Ga naar inhoud

Jaydee : 8 december 2017 & 28 mei 2018 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi @Jaydee

 

Nog een paar dagen dan is je bubbeltje helemaal weg!!!

Je gaat volledig onder narcose toch??? Misschien ook wel beter. Lekker slapen en dan wakker worden ZONDER bubbeltje :lol: EINDELIJK!!!

Ik wens je alvast heel veel s6 en hoor graag hoe het verlopen is (fotooooo :P)

 

Lieve gr Eef...xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 480
  • Created
  • Laatste Reactie

Dankjewel lieve @e.e.f.. Wat lief dat je eraan denkt. Ja ja....maandag is het zover. Morgen even bellen hoelaat ik er moet zijn. Dan nog een druk weekend; zaterdag een feest in Brabant en zondag de babyshower bij mijn schoondochter. En dan maandag weer lekker een tukkie doen onder Nio's handen. En als ik wakker word ben ik eindelijk Toos bubbelloos. En natuurlijk post ik daarna een fotootje van hoe het geworden is. 

Ik zal dan ook even een verslagje schrijven van hoe het gegaan is. Maar stelt niet zoveel voor hè.... peanuts in vergelijking met een BV. Dus komt helemaal goed.  

 

Veel liefs, Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve @Jaydee Heeel veel succes alvast maandag!! :116: Ik lees dat je vandaag belt over hoe laat je er moet zijn. Ben benieuwd. Ik ben niet meer op het forum dit weekend, vandaar nu al mijn berichtje. Heerlijk als het straks achter de rug is, ook al maak je je er niet zo druk om. Toch weer een vink op de lijst! 

Wanneer moet je man zich melden in het ziekenhuis? Hopelijk kan je mee ter ondersteuning :) 

 

Komt helemaal goed! 

 

Liefs :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Monstrea, welkom in mijn topic :43:

 

@oopsnewboobs, bedankt voor je lieve berichtje. Ik wilde vanmiddag gaan bellen om de tijd door te krijgen voor maandag, maar toen belden ze mij zelf al. We moeten ons maandag om 7.15 uur melden in het OLVG. De operatie staat gepland voor 9.10 uur.  Dus dat betekent dat we om half zes al in de auto moeten zitten, vooral in verband met de ochtendspits op de A2 op maandagochtend. Maar dat betekent ook dat we waarschijnlijk weer op tijd naar huis kunnen. Komt vast helemaal goed. 

We maken er echt een "ziekenhuisweekje" van, want maandag moet mijn hubbie ook ff bloed gaan prikken voor zijn PSA-waardes. En dan moet hij donderdag om 13.15 naar de uroloog, ik moet om 14.45 uur foto's laten maken van mijn sleutelbeen en schouderdak en om 15.15 uur naar de orthopeed. Dus we maken er een gezellige middag van :45:. Eerst ga ik mee met mijn hubbie en daarna gaat hij gezellig mee met mij. Hoe leuk wil je het hebben? :38:

 

Nogmaals dank voor je lieve berichtje en ik wens je alvast een heel fijn weekend toe. 

 

Dikke knuffel van mij :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een update...... morgen hopelijk mijn laatste borstoperatie. Ik heb nog een klein bubbeltje onder mijn rechterborst en dat gaat Nio morgen verhelpen door een reep huid onder mijn borst weg te snijden. Hopelijk is het dan eindelijk goed en is mijn borstenavontuur goed ten einde gekomen. Het was een hele reis, die precies twee jaar heeft geduurd. Want eigenlijk dacht ik gewoon even van protheses te wisselen op vrijdag 13 mei 2016 (vrijdag de dertiende is ook vragen om moeilijkheden natuurlijk :38:) en weer gewoon door te kunnen gaan met mijn leventje. Maar bij die operatie in het ziekenhuis in Tiel is zo'n double bubble ontstaan , dat dr. Nio er twee operaties voor nodig heeft om het weer helemaal goed te krijgen. Maar goed...dan heb je ook wat. Twee prachtige 825 cc-tjes, zonder double bubble. Dus het is alle tijd en moeite dubbel en dwars waard geweest..... amen!

Ik zal zo snel mogelijk een update over de operatie geven, hier in mijn topic. 

Tot snel......

