Ga naar inhoud

Jesssi : 2 oktober 2018 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

6 uur geleden zei Blondie.:

 

Wauw meid, looking good! @Jesssi Is dat normaal, dat het net na de operatie wat verder uit elkaar staat en dan met de 4 dagen PO foto dichter bij elkaar staat? Iets met mijn angst voor dat m'n borsten zo ver uit elkaar komen te staan en ik ze alsnog erg naar elkaar moet pushen voor een mooie boobspleet haha! Hoe gaat het inmiddels met je herstel?

 

Ik merk dat bij mij nu de twijfels toeslaan, met nog iets meer dan een week op de teller.... Terwijl ik wel echt voel dat ik dit moet doen, en dat ik weet dat ik sowieso ongelukkig blijf als ik het niet doe. Gisteren betaald en de toestemmingsformulieren getekend, misschien dat dat het zo definitief en spannend maakt haha! Maar ook heel veel zin, ze zijn er nog niet eens maar ik kan nu al niet wachten om BH's te kopen, mooie kledingstukken aan te doen en een beetje te pronken met m'n zelfbetaalde aanwinsten xD

 

 

 

 

 

 

Dank je! Ik had ook angst dat mijn boobs niet bij elkaar zouden komen. Maar gelukkig is nu al te zien dat ze steeds dichter bij elkaar komen.

Geen idee of het normaal is, volgens mij best snel bij mij.

Herstel gaat goed, eerste dagen heftig maar ik doe nu alles (wat mag) al weer zelf en slik niks meer :) 

En die twijfels meid, hoort er echt bij. Het is ook echt een heel psychologisch proces voor ons.

En hoe vaak doe je nou ook echt iets voor jezelf? 

Komt echt goed meis! 

Liefs 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 875
  • Created
  • Laatste Reactie
5 hours ago, Jesssi said:

Dank je! Ik had ook angst dat mijn boobs niet bij elkaar zouden komen. Maar gelukkig is nu al te zien dat ze steeds dichter bij elkaar komen.

Geen idee of het normaal is, volgens mij best snel bij mij.

Herstel gaat goed, eerste dagen heftig maar ik doe nu alles (wat mag) al weer zelf en slik niks meer :) 

En die twijfels meid, hoort er echt bij. Het is ook echt een heel psychologisch proces voor ons.

En hoe vaak doe je nou ook echt iets voor jezelf? 

Komt echt goed meis! 

Liefs 

 

 

Het is inderdaad heel normaal! Ik had eerst ook echt een groot gapend gat en dacht als dit maar goed komt. Nu past er net 1 vinger tussen in t gootje en dan raak ik de zijkanten al! En dan nagaan dat ze nog niet eens zo soepel zijn met 17 dagen po.

@Jesssi goed om te horen dat het zo goed gaat met je! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei vuurzonnetje:

Het is inderdaad heel normaal! Ik had eerst ook echt een groot gapend gat en dacht als dit maar goed komt. Nu past er net 1 vinger tussen in t gootje en dan raak ik de zijkanten al! En dan nagaan dat ze nog niet eens zo soepel zijn met 17 dagen po.

@Jesssi goed om te horen dat het zo goed gaat met je! 

Dank je :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden zei Flowersh:

Ik ga je ook even terug volgen! Ik krijg 425cc mentor 2 wou meer maar past helaas niet.. hoeveel krijg jij? Ik heb er zoveel zin in

Ik krijg 295cc, had de keuzen tussen 255 en 295. Heb maar een tenger lijfje:) Ik heb er ook wel zin in, maar vind het vooral eng eerlijk gezegd haha! Maar als ik het nu niet doe, doe ik het nooit meer en nu heb ik er nog wat aan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Yvie:

Ik krijg 295cc, had de keuzen tussen 255 en 295. Heb maar een tenger lijfje:) Ik heb er ook wel zin in, maar vind het vooral eng eerlijk gezegd haha! Maar als ik het nu niet doe, doe ik het nooit meer en nu heb ik er nog wat aan!

