Ga naar inhoud

Simplyflat : 28 september 2018 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Marg23:

@Simplyflat Ja, 30 oktober is mijn dag! Nog maar anderhalve maand, spannend! En inderdaad, de verschillen in mm zijn echt best wel klein. Net als de verschillen in cc's (dat bijv 250 en 275 echt bijna niks schelen). Maar voor je gevoel wil je het van tevoren helemaal PRECIES PERFECT uitgezocht en uitgekozen hebben he.. Lastig!

Het is idd lastig als we alles zo precies mogelijk bekijken. We kijken naar foto's van borsten en geven aan dat we dat willen maar het is aan zo veel variabelen onderhevig.

Perfectionisme is in dit geval een valkuil. Dan heb je ook nog te maken met het advies van een pc. Ik kan mij nooit helemaal aan de gedachten onttrekken dat een pc ook een verkoper is. :huh:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 193
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Ladies,

 

Bedankt voor alle info hierboven. Ik was hier net naar op zoek.

Twee weken geleden heb ik mijn consulten gehad. Ik was hiervoor ervan overtuigd dat ik bij dr. Straten voor Mentor zou kiezen en hier de operatie zou laten uitvoeren.

Ik ben ook via Faceland bij de Bauland kliniek geweest. Uiteindelijk ben ik overstag gegaan voor de Motiva ergnomix demi, dual plane 265 cc.

De arts dr. Fresow was erg aardig en kundig. Bovendien kan de druppelvorm bij Mentor gaan draaien. Je kunt dit dan gaan zien. Bij Motiva kan dit ook alleen dan merk je dit niet en zie je dit niet en tevens krijg valt deze ook in druppelvorm. De keuze was voor mij meteen duidelijk.

 

Succes allemaal met de zoektocht naar de juiste boobies!

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden zei Simplyflat:

Het is idd lastig als we alles zo precies mogelijk bekijken. We kijken naar foto's van borsten en geven aan dat we dat willen maar het is aan zo veel variabelen onderhevig.

Perfectionisme is in dit geval een valkuil. Dan heb je ook nog te maken met het advies van een pc. Ik kan mij nooit helemaal aan de gedachten onttrekken dat een pc ook een verkoper is. :huh:

@Simplyflat ik ken alles van perfectionisme en ben ook alles in de puntjes aan het uitzoeken maar op de duur moet je toch echt gewoon op je gevoel afgaan denk ik. Er is geen echt foute of juiste keuze gewoon verschillende opties en de ene optie zal misschien iets beter passen bij wat je als resultaat voor ogen hebt dan de andere maar een feit is dat je het pas zeker weet als je het resultaat in levende lijve kan zien. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei L**:

Hoi Ladies,

 

Bedankt voor alle info hierboven. Ik was hier net naar op zoek.

Twee weken geleden heb ik mijn consulten gehad. Ik was hiervoor ervan overtuigd dat ik bij dr. Straten voor Mentor zou kiezen en hier de operatie zou laten uitvoeren.

Ik ben ook via Faceland bij de Bauland kliniek geweest. Uiteindelijk ben ik overstag gegaan voor de Motiva ergnomix demi, dual plane 265 cc.

De arts dr. Fresow was erg aardig en kundig. Bovendien kan de druppelvorm bij Mentor gaan draaien. Je kunt dit dan gaan zien. Bij Motiva kan dit ook alleen dan merk je dit niet en zie je dit niet en tevens krijg valt deze ook in druppelvorm. De keuze was voor mij meteen duidelijk.

 

Succes allemaal met de zoektocht naar de juiste boobies!

Graag gedaan, heb je al een datum? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Kelly_E:

@Simplyflat ik ken alles van perfectionisme en ben ook alles in de puntjes aan het uitzoeken maar op de duur moet je toch echt gewoon op je gevoel afgaan denk ik. Er is geen echt foute of juiste keuze gewoon verschillende opties en de ene optie zal misschien iets beter passen bij wat je als resultaat voor ogen hebt dan de andere maar een feit is dat je het pas zeker weet als je het resultaat in levende lijve kan zien. 

Spot on! Ik denk dat op safe kiezen en tevreden zijn met wat je je krijgt de beste houding is. 

Ik ben in ieder geval blij dat ik een beetje begrijp hoe het werkt met protheses. 

Maar er komen vast nog een lading vragen omhoog over alle rand onderwerpen:wacko:

Voorbereiden, genezing, medicatie, complicaties etc etc haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden zei Jd_94:

Hoi iedereen!

