Ga naar inhoud

Jesssi : 2 oktober 2018 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

  • Reacties 875
  • Created
  • Laatste Reactie
1 hour ago, Jesssi said:

Dank je!

Ja idd dat afzetten Haha heerlijk lijkt mij dat. 

Net voor het eerst gefietst, toen dacht ik het! (Toen ik over een hobbelweg reed ;)

Komt vast helemaal goed inderdaad! 

 


No probs. Hé, heb jij een privé album? Ik wou even spieken maar zie niks, zo ja, mag ik spieken ;) ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Vonnepon:

@Jesssi alweer een week po en wat zijn ze al veranderd zeg, mooi!! Bizar hè hoe het per dag veranderd. 

 

Die pijn, steken en brandend gevoel is niet fijn maar wel normaal hoor. Het zijn idd je zenuwen die weer aan het herstellen zijn en dat gaat gepaard met steken en brandend gevoel. Je zou overdag kunnen koelen met ice-packs (of zoals ik een zak diepvries erwtjes :D) Wel even handdoekje op je huid doen. Zolang je borst maar niet heel rood en warm wordt is er niets aan de hand. Ik hoop dat het je een beetje gerust stelt. 

 

Maar je mag oprecht trots zijn, je hebt voor jezelf gekozen en dat voelt altijd goed en die mooie boobs van jou staan je nu al prachtig en wordt nóg mooier! Dat gevoel van eigen worden kan nog wel even duren. Je huid moet nog wennen aan de stretch waardoor je huid nog verdoofd voelt. Ik had met 4-5 weken echt het gevoel dat ze weer van mezelf waren. 

 

Succes morgen op je eerste controle (is echt een bliksem bezoek hahaha) en met je verdere herstel. Doe niet teveel want dan gaan je boobs in protest (vocht en druk) 

 

Liefs

Vonnepon

 

 

Super lief berichtje van jou :wub:

Dank je wel! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minutes ago, Jesssi said:

Toegevoegd :) 

 

Thanks! Wat gek trouwens, herkenbare foto's, misschien kon ik er toch al wel in eerder al...?

 

Anyway, mooie tetten meis! Ze lijken indd groter, staan ook wat dichter op mekaar (vind ik zelf erg mooi).

 

Nogmaals congrats ermee he :D:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Jesssi:

Dank je!

Ja idd dat afzetten Haha heerlijk lijkt mij dat. 

Net voor het eerst gefietst, toen dacht ik het! (Toen ik over een hobbelweg reed ;)

Komt vast helemaal goed inderdaad! 

 

Ohhh en hoe vond je het fietsen gaan? Was het eng? Lijkt mij erg spannend de eerste keer!

Link naar reactie
Delen op andere sites

50 minuten geleden zei Blondie.:

 

Thanks! Wat gek trouwens, herkenbare foto's, misschien kon ik er toch al wel in eerder al...?

 

Anyway, mooie tetten meis! Ze lijken indd groter, staan ook wat dichter op mekaar (vind ik zelf erg mooi).

 

Nogmaals congrats ermee he :D:D

Zou kunnen dat je ze hier in mijn topic voorbij hebt zien komen.

Maar Thanks, ja snel al mooi he.

En idd mooi dat ze dichter op elkaar komen. Ik hoop nog meer straks. Geduld geduld ;) liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden zei Peanut82:

Ohhh en hoe vond je het fietsen gaan? Was het eng? Lijkt mij erg spannend de eerste keer!

Ja was vet spannend Haha.

Vooral raar en iets pijnlijk met een hobbelig stukje hihi.

Hoe ga jij? Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei Jesssi:

Ja was vet spannend Haha.

Vooral raar en iets pijnlijk met een hobbelig stukje hihi.

Hoe ga jij? Xx

Wel fijn dat je weer een soort van mobiel bent. Ja gaat wel goed hier, ben even lekker alleen thuis. En alleen nog maar aan de paracetemol. Ik zit wel echt onder de pukkels van de narcose en pillen enzo :blink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Jesssi:

Aah dank je! Hoe is het met je? X

Goed thnx! Heb vandaag contact met de kliniek omdat ze me vooraf toch nog willen zien ivm mijn medicijngebruik. Dus mag er nog een x heen.

