Ga naar inhoud

Jaydee : 8 december 2017 & 28 mei 2018 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 480
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey meid
Denk idd dat die bh wel uit mag nu hoor. Aangezien het niet is wat hij eerst dacht, kan het geen kwaad als manlief weer naast een naakte Jaydee ligt ;):P 

Fijn dat het herstelt wordt en jij straks 2 supermooie boobs hebt. Het is je echt van harte gegund.. Je hebt er even op moeten wachten, maar het is echt superfijn dat het nu helemaal in orde komt!! :35: 

Ben superblij voor je meid

:53: (heb je titel een ietsiepietsie aangepast ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh Jaydee wat balen dat je toch weer onder het mes moet maar gelukkig is het relatief kleine ingreep. Het is dus niet echt een bubbeltje bubbeltje? Meer uitgelubberd vel bubbeltje? Maakt ook niet uit, als het bubbeltje maar gewoon weggehaald kan worden want je hebt me toch een paar prachtige kanonnen! :blush::D

 

Veel liefs, Guusje78 :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei best_boobie:

Denk idd dat die bh wel uit mag nu hoor. Aangezien het niet is wat hij eerst dacht, kan het geen kwaad als manlief weer naast een naakte Jaydee ligt ;):P 

Potverdorie...... afgelopen nacht was hij thuis en toen had ik nog keurig mijn strakke beugelbh aan...... en nu vertel jij me dat de beugelbh uit mag in de nacht...... komt ie niet thuis :38:.

Nou..... dan morgenavond maar een feestje bouwen....... mag hij eindelijk "het monument" onthullen na 11 weken :45:

 

7 minuten geleden zei best_boobie:

Fijn dat het herstelt wordt en jij straks 2 supermooie boobs hebt. Het is je echt van harte gegund.. Je hebt er even op moeten wachten, maar het is echt superfijn dat het nu helemaal in orde komt!! :35: 

Ben superblij voor je meid

Dankjewel, meis. Superlief van je! :wub:

 

8 minuten geleden zei best_boobie:



:53: (heb je titel een ietsiepietsie aangepast ;)

You're the best!!! :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Guusje78:

Oh Jaydee wat balen dat je toch weer onder het mes moet maar gelukkig is het relatief kleine ingreep. Het is dus niet echt een bubbeltje bubbeltje? Meer uitgelubberd vel bubbeltje? Maakt ook niet uit, als het bubbeltje maar gewoon weggehaald kan worden want je hebt me toch een paar prachtige kanonnen! :blush::D

 

Veel liefs, Guusje78 :54:

:45: nee, het is niet een echt dubbeltje bubbeltje, maar idd meer een uitgelubbertje velbubbeltje..... ben blij dat ik het niet voor hoef te lezen.... daar breek je je tong over :P

Maar na 1 juni zijn het écht doublebubbleloze kanonnen. :43:

Ons geduld is aardig op de proef gesteld, Guusje78, maar uiteindelijk komen we ook waar we wezen willen :35: .

 

XXX Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Lauras:

wat een heftig verhaal. heel veel sterkte en toi-toi-toi!!! 

Dankjewel Lauras. Is maar een kleine ingreep, dus uiteindelijk komt het allemaal goed hoor :35:. Bedankt voor je berichtje. Lief van je. 

 

xx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei Jaydee:

Potverdorie...... afgelopen nacht was hij thuis en toen had ik nog keurig mijn strakke beugelbh aan...... en nu vertel jij me dat de beugelbh uit mag in de nacht...... komt ie niet thuis :38:.

Nou..... dan morgenavond maar een feestje bouwen....... mag hij eindelijk "het monument" onthullen na 11 weken :45:

 

Dankjewel, meis. Superlief van je! :wub:

 

You're the best!!! :53:

Ik schreef serieus 3 x 'super' in 1 zin he.... :45: 
Jouw reactie is ook supergrappig, 'superlief' :P 

:53: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Jaydee:

Thanks @Aloysa, @Wens2017 en @e.e.f.,

 

Voor jullie en alle andere geïnteresseerden:
Ik ben vanochtend op consult geweest bij Nio en ik moet weer geopereerd worden. Hij gaat vel weg halen. En dan moet het goed zijn. Want omdat Macaré mijn protheses té laag had geplaatst is dat vel dus ruim anderhalf jaar uitgerekt geweest en daardoor is het nu wat uitgelubberd. En dat is wat dat bubbeltje is. En dat gaat hij weg snijden. Als ik 20 was geweest, dan had dat vel misschien wel automatisch terug geveerd, maar op je 51ste is je vel helaas niet meer zo elastisch en veerkrachtig.  Dus ik ga nu ff kijken wat het beste uitkomt qua datum en dat ga ik hem ff mailen. Ik hoop zelf op eind mei, begin juni. Drie keer is scheepsrecht zullen we maar zeggen. En dit is gelukkig maar een kleine ingreep. Als ik op vrijdag geopereerd word, dan kan ik op maandag weer gewoon gaan werken. Moet helaas wel weer onder volledige narcose. Maar is dus waarschijnlijk een eitje :38:. Ook geen gedoe dat ik niet mag tillen of de armen omhoog mag doen, want de protheses zijn keurig ingekapseld, en deze operatie heeft niks met de protheses te maken. Komt waarschijnlijk eindelijk, precies twee jaar nadat Macaré mijn borsten verkloot heeft, weer helemaal goed. :43:

