Ga naar inhoud

Simplyflat : 28 september 2018 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

8 uur geleden zei Simplyflat:

Haha.. tja.. moet ik weer een andere naam gaan verzinnen..  was vroeger Simplyred... Rood ben ik niet meer, flat ook niet. Hmm..

Ja een prachtig cadeau, knijp mezelf geregeld of het wel echt is. Ben nu Simplyglad:wub:

Hahaha weet niet of je je nickname hier achteraf nog kan veranderen? ;) 

Heb ook al gedacht dat ik beter andere naam had gekozen, de originele kan je toch altijd beter onthouden vind ik, en de jouwe is daar 1tje van maar zoals je zegt, niet meer tot de orde nu! :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 193
  • Created
  • Laatste Reactie
14 uur geleden zei Kelly_E:

@Simplyflat dat is echt praktisch dezelfde grootte van implantaten die ik inderdaad krijg: diameter 12cm en projectie 5cm. Denk niet dat die 0,25cm in diameter en 0,2cm naar voor zichtbaar is met het blote oog :P

 

Heb gisteren nog wat gelezen op Amerikaans forum en daar zeiden ze dat je met 1.80m echt niet te groot zult gaan met 400cc. Is een forum waar verschillende pc's ( dus het zijn de professionals) antwoord geven. En heb dan van bestboobie ook wat feedback gekregen, ik zie ook jouw foto's en afmetingen dus ik denk dat we mogen besluiten dan 375cc perfect gaat zijn :D:35:

En dan hoop ik dat die van mij even snel zo naturel als die van jouw eruit zien. We hebben wel een langer stuk boven de borsten dus ben al blij dat ik normaal gezien niet met borsten tot aan mijn sleutelbeen zal moeten beginnen :4:

Begin er nu echt zin in te hebben!! Laat die operatie maar komen! ;) 

Jeeeeeej @Kelly_E, gefeliciteerd met je besluit! Dat voelt vast fijn dat je dit van je lijstje kan kruisen. Ik ben ben benieuwd naar de beargumentatie van bestboobie:D

Nu lekker naarje datum toe gaan leven. 

Ik zal zo veel mogelijk mijn maten opnemen als ik foto's maak. Dan krijg je ook een idee hoe het verloop qua cm's veranderd. Wow..400 nog normaal? Ervan uitgaande dat de voorsituatie leeg is dan? Ik ga nog wel een keer neuzen op dat forum. Wordt wel nieuwsgierig:rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Rosanne87:

Ik kan precies nog niet in je album ... . Het verschil is er omdat ik met een verschil van diepte in borstbeen zit ... Mijn borstbeen aan de ene kant staat 6 mm naar voren ... om dit op te lossen heeft Dr. Verdonck gekozen voor de 375 cc full aan de kant waar mijn borstbeen meer naar voren staat en aan de andere kant 410 cc corse om het volume zo goed mogelijk te evenaren. 

Ooooops.. blijkbaar is er ook een Rosanne89:4: ik heb het recht gezet, als goed is kan je erin. Laat je het even weten. Ik ga je volgen. Wat ontzettend spannend, ik ben ook heel benieuwd of onze boobs op elkaar zullen lijken:1bouncingboobs:

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei V290:

@Simplyflat

 

Hallo,

 

ik ben ook vorige week (1/10) geopereerd door Verdonck. Bij mij zit het verband er nog steeds pijn heb ik nauwelijks tot  niet meer af en toe een trekkerig gevoel. Eerste dagen wel veel pijn gehad hoor. Ik herken als je zegt dat geeuwen moeilijk gaat met dat strak verband ik ben vooral kortademig.

Vallen ze veel groter uit met het verband eraf? Ik vind het opvallend klein met verband errond bij mij. Voor hoeveel CC heb jij gekozen? Ik voor 275cc..ben 1m64 en 60kg...tijdens de consulten vond ik dit toch enorme boobies onder dat topje kan bijna niet geloven dat deze onder dat verband zitten. Ik had een kleine A en zou hiermee en grote C hebben. 

Licht huishoudelijk werk lukt wel weer maar ik ben voorzichtig...ik vraag mij af of ik al zou mogen strijken? oefen ik hiermee niet teveel druk? Autorijden ga ik woensdag proberen want tis niet evident met 2 kinderen en naschoolse activiteiten om altijd vervoer te regelen. 

