Ga naar inhoud

Simplyflat : 28 september 2018 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 193
  • Created
  • Laatste Reactie

Sjooooo..ik zit eindelijk en even boobytime:1bouncingboobs:

Ik heb in overleg gisteren het verband eraf gehaald. De band irriteerde mn huid enorm en zat te strak. Geeuwen deed zelfs zeer. 

 

Weet nou niet of het de emoties waren maar ik ging tot 3 keer toe bijna van mn stokje toen we het verband eraf haalde. Mn vriend vriend keek er ook raar van op. Ik moest echt gaan liggen en hoorde het al suizen in mn oren. Pfff... Ik heb er dus niet echt van kunnen genieten dus hup een bh aan. Vanmorgen 2e ronde... Met bh voelt het echt een stuk beter aan. Mn rechterkant zit echt nog wel hoog. Wellicht toch een dominante kant. Vrijdag worden de knoopjes geknipt. Verdonck vroeg of ik hiervoor naar hem zou komen of dat ik het door de huisarts liet doen. Ik heb gekozen om dit door de ha te.laten doen. Nu hoorde ik dat de assistente dit doet. Ben wel een beetje huiverig, hoop dat ik overeind blijf:4:

Omvang heb ik ook gemeten dag 8

Borstomvang is nu 97

Onderwijdte 75

@Alice 0509 

@Rosanne87 @lina123 @Peanut82@MissAnissa @Jesssi ik ga jullie toevoegen, ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden:blush:

Spannend Rosanne, heb jij ook een album. Ik ben wel benieuwd naar jouw traject. 

Mijn voorsituatie was aa.. lege b cup na 3 zwangerschappen met borstvoeding en gewichtsverlies.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Simplyflat:

Sjooooo..ik zit eindelijk en even boobytime:1bouncingboobs:

Ik heb in overleg gisteren het verband eraf gehaald. De band irriteerde mn huid enorm en zat te strak. Geeuwen deed zelfs zeer. 

 

Weet nou niet of het de emoties waren maar ik ging tot 3 keer toe bijna van mn stokje toen we het verband eraf haalde. Mn vriend vriend keek er ook raar van op. Ik moest echt gaan liggen en hoorde het al suizen in mn oren. Pfff... Ik heb er dus niet echt van kunnen genieten dus hup een bh aan. Vanmorgen 2e ronde... Met bh voelt het echt een stuk beter aan. Mn rechterkant zit echt nog wel hoog. Wellicht toch een dominante kant. Vrijdag worden de knoopjes geknipt. Verdonck vroeg of ik hiervoor naar hem zou komen of dat ik het door de huisarts liet doen. Ik heb gekozen om dit door de ha te.laten doen. Nu hoorde ik dat de assistente dit doet. Ben wel een beetje huiverig, hoop dat ik overeind blijf:4:

Omvang heb ik ook gemeten dag 8

Borstomvang is nu 97

Onderwijdte 75

@Alice 0509 

@Rosanne87 @lina123 @Peanut82@MissAnissa @Jesssi ik ga jullie toevoegen, ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden:blush:

Spannend Rosanne, heb jij ook een album. Ik ben wel benieuwd naar jouw traject. 

Mijn voorsituatie was aa.. lege b cup na 3 zwangerschappen met borstvoeding en gewichtsverlies.

Wauw prachtig meid! Mooie maat. En ook al

best soepel zo te zien. 

Erg herkenbaar hoor dat nare gevoel als de Bh uit gaat. Had/ heb ik ook. Ik doe hem nu elk dag even 15 min uit. Maar blijft eng.. vooral niet vergeten te ademen ;) 

En hier ook een opstandige rechter tiet, zit hoger is harder en pijnlijker. 

Geniet ervan en kalm aan xxXx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi!

 

wauw ziet er al mooi uit he! Ik mag morgen (dus exact na een week) ook mijn verband eraf doen aangezien het al erg nie zit sinds dag 4 ofzo al.. zal erg blij zijn heb niet het gevoel dat ik hiermee nog veel steun heb ofzo. Hopelijk vind ik een postoperatieve bh die past in de winkel aangezien Verdonck te ver rijden is om enkel een bh te halen. Als het eraf is zal ik ook foto’s posten! 