 

Bedankt voor al jullie info, ik heb zonet mn consultatie vastgelegd bij Dr Verdonck op 13 oktober. Nu maar beginnen aan m’n lijstje met vragen :D  

 

Jullie input is ook altijd welkom :D

Stel gerust je vragen hoor! Niet dat ik alles weet maar met elkaar komen we toch een eind:D

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Simplyflat:

@best_boobieik hoop dat ik het zo goed doe. 

Mijn consult heb ik inmiddels gehad en de datum van operatie is vastgelegd op 28 september. Dit bij BBC Dr Verdonck

Motiva Ergonomix Full

Moet ik mijn topic dan verplaatsen? :blush:

@Desert-Rose ik begreep dat BestBoobie op vakantie is. Mag ik het bovenstaande bij jou neerleggen? Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Ok ik ga niet meer twijfelen*..(*hoop ik) haha 

Boobs zijn besteld in 2 maten, wordt toch de Ergonomix. We bekijken nog of het de 335 of 355 wordt. 

De formulieren zijn binnen voor de anesthesist, of ik even mijn bloedgroep wil invullen. Ik ben een halve dag aan het rond bellen geweest. Het lab in het ziekenhuis hier mag geen uitspraak doen omdat er minstens 2x geprikt moet zijn voor een bepaling. HUH?  Ik naar de huisarts bellen, die weet het ook niet. Alle lab uitslagen die bekend zijn hebben geen vermelding van bloedgroep, of ik dan even opnieuw bloed wil laten prikken... Pfff ok, ik trek dit soort zaken zo slecht. Nee dat wil ik niet. Bureaucratie en geld/tijdsverspilling. Ok, ik moet blijkbaar onlogisch naar de situatie kijken, ik bel met de afdeling verloskunde van hetzelfde ziekenhuis. Ik stel mijn vraag en de verpleegkundige kijkt in de computer. Binnen 15 sec haalde ze mijn bloedgroep naar voren:43:eureka:4:

8 dagen om nog even aan de weerstand te werken en vooruit te werken in mijn huishouden. 

 

@Kelly_E hoe is je consult gegaan? :53:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Simplyflat:

 

Ok ik ga niet meer twijfelen*..(*hoop ik) haha 

Boobs zijn besteld in 2 maten, wordt toch de Ergonomix. We bekijken nog of het de 335 of 355 wordt. 

De formulieren zijn binnen voor de anesthesist, of ik even mijn bloedgroep wil invullen. Ik ben een halve dag aan het rond bellen geweest. Het lab in het ziekenhuis hier mag geen uitspraak doen omdat er minstens 2x geprikt moet zijn voor een bepaling. HUH?  Ik naar de huisarts bellen, die weet het ook niet. Alle lab uitslagen die bekend zijn hebben geen vermelding van bloedgroep, of ik dan even opnieuw bloed wil laten prikken... Pfff ok, ik trek dit soort zaken zo slecht. Nee dat wil ik niet. Bureaucratie en geld/tijdsverspilling. Ok, ik moet blijkbaar onlogisch naar de situatie kijken, ik bel met de afdeling verloskunde van hetzelfde ziekenhuis. Ik stel mijn vraag en de verpleegkundige kijkt in de computer. Binnen 15 sec haalde ze mijn bloedgroep naar voren:43:eureka:4:

8 dagen om nog even aan de weerstand te werken en vooruit te werken in mijn huishouden. 

 

@Kelly_E hoe is je consult gegaan? :53:

 

@Simplyflat wat een gedoe om je bloedgroep te weten te komen zeg.. maar goed, nu weet je het en je kan verder! ;)
 

Was zowiezo van plan van te laten weten hoe mijn consult gegaan is maar was pas om 20.30u thuis, nog wat moeten eten en opruimen en nu eindelijk op de bank om hier wat bij te lezen :)

Mijn consult is mij heel goed bevallen. Had echt het gevoel dat ze hun tijd namen en er was ook ruimte voor vragen en dr. Straten is een hele rustige en aangename man. Maar ik schrik nu wel een beetje om jouw cc te zien staan omdat we bij mij op 375cc uitkwamen :106:

 