Ja ik vind het ook eigelijk dood eng maar ik heb die gedachte een soort van uitgeschakeld en een switch gemaakt naar een houding van "ik zie t wel" want ik maakte mezelf echt gek met verhalen lezen en alleen maar opzoeken naar mogelijke complicaties etc.. Ik ben nooit onder narcose geweest dus had ook echt de angst van ja straks word ik niet wakker of word ik juist wakker tijdens de operatie.. & nu hou ik me daar totaal niet mee bezig & vergat zelfs bijna me 2e consult die ik dus aanstaande donderdag heb omdat ik even helemaal niet bezig hield online ermee & dat werkt in me voordeel haha! Plus ben een buikslaper & krijg standaard nachtmerries als ik op mijn rug slaap dus dat is ook niet een mee vallertje ofzo :huh: maar goed ik heb sta er nu positief in & hopen op t beste ! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo ladies, een paar van jullie spreek ik via de chat of pb maar toch even een “officiële” update :) 

 

De tijd vliegt echt, te bizar voor woorden. Alweer een week geleden dat ik thuis kwam met nieuwe boobies! 

 

Het herstel valt op zich mee, de eerste dagen waren heftig dat wel.

Vooral de spierpijn, druk en benauwdheid van de zwelling icm de knellende Bh.

Ik heb drie dagen paracetamol geslikt en thats it. 

Ik ben zo verbaasd dat mijn borsten niet lelijk geweest zijn, wel hoog en opgezet natuurlijk maar niet lelijk.

En wat een verschil per dag al! 

 

Ik doe eigenlijk alles zelf wat mag, en soms iets meer ;) 

Probeer het echt..

Tillen en duwen en trekken doe ik echt niet.

Vanacht een dip inclusief paniekaanval. Ik werd wakker van een helse pijn, stekend en brandend echt.

Ik zag mijzelf al op de ok liggen met nare infectie..

Na wat Google en geruststellend woorden op de chat denk ik dat het een beschadigd zenuwtje is.

Die borst is ook nog gevoelloos op een groot stuk namelijk.

Gaat vanzelf over als het goed is.

 

Verder merk ik dat het geestelijk

ook echt wel iets met je doet.

Je hebt immers veel tijd om te denken en te voelen.

Voel altijd wel iets dan.

En moe moe moe mijn conditie is echt weg.

De kleinste dingen slopen je al, super frustrerend.

 

Ik heb nog niet het gevoel dat mijn meisjes echt van mij zijn, vind het wel al minder eng om de Bh los te maken en te kijken en voelen.

Eerste paar keer werd ik echt onwel.

Ik ben wel heel blij dat ik voor de grotere cc gegaan ben. Bloot vind ik ze prachtig, vooral van voor.

Maar er valt veel weg met kleding aan vind ik.

Ik ben benieuwd of ze nog erg veranderen. Groter, kleiner, lager, breder.  We gaan het zien!

 

Dus overall gaat het goed, met ups en downs maar i did it!

Voor mijzelf en dat voelt sterk en stoer! Ja ,ik geloof dat ik (met natte oogjes) kan zeggen; IK BEN TROTS OP MIJZELF!  

Donderdag 17.45 controle en pleisters (en hechtingen? Zijn oplosbaar dacht ik?) verwijderen. Ben benieuwd..

Hier de metamorfose tot nu toe: 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei Jesssi:

Hallo ladies, een paar van jullie spreek ik via de chat of pb maar toch even een “officiële” update :) 

 

De tijd vliegt echt, te bizar voor woorden. Alweer een week geleden dat ik thuis kwam met nieuwe boobies! 

 

Het herstel valt op zich mee, de eerste dagen waren heftig dat wel.

Vooral de spierpijn, druk en benauwdheid van de zwelling icm de knellende Bh.

Ik heb drie dagen paracetamol geslikt en thats it. 

Ik ben zo verbaasd dat mijn borsten niet lelijk geweest zijn, wel hoog en opgezet natuurlijk maar niet lelijk.

En wat een verschil per dag al! 

 

Ik doe eigenlijk alles zelf wat mag, en soms iets meer ;) 

Probeer het echt..

Tillen en duwen en trekken doe ik echt niet.

Vanacht een dip inclusief paniekaanval. Ik werd wakker van een helse pijn, stekend en brandend echt.

Ik zag mijzelf al op de ok liggen met nare infectie..

Na wat Google en geruststellend woorden op de chat denk ik dat het een beschadigd zenuwtje is.

Die borst is ook nog gevoelloos op een groot stuk namelijk.

Gaat vanzelf over als het goed is.

