere prothese geplaatst is dan dat je borstbreedte was? Want dat zou idd niet heel netjes zijn.

 

Wat betreft je haaruitval (ik ben kapster). Ik heb momenteel dagelijks vrouwen in mijn stoel zitten die klagen over haaruitval. het is nu wel de tijd van het jaar. maar ik hoor het meer en zie extremere uitval bij meerder dan andere jaren. ik vermoed zelf dat dit iets te maken kan hebben met onze droge zomer. Echter kan een narcose ook veroorzaken dat je haaruitval krijgt of zelfs haarbreuk. Bij haarbreuk kan t zijn dat er op een bepaalde plaats op je hoofd haren halverwege afbreken en je dus ergens een kortere pluk aan kan treffen.

Heel vervelend is dit maar dat zijn wel evt bijwerkingen van een narcose....Maar niet iedereen heeft daar last van. Ik als kapster ben daar zelf wel heel bang voor.....

 

Vaak helpt extra vit B slikken ook voor haaruitval. 

 

Ik weet niet hoeveel Po je bent, maar ik hoop dat het allemaal gewooon bij je herstel hoort en het helemaal goed gaat komen met je....en die Kraam-new-boobs-tranen schijnen er ook bij te horen.

 

dikke knuffel

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ahh dit is inderdaad niet leuk om te lezen. Wat ontzettend vervelend dat je je zo naar erover voelt. Wel goed dat je morgen gezien wordt en je verhaal kan doen. Ik hoop voor jou dat je toch vertrekt met meer positiviteit dan je nu verwacht. Ik zal aan je denken!  Sterkte..

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Simplyflat said:

Hallo dames, 

Ik heb eventjes geen update geplaatst omdat ik er even doorheen zit. Dit is niet alleen borsten gerelateerd hoor, maar wel een onderdeel van. Ondanks dat er een grote verbetering heeft plaatsgevonden kan ik (tot nu toe) niet zeggen dat het aan mijn verwachtingen heeft voldaan. Qua grootte of anders gezegd breedte had ik dit graag wat breder (natuurlijker) gezien. Helaas is diameter als uitgangspunt nooit besproken bij de keuze van protheses. Achteraf lees en leer ik dat hiermee veel bepaald wordt. Als ik specifiek meet dan leer ik dat ik een projectie heb van een D cup maar de borstgrootte van een b/c. Het vinden van een goede sportbh was dan ook een hele uitdaging. 

Mijn borsten gaan wel meer naar buiten maar wel ten kosten van mijn decolleté. Links is goed gezakt, nog niet volledig zacht maar dat komt wel. Push up ronding van de prothese is goed zichtbaar, dit wilde ik eigenlijk niet maar ik zal het ermee moeten doen. Rechts blijft echter achter in herstel, verschil met links is nu ook in kledij te zien. Deze zeurt en trekt, ik slaap al een meer dan een maand op de bank. In bed wordt ik te vaak wakker en slaap ik niet meer dan 5 uur. Ik vergelijk het maar met harde buiken, alsof mijn borst zich aanspant zelfs als ik rustig zit. Maar pijn zit ook van binnen. De onderkant van de borst lijkt ook meer afgevlakt. 

Dinsdag mag ik op controle bij Verdonck. Ik vermoed na het lezen van meerdere verhalen dat ik wordt weggestuurd met het advies dat het tijd kost, ik geloof het eigenlijk niet zo maar dan heeft hij mij in ieder geval gezien en heb ik tijdig aan de bel getrokken. Ik ben nogal stres gevoelig en mijn lijf lijdt hier ook onder. Mijn haren vallen uit en ben enorm moe. Haaruitval speelde echter ook voor de bv. Bloedonderzoek wees alleen uit dat ik een foliumzuur tekort heb, dit kan te herleiden zijn aan het gebruik van ibuprofen na bv.  Ik had echt gehoopt dat ik mezelf beter zou gaan voelen na de bv. Deze boost had ik echt nodig. Ik heb nieuwe foto's geplaatst, laat even weten als je ze wil bekijken. Liefs

 

Wat naar om te lezen dat het niet zo goed met je gaat :( 

Zijn er mensen in je omgeving waarmee je het hierover kunt hebben?

En inderdaad, wat hierboven ook gezegd is, bedenk vóór je consult extra goed welke verwachtingen/wensen je hebt, en wees niet bang dat op tafel te gooien. Plastische chirurgie draait toch voor het grootste deel om gelukkig zijn met je lichaam en als je dat op dit moment niet bent dan is dat zeker het bespreken waard!

Ik zou graag even mee kijken in je album als dat mag. 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh wat vervelend dat je je niet goed voelt .. Biotine supplementen doen wonderen voor je haar, maar je moet ze een maandje of 3 de kans geven, het kan van de narcose zijn dat je haaruitval hebt ..