Had achteraf even het gevoel dat ik misschien niet genoeg verschillende maten gepast had maar groter wou ik zeker niet (dat vroegen ze me ook of ik dat wou en we waren het er allemaal over eens dat groter niet beter zou zijn) en ik heb wel een maatje kleiner gepast op 1 borst en dan op de andere die 375cc maar zag daar eigenlijk niet zoveel verschil in (die andere zal dan 350cc geweest zijn). Dus ja nu bedenk ik dat je niet veel meer kan passen toch? Alleen kleiner of groter. Het is gewoon omdat ik weet dat er zoveel verschillende implantaten zijn dat ik ergens in mijn hoofd had dat ik een hele collectie zou passen maar passessie is natuurlijk alleen voor de grootte dus mijn gevoel van te weinig gepast te hebben was achteraf bekeken dan toch niet echt gegrond :76:

Ik wist de grootte trouwens pas achteraf, dus we hebben gewoon gekeken wat ik goed vond want anders had ik zeker gezegd "hu??? zoveel?? neeee!!!!":107:hahahahha!!

 

Dus ik twijfel nog wel wat over het aantal cc maar gelukkig kan ik morgen nog bij dr. Van der Weij langs en dan kan ik nog is passen en dan pas ik die 350cc op beide borsten en neem er een foto van en dan kan ik vergelijken met vandaag. Maar denk wel dat ik uiteindelijk voor de 375 zal gaan want was echt mooi en als ik kleiner ga komt er ook meer ruimte tussen je borsten of worden ze in breedte smaller en hij heeft de implantaten op mijn borsten gelegd en die waren exact hetzelfde van maat. Dus moet gewoon de gedachte dat ik met megajoekels ga moeten rondlopen (die niet bij mijn lichaam zouden passen) laten varen denk ik. Het zullen ongetwijfeld hele mooie borsten worden die bij mijn lichaam passen.

 

Heb al een optie op mijn operatiedatum genomen en ben eigenlijk vrij zeker dat ik door hem wil laten opereren. Hij drong zijn mening niet op maar gaf me duidelijke info wat de verschillende soort implantaten met mijn borsten zouden doen en hoe ze eruit zouden komen zien erbij.

Ik begon hier op het forum met alle info die ik hier vond en toen wou ik anatomisch en voor de spier en nu lijkt het dat ik voor rond en dual plane zal gaan :44:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Kelly_E:

@Simplyflat wat een gedoe om je bloedgroep te weten te komen zeg.. maar goed, nu weet je het en je kan verder! ;)
 

Was zowiezo van plan van te laten weten hoe mijn consult gegaan is maar was pas om 20.30u thuis, nog wat moeten eten en opruimen en nu eindelijk op de bank om hier wat bij te lezen :)

Mijn consult is mij heel goed bevallen. Had echt het gevoel dat ze hun tijd namen en er was ook ruimte voor vragen en dr. Straten is een hele rustige en aangename man. Maar ik schrik nu wel een beetje om jouw cc te zien staan omdat we bij mij op 375cc uitkwamen :106:

 

Had achteraf even het gevoel dat ik misschien niet genoeg verschillende maten gepast had maar groter wou ik zeker niet (dat vroegen ze me ook of ik dat wou en we waren het er allemaal over eens dat groter niet beter zou zijn) en ik heb wel een maatje kleiner gepast op 1 borst en dan op de andere die 375cc maar zag daar eigenlijk niet zoveel verschil in (die andere zal dan 350cc geweest zijn). Dus ja nu bedenk ik dat je niet veel meer kan passen toch? Alleen kleiner of groter. Het is gewoon omdat ik weet dat er zoveel verschillende implantaten zijn dat ik ergens in mijn hoofd had dat ik een hele collectie zou passen maar passessie is natuurlijk alleen voor de grootte dus mijn gevoel van te weinig gepast te hebben was achteraf bekeken dan toch niet echt gegrond :76:

Ik wist de grootte trouwens pas achteraf, dus we hebben gewoon gekeken wat ik goed vond want anders had ik zeker gezegd "hu??? zoveel?? neeee!!!!":107:hahahahha!!

 

Dus ik twijfel nog wel wat over het aantal cc maar gelukkig kan ik morgen nog bij dr. Van der Weij langs en dan kan ik nog is passen en dan pas ik die 350cc op beide borsten en neem er een foto van en dan kan ik vergelijken met vandaag. Maar denk wel dat ik uiteindelijk voor de 375 zal gaan want was echt mooi en als ik kleiner ga komt er ook meer ruimte tussen je borsten of worden ze in breedte smaller en hij heeft de implantaten op mijn borsten gelegd en die waren exact hetzelfde van maat. Dus moet gewoon de gedachte dat ik met megajoekels ga moeten rondlopen (die niet bij mijn lichaam zouden passen) laten varen denk ik. Het zullen ongetwijfeld hele mooie borsten worden die bij mijn lichaam passen.

