Ga naar inhoud

Simplyflat : 28 september 2018 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, 

Ik ben Karina, 36 jaar en moeder van 3 kinderen. 

Ik ben 1.80 lang 65kg. Mijn borsten, 3 zwangerschappen en een verstoorde hormoonhuishouding icm leeftijd en gewichtsafname en je hebt het perfecte recept om je oogbollen eruit te janken. 

Ik ben van een kleine b naar een mini a gegaan. 

Ik overweeg een borstvergroting. (Anatomisch dual plane) maar ik weet graag de hoed van de rand als het gaat om het vinden van hulp. Google maakt er een doolhof van. Ik hoop hier op het forum wat wijzer te worden. 

11 september heb ik een intake bij BBC, vanwege de positieve reacties hier op het forum

Ik zit nog met een hoop vragen bijvoorbeeld

*Kijk je naar het implantaatmerk? Niet alle klinieken werken met alle soorten. 

*Betekent goedkoper dat de kwaliteit minder is? Ik zie prijzen voorbij komen tussen de 2500 en 6500

*Ik vind een D cup een mooie maat maar geeft dat problemen met het vinden van kleding? Ik draag nu 36/38 

 

Ik ga in ieder geval veel lezen op het forum maar ik zou het heel leuk als iemand zichzelf herkent en mij tips kan/wil geven. 

Veel liefs 

Simplyflat

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 193
  • Created
  • Laatste Reactie

Heeyheey,

behalve de kids kan ik me wel verplaatsen in je situatie.. ik ben +/- 175 cm groot en weeg ook 65... ik heb altijd een 80aa gehad en wilde ook graag naar een mooie c of een d.

kleding was zonder borsten al een probleem Dusja dat zal met borsten niet veranderen... ik ben vorige week dinsdag geopereerd bij BBC en ben erg te spreken over hoe je behandeld word. Ook kun je er met al je vragen terecht en verteld Verdonck je al heel veel over de bv.

hij gaat t ook hebben met je over de grootte natuurlijk. Omdat ik niet veel weefsel en vel had was voor mij 355cc de max. Ik ben bij verschillende klinieken geweest en 1 van de 4 zei dat ik groter kon, dus dat heb ik niet gedaan... de rest zal dat niet voor niks zeggen...

Ik hoop dat je antwoorden krijgt op je vragen. Veel succes 

groetjesss

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei 8008135:

Heeyheey,

behalve de kids kan ik me wel verplaatsen in je situatie.. ik ben +/- 175 cm groot en weeg ook 65... ik heb altijd een 80aa gehad en wilde ook graag naar een mooie c of een d.

kleding was zonder borsten al een probleem Dusja dat zal met borsten niet veranderen... ik ben vorige week dinsdag geopereerd bij BBC en ben erg te spreken over hoe je behandeld word. Ook kun je er met al je vragen terecht en verteld Verdonck je al heel veel over de bv.

hij gaat t ook hebben met je over de grootte natuurlijk. Omdat ik niet veel weefsel en vel had was voor mij 355cc de max. Ik ben bij verschillende klinieken geweest en 1 van de 4 zei dat ik groter kon, dus dat heb ik niet gedaan... de rest zal dat niet voor niks zeggen...

Ik hoop dat je antwoorden krijgt op je vragen. Veel succes 

groetjesss

Hoi bedankt voor je reactie.

Je zal wel gelijk hebben wat kleding betreft. Ik merk nu al dat omdat ik lang ben de mouwen te kort zijn. Ik zal wss meer naar stretch gaan kijken^_^

Mag ik vragen welke klinieken je nog meer bezocht hebt? 

