Ga naar inhoud

Jaydee : 8 december 2017 & 28 mei 2018 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

@Jaydee Gefeliciteerd!!! Je hebt het weer gehad meid!!! Nu eindelijk geen bubbeltje meer :43:(gaan we gewoon van uit)

Nog ff bij komen van de narcose en dan heerlijk genieten van je nog mooiere borsten.

Hopelijk ook goed nieuws voor je hubbie en hopelijk ook van je schouder en sleutelbeen...

Ik gun het je zo :53:

 

Lieve gr Eef...xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 480
  • Created
  • Laatste Reactie

Thanks @e.e.f.. Het zit er inderdaad weer op. Er zit nu nog een grote pleister op de wond, maar die mag er over twee dagen vanaf. Ben zelf ook wel benieuwd. 

Bedankt voor je lieve berichtje en je medeleven, meis. Lief!!!!!

 

:53:, Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jaydee Hè meis hier een berichtje van mij.

Ik ben ook letterlijk de hele dag van de wap geweest.

Wat fijn dat voor jou nu alles achter de rug is.

Op naar een goed herstel!

Ik heb je toegevoegd aan mijn albums die ik al had.

Ik ben alleen nog even aan het uitvogelen hoe ik met mijn telefoon een nieuw album kan aanmaken en de eerste baby boob foto's van vandaag kan toevoegen.

Om nu achter de pc te zitten trek ik echt even niet...

Ik ga zo lekker onder de wol en hopelijk morgen weer 100% terug op aarde te zijn :4:

Meis rust goed uit.

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden zei Doe ik het of niet?:

Welkom terug @Jaydee!

Vlot herstel gewenst en hopelijk heeft Nio zijn beste werk oit afgeleverd.

Heb je hem nog gezien na je operatie?

Nee, een co assistent kwam vertellen dat alles goed gegaan was. 

Ik hoop ook dat het nu goed is. Heb een foto in mijn album geplaatst, maar daar valt nog niet zoveel op te zien. Nog ff geduld. 

 

Xxx Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Manueeltje:

@Jaydee Hè meis hier een berichtje van mij.

Ik ben ook letterlijk de hele dag van de wap geweest.

Wat fijn dat voor jou nu alles achter de rug is.

Op naar een goed herstel!

Ik heb je toegevoegd aan mijn albums die ik al had.

Ik ben alleen nog even aan het uitvogelen hoe ik met mijn telefoon een nieuw album kan aanmaken en de eerste baby boob foto's van vandaag kan toevoegen.

Om nu achter de pc te zitten trek ik echt even niet...

Ik ga zo lekker onder de wol en hopelijk morgen weer 100% terug op aarde te zijn :4:

Meis rust goed uit.

 

Xxx

Is goed hoor meis. Doe maar lekker rustig aan. Ik heb ook een foto geplaatst, maar er is nog weinig te zien wat er onder die grote witte pleister zit. Ik duik ook lekker mijn bedje in. Hoop op een goede nachtrust en dat morgen mijn trip voorbij is. Slaap lekker meis. 

 

Xxx Jaydee 

 

P.S: Ik heb jou ook aan mijn album toegevoegd. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei BrownieG:

Hey @Jaydee .. het zit erop en je ligt al heerlijk in je bedje als ik dit berichtje tik .. wens je een superherstel hiervan en dat we vanaf nu een dikke streep kunnen trekken en volop van je boobs kan gaan genieten xx

 

@BrownieG, dankjewel lieverd. Ik hoop idd dat het nu klaar is. Drie x is scheepsrecht zullen we maar zeggen hè? :35:

Superlief dat je nog ff wat laat horen.

 

Dikke :53: van mij. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi,

 

hie gaat het nu met je? Ben je te reden over het resultaat? Wat een verschrikkelijk verhaal en wat een ellende heb je meegemaakt... Hopelijk na deze operatie alleen nog maar positieve berichten voor jou!