 

Hey nog een Verdonck meisje:43:

Ik werd gek van de jeuk aangezien de band steeds op krulde..ik ervoer de benauwdheid als zeer vervelend. Ik ben gegaan voor 375 motiva progr full dual plane. Ik kom van een lege b af.. dus aa heb je foto's? Ik ben wel benieuwd naar jouw resultaat. Onder je verband zitten nog wel wat cm's, hihi.. ik had gemeten met verband 90 cm en zonder 97 cm. Dat scheelt wel een paar cupmaten. Ik ga voorlopig maar nergens vanuit... Hoop dat de boel mooi geneest en als ik tussen een c en d blijf ben ik dik tevreden. Verdonk zei tegen mij dat je licht huishoudelijk werk mag doen na 5 dagen. Ik probeer voorlopig niet te tillen.. verder doe ik alles met mate. Ohja.. mn ellebogen niet boven mn schouders... Ik wordt ook steeds handiger huis, of met aankleden zonder mezelf zeer te doen. Gelukkig is het tijdelijk. Ik ga je volgen xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden zei Jesssi:

En kun je in mijn album? Nog kunnen slapen? Xx

Ik zie 6 foto's 3x voorsituatie 2x passen en 1 na (2po)

Jouw voorsituatie scheelt niet veel met die van mij zo te zien, vind je boobs heel nice! Je zou niet zeggen dat dit voor de spier is. 

Beetje kunnen slapen vannacht? Ik heb zowaar 7uren aan een stuk geslapen jeeeeeeeej xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

46 minuten geleden zei Simplyflat:

Ik zie 6 foto's 3x voorsituatie 2x passen en 1 na (2po)

Jouw voorsituatie scheelt niet veel met die van mij zo te zien, vind je boobs heel nice! Je zou niet zeggen dat dit voor de spier is. 

Beetje kunnen slapen vannacht? Ik heb zowaar 7uren aan een stuk geslapen jeeeeeeeej xx

Ok gek, dan missen er wat foto’s. Ik zie ze zelf wel nml. 

Misschien eens helemaal opnieuw doen maar. Maar Thanks :) 

Fijn het slapen joh!

 

Ik maak mij een beetje zorgen, heb vanacht pijnstilling in moeten nemen. Echt mega steken in 1 borst.

Toch gek na 1 week?

Ik kijk even hoe het gaat vandaag en anders bel ik de kliniek.

Raak er zo gestresst van..bang voor een ontsteking oid.

liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Jesssi:

Ok gek, dan missen er wat foto’s. Ik zie ze zelf wel nml. 

Misschien eens helemaal opnieuw doen maar. Maar Thanks :) 

Fijn het slapen joh!

 

Ik maak mij een beetje zorgen, heb vanacht pijnstilling in moeten nemen. Echt mega steken in 1 borst.

Toch gek na 1 week?

Ik kijk even hoe het gaat vandaag en anders bel ik de kliniek.

Raak er zo gestresst van..bang voor een ontsteking oid.

liefs 

Zal vandaag even nieuwe foto’s maken maar 4 po mist dan in het album:

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Jesssi:

Ok gek, dan missen er wat foto’s. Ik zie ze zelf wel nml. 

Misschien eens helemaal opnieuw doen maar. Maar Thanks :) 

Fijn het slapen joh!

 

Ik maak mij een beetje zorgen, heb vanacht pijnstilling in moeten nemen. Echt mega steken in 1 borst.

Toch gek na 1 week?

Ik kijk even hoe het gaat vandaag en anders bel ik de kliniek.

Raak er zo gestresst van..bang voor een ontsteking oid.

liefs 

Ohjee.. kan me voorstellen dat je huiverig bent. Welke borst? Ik heb gisteren ook geen pijnstillers gebruikt maar voordat ik naar bed ging toch maar wat ingenomen. Ik zou inderdaad bellen naar de kliniek. Dit kunnen je gerust stellen.  Misschien heb je je over belast en is het alleen een teken dat je toch rustiger aan moet doen. Laat je het weten als je gebeld hebt...en probeer vooral ontspannen te blijven. Liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9-10-2018 om 07:00 zei Simplyflat:

Dank je wel:wub: 

 Zag net je foto’s van 12 dagen PO. Wat zien ze er al goed uit! Hoe voelen ze? En hoe voel je je zelf? Ik heb zaterdag mn consultatie bij Dr Verdonck. Ben best wel nerveus :blush: 

 