Sterkte met je herstel :rolleyes:

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha te korte mouwen en te korte broekspijpen... ik weet er alles van!

ik heb verder nog wellness kliniek in genk, faceland Eindhoven en bergmanclinics bezocht. Alleen wellness had mij te weinig info gegeven... ik zat achteraf met heel veel vragen... faceland, ja die was wel heel goedkoop... en Bergman was super maar dan moest ik van Maastricht naar Hilversum... nee bedankt... en Verdonck echt een geweldige man... ik voelde me meteen op mijn gemak...

dankjewel, vandaag mag het verband eraf dus ben zoo benieuwd hoe het uitziet:1big_boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden zei Simplyflat:

Hallo allemaal, 

Ik ben Karina, 36 jaar en moeder van 3 kinderen. 

Ik ben 1.80 lang 65kg. Mijn borsten, 3 zwangerschappen en een verstoorde hormoonhuishouding icm leeftijd en gewichtsafname en je hebt het perfecte recept om je oogbollen eruit te janken. 

Ik ben van een kleine b naar een mini a gegaan. 

Ik overweeg een borstvergroting. (Anatomisch dual plane) maar ik weet graag de hoed van de rand als het gaat om het vinden van hulp. Google maakt er een doolhof van. Ik hoop hier op het forum wat wijzer te worden. 

11 september heb ik een intake bij BBC, vanwege de positieve reacties hier op het forum

Ik zit nog met een hoop vragen bijvoorbeeld

*Kijk je naar het implantaatmerk? Niet alle klinieken werken met alle soorten. 

*Betekent goedkoper dat de kwaliteit minder is? Ik zie prijzen voorbij komen tussen de 2500 en 6500

*Ik vind een D cup een mooie maat maar geeft dat problemen met het vinden van kleding? Ik draag nu 36/38 

 

Ik ga in ieder geval veel lezen op het forum maar ik zou het heel leuk als iemand zichzelf herkent en mij tips kan/wil geven. 

Veel liefs 

Simplyflat

 

Hee (: 

 

Vooral antwoord op de vraag over het merk: ik heb er zelf wel heel erg naar gekeken. Ik ga geopereerd worden bij de Bauland kliniek en daar werken ze met Motiva en Mentor. 

Mentor is al 30 jaar op de markt en uitgebreid getest, echter niet erg vernieuwend. 

Motiva is nieuw, modern en voor zover getest veilig. Echter zijn ze nog maar een aantal jaren op de markt, dus de hele lange termijneffecten (>10 jaar) zijn er nog niet. 

 

Echter vroeg ik mezelf dit af: 

Stel, ik zou een pacemaker nodig hebben en ik kon kiezen tussen eentje van 30 jaar oud die getest veilig is, maar met oude technologie. óf ik kon kiezen voor het nieuwste van het nieuwst met goede korte termijn resultaten en de nieuwste technologie maar nog geen bekende lange termijneffecten: waarvoor zou ik kiezen? 

 

Ik zou voor modern en innovatief kiezen in het geval van de pacemaker, dus waarom niet bij een borstimplantaat. Motiva voor mij dus :) 

 

Hopelijk heb je hier wat aan. Ben benieuwd naar je eerste consult!


Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 31-8-2018 om 09:51 zei 8008135:

Haha te korte mouwen en te korte broekspijpen... ik weet er alles van!

ik heb verder nog wellness kliniek in genk, faceland Eindhoven en bergmanclinics bezocht. Alleen wellness had mij te weinig info gegeven... ik zat achteraf met heel veel vragen... faceland, ja die was wel heel goedkoop... en Bergman was super maar dan moest ik van Maastricht naar Hilversum... nee bedankt... en Verdonck echt een geweldige man... ik voelde me meteen op mijn gemak...

dankjewel, vandaag mag het verband eraf dus ben zoo benieuwd hoe het uitziet:1big_boobs:

Hoe is het resultaat? Mocht je een album aanmaken dan wil ik graag bij je spjeken. 