 

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Jaydee:

Even een update...... morgen hopelijk mijn laatste borstoperatie. Ik heb nog een klein bubbeltje onder mijn rechterborst en dat gaat Nio morgen verhelpen door een reep huid onder mijn borst weg te snijden. Hopelijk is het dan eindelijk goed en is mijn borstenavontuur goed ten einde gekomen. Het was een hele reis, die precies twee jaar heeft geduurd. Want eigenlijk dacht ik gewoon even van protheses te wisselen op vrijdag 13 mei 2016 (vrijdag de dertiende is ook vragen om moeilijkheden natuurlijk :38:) en weer gewoon door te kunnen gaan met mijn leventje. Maar bij die operatie in het ziekenhuis in Tiel is zo'n double bubble ontstaan , dat dr. Nio er twee operaties voor nodig heeft om het weer helemaal goed te krijgen. Maar goed...dan heb je ook wat. Twee prachtige 825 cc-tjes, zonder double bubble. Dus het is alle tijd en moeite dubbel en dwars waard geweest..... amen!

Ik zal zo snel mogelijk een update over de operatie geven, hier in mijn topic. 

Tot snel......

 

:53:

Heel veel succes morgen bij dr.Nio en dat je dan maar eindelijk van je borsten mag genieten :71:

En ook sterkte met je man en de hoop dat de PSA -waardes zijn gedaald

Liefs Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie wel @Ank en @Tries79. Lief van jullie. Maar gaat helemaal goed komen. 

En ik hoop idd dat mijn man donderdag ook goed nieuws krijgt en dat zijn PSA-waardes gedaald zijn. Maar ook dat komt vast wel goed. 

Trusten ladies. Ik ga nog ff drie uurtjes slapen. Ik heb zo'n druk weekend achter de rug, dat ik vanavond alle voorbereidingen voor de operatie nog moest treffen. Dus vandaar dat ik een beetje laat ben. Net heerlijk uitgebreid gebadderd,  en nu lekker naar bed. Is maar kort, maar goed.....ik slaap om 9.00 uur gewoon weer verder op de operatietafel :45:

 

Xxx Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel @Ganda. Heel lief van je. Komt goed hoor. Ik heb er alle vertrouwen in. 

 

Veel liefs, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve @Jaydee....heel veel succes vandaag!! Ik denk aan je en duim voor je :71:

Vandaag vertrek ik samen met mijn dochter naar Ibiza...even bekomen van haar examenstress. Maar ook vanaf daar houd ik het borstenforum even in de gaten natuurlijk. Heel benieuwd hoe het je zal vergaan. Zet m op, meis :53:!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve @Jaydee, je hebt ze!! Bubbelloze boos. Althans, ik ga er vanuit dat dr. Nio ze nu nóg mooier heeft weten te maken. Hopelijk is je operatie goed verlopen en heb je er niet al teveel last van, zou ook niet zo handig uitkomen met zo'n vol geplande dag haha! Hoewel je dan wel weer meteen op de goeie plek bent natuurlijk… :106: Houd ons op de hoogte!

Ik duim voor je dat je man donderdag (lees ik net) goed nieuws krijgt en jij ook over je sleutelbeen en schouder! Als deze drukke enerverende dag dan straks is afgelopen, dan ga je maar heel snel onder de wol en RUSTEN! :67:

 

:53:

 

(@noov fijne vakantie!!)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve meiden, wat een superlieve berichten van jullie :wub:. Het zit erop; Ik zit alweer thuis op de bank. Wel helemaal waus en wappie van de morfine, maar ik ben iig thuis. 

Was wel een stunt vanochtend; we stonden in het verkeerde ziekenhuis :45:. We moesten in het OLVG Oost zijn en wij stonden in OLVG west :blush:.
Dus snel naar het goede ziekenhuis gereden.....toen stond er een vrachtwagen te lossen en konden we niet verder. Ik ben toen maar uitgestapt en lopend verder gegaan. Toen moest ik naar de eerste verdieping en toen deed de lift het niet.......ik begon bijna te twijfelen of het wel door moest gaan....alles ging mis . Maar goed......de operatie is achter de rug en ik ben gewoon bijgekomen. Eind goed, al goed. 
Ik zal vanavond ff een foto plaatsen (al is er nog niet veel te zien, want er zit een grote pleister op geplakt).

Dan ga ik nu ff mijn roes uitslapen, want ik heb het gevoel zwaar aan de drugs te zijn :blink:

Nogmaals dank voor jullie lieve medeleven. Dat maakt het weer helemaal goed dat het forum er net een aantal dagen uit lag tijdens mijn operatie in december. 

En @noov.... een hele fijne vakantie, meis. Geniet ervan!!!

 

Dikke knuffel van mij voor jullie allemaal :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Woehoooooooooooooooooooooe! Ik heb toch even de hele dag door gespiekt of je al wat geplaatst had (gek he, ondanks dat ik je totaal niet ken). Toch leef je heel erg mee. Morfine is mega lekker spul (je slaapt er zo lekker van), dus space hem een eind weg en geniet van je welverdiende slaap. 

 

:55:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.