 

Geef t aan bij je pc dat je nog niet happy bent, en vooral ook dat je geen vertrouwen hebt in een goed resultaat .. Ik heb gelezen dat het tot een half jaar kan duren voordat je borsten op de goede plek zitten, maar misschien is het wel tijd voor een borstband of zo ..

 

Niet zo fijn als je een beeld in je hoofd hebt van een eventueel resultaat en ze voldoen dan niet aan dat beeld, maar na 2 bv’s kan ik toch wel zeggen dat het uiteindelijk in 98% van de gevallen toch echt helemaal goed komt ..

 

Sterkte meis, probeer te ontspannen ook al klinkt het clichè .. Het komt goed.

 

Liefs Sjuul

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel vervelend om te lezen dat je niet happy bent.

Ik merk zelf ook dat er weinig besproken is, alleen gevraagd of ik dezelfde maat wilde hebben....maar is nu ook heel anders gegaan dan bij 1e operatie.

Ik vind ze op zich mooier nu....kan ik mss na 5 dg nog niet veel over zeggen.

Bespreek waarmee je zit, dat ga ik ook doen wanneer ik op controle moet....dat ik de nazorg echt niet goed vind.

Sterkte en succes met alles :53:

 

zou ik mss mee mogen kijken in je privé album.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, DoubleD zei:

 O lieve schat, dit vind ik niet leuk om te lezen... dikke knuffel! Weet nie zo goed wat ze hier mee gaan doen maar vind goed dat je dit gaat bespreken en zou t advies v best boobie en wat iedereen hier in je topic geeft mee nemen om zo sterk mogelijk t gesprek in te gaan!

wat zou jij t liefst willen om tevreden te zijn? Een bredere prothese? Maak voor jezelf goed helder wat je precies wilt zodat je dat kunt neerleggen bij je arts

hoop dat hij hier iets mee kan/gaat doen en/of dat gedurende je herstel t nog verandert richting hoe je t zou willen zien

 

kwa pijnklachten weet ik geen advies, hopelijk kan bb je hierin ook adviseren 

 

Nogmaals dikke knuffel voor jou x

 

Bedankt voor je lieve reactie. Ik ben ook maar begonnen met een lijstje prioriteiten vragen. Mijn nichtje drukte mij de spreuk "choose your battles wisely!" 

Er zijn nog wel meer dingetjes waarvan ik een nare smaak heb gekregen. Kleine zaken maar bij elkaar opgeteld blijven ze in mn hoofd hangen. Vooralsnog is gezondheid het belangrijkste uitgangspunt. Dus daar zal ik de meeste focus op moeten houden. Esthetisch gezien weet ik niet of zij zich zullen beroepen op de voorwaardes. Ik wacht daarom idd even de reactie van Best_Boobie af. Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

 

Ik las iets in de chat dus ben even gaan spieken en heb wat gelezen in je topic vanaf je operatie. Je bent pas net voorbij de 6 weken po als ik goed tel ;) 

 

Welke maten heb je besproken met je consult? Vond je het al snel goed of weet je wat maximaal mogelijk was? Ik kan niet in je album. Zou wel graag meekijken als dat mag? 

 

Ik vermoed dat Verdonck je inderdaad gaat vertellen dat je geduld hebben. Zeker 6 maanden en dat valt echt niet mee! Maar hij stuurt je echt niet zomaar weg hoor. Mijn ervaring is dat hij wel luistert. En face to face heel begripvol is. Heb hem meerdere keren gezien en gesproken omdat ik ook niet helemaal tevreden was. 

 

Ik moet wel zeggen dat je borsten echt nog veel veranderen. Ze worden nog zachter en natuurlijker. En de vorm verandert ook. 

Wel zou ik je aanraden om naar Verdonck eerlijk en open te blijven. Zeg wat je mooi vind en wat je minder vind. Ik heb dat ook gedaan.

En veel foto’s maken! Zodat je ook verschil ziet. Soms denk je dat er niks veranderd maar als je oude foto’s bekijkt zie je vaak meer. 

Bij mij bleef 1 borst bleef achter vanaf het begin en had ik ook steken. Het werd mooier maar niet zoals de ander en uiteindelijk heb ik afgelopen vrijdag een correctie gehad (na 1,5jr po). De steken gingen overigens wel grotendeels weg.

 

Kun je in bed niet een beetje rechtop slapen als je dat fijner vind? Voor herstel is slaap wel heel belangrijk en ik snap dat het nu begint op te breken. 

 

Succes alvast voor morgen. Ik ben benieuwd hoe je gesprek gaat. Zul je een update plaatsen? Dan ga ik je even volgen! 

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.