Ik ben gisteren geweest voor een consult. Ik vond de kliniek erg proper ogen en professioneel. Verdonck was heel vriendelijk en behulpzaam en heeft alles netjes uitgelegd. Hij constateerde dat ik zelfs fijn gebouwd ben. Iets wat ik altijd als grof had gezien (misschien de lengte icm wat overgewicht) Einde van de maand kan ik al geholpen worden mits te echo goed is. Die heb ik dinsdag. Ik zit alleen nog te dubben qua vorm. Prog of ergo... Dus ik ga maar veel spieken in de albums van de dames hier:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 31-8-2018 om 09:58 zei Marg23:

Hee (: 

 

Vooral antwoord op de vraag over het merk: ik heb er zelf wel heel erg naar gekeken. Ik ga geopereerd worden bij de Bauland kliniek en daar werken ze met Motiva en Mentor. 

Mentor is al 30 jaar op de markt en uitgebreid getest, echter niet erg vernieuwend. 

Motiva is nieuw, modern en voor zover getest veilig. Echter zijn ze nog maar een aantal jaren op de markt, dus de hele lange termijneffecten (>10 jaar) zijn er nog niet. 

 

Echter vroeg ik mezelf dit af: 

Stel, ik zou een pacemaker nodig hebben en ik kon kiezen tussen eentje van 30 jaar oud die getest veilig is, maar met oude technologie. óf ik kon kiezen voor het nieuwste van het nieuwst met goede korte termijn resultaten en de nieuwste technologie maar nog geen bekende lange termijneffecten: waarvoor zou ik kiezen? 

 

Ik zou voor modern en innovatief kiezen in het geval van de pacemaker, dus waarom niet bij een borstimplantaat. Motiva voor mij dus :) 

 

Hopelijk heb je hier wat aan. Ben benieuwd naar je eerste consult!


Groetjes

Bedankt voor je input:) ik heb er ook 1... Hoop dat je m kan volgenB)

Ik las dat Motiva ook al 30 jr aan het ontwikkelen is. 

Volgens de pc zijn beide goed. Alleen is Mentor 400 goedkoper. 

Ik vraag mij alleen af.. mentor is veilig kans op kapselvorming 3% Motiva is TOV mentor nog veiliger en heeft minder kan op kapselvorming. (Scheelt 1.5 %) esthetisch zijn beide gelijk. 

Verwijderen van kapselvorming kost 300 euro. En dan kan je je afvragen of de kapselvorming dan te wijten is de keuze van prothese. Dit is 1.5% van de 3%.... Kans is groter dat ik wellicht toch was gaan kapselen ook met motiva.

Volgens mijn theorie zou mentor slimmer zijn.... Hihi ik wordt zo chaotisch van al die keuzes. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14-9-2018 om 11:52 zei Marg23:

@Simplyflat Klopt, ze zijn allebei veilig en goed. Motiva net wat nieuwer en innovatiever (en duurder inderdaad), mentor ouder, minder innovatief maar zeer uitgebreid getest en iets goedkoper. 

 

Hoe was je intake verder? :)

Ik krijg geen meldingen van reacties.. bij toeval stuitte ik op je reactie mehhhh. 

Consult vond ik erg informatief. Dr Verdonck komt erg vriendelijk en geduldig over. Ook mijn vriend was zeer tevreden. We hebben meerdere passingen gedaan. Er is bij mij dual plane geadviseerd icm 325 voor een natuurlijke look. Ik neig nu meer naar Motiva Ergo. Daar onderscheidt Motiva zich TOV mentor.  Die oogt niet alleen heel natuurlijk maar voelt ook zachter. Nu lees ik geregeld dat vrouwen achteraf toch 1 maatje groter willen. Zit nu in dubio on naar 355 te gaan. 

Dinsdag heb ik een echo gepland staan... Dus ik duim op groen licht. Operatie kan 26 of 29 september al plaatsvinden... Whoooopie:wub:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Simplyflat Klinkt goed! Spannend! En wat snel al, die operatie. 

