Ga naar inhoud

Jaydee : 8 december 2017 & 28 mei 2018 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal, 

 

Ik ben Jaydee, ik ben inmiddels 51 jaar oud en ik ben al bijna twee jaar actief op het BF. Ik zal even in het kort iets over mezelf vertellen, voor degenen die mij nog niet kennen. 

22 jaar geleden heb ik borstprotheses laten plaatsen om zo sneller knobbels op te kunnen sporen, omdat mijn zus 24 jaar geleden aan borstkanker is overleden. Vorig jaar zaten de protheses er 21 jaar in en vond ik het tijd voor een wissel. Dat heb ik wederom hier in het streekziekenhuis laten doen (op vrijdag de dertiende mei :20:); de wissel was hard nodig, want de prothese in mijn linkerborst was gescheurd. Omdat ik nog oude protheses had, die niet cohesive waren, maar gewoon gevuld met vloeibare siliconengel, moest mijn borst tijdens de operatie verschillende malen gespoeld worden. Waarschijnlijk is er geen siliconengel in mijn bloedbaan terecht gekomen. 

Het viel me gelijk een dag na de operatie al op dat ik een bult onder mijn rechterborst had. De pc schoof dat steeds een beetje onder de tafel en zei dat ik wel een hersteloperatie kon krijgen als het niet vanzelf overging; ze zou dan mijn borstplooi aansnoeren en vastzetten aan mijn ribbenvlies. Ik vertrouwde de boel niet helemaal en ben vorig jaar in september naar dokter Nio gegaan voor een second opinion. Hij was het totaal niet eens met de oplossing van mijn eigen pc; want daardoor zouden mijn tepels naar beneden gaan hangen. Hij zei dat mijn borstspier ingesneden moest worden en dat het met grotere protheses wel opgelost kon worden. Toen was ik het vertrouwen in mijn eigen pc helemaal kwijt en heb besloten me door dokter Nio te laten opereren. Dit zou afgelopen 10 juli gebeuren. Maar helaas heeft de dochter van mijn overleden zus ook borstkanker gekregen en zij heeft een erfelijkheidsonderzoek laten doen, waaruit bleek dat ze gendrager is van een mutatie in het BRCA2-GEN. Dat betekende dat mijn broer en ik ook getest moesten worden. Maar daar gaat allemaal flink wat tijd overheen, dus kon mijn operatie op 10 juli niet doorgaan, omdat ik toen middenin dat erfelijkheidsonderzoek zat. En als ik gendrager zou blijken te zijn, dan zou ik preventief mijn borsten en mijn eierstokken en eileiders laten verwijderen, dus dan zou een hersteloperatie in juli zonde zijn. Gelukkig kreeg ik 8 augustus het blijde bericht dat ik geen gendrager bleek te zijn (mijn broer helaas wel). Dus toen heb ik weer contact gezocht met dokter Nio, via de mail, en ik heb hem ook foto's gestuurd van de huidige situatie. De double bubble is veel erger geworden en dokter Nio kan me zonder borstlift niet garanderen dat hij de double bubble helemaal weg krijgt. Dat was weer ff slikken. Maar mijn lieve hubbie sponsort mij, dus ik ga er nu maar gewoon voor. Het wordt ook gewoon tijd, want ik heb er echt last van. De beugels van mijn bh zitten precies op die bulten onder mijn borst, waardoor het gaat irriteren. Ik ben constant met mentholpoeder en zalfjes in de weer. 

Ik moet nu donderdag 5 oktober op consult om alles nog eens goed door te spreken met dokter Nio en dan word ik 8 december eindelijk van mijn double bubble verlost :43:

Volgende week gaan we ook bespreken welke protheses er nu in gaan. Ik heb momenteel Natrelle 560cc hp, dual plane geplaatst. Waarschijnlijk gaan er protheses van rond de 800cc in. Maar dat hoor ik volgende week allemaal.

Het verhaaltje wordt vervolgd. 

 

Veel liefs, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei RL36:

Hoi Jaydee,

Wat een verhaal zeg, ik hoop dat het goed gaat met je nichtje.