 

Verder merk ik dat het geestelijk

ook echt wel iets met je doet.

Je hebt immers veel tijd om te denken en te voelen.

Voel altijd wel iets dan.

En moe moe moe mijn conditie is echt weg.

De kleinste dingen slopen je al, super frustrerend.

 

Ik heb nog niet het gevoel dat mijn meisjes echt van mij zijn, vind het wel al minder eng om de Bh los te maken en te kijken en voelen.

Eerste paar keer werd ik echt onwel.

Ik ben wel heel blij dat ik voor de grotere cc gegaan ben. Bloot vind ik ze prachtig, vooral van voor.

Maar er valt veel weg met kleding aan vind ik.

Ik ben benieuwd of ze nog erg veranderen. Groter, kleiner, lager, breder.  We gaan het zien!

 

Dus overall gaat het goed, met ups en downs maar i did it!

Voor mijzelf en dat voelt sterk en stoer! Ja ,ik geloof dat ik (met natte oogjes) kan zeggen; IK BEN TROTS OP MIJZELF!  

Donderdag 17.45 controle en pleisters (en hechtingen? Zijn oplosbaar dacht ik?) verwijderen. Ben benieuwd..

Hier de metamorfose tot nu toe: 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei Jesssi:

Hallo ladies, een paar van jullie spreek ik via de chat of pb maar toch even een “officiële” update :) 

 

De tijd vliegt echt, te bizar voor woorden. Alweer een week geleden dat ik thuis kwam met nieuwe boobies! 

 

Het herstel valt op zich mee, de eerste dagen waren heftig dat wel.

Vooral de spierpijn, druk en benauwdheid van de zwelling icm de knellende Bh.

Ik heb drie dagen paracetamol geslikt en thats it. 

Ik ben zo verbaasd dat mijn borsten niet lelijk geweest zijn, wel hoog en opgezet natuurlijk maar niet lelijk.

En wat een verschil per dag al! 

 

Ik doe eigenlijk alles zelf wat mag, en soms iets meer ;) 

Probeer het echt..

Tillen en duwen en trekken doe ik echt niet.

Vanacht een dip inclusief paniekaanval. Ik werd wakker van een helse pijn, stekend en brandend echt.

Ik zag mijzelf al op de ok liggen met nare infectie..

Na wat Google en geruststellend woorden op de chat denk ik dat het een beschadigd zenuwtje is.

Die borst is ook nog gevoelloos op een groot stuk namelijk.

Gaat vanzelf over als het goed is.

 

Verder merk ik dat het geestelijk

ook echt wel iets met je doet.

Je hebt immers veel tijd om te denken en te voelen.

Voel altijd wel iets dan.

En moe moe moe mijn conditie is echt weg.

De kleinste dingen slopen je al, super frustrerend.

 

Ik heb nog niet het gevoel dat mijn meisjes echt van mij zijn, vind het wel al minder eng om de Bh los te maken en te kijken en voelen.

Eerste paar keer werd ik echt onwel.

Ik ben wel heel blij dat ik voor de grotere cc gegaan ben. Bloot vind ik ze prachtig, vooral van voor.

Maar er valt veel weg met kleding aan vind ik.

Ik ben benieuwd of ze nog erg veranderen. Groter, kleiner, lager, breder.  We gaan het zien!

 

Dus overall gaat het goed, met ups en downs maar i did it!

Voor mijzelf en dat voelt sterk en stoer! Ja ,ik geloof dat ik (met natte oogjes) kan zeggen; IK BEN TROTS OP MIJZELF!  

Donderdag 17.45 controle en pleisters (en hechtingen? Zijn oplosbaar dacht ik?) verwijderen. Ben benieuwd..

Hier de metamorfose tot nu toe: 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Yes you did it!! Het is een hele stap zo’n borstvergroting maar wat fijn dat je zo blij en trots bent. Geheel terecht, ze zien er prachtig uit!

 

Snap dat je bij elk steekje of pijntje denkt ojee.

 

Als je een dagje later had gemoeten had ik je gezien haha ik vrijdag weer passen.

 

ga door jou nu wel twijfelen of ik ook niet voor maatje groter moet gaan. Word gek van mezelf :85:

 

hopelijk krijg je steeds meer energie en gaan ze steeds natuurlijker en eigen voelen. Want ja meid je hebt nu gewone flinke boobies :1big_boobs::43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei jewel88:

Yes you did it!! Het is een hele stap zo’n borstvergroting maar wat fijn dat je zo blij en trots bent. Geheel terecht, ze zien er prachtig uit!