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden zei Simplyflat:

Sjooooo..ik zit eindelijk en even boobytime:1bouncingboobs:

Ik heb in overleg gisteren het verband eraf gehaald. De band irriteerde mn huid enorm en zat te strak. Geeuwen deed zelfs zeer. 

 

Weet nou niet of het de emoties waren maar ik ging tot 3 keer toe bijna van mn stokje toen we het verband eraf haalde. Mn vriend vriend keek er ook raar van op. Ik moest echt gaan liggen en hoorde het al suizen in mn oren. Pfff... Ik heb er dus niet echt van kunnen genieten dus hup een bh aan. Vanmorgen 2e ronde... Met bh voelt het echt een stuk beter aan. Mn rechterkant zit echt nog wel hoog. Wellicht toch een dominante kant. Vrijdag worden de knoopjes geknipt. Verdonck vroeg of ik hiervoor naar hem zou komen of dat ik het door de huisarts liet doen. Ik heb gekozen om dit door de ha te.laten doen. Nu hoorde ik dat de assistente dit doet. Ben wel een beetje huiverig, hoop dat ik overeind blijf:4:

Omvang heb ik ook gemeten dag 8

Borstomvang is nu 97

Onderwijdte 75

@Alice 0509 

@Rosanne87 @lina123 @Peanut82@MissAnissa @Jesssi ik ga jullie toevoegen, ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden:blush:

Spannend Rosanne, heb jij ook een album. Ik ben wel benieuwd naar jouw traject. 

Mijn voorsituatie was aa.. lege b cup na 3 zwangerschappen met borstvoeding en gewichtsverlies.

In mijn album kan je mijn huidige voorsituatie zien (schaam) MAAR over drie dagen zijn ze weg :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Simplyflat:

Sjooooo..ik zit eindelijk en even boobytime:1bouncingboobs:

Ik heb in overleg gisteren het verband eraf gehaald. De band irriteerde mn huid enorm en zat te strak. Geeuwen deed zelfs zeer. 

 

Weet nou niet of het de emoties waren maar ik ging tot 3 keer toe bijna van mn stokje toen we het verband eraf haalde. Mn vriend vriend keek er ook raar van op. Ik moest echt gaan liggen en hoorde het al suizen in mn oren. Pfff... Ik heb er dus niet echt van kunnen genieten dus hup een bh aan. Vanmorgen 2e ronde... Met bh voelt het echt een stuk beter aan. Mn rechterkant zit echt nog wel hoog. Wellicht toch een dominante kant. Vrijdag worden de knoopjes geknipt. Verdonck vroeg of ik hiervoor naar hem zou komen of dat ik het door de huisarts liet doen. Ik heb gekozen om dit door de ha te.laten doen. Nu hoorde ik dat de assistente dit doet. Ben wel een beetje huiverig, hoop dat ik overeind blijf:4:

Omvang heb ik ook gemeten dag 8

Borstomvang is nu 97

Onderwijdte 75

@Alice 0509 

@Rosanne87 @lina123 @Peanut82@MissAnissa @Jesssi ik ga jullie toevoegen, ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden:blush:

Spannend Rosanne, heb jij ook een album. Ik ben wel benieuwd naar jouw traject. 

Mijn voorsituatie was aa.. lege b cup na 3 zwangerschappen met borstvoeding en gewichtsverlies.

@Simplyflat.....Wat een mooie borsten zijn het nu al. Ongelooflijk na zo'n korte tijd zo'n mooi resultaat. Ik vind ze echt heel mooi bij je passen, vooral als je kijkt naar je voorsituatie. En het leuke is, dat ze per dag nog mooier gaan worden. Je mag echt wel trots zijn :123:

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Jesssi:

Wauw prachtig meid! Mooie maat. En ook al

best soepel zo te zien. 