 

XXX Jaydee 

 

Wat fijm dat het zo opgelost word, blij voor je:wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei best_boobie:

Ik schreef serieus 3 x 'super' in 1 zin he.... :45: 
Jouw reactie is ook supergrappig, 'superlief' :P 

:53: 

:152::154: Dan meen je het allemaal vast superécht :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei SandyOsVe:

Wat fijm dat het zo opgelost word, blij voor je:wub:

Ja, fijn hè? Ben zo blij. Lief dat je zo meeleeft. :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden zei best_boobie:

:kez_11::viannen_76:

Super!!!! Neem er maar drie. Voor elke "super" eentje. 

Ik ga mijn hondjes uitlaten en naar bed..... morgen weer oppasdag...... lekker achter kleinzoon aanvangen..... hij  kan sinds van de week trap lopen en dat heeft hij gelijk als hobby nr.1 ingesteld....joehoe :43:. Ligt oma morgenavond met gestrekte oortjes en de tong op de schoenen op de bank :45:. Hij vreet echt energie. 

 

Slaap lekker,  BB :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Jaydee:

Super!!!! Neem er maar drie. Voor elke "super" eentje. 

Ik ga mijn hondjes uitlaten en naar bed..... morgen weer oppasdag...... lekker achter kleinzoon aanvangen..... hij  kan sinds van de week trap lopen en dat heeft hij gelijk als hobby nr.1 ingesteld....joehoe :43:. Ligt oma morgenavond met gestrekte oortjes en de tong op de schoenen op de bank :45:. Hij vreet echt energie. 

 

Slaap lekker,  BB :53:

Mooi, goed voor je conditie! :45: 

Ja.. heb er maar 4 genomen, leek me beter :P 

Slaap superlekker!! :53: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei best_boobie:

Mooi, goed voor je conditie! :45: 

Ja.. heb er maar 4 genomen, leek me beter :P 

Slaap superlekker!! :53: 

Superrrrrrrrrr bedankt :153:

 

:53:    

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Jaydee:

Super!!!! Neem er maar drie. Voor elke "super" eentje. 

Ik ga mijn hondjes uitlaten en naar bed..... morgen weer oppasdag...... lekker achter kleinzoon aanvangen..... hij  kan sinds van de week trap lopen en dat heeft hij gelijk als hobby nr.1 ingesteld....joehoe :43:. Ligt oma morgenavond met gestrekte oortjes en de tong op de schoenen op de bank :45:. Hij vreet echt energie. 

 

Slaap lekker,  BB :53:

Oei! En je had 's avonds nog andere plannen. :125:

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Doe ik het of niet?:

Oei! En je had 's avonds nog andere plannen. :125:

:blush: :38: Maar daar krijg ik mijn energie wel weer door terug hoor :152:.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Doe ik het of niet?:

Niet weggaan hier hoor of in de kestballenclub. Ik zou je te erg missen.

Slaapwel @Jaydee

Neeeeeeee, tuurlijk niet, zo gemakkelijk kom je niet van me af :38:.

 

:53:Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden zei Jaydee:

Aaahhhh, dat is lief van je, meis :53:.

Dat van die bh, dat heb ik eigenlijk niet eens gevraagd. Maar ik denk het wel. Want bij de foto's, die ik naar Nio gestuurd had, ging hij ervan uit dat het de prothese was, die gezakt was, net zoals vóór de hersteloperatie. En daarom moest ik een beugelbh aan, met de beugel strak tegen de borstplooi, om zo de prothese tegen te houden zeg maar (een beetje de tegenhanger van de borstband???) Maar nu blijkt dat het om uitgelubberd vel gaat. Dus ik denk wel dat de bh uit mag 's nachts. Maar misschien moet ik het hem nog ff vragen via een mailtje. 

Bedankt iig voor je lieve berichtje. :53:

 

Nou, jij bent ook lief!

Oja, klinkt logisch!! Ik heb even bijgelezen en ik hoop dat de onthulling 'groots' was :lol: :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei oopsnewboobs:

 

Nou, jij bent ook lief!

Oja, klinkt logisch!! Ik heb even bijgelezen en ik hoop dat de onthulling 'groots' was :lol: :wub:

De onthulling is vanavond pas..... mijn hubbie was vannacht niet thuis, hij is internationaal chauffeur en meestal van maandagochtend tot en met vrijdag of zaterdag van de hut. Dus vanavond wordt het monument onthuld (als hij tenminste thuis komt..... dat is nooit zeker met een chauffeur).

 

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.