Ik ga zelf ook voor de Motiva ergonomix om de door jou genoemde redenen. Als we toch al veel geld kwijt zijn, kan t maar beter ook zo perfect mogelijk, dacht ik ;p

 

En wat je zegt over dat maatje meer heb ik ook vaak gelezen inderdaad, en mijn PC en consulente zeiden dat ook. Dat het mogelijk is dat je later spijt krijgt dat het toch net niet groot genoeg is. Maar ze zeiden ook dat de verschillen minimaal zijn. Zelf is mijn grootste nachtmerrie dat het te groot wordt, dus heb ze liever iets te klein dan iets te groot straks (heb nu zelf ook echt helemaal niets dus ieder beetje tiet is mooi meegenomen haha). Ik ga uiteindelijk voor 285cc demi maar kon maximaal 345 hebben. Ik heb ook 300 en 315 gepast maar dat vond ik echt helemaal niks. 

 

Maaaaar dat is natuurlijk super persoonlijk allemaal :D Het relativeert alleen een beetje de 'bij twijfel altijd groter' opmerking, denk ik. Dat MOET dus niet per sé. 

 

Succes bij je echo morgen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Marg23 daar ben ik het ook wel mee eens, te groot is en no-go:o

Ik wil gewoon meer in verhouding zijn met mijn lengte (1.80) 

Ik vraag of ik nog 1 keer mag passen met een ander truitje en bij twijfel blijf ik bij een maat kleiner. 

Mag ik vragen waarom je voor demi gaat? Heb je in de boven-pool dan nog genoeg weefsel? 

 

Ik ga zo richting echo, bedankt:43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30-8-2018 om 15:13 zei Simplyflat:

Hallo allemaal, 

Ik ben Karina, 36 jaar en moeder van 3 kinderen. 

Ik ben 1.80 lang 65kg. Mijn borsten, 3 zwangerschappen en een verstoorde hormoonhuishouding icm leeftijd en gewichtsafname en je hebt het perfecte recept om je oogbollen eruit te janken. 

Ik ben van een kleine b naar een mini a gegaan. 

Ik overweeg een borstvergroting. (Anatomisch dual plane) maar ik weet graag de hoed van de rand als het gaat om het vinden van hulp. Google maakt er een doolhof van. Ik hoop hier op het forum wat wijzer te worden. 

11 september heb ik een intake bij BBC, vanwege de positieve reacties hier op het forum

Ik zit nog met een hoop vragen bijvoorbeeld

*Kijk je naar het implantaatmerk? Niet alle klinieken werken met alle soorten. 

*Betekent goedkoper dat de kwaliteit minder is? Ik zie prijzen voorbij komen tussen de 2500 en 6500

*Ik vind een D cup een mooie maat maar geeft dat problemen met het vinden van kleding? Ik draag nu 36/38 

 

Ik ga in ieder geval veel lezen op het forum maar ik zou het heel leuk als iemand zichzelf herkent en mij tips kan/wil geven. 

Veel liefs 

Simplyflat

 

@Simplyflat allereerst als je meldingen wil krijgen klik je best even op 'volgen' hier op je post (onderaan of bovenaan, afhankelijk of je met computer leest of je mobieltje) zodat je een berichtje krijgt als iemand iets gepost heeft ;)

 

Ik denk dat wij heel gelijkend zijn, ben zelf 1.83m en om en bij de 65kg en heb deze week pas mijn eerste consultaties staan. Heb me wel al ongelofelijk geïnformeerd vind het persoonlijk wel belangrijk welk implantaat merk ze gebruiken want het komt uiteindelijk wel in je lichaam terecht. Daarom was ik aan het denken om voor Mentor te gaan (de twee chirurgen waar ik deze week bij ga werken ook met dit merk) omdat dit 1 van de 3 merken is die in Amerika door de FDA zijn goedgekeurd. Amerika is heel streng ten opzichte van gezondheidszaken dus als het daar wordt goedgekeurd dan kan je er wel van op aan dat dit uitvoerig getest en veilig is.