Vandaag over 4 weken ben ik aan de beurt,  hoop ik! Straks krijg ik van hun anesthesist een no go....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 8-10-2018 om 22:06 zei Flowersh:

Ja ik vind het ook eigelijk dood eng maar ik heb die gedachte een soort van uitgeschakeld en een switch gemaakt naar een houding van "ik zie t wel" want ik maakte mezelf echt gek met verhalen lezen en alleen maar opzoeken naar mogelijke complicaties etc.. Ik ben nooit onder narcose geweest dus had ook echt de angst van ja straks word ik niet wakker of word ik juist wakker tijdens de operatie.. & nu hou ik me daar totaal niet mee bezig & vergat zelfs bijna me 2e consult die ik dus aanstaande donderdag heb omdat ik even helemaal niet bezig hield online ermee & dat werkt in me voordeel haha! Plus ben een buikslaper & krijg standaard nachtmerries als ik op mijn rug slaap dus dat is ook niet een mee vallertje ofzo :huh: maar goed ik heb sta er nu positief in & hopen op t beste ! 

Ja precies, negatieve verhalen vind je ook. Maar gelukkig veel meer positieve!

Ik heb ook nooit volledige narcose gehad, dus dat vind ik ook heel spannend... 

Oh lastig dat je nachtmerries krijgt van uitslapen..  ik ben een echte zijslaper.. 

Het komt allemaal goed meis!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7-10-2018 om 12:53 zei Flowersh:

Nou ik wou sowieso rond en dan het meeste cc wat er in kan. Dus bij beide was het 425cc mentor 2 hp. (Ik ben 1.68 & 59kg) bij van der weij kon het na de pinchtest gewoon op de spier, bakker deed geen pinchtest en wilt dual plane. Ik wil echt heel graag op de spier dus ga dat volgende week vragen bij me 2e consult! 

Hoe was je 2e consult eigenlijk? Krijg je nu op of voor de spier?

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Yvie:

Goed thnx! Heb vandaag contact met de kliniek omdat ze me vooraf toch nog willen zien ivm mijn medicijngebruik. Dus mag er nog een x heen.

Vandaag over 4 weken ben ik aan de beurt,  hoop ik! Straks krijg ik van hun anesthesist een no go....

Oh jee, spannend hoor! Moet je er dan echt heen? En wanneer is dat? Ik duim voor je. Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Flowersh:

Ik heb morgen me 2e consult bij bakker. Hij wou dualplane plaatsen maar ik ga morgen vragen of hij het niet voor de spier wilt plaatsen ik wil dat zo graag! 

Ja morgen jij je consult ja! Ben benieuwd meis!

Komt vast goed. Laat je het weten? Suc6 xxXx

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Alice 0509:

Ik ben 28 november aan de beurt. Vandaag precies 7 weken.....hihi( maar ik tel niet af ofzo:38:)

Ik krijg of 275 of 310cc dual plane. De arts bekijkt het tijdens de operatie.

Ik heb er echt zin in. Kan niet wachten. Ook al zal het de eerste week afzien zijn....ik ga ook proberen te genieten van het niks doen. De laatste jaren heel druk en turbulent geweest. Heb wel behoefte aan Me- time!

Oh ik voel hier zo hetzelfde....herstel zal even vervelend zijn....maar zo toe aan week ruste en daarna nog niet veel mogen....eens lichamelijk keer goed bijtanken. klinkt stom...maar ook daar heb ik even echt behoefte aan...even geen druk...maar rust

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden zei Flowersh:

Ik heb morgen me 2e consult bij bakker. Hij wou dualplane plaatsen maar ik ga morgen vragen of hij het niet voor de spier wilt plaatsen ik wil dat zo graag! 

Mag ik vragen waarom je ze zo graag voor de spier wil...? weet nog niet wat bij mij mogelijk is...maar mocht beiden kunnen....wat kies ik dan is ook weer zo iets...

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Boobmom:

Mag ik vragen waarom je ze zo graag voor de spier wil...? weet nog niet wat bij mij mogelijk is...maar mocht beiden kunnen....wat kies ik dan is ook weer zo iets...

Ik heb gewoon de voor en nadelen gewogen en ik wil gewoon niet dat ze onnodig in me spier moeten snijden terwijl uit de pinchtest wel bleek dat t gewoon mogelijk is en t herstel schijnt een stuk minder heftig te zijn als dual plane.. ik had hier deze topic geopend kan je wel lezen wat andere zeggen https://www.borstenforum.com/topic/25258-dual-plane-of-voor-de-spier/

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Flowersh:

Ik heb gewoon de voor en nadelen gewogen en ik wil gewoon niet dat ze onnodig in me spier moeten snijden terwijl uit de pinchtest wel bleek dat t gewoon mogelijk is en t herstel schijnt een stuk minder heftig te zijn als dual plane.. ik had hier deze topic geopend kan je wel lezen wat andere zeggen https://www.borstenforum.com/topic/25258-dual-plane-of-voor-de-spier/

 

dank je....ik ga even lezen daar ook!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.