 

ik krijg 11 juni waarschijnlijk 485cc. Zou ik misschien in jouw album mee mogen kijken? Ik probeer voor mezelf een beeld te creëren hoe dat er bij mij uit gaat zien, maar dat lukt nog niet helemaal...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha wat een verhaal :4: Wat zullen jullie hebben lopen stressen hahaha. Sorry hoor, maar kan ook alleen bij jou gebeuren. Maar zó fijn dat het goed is gegaan!! Ik duim met je mee dat over twee dagen als je de pleister eraf mag halen er NIKS dan een mooie ronde borst onder zit. 

 

(En, is je trip voorbij??) 

 

Rust lekker uit meis! 

 

Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Ganda:

Hoihoi,

 

hie gaat het nu met je? Ben je te reden over het resultaat? Wat een verschrikkelijk verhaal en wat een ellende heb je meegemaakt... Hopelijk na deze operatie alleen nog maar positieve berichten voor jou!

 

ik krijg 11 juni waarschijnlijk 485cc. Zou ik misschien in jouw album mee mogen kijken? Ik probeer voor mezelf een beeld te creëren hoe dat er bij mij uit gaat zien, maar dat lukt nog niet helemaal...

Hoi @Ganda, ik kan het resultaat nog niet zien omdat er nog een pleister opzit die er woensdag of donderdag pas af mag. Komt vast allemaal goed. Positief blijven is al het halve werk. Op het moment loopt ons leventje op rolletjes :35:, dus het positief blijven heeft geholpen. 

 

Ik wil je best toevoegen aan mijn album, maar ik wil je er wel even laten weten dat je jouw situatie dat waarschijnlijk niet mee kunt vergelijken. Ik ben ten eerste een flinke dame, ik heb 825cc corsé van Motiva en ik ben al bijna 52, dus mijn borsten zitten niet meer in mijn nek. Maar je mag gerust even een kijkje nemen hoor. Ik zal je toevoegen. 

 

Xxx Jaydee 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Jaydee:

Hoi @Ganda, ik kan het resultaat nog niet zien omdat er nog een pleister opzit die er woensdag of donderdag pas af mag. Komt vast allemaal goed. Positief blijven is al het halve werk. Op het moment loopt ons leventje op rolletjes :35:, dus het positief blijven heeft geholpen. 

 

Ik wil je best toevoegen aan mijn album, maar ik wil je er wel even laten weten dat je jouw situatie dat waarschijnlijk niet mee kunt vergelijken. Ik ben ten eerste een flinke dame, ik heb 825cc corsé van Motiva en ik ben al bijna 52, dus mijn borsten zitten niet meer in mijn nek. Maar je mag gerust even een kijkje nemen hoor. Ik zal je toevoegen. 

 

Xxx Jaydee 

 

Hoihoi,

 

fijn dat het nu beter gaat en inderdaad, er positief instaan is het halve werk!

 

ik ben ook geen 20 meer, Whahahaha, maar 41. Bij mij beginnen ze ook te hangen, maar zal een prothese helpen om ze weer wat te liften! :D  Dank je wel! Ik ven wel heel benieuwd. En veel succes met de genezing! Hopelijk kan de pleister er woensdag al af! Kan me voorstellen dat je erg nieuwsgierig bent!

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei oopsnewboobs:

Hahaha wat een verhaal :4: Wat zullen jullie hebben lopen stressen hahaha. Sorry hoor, maar kan ook alleen bij jou gebeuren. Maar zó fijn dat het goed is gegaan!! Ik duim met je mee dat over twee dagen als je de pleister eraf mag halen er NIKS dan een mooie ronde borst onder zit. 

 

(En, is je trip voorbij??) 

 

Rust lekker uit meis! 

 

Xxxx

Komt vast goed. Ja........echt stom.....ik had er in de brief gewoon overheen gelezen dat we in OLVG Oost moesten zijn. Maar dat kwam ook omdat al mijn consulten bij Nio en de anesthesioloog altijd in het OLVG West zijn geweest. Maar ja...uiteindelijk toch alles goed gekomen. Zoiets gebeurt idd natuurlijk uitgerekend weer bij mij :45:

 

Mijn trip is voorbij hoor....ben weer helemaal terug op aarde geland. En het gaat prima. Heb geen pijn (dus neem ook geen pijnstilling) en ik heb alweer een beugelbeha aan. Nergens last van. Heerlijk!