Waarmee ik niet wil zeggen dat andere merken minder goed zijn, sommige hebben ze zelfs misschien niet in Amerika, daarvoor ken er ik er te weinig van maar ik vind het wel een plus om te weten dat USA ze goedkeurt :)

 

Maar ik ben wel eens eventjes nu naar die Motiva gaan kijken (ook omdat iemand anders ze nu juist aanhaalde) en ik zie nu dat die ronde hebben die eigenlijk als druppel vallen. Ik had voor mezelf al uitgemaakt dat ik anatomische wil omwille van het natuurlijk uitzicht maar anatomische hebben altijd wel een kleine kans dat ze gaan draaien en om die reden zouden ronde beter zijn dus dit is misschien wel de oplossing voor mij. Ik ga er alleszins wat verder over opzoeken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Kelly_E tnx voor de volgtip. Ik kreeg meteen een pop-up toen ik op het forum kwam, het werkt:D

Ik ben benieuwd wat je van de Motiva vindt... Ik heb op de site gelezen dat de aanvragen voor FDA inmiddels in behandeling zijn genomen en dat zij met de protheses boven de norm liggen van FDA. Mijn pc geeft aan dat zij met glans door aanvraag heen zullen gaan en het een kwestie van weken is. 

Leuk om te lezen dat we qua maat niet ver van elkaar zitten.

 

Ik heb vandaag besloten om voor het "net echt effect" te gaan. Ergonomix Full en toch de 355cc. Ik denk dat dit het mooist past bij mijn maten. Ik heb nu aa en zou hiermee op een volle c komen. 

 

28 september ben ik aan de beurt. 

Welke klinieken heb jij bezocht? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Simplyflat ben eens evenjes gaan kijken naar die motiva impantaten, zijn die ergonomix dezelfde als progressieve gel plus en Ultima? Of is dit toch nog een andere lijn?

 

Morgen heb ik mijn afspraak met dr. straten en vrijdag met dr. Van der Weij. Dus mijn operatie zelf ligt nog niet vast maar wil het wel in november laten uitvoeren. 

 

Jij gaat bij Belgian Breast Clinic zie ik? Is dit dan bij dr. Verdonck?

En wat ik me ook nog afvraag, hoeveel betaal je voor die ergonomix?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 18-9-2018 om 07:57 zei Simplyflat:

@Marg23 daar ben ik het ook wel mee eens, te groot is en no-go:o

Ik wil gewoon meer in verhouding zijn met mijn lengte (1.80) 

Ik vraag of ik nog 1 keer mag passen met een ander truitje en bij twijfel blijf ik bij een maat kleiner. 

Mag ik vragen waarom je voor demi gaat? Heb je in de boven-pool dan nog genoeg weefsel? 

 

Ik ga zo richting echo, bedankt:43:

Tuurlijk mag je opnieuw passen! Gewoon even vragen. Bij sommige klinieken moet je dan wel een paar tientjes betalen geloof ik, maar bij veel ook niet. Jij moet het zeker weten he! En twijfel is al helemaal een no-go. 

 

Ik ga voor demi omdat ik zo natuurlijk mogelijk wil. Was inderdaad bang dat het dan alsnog heel plat zou blijven, maar ik heb inmiddels best wat foto's van prachtige demi-borsten voorbij zien komen dus ik vind het wel prima. Natuurlijk denk ik ook de hele tijd: 'wat als??', maargoed, daar schiet ik ook niks mee op. Bovendien was het ook de voorkeur van de PC, en die heeft er uiteindelijk toch het beste zicht op denk ik. 

 

@Kelly_E Dr. Straten werkt niet met Motiva, alleen met Mentor. En Motiva  heeft volgens mij twee 'hoofdsoorten', namelijk 'normale' en ergonomix. En dan heb je nog verschillen in oppervlakte: silksurface, velvetsurface. Vind het zelf ook nogal verwarrend soms :P maar de ergonomix zijn hun 'meest natuurlijke' en zijn daardoor iets duurder dan de andere, verschil een paar honderd euro. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Kelly_E:

@Simplyflat ben eens evenjes gaan kijken naar die motiva impantaten, zijn die ergonomix dezelfde als progressieve gel plus en Ultima? Of is dit toch nog een andere lijn?