 

Snap dat je bij elk steekje of pijntje denkt ojee.

 

Als je een dagje later had gemoeten had ik je gezien haha ik vrijdag weer passen.

 

ga door jou nu wel twijfelen of ik ook niet voor maatje groter moet gaan. Word gek van mezelf :85:

 

hopelijk krijg je steeds meer energie en gaan ze steeds natuurlijker en eigen voelen. Want ja meid je hebt nu gewone flinke boobies :1big_boobs::43:

Dank je, was niet de bedoeling om

je te laten twijfelen hoor ;) 

Maar bloot of met kleding scheelt wel een maat lijkt het. (Maar ook

pas een week geleden dus ja) Maar bij twijfel de grootste doen zou ik zeggen! Lekker nog even passen, en neem eigen kleding mee! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jesssi....wat een mooie vooruitgang kun je zien bij jou. Na de operatie al heel mooi en nu een week erna nog mooier en voller geworden.

Echt prachtig!!!!!

 

Ik kan me ook goed voorstellen dat het herstel niet niks is en dat het je soms zo onzeker maakt. Ik denk dat ik ook snel bang zal zijn of ik niks zal forceren. Ben nu soms bezig om sommige handelingen al bvproof te maken. Dus ellebogen in de zij en proberen mijn haren te doen haha.....klinkt natuurlijk debiel....haha

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

47 minuten geleden zei Alice 0509:

@Jesssi....wat een mooie vooruitgang kun je zien bij jou. Na de operatie al heel mooi en nu een week erna nog mooier en voller geworden.

Echt prachtig!!!!!

 

Ik kan me ook goed voorstellen dat het herstel niet niks is en dat het je soms zo onzeker maakt. Ik denk dat ik ook snel bang zal zijn of ik niks zal forceren. Ben nu soms bezig om sommige handelingen al bvproof te maken. Dus ellebogen in de zij en proberen mijn haren te doen haha.....klinkt natuurlijk debiel....haha

 

Dank je wel! Lief van je.Oh dat voorbereiden ken ik Haha. Klinkt niet debiel maar herkenbaar! 

Wanneer ben je ook alweer aan de beurt en hoeveel cc? (Sorry geheugen heeft een tikkie gehad ;))

Komt echt goed hoor meid! Liefs  

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jesssi wat een verandering in die paar dagen zeg. Ze zijn echt elke dag mooier!! Ik ben heel benieuwd naar je ‘littekens’. Heb jij nu gewoon gedoucht en zijn daarbij de pleisters nat geworden? 

 

Je mag zeker trots zijn op jezelf en ik denk dat dit voor alle dames hier geldt. We kiezen voor iets voor onszelf, iets wat belangrijker is voor ons! Dat moet wel een positieve keus zijn :)

 

ik heb net gebeld om toch ook voor het grotere formaat te gaan. Als van dr Weij het er niet mee eens is word ik nog gebeld. Dat idee vind ik echt super spannend. Alsof hetgeen waar ik al de hele tijd over aan het wikken en wegen ben en waar ik uiteindelijk een keus in maak alsnog teruggetrokken kan worden ofzo..

ik ben gister begonnen met het innemen van de pilletjes.. het is nu echt begonnen!!!

 

ik ben trouwens heel benieuwd naar hoe je borsten er vanaf de zijkant uitzien. Als je er ooit eens zin in hebt zie ik graag een foto (lekker bijdehand :s)

 

neem rustig je tijd he Meis.. xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Jesssi! Je mag ook echt trots zijn, niet alleen om de actie, maar ook om het resultaat!! Ze zijn echt prachtig, al van dag 1, maar elke foto nóg mooier! Je ziet dat ze idd nog wat hoger staan, wat helemaal normaal is, maar wat ik daarmee wil zeggen, is dat al wat nu nog daarboven zit, nog gaat zakken, dus gaat het nog groter worden op de plaatsen waar je dat wilt ;-). Ik vind dat ze nu al groter lijken dan op de vorige foto. Hartelijk dank om je ervaringen met ons te delen, want zo zijn we ook weer wat gewapend tegen wat ongetwijfeld nog zal komen! Vorige week zei vd Weij tegen me dat het oplosbare draadjes waren, die er dus niet uitgehaald moeten worden, maar moest na een week wel op controle enkel om te bevestigen dat alles ok is. 