Ik zit vooral wat in met mn werk... Neem ik verlof voor de operatie of krijg ik een ziektebriefje..?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9-10-2018 om 07:57 zei Simplyflat:

Ohjee.. kan me voorstellen dat je huiverig bent. Welke borst? Ik heb gisteren ook geen pijnstillers gebruikt maar voordat ik naar bed ging toch maar wat ingenomen. Ik zou inderdaad bellen naar de kliniek. Dit kunnen je gerust stellen.  Misschien heb je je over belast en is het alleen een teken dat je toch rustiger aan moet doen. Laat je het weten als je gebeld hebt...en probeer vooral ontspannen te blijven. Liefs 

Ik zie dat ik jou nog niet had geantwoord? Raar.. Any way het is waarschijnlijk een zenuwtje irriteerde. Het is al veel minder. Nu alleen nog de gebruikelijke steken ;) 

Hoe is het met jou? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden zei Jd_94:

 Zag net je foto’s van 12 dagen PO. Wat zien ze er al goed uit! Hoe voelen ze? En hoe voel je je zelf? Ik heb zaterdag mn consultatie bij Dr Verdonck. Ben best wel nerveus :blush: 

 

Ik zit vooral wat in met mn werk... Neem ik verlof voor de operatie of krijg ik een ziektebriefje..?

 

Dank je wel, het is al een hele verbetering tov de voorsituatie maar hoop toch wel op meer verandering qua shape. Ik ben de 14 po, kan en mag nog geen conclusies trekken. 

Ik was ook zenuwachtig voor het consult. Blije zenuwen hoor. Verdonk is een hele prettige arts. Ik stond voor mn gevoel ook weer snel buiten en had meteen zin in de operatie. Ik kreeg na afloop een ziektebriefje mee, dus dat regelt hij ook. Ik ben benieuwd voor je xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag 14 update

Vanmorgen ben ik door de huisarts gezien voor het verwijderen van de knoopjes. Ik zag er enorm tegenop, angst voor pijn van de pleisterverwijdering:( ik heb er geen pijn van gevoeld.... Mezelf gek gemaakt om niks haha. Wondjes zijn dicht en volgens de ars ziet het er heel netjes uit. Er zijn hechtpleisters aangebracht die moeten er nog 3 dagen op blijven en dan mag ik douchen woehoeeeeee Verder heb ik deze week mijn boobs zien slinken (vochtverlies) en is links wat gaan zakken. Ik moet eerlijk zeggen dat ik mijn borsten qua shape an sich nog niet fraai vind. Rechts is nog steeds hard en zit hoog. Links lijkt mooier maar nog veel bolling in de bovenpool. 

Qua pijn vraag ik mij af hoe lang het normaal is dat het zo beurs/pijnlijk aanvoelt. Dan bedoel ik vooral in de borst. Die borstband doet ook zeer. Ik probeer alleen nog pijnstillers voor de nacht te gebruiken. Ook al zit ik stil overdag dan voel ik een zeur pijn. Ik hoop dat iemand mij hierin kan geruststellen. Autorijden vind ik wel een crime... Kan alleen onderhands sturen en schakelen moet ik met 2 handen. Dat geld ook voor het dichttrekken van de deur.  Gelukkig heb ik op een 85+ stijl mezelf 500 meter weten te verplaatsen. Maar het dorp uit gaan durf ik nog niet. Zal zo even foto's maken van de onderplooi.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Simplyflat

Heel goed dat je wondjes dicht zijn!

De vorm verandert snel hoor, nog even geduld. De bolling wordt iets minder en de vorm wordt natuurlijker. 

Dat je nog wat pijn hebt is normaal, alles moet nog herstellen. Er zitten ook nog draadjes binnenin die nog moeten oplossen. 

Autorijden gaat je steeds beter en beter lukken, komt goed hoor.

Mss moet je die borstband iets losser doen!?^_^

Probeer soms nog wat te rusten, je bent nog maar 2 weken po.:53:

knuffel xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Mom1980:

Hey @Simplyflat

Heel goed dat je wondjes dicht zijn!

De vorm verandert snel hoor, nog even geduld. De bolling wordt iets minder en de vorm wordt natuurlijker. 

Dat je nog wat pijn hebt is normaal, alles moet nog herstellen. Er zitten ook nog draadjes binnenin die nog moeten oplossen. 

Autorijden gaat je steeds beter en beter lukken, komt goed hoor.