 

Morgen heb ik mijn afspraak met dr. straten en vrijdag met dr. Van der Weij. Dus mijn operatie zelf ligt nog niet vast maar wil het wel in november laten uitvoeren. 

 

Jij gaat bij Belgian Breast Clinic zie ik? Is dit dan bij dr. Verdonck?

En wat ik me ook nog afvraag, hoeveel betaal je voor die ergonomix?

Hey @Kelly_E

de ergonomix zijn enkel met de ultima gel. De druppel vorm dus. Bij dr. Verdonck betaal je voor alle motiva’s 3395€.

grtjs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Marg23:

Tuurlijk mag je opnieuw passen! Gewoon even vragen. Bij sommige klinieken moet je dan wel een paar tientjes betalen geloof ik, maar bij veel ook niet. Jij moet het zeker weten he! En twijfel is al helemaal een no-go. 

 

Ik ga voor demi omdat ik zo natuurlijk mogelijk wil. Was inderdaad bang dat het dan alsnog heel plat zou blijven, maar ik heb inmiddels best wat foto's van prachtige demi-borsten voorbij zien komen dus ik vind het wel prima. Natuurlijk denk ik ook de hele tijd: 'wat als??', maargoed, daar schiet ik ook niks mee op. Bovendien was het ook de voorkeur van de PC, en die heeft er uiteindelijk toch het beste zicht op denk ik. 

 

@Kelly_E Dr. Straten werkt niet met Motiva, alleen met Mentor. En Motiva  heeft volgens mij twee 'hoofdsoorten', namelijk 'normale' en ergonomix. En dan heb je nog verschillen in oppervlakte: silksurface, velvetsurface. Vind het zelf ook nogal verwarrend soms :P maar de ergonomix zijn hun 'meest natuurlijke' en zijn daardoor iets duurder dan de andere, verschil een paar honderd euro. 

@Marg23 je kent er ook wat van maar inderdaad je zou verdwaald geraken in de verschillende soorten implantaten!

jammer dat Straten ook niet met motiva werkt maar zag wel mooie resultaten met mentor ook. Misschien nog eens een consult inplannen met een chirurg die dit merk  wel heeft..

Heb jij er zelf ook van Motiva of heb je van een ander merk?

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden zei Kelly_E:

@Marg23 je kent er ook wat van maar inderdaad je zou verdwaald geraken in de verschillende soorten implantaten!

jammer dat Straten ook niet met motiva werkt maar zag wel mooie resultaten met mentor ook. Misschien nog eens een consult inplannen met een chirurg die dit merk  wel heeft..

Heb jij er zelf ook van Motiva of heb je van een ander merk?

 

Ik heb nog helemaal niks haha, maar ik ga wel motiva krijgen. Mijn overweging was dat ik de nieuwe innovaties veelbelovend vond klinken en ik in een ander medisch geval (bv pacemaker) ook liever voor een nieuwe innovatieve pacemaker zou kiezen dan voor eentje die al 30 jaar hetzelfde is. Daarbij was ik vooral erg te spreken over de ergonomix, omdat ik écht een zo natuurlijk mogelijk resultaat wil (het liefst dat mensen niet eens merken dat ik een BV gehad heb). 

 

Succes met je keuze! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Marg23 

@Kelly_E @Mom1980sorry ik krijg de extra tags niet verwijderd. 

 

@Marg23 demi ziet er ook heel mooi uit. Verdonck vertelde dat deze wat breder zijn, en de full qua breedte beter op mijn bovenlijf past. Corse geeft meer projectie naar voren waardoor deze wat smaller zijn. Maar we praten over mm werk. Heb jij al een datum? Ik zal zo even in jouw topic meelezen en volgen. 