Geniet er van! Elke dag meer en meer! Liefs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei Jesssi:

Dank je wel! Lief van je.Oh dat voorbereiden ken ik Haha. Klinkt niet debiel maar herkenbaar! 

Wanneer ben je ook alweer aan de beurt en hoeveel cc? (Sorry geheugen heeft een tikkie gehad ;))

Komt echt goed hoor meid! Liefs  

Ik ben 28 november aan de beurt. Vandaag precies 7 weken.....hihi( maar ik tel niet af ofzo:38:)

Ik krijg of 275 of 310cc dual plane. De arts bekijkt het tijdens de operatie.

Ik heb er echt zin in. Kan niet wachten. Ook al zal het de eerste week afzien zijn....ik ga ook proberen te genieten van het niks doen. De laatste jaren heel druk en turbulent geweest. Heb wel behoefte aan Me- time!

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei Odys:

@Jesssi wat een verandering in die paar dagen zeg. Ze zijn echt elke dag mooier!! Ik ben heel benieuwd naar je ‘littekens’. Heb jij nu gewoon gedoucht en zijn daarbij de pleisters nat geworden? 

 

Je mag zeker trots zijn op jezelf en ik denk dat dit voor alle dames hier geldt. We kiezen voor iets voor onszelf, iets wat belangrijker is voor ons! Dat moet wel een positieve keus zijn :)

 

ik heb net gebeld om toch ook voor het grotere formaat te gaan. Als van dr Weij het er niet mee eens is word ik nog gebeld. Dat idee vind ik echt super spannend. Alsof hetgeen waar ik al de hele tijd over aan het wikken en wegen ben en waar ik uiteindelijk een keus in maak alsnog teruggetrokken kan worden ofzo..

ik ben gister begonnen met het innemen van de pilletjes.. het is nu echt begonnen!!!

 

ik ben trouwens heel benieuwd naar hoe je borsten er vanaf de zijkant uitzien. Als je er ooit eens zin in hebt zie ik graag een foto (lekker bijdehand :s)

 

neem rustig je tijd he Meis.. xx

Dank je meis!

Ja ik ben ook erg benieuwd hoe de genezing gaat onder die pleisters.

Ik mocht na 24 uur douchen idd.

En ze worden gewoon nat maar er gebeurd niks mee, soort plastic waterafstotend spul is het.

 

Spannend van het formaat, heb je iets gehoord? 

Snap dat dat heel gek en spannend is!

Niet bijdehand hoor, alles vragen!

Liefs 

Let niet op de oksels Haha dat lukt even niet, en even door de striemen en pleisters heen kijken ;) 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Kim2018:

Hey Jesssi! Je mag ook echt trots zijn, niet alleen om de actie, maar ook om het resultaat!! Ze zijn echt prachtig, al van dag 1, maar elke foto nóg mooier! Je ziet dat ze idd nog wat hoger staan, wat helemaal normaal is, maar wat ik daarmee wil zeggen, is dat al wat nu nog daarboven zit, nog gaat zakken, dus gaat het nog groter worden op de plaatsen waar je dat wilt ;-). Ik vind dat ze nu al groter lijken dan op de vorige foto. Hartelijk dank om je ervaringen met ons te delen, want zo zijn we ook weer wat gewapend tegen wat ongetwijfeld nog zal komen! Vorige week zei vd Weij tegen me dat het oplosbare draadjes waren, die er dus niet uitgehaald moeten worden, maar moest na een week wel op controle enkel om te bevestigen dat alles ok is. 

Geniet er van! Elke dag meer en meer! Liefs xxx

Super lief, ik zie ze ook duidelijk veranderen en wat zien ze er al rustig uit he. Als ik soms foto’s van anderen zie, kom ik goed weg ;) 

En ik deel uiteraard graag alles met jullie. Ervaringen van anderen hebben mij hier ook zo geholpen. 

Jij lekker aftellen, heb je al contact gehad met de kliniek voor de maat? 

Liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jesssi wauw wat mooi! Ik vind de vorm echt super.. :33: whahahaha je oksels vallen nog te overzien hoor :p

Maar snap dat dat nu even niet gaat haha. 