Vast succes gewenst met de lift en prothesewissel!

xx

Dank je wel, meis. Mijn nichtje heeft nu 6 chemokuren erop zitten en twee weken geleden zijn haar borsten geamputeerd, haar lymfeklieren weg gehaald en haar eierstokken en eileiders zijn verwijderd. Tijdens die operatie zijn ook expanders geplaatst. Die worden nu één keer per anderhalve week gevuld tot ze de gewenste en haalbare grootte hebben bereikt. Want pas dan kan er met de bestralingen worden begonnen. Wanneer ze de bestralingen achter de rug heeft krijgt ze nog een hormoontherapie van zo'n tien jaar. En dan zal er ook nog een operatie plaats gaan vinden om de echte protheses te plaatsen. En ze wil dan ook nog tepels laten maken en een tepelhof laten tatoeëren. Ze is er dus nog lang niet. Maar gelukkig wordt ze omringd door veel familie en vrienden, die haar helpen deze moeilijke periode zo goed mogelijk door te komen. En dan inderdaad hopen dat alle behandelingen het gewenste resultaat geven en dat ze minimaal 85 mag worden met haar nieuwe boobs.

 

Veel liefs, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

53 minuten geleden zei RL36:

Jeetje wat heftig! En wat een lang traject, héél veel sterkte gewenst voor haar!!

Dankjewel meis. Ik zal het aan haar doorgeven. Lief van je. 

 

:53: Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden zei Jaydee:

 

Volgende week gaan we ook bespreken welke protheses er nu in gaan. Ik heb momenteel Natrelle 560cc hp, dual plane geplaatst. Waarschijnlijk gaan er protheses van rond de 800cc in. Maar dat hoor ik volgende week allemaal.

Het verhaaltje wordt vervolgd. 

 

Veel liefs, Jaydee 

925 925 925 925 925 925 925 925 :43: 

:43::43::43::43::43: 

:45: 

 

 

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minuten geleden zei best_boobie:

925 925 925 925 925 925 925 925 :43: 

:43::43::43::43::43: 

:45: 

 

 

:152:......lolbroek. We zullen zien wat hij zegt volgende week. Jij bent iig de eerste die het hoort hoor .... er wordt er één naar jou vernoemd, dus dat is wel het minste dat ik kan doen hè?  :38:

 

:53:

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9/27/2017 om 22:35 zei Jaydee:

Hoi allemaal, 

 

Ik ben Jaydee, ik ben inmiddels 51 jaar oud en ik ben al bijna twee jaar actief op het BF. Ik zal even in het kort iets over mezelf vertellen, voor degenen die mij nog niet kennen. 

22 jaar geleden heb ik borstprotheses laten plaatsen om zo sneller knobbels op te kunnen sporen, omdat mijn zus 24 jaar geleden aan borstkanker is overleden. Vorig jaar zaten de protheses er 21 jaar in en vond ik het tijd voor een wissel. Dat heb ik wederom hier in het streekziekenhuis laten doen (op vrijdag de dertiende mei :20:); de wissel was hard nodig, want de prothese in mijn linkerborst was gescheurd. Omdat ik nog oude protheses had, die niet cohesive waren, maar gewoon gevuld met vloeibare siliconengel, moest mijn borst tijdens de operatie verschillende malen gespoeld worden. Waarschijnlijk is er geen siliconengel in mijn bloedbaan terecht gekomen. 

Het viel me gelijk een dag na de operatie al op dat ik een bult onder mijn rechterborst had. De pc schoof dat steeds een beetje onder de tafel en zei dat ik wel een hersteloperatie kon krijgen als het niet vanzelf overging; ze zou dan mijn borstplooi aansnoeren en vastzetten aan mijn ribbenvlies. Ik vertrouwde de boel niet helemaal en ben vorig jaar in september naar dokter Nio gegaan voor een second opinion. Hij was het totaal niet eens met de oplossing van mijn eigen pc; want daardoor zouden mijn tepels naar beneden gaan hangen. Hij zei dat mijn borstspier ingesneden moest worden en dat het met grotere protheses wel opgelost kon worden. Toen was ik het vertrouwen in mijn eigen pc helemaal kwijt en heb besloten me door dokter Nio te laten opereren. Dit zou afgelopen 10 juli gebeuren. Maar helaas heeft de dochter van mijn overleden zus ook borstkanker gekregen en zij heeft een erfelijkheidsonderzoek laten doen, waaruit bleek dat ze gendrager is van een mutatie in het BRCA2-GEN. Dat betekende dat mijn broer en ik ook getest moesten worden. Maar daar gaat allemaal flink wat tijd overheen, dus kon mijn operatie op 10 juli niet doorgaan, omdat ik toen middenin dat erfelijkheidsonderzoek zat. En als ik gendrager zou blijken te zijn, dan zou ik preventief mijn borsten en mijn eierstokken en eileiders laten verwijderen, dus dan zou een hersteloperatie in juli zonde zijn. Gelukkig kreeg ik 8 augustus het blijde bericht dat ik geen gendrager bleek te zijn (mijn broer helaas wel). Dus toen heb ik weer contact gezocht met dokter Nio, via de mail, en ik heb hem ook foto's gestuurd van de huidige situatie. De double bubble is veel erger geworden en dokter Nio kan me zonder borstlift niet garanderen dat hij de double bubble helemaal weg krijgt. Dat was weer ff slikken. Maar mijn lieve hubbie sponsort mij, dus ik ga er nu maar gewoon voor. Het wordt ook gewoon tijd, want ik heb er echt last van. De beugels van mijn bh zitten precies op die bulten onder mijn borst, waardoor het gaat irriteren. Ik ben constant met mentholpoeder en zalfjes in de weer. 