 

Heb al een optie op mijn operatiedatum genomen en ben eigenlijk vrij zeker dat ik door hem wil laten opereren. Hij drong zijn mening niet op maar gaf me duidelijke info wat de verschillende soort implantaten met mijn borsten zouden doen en hoe ze eruit zouden komen zien erbij.

Ik begon hier op het forum met alle info die ik hier vond en toen wou ik anatomisch en voor de spier en nu lijkt het dat ik voor rond en dual plane zal gaan :44:

 

Wat super fijn dat je een goed gevoel hebt bij dr Straten. 

Het ging bij mij ook op dezelfde manier maar wij zagen wel degelijk verschil tussen de 2 maten. Ik kreeg een topje aan en dr Verdonck plaatste 4x een pasprothese en trok aan de achterzijde mijn truitje strak zodat de vorm en volume goed zichtbaar is. Hierbij hadden we 2x aangegeven wat we mooi vonden. Dit bleek achteraf 325 te zijn. Ergens vond ik een maat groter ook wel mooi maar ook Verdonck gaf aan dat de 325 mooi zal.staan icm met wat push up (progr of mentor) omdat ik toch de ergo wilde is besloten een maat groter te gaan. Bij motiva is dat 335 of 355. Ik ben ook best verbaasd dat jij nog zo hoog uitkomt. Ik neem aan dat je voor de mentor gaat? Die scheelt qua breedte maar 2.5 mm met de Motiva 355. Zou dat zoveel uitmaken? Ik krijg ze ook dual plane. Ik weet niet of je bij Dr van der Weij ook een pastopje aankrijgt maar ik las bij iemand dat het ook prettig kijken is met een kledingstuk die je vaak draagt. Bij een blouse of wijder truitje. Dat geeft toch net een ander beeld dan een strak topje (als je dat niet vaak draagt) Wanneer zou je evt geholpen kunnen worden? Succes straks! Ik ben benieuwd:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Simplyflat:

Hey @Kelly_E ik zag zo snel niet ergens hoe je je consult hebt ervaren bij van der Weij. 

 

 

@Simplyflat Ben nu pas door al mijn berichten van gisteren aan't gaan want was pas om 20.45u thuis en was echt helemaal uitgeput. De laatste twee dagen heb ik in totaal 10uur met de wagen gereden voor mijn consultaties dus moest even bekomen en goed slapen.

Ik zal mijn ervaringen in mijn eigen topic neerschrijven, zo hoef ik het maar 1 keer te doen voor iedereen ;) Ik zal je taggen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet je @Kelly_E, Ik heb gewoon teveel opties volgens mij. Ik kan gaan voor rond& full en ergo.. bij rond ben ik bang dat dit te bol wordt en met ergo ben ik weer bang dat dit met de jaren teveel gaat hangen en ik wederom volume in de bovenpool mis.. ik zal mij ergens bij neer moeten leggen, heb nog een rationeel zetje nodig die ik hopelijk van Verdonck krijgB)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Simplyflat:

Weet je @Kelly_E, Ik heb gewoon teveel opties volgens mij. Ik kan gaan voor rond& full en ergo.. bij rond ben ik bang dat dit te bol wordt en met ergo ben ik weer bang dat dit met de jaren teveel gaat hangen en ik wederom volume in de bovenpool mis.. ik zal mij ergens bij neer moeten leggen, heb nog een rationeel zetje nodig die ik hopelijk van Verdonck krijgB)

 

@Simplyflat ja ik kan je helemaal volgen. Persoonlijk denk ik dat wanneer je niet extreem groot gaat en je zet ze dual plane dat je geen angst moet hebben voor hele sterke ronding. Als je heel groot gaat en de afstand tussen je borst en hals is heel klein dan denk ik dat je er meer kans op hebt om van die hele hoge en afgeronde bolling te hebben vanboven. Jij bent net zoals ik heel groot dus denk niet dat je dit zal hebben na een bv. 

En met die "meer hanging" na verloop van tijd was ik ook bezig. Dus daarmee denk ik wel dat ik uiteindelijk met ronde dual plane wel goed zal zitten. Je ziet het echt pas als het gebeurd is ook al weeg je nog zoveel af. Op een gegeven moment moet je keuze maken, loslaten en vertrouwen. Niet evident ik weet het!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.