 

hoe gaat het slapen? 

Je leest hier natuurlijk eea over het wel of niet nat worden van de pleisters maar dat is dus geen enkel probleem. 

 

Ik heb gelukkig nog niks van van der Weij gehoord en dat hoop ik zo te houden haha..

 

het valt me trouwens op dat jij helemaal geen blauwe plekken hebt gehad! Of heb ik die over het hoofd gezien? :)

 

Hoe gaat het met aankleden en de kleding die je kiest? Kan je gewoon alles nog aan enz? Of draag je nu alleen maar blouches..

Link naar reactie
Delen op andere sites

53 minuten geleden zei Alice 0509:

Ik ben 28 november aan de beurt. Vandaag precies 7 weken.....hihi( maar ik tel niet af ofzo:38:)

Ik krijg of 275 of 310cc dual plane. De arts bekijkt het tijdens de operatie.

Ik heb er echt zin in. Kan niet wachten. Ook al zal het de eerste week afzien zijn....ik ga ook proberen te genieten van het niks doen. De laatste jaren heel druk en turbulent geweest. Heb wel behoefte aan Me- time!

Dat lijkt mij extra spannend dat je de maat niet weet.

Ik vraag mij wel af hoe ze dat doen. Weet jij dat? Het kan toch niet zo zijn dat ze er een in doen en die dan er weer uithalen als het niet past. Dat het dan de volgende patiënt die tiet dan krijgt zegt maar haha.

Het zit toch helemaal afgesloten en steriel verpakte lijkt  me dus ik vroeg me gewoon af hoe zoiets werkt. :)

Die me time, ja heb ik ook behoefte aan. Maar valt nog niet mee eerlijk gezegd. Een zoontje van 3,5 die nu juist veel bij mij wil zijn maakt het lastig. Maar wel heel lief.

En als ik wel alleen ben ga ik dingen doen ipv slapen ;) 

Veel plezier met aftellen meid, voor je het weet is het zover! Liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

48 minuten geleden zei Alice 0509:

Ik ben 28 november aan de beurt. Vandaag precies 7 weken.....hihi( maar ik tel niet af ofzo:38:)

Ik krijg of 275 of 310cc dual plane. De arts bekijkt het tijdens de operatie.

Ik heb er echt zin in. Kan niet wachten. Ook al zal het de eerste week afzien zijn....ik ga ook proberen te genieten van het niks doen. De laatste jaren heel druk en turbulent geweest. Heb wel behoefte aan Me- time!

Daar kijk ik ook echt naar uit, gewoon niets doen, lekker series bekijken, wat lezen, wat YouTube kijken.. zalig!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis, dat ziet er goed uit:35:  

Niet gek dat de meiden nog niet helemaal eigen voelen.. ik heb dat ook. Dacht gisteren nog.. ik zou ze wel even af willen doen. Even geen pijn/belemmeringen en op mn zij slapen. <_<

We moeten er maar vanuit gaan dat het bij dit proces hoort. Over een poos weet je niet beter. Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

52 minutes ago, Jesssi said:

Dat lijkt mij extra spannend dat je de maat niet weet.

Ik vraag mij wel af hoe ze dat doen. Weet jij dat? Het kan toch niet zo zijn dat ze er een in doen en die dan er weer uithalen als het niet past. Dat het dan de volgende patiënt die tiet dan krijgt zegt maar haha.

Het zit toch helemaal afgesloten en steriel verpakte lijkt  me dus ik vroeg me gewoon af hoe zoiets werkt. :)

Die me time, ja heb ik ook behoefte aan. Maar valt nog niet mee eerlijk gezegd. Een zoontje van 3,5 die nu juist veel bij mij wil zijn maakt het lastig. Maar wel heel lief.

En als ik wel alleen ben ga ik dingen doen ipv slapen ;) 

Veel plezier met aftellen meid, voor je het weet is het zover! Liefs 

 

Toevallig gisteren gelezen (blijf me inlezen he, haha). Ze doen er eerst een pasprothese in, die kunnen ze via een spuit vullen met water o.i.d., en hierdoor de maat bepalenn. Daarna gaat de echte prothese er pas inderdaad in. Anders had ik wel in aanmerking willen komen voor een B-prothese, met 35 procent korting omdat 'ie ze al een paar seconden iemands anders tetten waren haha xD

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Odys:

@Jesssi wauw wat mooi! Ik vind de vorm echt super.. :33: whahahaha je oksels vallen nog te overzien hoor :p

Maar snap dat dat nu even niet gaat haha. 