Erg herkenbaar hoor dat nare gevoel als de Bh uit gaat. Had/ heb ik ook. Ik doe hem nu elk dag even 15 min uit. Maar blijft eng.. vooral niet vergeten te ademen ;) 

En hier ook een opstandige rechter tiet, zit hoger is harder en pijnlijker. 

Geniet ervan en kalm aan xxXx

Tnx meis, ben wel tevreden over de maat tot dusver. Ik ga ervan uit dat de boel nog slinkt maar ik voel me nu al meer in verhouding dan hiervoor. Links is idd al redelijk soepel durf er verder nog niet echt aan te zitten. Haha.. ergens ben ik blij dat ik niet de enige ben die het ook eng vind... Maar jemig wat voel ik me kleinzerig. Ik hoop dat de rechterkant snel gaat ontspannen. Ik heb het idee dat het misschien ook vanuit mn rug komt. Ik slaap vanaf het begin al slecht, zit een zeur ter hoogte van mn schouderblad. Idd  we doen nog even kalm aan. 

Wil je me aan je album toevoegen? Kan ik jou boobs ook bewonderen. Xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Simplyflat:

Tnx meis, ben wel tevreden over de maat tot dusver. Ik ga ervan uit dat de boel nog slinkt maar ik voel me nu al meer in verhouding dan hiervoor. Links is idd al redelijk soepel durf er verder nog niet echt aan te zitten. Haha.. ergens ben ik blij dat ik niet de enige ben die het ook eng vind... Maar jemig wat voel ik me kleinzerig. Ik hoop dat de rechterkant snel gaat ontspannen. Ik heb het idee dat het misschien ook vanuit mn rug komt. Ik slaap vanaf het begin al slecht, zit een zeur ter hoogte van mn schouderblad. Idd  we doen nog even kalm aan. 

Wil je me aan je album toevoegen? Kan ik jou boobs ook bewonderen. Xx

 

Ook wakker ;) 

Ik heb echt precies hetzelfde, ook een zeur in de schouder die doortrekt tot mijn pols.

Alleen met liggen.

En dus elke nacht wakker tussen 3-5 Haha.

Ja gek he dat die borsten een beetje eng zijn, maar dat komt wel goed.

Ik voeg je toe, soms lukt het niet blijkbaar.. laat je weten of je ze kan zien? Liefs en hopelijk nog slaapse :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei Kelly_E:

Ik zag een nieuwe profielfoto voorbij komen en ik dacht: AHA pakje is uitgepakt! Wat zien ze er al naturel uit meid! Echt een mooie maat, nu heb ik echt ook iets om te vergelijken. ;)

Welke diameter had jij nu weer?

375 is diameter 11.75  en projectie 4.8. ietsje met die van jou. Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Jesssi:

Ook wakker ;) 

Ik heb echt precies hetzelfde, ook een zeur in de schouder die doortrekt tot mijn pols.

Alleen met liggen.

En dus elke nacht wakker tussen 3-5 Haha.

Ja gek he dat die borsten een beetje eng zijn, maar dat komt wel goed.

Ik voeg je toe, soms lukt het niet blijkbaar.. laat je weten of je ze kan zien? Liefs en hopelijk nog slaapse :) 

Jaaa pff, was na mn verslagje ingedut en om 3.15 al weer wakker. Kan jij altijd weer slapen? Ik zal vanmiddag wel weer even omvallen:D

Grappig dat we dit herkennen. Ik zei nog tegen mn vriend, ik zou m'n schouder willen laten kraken ofzo.. alsof het vast zit en los moet. Ik ga zo kijken en laat het je weten. Slaap lekker nog xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Simplyflat:

Jaaa pff, was na mn verslagje ingedut en om 3.15 al weer wakker. Kan jij altijd weer slapen? Ik zal vanmiddag wel weer even omvallen:D

Grappig dat we dit herkennen. Ik zei nog tegen mn vriend, ik zou m'n schouder willen laten kraken ofzo.. alsof het vast zit en los moet. Ik ga zo kijken en laat het je weten. Slaap lekker nog xxx

Ik ga het weer proberen, meestal dut ik wel weer even in. Tot mijn zoontje rond 6.30 wakker is ;) 

Ja fijn die herkenning:) we contacten!