@Kelly_E, klopt wat @Mom1980 schrijft.

2 lijnen; Round en Ergonomix beide progressive gel. Bij de  Round is dat Progressive-gel Plus en Ergonomix is dat Progressive-gel Ultima. Ergonomix; door de zwaartekracht neemt deze de druppelvorm aan wanneer je rechtop staat. Wanneer je ligt blijft hij rond. Net als een natuurlijke borst) hierin kan gekozen worden uit 4 projecties. (Mini, demi, Full en Corse) 

Bij de Round is de gel iets stugger, waardoor je meer volume in de bovenpool creëert. Maar ook deze heeft druppelvorm (maar ietsje minder tov de Ergo) ook Round heeft 4 projecties. Round heeft ook de keuze uit 2 oppervlaktes silk en velvet, silk geeft dan ook weer de optie om dit met q of zonder technology te doen. 

Heb ondertussen de gehele matrix in m'n hoofd zitten. Als je op google zoekt op matrix Motiva krijg je alle tabellen van Round en ergo. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Simplyflat Ja, 30 oktober is mijn dag! Nog maar anderhalve maand, spannend! En inderdaad, de verschillen in mm zijn echt best wel klein. Net als de verschillen in cc's (dat bijv 250 en 275 echt bijna niks schelen). Maar voor je gevoel wil je het van tevoren helemaal PRECIES PERFECT uitgezocht en uitgekozen hebben he.. Lastig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei Marg23:

@Simplyflat Ja, 30 oktober is mijn dag! Nog maar anderhalve maand, spannend! En inderdaad, de verschillen in mm zijn echt best wel klein. Net als de verschillen in cc's (dat bijv 250 en 275 echt bijna niks schelen). Maar voor je gevoel wil je het van tevoren helemaal PRECIES PERFECT uitgezocht en uitgekozen hebben he.. Lastig!

@Marg23 dat is niet zo lang meer! Spannend he! Bij wie laat je je opereren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden zei Simplyflat:

@Marg23 

@Kelly_E @Mom1980sorry ik krijg de extra tags niet verwijderd. 

 

@Marg23 demi ziet er ook heel mooi uit. Verdonck vertelde dat deze wat breder zijn, en de full qua breedte beter op mijn bovenlijf past. Corse geeft meer projectie naar voren waardoor deze wat smaller zijn. Maar we praten over mm werk. Heb jij al een datum? Ik zal zo even in jouw topic meelezen en volgen. 

@Kelly_E, klopt wat @Mom1980 schrijft.

2 lijnen; Round en Ergonomix beide progressive gel. Bij de  Round is dat Progressive-gel Plus en Ergonomix is dat Progressive-gel Ultima. Ergonomix; door de zwaartekracht neemt deze de druppelvorm aan wanneer je rechtop staat. Wanneer je ligt blijft hij rond. Net als een natuurlijke borst) hierin kan gekozen worden uit 4 projecties. (Mini, demi, Full en Corse) 

Bij de Round is de gel iets stugger, waardoor je meer volume in de bovenpool creëert. Maar ook deze heeft druppelvorm (maar ietsje minder tov de Ergo) ook Round heeft 4 projecties. Round heeft ook de keuze uit 2 oppervlaktes silk en velvet, silk geeft dan ook weer de optie om dit met q of zonder technology te doen. 

Heb ondertussen de gehele matrix in m'n hoofd zitten. Als je op google zoekt op matrix Motiva krijg je alle tabellen van Round en ergo. 

@Simplyflat bedankt voor de duidelijke uitleg! Had al eens gezocht maar was verward met die ergonomix omdat die inderdaad als de ultima eruit zagen maar dan niet ultima genoemd werden en omgekeerd.  Maar jouw uitleg doet alle puzzelstukjes in elkaar passen. :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.