 

hoe gaat het slapen? 

Je leest hier natuurlijk eea over het wel of niet nat worden van de pleisters maar dat is dus geen enkel probleem. 

 

Ik heb gelukkig nog niks van van der Weij gehoord en dat hoop ik zo te houden haha..

 

het valt me trouwens op dat jij helemaal geen blauwe plekken hebt gehad! Of heb ik die over het hoofd gezien? :)

 

Hoe gaat het met aankleden en de kleding die je kiest? Kan je gewoon alles nog aan enz? Of draag je nu alleen maar blouches..

Dank je! Ik lig lekker met slapen. Twee kussens rechtop in de rug en een voedingskussen onder mijn knieën tegen mijn billen tegen het schuiven zeg maar. Vanacht voor het eerst plat gelegen. Voelde gewoon het gewicht op mijn borstkas Haha.

Maar wel veel wakker omdat je toch wil draaien denk ik. 

 

Fijn dat je niks gehoord hebt nog :) 

 

Ik heb braaf twee weken arnica en vit c van te voren geslikt en nu nog.

Ik ben iets geel/ groenig geweest op het borstbeen en onderin.

Maar minimaal, je kunt het iets zien op de 2 po foto daar lijkt het schaduw ;) 

 

En qua kleding, de eerste dagen alleen vesten en dingen met rits/ knoopjes.

Daarna alles weer. Moet idd wel een aantal dingen wegdoen omdat ze aan de voorkant de kort zijn Haha.

Goede rede om te shoppen ;) 

Liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden zei Simplyflat:

Hey meis, dat ziet er goed uit:35:  

Niet gek dat de meiden nog niet helemaal eigen voelen.. ik heb dat ook. Dacht gisteren nog.. ik zou ze wel even af willen doen. Even geen pijn/belemmeringen en op mn zij slapen. <_<

We moeten er maar vanuit gaan dat het bij dit proces hoort. Over een poos weet je niet beter. Xxx

Dank je!

Ja idd dat afzetten Haha heerlijk lijkt mij dat. 

Net voor het eerst gefietst, toen dacht ik het! (Toen ik over een hobbelweg reed ;)

Komt vast helemaal goed inderdaad! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei Blondie.:

 

Toevallig gisteren gelezen (blijf me inlezen he, haha). Ze doen er eerst een pasprothese in, die kunnen ze via een spuit vullen met water o.i.d., en hierdoor de maat bepalenn. Daarna gaat de echte prothese er pas inderdaad in. Anders had ik wel in aanmerking willen komen voor een B-prothese, met 35 procent korting omdat 'ie ze al een paar seconden iemands anders tetten waren haha xD

Oh Aha zo werkt dat! Thanks 

Nou idd, korting zou leuk zijn op die manier ja :152:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jesssi alweer een week po en wat zijn ze al veranderd zeg, mooi!! Bizar hè hoe het per dag veranderd. 

 

Die pijn, steken en brandend gevoel is niet fijn maar wel normaal hoor. Het zijn idd je zenuwen die weer aan het herstellen zijn en dat gaat gepaard met steken en brandend gevoel. Je zou overdag kunnen koelen met ice-packs (of zoals ik een zak diepvries erwtjes :D) Wel even handdoekje op je huid doen. Zolang je borst maar niet heel rood en warm wordt is er niets aan de hand. Ik hoop dat het je een beetje gerust stelt. 

 

Maar je mag oprecht trots zijn, je hebt voor jezelf gekozen en dat voelt altijd goed en die mooie boobs van jou staan je nu al prachtig en wordt nóg mooier! Dat gevoel van eigen worden kan nog wel even duren. Je huid moet nog wennen aan de stretch waardoor je huid nog verdoofd voelt. Ik had met 4-5 weken echt het gevoel dat ze weer van mezelf waren. 

 

Succes morgen op je eerste controle (is echt een bliksem bezoek hahaha) en met je verdere herstel. Doe niet teveel want dan gaan je boobs in protest (vocht en druk) 

 

Liefs

Vonnepon

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.