Jij ook nog slaapse hoop ik Xx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Alice 0509:

@Simplyflat......je bent echt niet meer Flat...... profielfoto ziet er goed uit meid! Mooi kado hè?

Haha.. tja.. moet ik weer een andere naam gaan verzinnen..  was vroeger Simplyred... Rood ben ik niet meer, flat ook niet. Hmm..

Ja een prachtig cadeau, knijp mezelf geregeld of het wel echt is. Ben nu Simplyglad:wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Peanut82:

@Simplyflat Bedankt voor het toevoegen, het verbaasd me echt hoe rustig het er bij iedereen al uitziet na zo'n korte tijd. Bij jou ziet het er ook al mooi en rustig uit! Fijne maat ook!

Ik wordt morgen geopereerd :43:

Dank je wel, van de wond heb ik nagenoeg geen last. Ik verbaas me er ook over hoor. Je lichaam past zich rap aan. Succes voor straks. Ik zag geen topic van je heb gereageerd op je kalender. Ik ga je volgen xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei MissAnissa:

Hi!

 

wauw ziet er al mooi uit he! Ik mag morgen (dus exact na een week) ook mijn verband eraf doen aangezien het al erg nie zit sinds dag 4 ofzo al.. zal erg blij zijn heb niet het gevoel dat ik hiermee nog veel steun heb ofzo. Hopelijk vind ik een postoperatieve bh die past in de winkel aangezien Verdonck te ver rijden is om enkel een bh te halen. Als het eraf is zal ik ook foto’s posten! 

 

Xxx

Spannend meis, ja die band zal vast nut hebben alleen niet bij ons haha. Ik heb een normale sport bh aan, wel level 3. Dit geeft genoeg steun. Wel je borstband blijven dragen hoor. Ik krijg straks nog een aantal bh's binnen. Als ik er 2 heb is dat voldoende om de hersteltijd te overbruggen. Daarna rustig aan op zoek naar iets fraais. Voeg je me toe aan je album? Ik ben ook erg benieuwd naar je boobs. Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Rosanne87:

In mijn album kan je mijn huidige voorsituatie zien (schaam) MAAR over drie dagen zijn ze weg :D 

Je vooral niet schamen hoor. Ik herken mezelf wel in je. Ik vraag me alleen af waarom er voor zo'n groot verschil is gekozen ? Ik ga je volgen, nog even geduld en straks heb je je handen weer vol:Dliefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Simplyflat:

Jaaa pff, was na mn verslagje ingedut en om 3.15 al weer wakker. Kan jij altijd weer slapen? Ik zal vanmiddag wel weer even omvallen:D

Grappig dat we dit herkennen. Ik zei nog tegen mn vriend, ik zou m'n schouder willen laten kraken ofzo.. alsof het vast zit en los moet. Ik ga zo kijken en laat het je weten. Slaap lekker nog xxx

En kun je in mijn album? Nog kunnen slapen? Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Simplyflat:

375 is diameter 11.75  en projectie 4.8. ietsje met die van jou. Xx

@Simplyflat dat is echt praktisch dezelfde grootte van implantaten die ik inderdaad krijg: diameter 12cm en projectie 5cm. Denk niet dat die 0,25cm in diameter en 0,2cm naar voor zichtbaar is met het blote oog :P

 

Heb gisteren nog wat gelezen op Amerikaans forum en daar zeiden ze dat je met 1.80m echt niet te groot zult gaan met 400cc. Is een forum waar verschillende pc's ( dus het zijn de professionals) antwoord geven. En heb dan van bestboobie ook wat feedback gekregen, ik zie ook jouw foto's en afmetingen dus ik denk dat we mogen besluiten dan 375cc perfect gaat zijn :D:35:

En dan hoop ik dat die van mij even snel zo naturel als die van jouw eruit zien. We hebben wel een langer stuk boven de borsten dus ben al blij dat ik normaal gezien niet met borsten tot aan mijn sleutelbeen zal moeten beginnen :4:

Begin er nu echt zin in te hebben!! Laat die operatie maar komen! ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei Simplyflat:

Sjooooo..ik zit eindelijk en even boobytime:1bouncingboobs:

Ik heb in overleg gisteren het verband eraf gehaald. De band irriteerde mn huid enorm en zat te strak. Geeuwen deed zelfs zeer. 