Mss moet je die borstband iets losser doen!?^_^

Probeer soms nog wat te rusten, je bent nog maar 2 weken po.:53:

knuffel xx

 

Nou ik heb toch maar even gebeld, iets in me zei dat ik even moest overleggen. Die beurse pijn is niet helemaal normaal. Dit had toch al minder moeten zijn. Toen ik vertelde dat ik nog wel een gaasje tussen mn bh en borst had gedaan ging het lampje aan... Bh te strak. Oh..ok ik gevraagd hoe en wat. Mijn bh drukt vanaf de zijkant naar binnen. Ik dacht dat dit de bedoeling was en aangezien het verband nog strakker zat zocht ik daar niets achter. Maar mijn bh zit veel te strak waardoor de borst geen ruimte heeft te ontspannen en veroorzaakt dus pijn. Ik had nog een L bh liggen om te retouren deze even aangedaan en ik voel de pijn afnemen. :D borstband ook losser gedaan pff echt weer een actie van mij. Net als de wiedeweer nieuwe bh's besteld. Ohjaaa.. ik moet 2xdaags smeren. Heb jij daar iets speciaals voor gekocht? Ik zat te denken aan baby oliegel. 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Simplyflat:

Nou ik heb toch maar even gebeld, iets in me zei dat ik even moest overleggen. Die beurse pijn is niet helemaal normaal. Dit had toch al minder moeten zijn. Toen ik vertelde dat ik nog wel een gaasje tussen mn bh en borst had gedaan ging het lampje aan... Bh te strak. Oh..ok ik gevraagd hoe en wat. Mijn bh drukt vanaf de zijkant naar binnen. Ik dacht dat dit de bedoeling was en aangezien het verband nog strakker zat zocht ik daar niets achter. Maar mijn bh zit veel te strak waardoor de borst geen ruimte heeft te ontspannen en veroorzaakt dus pijn. Ik had nog een L bh liggen om te retouren deze even aangedaan en ik voel de pijn afnemen. :D borstband ook losser gedaan pff echt weer een actie van mij. Net als de wiedeweer nieuwe bh's besteld. Ohjaaa.. ik moet 2xdaags smeren. Heb jij daar iets speciaals voor gekocht? Ik zat te denken aan baby oliegel. 

Xx

Oh jee, dat was idd niet zo goed, je borsten mogen zeker niet naar mekaar gedrukt worden! 

Was dat de bh van Hunkemöller met rits? Ik had deze ook en heb hem terug gedaan omdat hij dus zoals bij jou niet ok voelde. Mijn borsten werden tegen elkaar gedrukt hierdoor.

Ik dacht dat je bedoelde een raar gevoel, niet dat het zo voelde, dom van mij! :unsure:

Ik smeer een lichaamscreme van Louis widmer uit de apotheek, maar bio-oil of de blauwe pot van nivea is evengoed. Wel nog 3 daagjes wachten eh.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Mom1980:

Oh jee, dat was idd niet zo goed, je borsten mogen zeker niet naar mekaar gedrukt worden! 

Was dat de bh van Hunkemöller met rits? Ik had deze ook en heb hem terug gedaan omdat hij dus zoals bij jou niet ok voelde. Mijn borsten werden tegen elkaar gedrukt hierdoor.

Ik dacht dat je bedoelde een raar gevoel, niet dat het zo voelde, dom van mij! :unsure:

Ik smeer een lichaamscreme van Louis widmer uit de apotheek, maar bio-oil of de blauwe pot van nivea is evengoed. Wel nog 3 daagjes wachten eh.

Xx

Zou persoonlijk de blauwe pot van nivea niet aanraden. Zeker niet op een operatie wonde/litteken. Ik gebruikte die constant als handcreme, dacht dat is echt toch een cleane creme en goed vettig voor mijn droge handen. Toen ik besefte dat ik enkel op mijn handen altijd de eczema bleef behouden maar dat de rest van mijn lichaam genezen was besefte ik het pas na een tijd dat het enige verschil dat ik deed met de rest van mijn huid en de huid op de handen was het gebruiken van die nivea (en af en toe niet mijn eigen handzeep als ik op verplaatsing ben en deze vergeet). 

Ik stopte met de blauwe pot en huid herstelde zich spectaculair. Dus er zit wel iets in dat irritatie kan veroorzaken. Ik zou aanraden om apotheek merken te gebruiken (la roche posay, Louis widmer, eucerin,...)