 

Bedankt voor je berichtje mop. :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Ganda:

Hoihoi,

 

fijn dat het nu beter gaat en inderdaad, er positief instaan is het halve werk!

 

ik ben ook geen 20 meer, Whahahaha, maar 41. Bij mij beginnen ze ook te hangen, maar zal een prothese helpen om ze weer wat te liften! :D  Dank je wel! Ik ven wel heel benieuwd. En veel succes met de genezing! Hopelijk kan de pleister er woensdag al af! Kan me voorstellen dat je erg nieuwsgierig bent!

Oké....nou, ben benieuwd wat het bij jou gaat worden. Ik ga je iig volgen. En 11 juni, dat schiet al op. Ik zag dat je nog twijfelde tussen twee maten.... ik zou voor de grootste gaan. Het went zo snel, de grootte. En als je het doet, zou ik het meteen maar goed doen.  Succes alvast. 

 

Xxx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Jaydee:

Oké....nou, ben benieuwd wat het bij jou gaat worden. Ik ga je iig volgen. En 11 juni, dat schiet al op. Ik zag dat je nog twijfelde tussen twee maten.... ik zou voor de grootste gaan. Het went zo snel, de grootte. En als je het doet, zou ik het meteen maar goed doen.  Succes alvast. 

 

Xxx Jaydee 

Dank je wel voor de tip! Ik hoor inderdaad veel mensen adviseren om de grootste te nemen. Ik denk dat ik dat maar ga doen!

 

leuk dat je me volgt! Ik zal tzt een verslagje schrijven en proberen wat foto’s toe te voegen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei Aloysa:

@Jaydee Hopelijk ben je nu eindelijk van je bubbeltje af! :43: Succes met je herstel :D 

Thanks meis. Hoe is het nu met jou? Nog steeds tevreden met de boobs?

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @SandyOsVe,

 

Gaat eigenlijk prima. Gisteren na de operatie de hele dag erg zweverig geweest van de morfine, maar na een goede nachtrust vandaag weer helemaal helder. En heb eigenlijk niet echt pijn. Soms voelen de hechtingen wat trekkerig, maar mag verder niet klagen. Woensdagavond gaat de pleister eraf, dus ik ben benieuwd naar het resultaat. 

Hoe is het met jou? Jij nog tevreden met je boobs?

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Jaydee:

Hoi @SandyOsVe,

 

Gaat eigenlijk prima. Gisteren na de operatie de hele dag erg zweverig geweest van de morfine, maar na een goede nachtrust vandaag weer helemaal helder. En heb eigenlijk niet echt pijn. Soms voelen de hechtingen wat trekkerig, maar mag verder niet klagen. Woensdagavond gaat de pleister eraf, dus ik ben benieuwd naar het resultaat. 

Hoe is het met jou? Jij nog tevreden met je boobs?

 

Xx

Nou nee niet echt, heb net stukje geschreven in operatie verslagen borstprothese wissel..

maar wat fijn dat je je goed voelt zeg! En nu hopen dat het zo blijft em dat je eindelijk klaar bent!!!:33:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jaydee, heey wijffie!

Goed om te lezen dat je weer op aarde bent:43:! Ik ga duimen voor je woensdag dat ze eindelijk helemaal zo zijn zoals je ze wil!:116: Ennn goed herstel verder.:71:

Liefs!

xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Mrs.:

@Jaydee, heey wijffie!

Goed om te lezen dat je weer op aarde bent:43:! Ik ga duimen voor je woensdag dat ze eindelijk helemaal zo zijn zoals je ze wil!:116: Ennn goed herstel verder.:71:

Liefs!

xoxo

Dankjewel, meis. Mijn tepels zitten nu iig gelijk, dus dat is al mooi meegenomen :35:. En de rest zien we idd woensdag wel. 

 

XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei Jaydee:

Dankjewel, meis. Mijn tepels zitten nu iig gelijk, dus dat is al mooi meegenomen :35:. En de rest zien we idd woensdag wel. 

 

XXX

Ah dat is al heel fijn idd!^_^ Hou ons op de hoogte meis!:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.