 

Weet nou niet of het de emoties waren maar ik ging tot 3 keer toe bijna van mn stokje toen we het verband eraf haalde. Mn vriend vriend keek er ook raar van op. Ik moest echt gaan liggen en hoorde het al suizen in mn oren. Pfff... Ik heb er dus niet echt van kunnen genieten dus hup een bh aan. Vanmorgen 2e ronde... Met bh voelt het echt een stuk beter aan. Mn rechterkant zit echt nog wel hoog. Wellicht toch een dominante kant. Vrijdag worden de knoopjes geknipt. Verdonck vroeg of ik hiervoor naar hem zou komen of dat ik het door de huisarts liet doen. Ik heb gekozen om dit door de ha te.laten doen. Nu hoorde ik dat de assistente dit doet. Ben wel een beetje huiverig, hoop dat ik overeind blijf:4:

Omvang heb ik ook gemeten dag 8

Borstomvang is nu 97

Onderwijdte 75

@Alice 0509 

@Rosanne87 @lina123 @Peanut82@MissAnissa @Jesssi ik ga jullie toevoegen, ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden:blush:

Spannend Rosanne, heb jij ook een album. Ik ben wel benieuwd naar jouw traject. 

Mijn voorsituatie was aa.. lege b cup na 3 zwangerschappen met borstvoeding en gewichtsverlies.

@Simplyflat

 

Hallo,

 

ik ben ook vorige week (1/10) geopereerd door Verdonck. Bij mij zit het verband er nog steeds pijn heb ik nauwelijks tot  niet meer af en toe een trekkerig gevoel. Eerste dagen wel veel pijn gehad hoor. Ik herken als je zegt dat geeuwen moeilijk gaat met dat strak verband ik ben vooral kortademig.

Vallen ze veel groter uit met het verband eraf? Ik vind het opvallend klein met verband errond bij mij. Voor hoeveel CC heb jij gekozen? Ik voor 275cc..ben 1m64 en 60kg...tijdens de consulten vond ik dit toch enorme boobies onder dat topje kan bijna niet geloven dat deze onder dat verband zitten. Ik had een kleine A en zou hiermee en grote C hebben. 

Licht huishoudelijk werk lukt wel weer maar ik ben voorzichtig...ik vraag mij af of ik al zou mogen strijken? oefen ik hiermee niet teveel druk? Autorijden ga ik woensdag proberen want tis niet evident met 2 kinderen en naschoolse activiteiten om altijd vervoer te regelen. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Simplyflat:

Je vooral niet schamen hoor. Ik herken mezelf wel in je. Ik vraag me alleen af waarom er voor zo'n groot verschil is gekozen ? Ik ga je volgen, nog even geduld en straks heb je je handen weer vol:Dliefs

Ik kan precies nog niet in je album ... . Het verschil is er omdat ik met een verschil van diepte in borstbeen zit ... Mijn borstbeen aan de ene kant staat 6 mm naar voren ... om dit op te lossen heeft Dr. Verdonck gekozen voor de 375 cc full aan de kant waar mijn borstbeen meer naar voren staat en aan de andere kant 410 cc corse om het volume zo goed mogelijk te evenaren. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Simplyflat:

Haha.. tja.. moet ik weer een andere naam gaan verzinnen..  was vroeger Simplyred... Rood ben ik niet meer, flat ook niet. Hmm..

Ja een prachtig cadeau, knijp mezelf geregeld of het wel echt is. Ben nu Simplyglad:wub:

@simplyflat ......niet in je borsten....(knijp) haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.