Ik moet nu donderdag 5 oktober op consult om alles nog eens goed door te spreken met dokter Nio en dan word ik 8 december eindelijk van mijn double bubble verlost :43:

Volgende week gaan we ook bespreken welke protheses er nu in gaan. Ik heb momenteel Natrelle 560cc hp, dual plane geplaatst. Waarschijnlijk gaan er protheses van rond de 800cc in. Maar dat hoor ik volgende week allemaal.

Het verhaaltje wordt vervolgd. 

 

Veel liefs, Jaydee 

Hoi Jaydee! Wat een verhaal zeg! Heel veel succes!! Komt vast helemaal goed

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Asni, dankjewel. Daar ben ik van overtuigd. Nio is een ware borstenkunstenaar, dus het zal vast wel goed komen. Ik heb er alle vertrouwen in.  Ben jij al geopereerd? 

 

Xxx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Even een update; ik ben afgelopen donderdag bij Nio geweest en ben eigenlijk een beetje teleurgesteld. Want nu zegt hij ineens weer dat ik geen borstlift hoef. Hij gaat de borstspier losmaken van het weefsel, de borstspier insnijden, iets aan mijn borstplooi doen (ook kapsel weghalen onderin) en Motiva 825cc plaatsen. En zulke borsten als op mijn wishpics kan hij niet maken bij mij, omdat ik veel te veel borstweefsel van mezelf heb. "Dan zou ik skippyballen bij je moeten plaatsen" zei hij. 

Maar hij denkt de double bubble op de hierboven beschreven manier wel weg te krijgen. Dus we gaan het zien. 

 

Nu is het niet zo dat ik teleurgesteld ben dat ik geen borstlift krijg hoor, maar meer om het feit dat er steeds iets anders gezegd wordt. Ik wil gewoon duidelijkheid en mijn prioriteit is dat ik van mijn double bubble af kom. Als het resultaat wordt zoals mijn wishpics, dan is dat mooi meegenomen, maar mijn prioriteit blijft HET VERDWIJNEN van mijn double bubble!

Doordat dr. Nio nu ineens weer met een ander advies kwam klapte ik dicht tijdens het consult en ging ik met een vervelend gevoel weer naar huis. 

Ik moest het even laten bezinken allemaal, maar ga hem deze week nog even mailen om nog  zekerheid te krijgen dat mijn double bubble ECHT gaat verdwijnen zonder borstlift. 

Dus..... wordt vervolgd!

 

Xxx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weer even een update;

Ik heb met dr. Nio gemaild en hij kan me voor 90%garanderen dat mijn double bubble verdwijnt zonder borstlift en 100% mét borstlift. Nou, voor die 10% verschil durf ik het wel aan om de operatie te laten doen zonder borstlift. Hij heeft wel gezegd dat het zowiezo 3 tot 6 maanden duurt voordat de double bubble er helemaal uitgetrokken is. Dus mijn geduld wordt nog ff een half jaartje na de operatie op de proef gesteld. Maar ja..... als het uiteindelijk (twee jaar na mijn oorspronkelijke prothesewissel) maar goed komt, dan hoor je mij niet klagen. Eind goed, al goed. :38:

 

Xxx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden zei RL36:

Fijn dat het bij jou uiteindelijk zonder lift kan! Hoop ook echt voor je dat je het gewenste resultaat krijgt! En je moet heel veel geduld hebben begrijp ik...