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden zei Mom1980:

Oh jee, dat was idd niet zo goed, je borsten mogen zeker niet naar mekaar gedrukt worden! 

Was dat de bh van Hunkemöller met rits? Ik had deze ook en heb hem terug gedaan omdat hij dus zoals bij jou niet ok voelde. Mijn borsten werden tegen elkaar gedrukt hierdoor.

Ik dacht dat je bedoelde een raar gevoel, niet dat het zo voelde, dom van mij! :unsure:

Ik smeer een lichaamscreme van Louis widmer uit de apotheek, maar bio-oil of de blauwe pot van nivea is evengoed. Wel nog 3 daagjes wachten eh.

Xx

Ja idd de rits bh van Hunkemöller... Je ziet m ook op mn foto. Heb m in een 80D.. tja.. deze heb ik reeds een paar dagen gedragen dus retour kan hij niet meer... Jammer. Het is ook moeilijk uit leggen wat je voelt hoor.. dus zeker niet dom. Ik dacht dat ik overgevoelig was ofzo.. een beetje een miep. Ik voel geen pijn nu als ik gewoon in rust ben. Sterker nog denk zelfs te voelen dat rechts aan het ontspannen is. Heb vanmiddag een foto gemaakt en zal het vanavond weer doen. Ik ga straks even zoeken naar een creme.. dacht eigenlijk een baby creme of olie wel goed zou zijn of anti striae.. blauwe niveau reageer ik niet lekker op. Pfff ja die 3 dagen.. ik tel ze met smart af. Knuffie

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden zei Kelly_E:

Zou persoonlijk de blauwe pot van nivea niet aanraden. Zeker niet op een operatie wonde/litteken. Ik gebruikte die constant als handcreme, dacht dat is echt toch een cleane creme en goed vettig voor mijn droge handen. Toen ik besefte dat ik enkel op mijn handen altijd de eczema bleef behouden maar dat de rest van mijn lichaam genezen was besefte ik het pas na een tijd dat het enige verschil dat ik deed met de rest van mijn huid en de huid op de handen was het gebruiken van die nivea (en af en toe niet mijn eigen handzeep als ik op verplaatsing ben en deze vergeet). 

Ik stopte met de blauwe pot en huid herstelde zich spectaculair. Dus er zit wel iets in dat irritatie kan veroorzaken. Ik zou aanraden om apotheek merken te gebruiken (la roche posay, Louis widmer, eucerin,...)

Ja zie je, ik vind het ook rot spul. Smeert voor geen meter uit. Met jouw ervaring gelezen te hebben sla ik deze over. Ik ga vanavond wel even lezen over Louis Widmer. Het is trouwens niet alleen de wond die gesmeerd moet worden. De gehele borst, dit is gunstig voor de huidontspanning en daarmee ook op de spierontspanning.. dan citeer ik even de vrouw van Verdonck. Die vertelde dit vanmiddag:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Simplyflat:

Ja zie je, ik vind het ook rot spul. Smeert voor geen meter uit. Met jouw ervaring gelezen te hebben sla ik deze over. Ik ga vanavond wel even lezen over Louis Widmer. Het is trouwens niet alleen de wond die gesmeerd moet worden. De gehele borst, dit is gunstig voor de huidontspanning en daarmee ook op de spierontspanning.. dan citeer ik even de vrouw van Verdonck. Die vertelde dit vanmiddag:D

Daarom heb ik die van Louis widmer dus gekozen ook omdat het een heel vette crème is en goed voor straie.

Dr Verdonk vond het ook een heel goede crème, hij is wel niet goedkoop maar ja.

Heb deze ook altijd gebruikt voor Mn zwangere buik en geen straie te zien.:43:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Mom1980:

Daarom heb ik die van Louis widmer dus gekozen ook omdat het een heel vette crème is en goed voor straie.

Dr Verdonk vond het ook een heel goede crème, hij is wel niet goedkoop maar ja.

Heb deze ook altijd gebruikt voor Mn zwangere buik en geen straie te zien.:43:

 

Het is maar een kleine investering voor een goed permanent resultaat ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Mom1980:

Daarom heb ik die van Louis widmer dus gekozen ook omdat het een heel vette crème is en goed voor straie.

Dr Verdonk vond het ook een heel goede crème, hij is wel niet goedkoop maar ja.

Heb deze ook altijd gebruikt voor Mn zwangere buik en geen straie te zien.:43:

 

Welke is dat dan precies van Louis Widmer?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.