Je gaat iig hele grote boobies krijgen :)

Ja, want ik vind het toch wel een dingetje, zo'n lift. Maar als hij had gezegd dat hij me zonder lift maar 50% kans gaf dat de double bubble weg zou gaan, dan had ik echt wel voor de lift gekozen. Maar 90%, dat is best wel veel, dus dat durf ik wel aan. 

En 825cc... ja, dat wordt best groot, maar dat heb ik wel nodig om de double bubble weg te krijgen. Dus daar gaan we dan maar voor. Ik ben zelf best wel fors (1.70m en 85kg), dus het past wel bij mijn lichaam. We gaan het wel zien wat het wordt. In de zomer van 2018 dan weet ik of de operatie goed gelukt is. Duim allemaal maar voor me. :38:

 

Xxx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden zei gastmama:

Wat fijn dat hij je gerust heeft kunnen stellen! Dan kun  je je nu vol overgave gaan verheugen op 8 december!!

Ja. Maar ben nog ff heel druk met mijn werk (ik werk op een BSO met kinderen van 4-12 jaar); i.v.m. de nieuwe IKK regeling gaat er van alles veranderen op de groep en moet ik voordat ik geopereerd word nog wat spreek- en luistertoetsen doen en ik heb ook nog mijn BHV herhalingen, dus voordat ik het weet is het al zover. Ik heb er iig zijn in. Jij ook, @gastmama,?

 

Xxx Jaydee 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei RL36:

Zal zeker voor je duimen! 

Dankjewel. Dat is lief van je :53:.

 

Xxx Jaydee 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Jaydee:

Ja. Maar ben nog ff heel druk met mijn werk (ik werk op een BSO met kinderen van 4-12 jaar); i.v.m. de nieuwe IKK regeling gaat er van alles veranderen op de groep en moet ik voordat ik geopereerd word nog wat spreek- en luistertoetsen doen en ik heb ook nog mijn BHV herhalingen, dus voordat ik het weet is het al zover. Ik heb er iig zijn in. Jij ook, @gastmama,?

 

Xxx Jaydee 

Ik heb er zeker zin in! En die veranderingen... tja die krijgen we ook in de gastouderopvang. Wij moeten ook proffesinaliseren en laten zien dat we onszelf bijscholen..... daarbij ben ik aan het kijken of ik zzp kan worden en dat moet allemaal voor 22 december geregeld zijn.......

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei gastmama:

Ik heb er zeker zin in! En die veranderingen... tja die krijgen we ook in de gastouderopvang. Wij moeten ook proffesinaliseren en laten zien dat we onszelf bijscholen..... daarbij ben ik aan het kijken of ik zzp kan worden en dat moet allemaal voor 22 december geregeld zijn.......

Nou.... wat een gedoe allemaal hè? Ik zie daar meer tegenop dan tegen de operatie. Maar ja... moet nou eenmaal .

 

Xxx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei gastmama:

Ik zie er gelukkig niet tegenop, maar leuk is anders inderdaad. Het help wel als goede afleiding :68:

Ja.... het leidt wel af van de operatie. Ik zie vooral zo op tegen de 3F spreektoets. Dat gesprek van 6-8 minuten met een stelling en twee voor- en tegenargumenten. En daarna nog een soort van teamoverleg, waarbij degene die de toets afneemt zich voordoet als je leidinggevende. Ik hou niet zo van mondeling.... geef mij maar gewoon schriftelijk :38:.

 

Xxx Jaydee 

  • Like 1
  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Ja.... één maand voor jou, @CupA84tje. Jij hebt ze ook sneller dan je denkt hoor. Zo met de feestdagen vliegt de tijd. Jij kunt ook al af gaan tellen.

 

:53:

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Even terug geleden maar jeetje wat heftig @Jaydee! Gelukkig ben jij geen gen drager. Super heftig van je nichtje! Heel veel sterkte voor je familie!

 

gelukkig kan Nio je boobs fixen! Ik heb ook alle vertrouwen in hem! Team Nio hihi! 

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ineens besef ik dat het best wel dichtbij komt. Gisteren was ik op mijn werk en toen werd ik gebeld door Parkkliniek; of ik misschien aanstaande dinsdag al kon.......WHAAAAAAAA..... mijn hart sloeg ff over. Helaas kan het niet, omdat ik dat niet geregeld krijg met mijn werk en mijn man ook niet. Maar ineens besefte ik dat het al over drieenhalve week zover is. Spannend.....twijfels.....reuze zin in.... kortom; rollercoaster in mijn hoofd :38:. Maar dat zullen velen vast wel herkennen. 

 

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.