Ga naar inhoud

Jaydee : 8 december 2017 & 28 mei 2018 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Jaydee:

Hey meis, zit je nog lekker op Ibiza? Heerlijk hoor. 

Ach ja, dat dat litteken groter is.....boeien. Valt toch in de borstplooi en het litteken vervaagt ook op den duur, dus komt wel goed. Ben allang blij dat het bubbeltje weg is en ik hoop ook dat ie nu echt weg blijft. Maar dat denk ik wel, want Nio heeft een flinke reep huid weggesneden. Die borst staat ook ineens weer een stuk strakker. De boobs lijken nu wel veel meer op elkaar. Nu vind ik het meer een tweeling dan vóór maandag. 

Maar komt allemaal goed. 

Geniet nog lekker van je vakantie. 

 

Xxx

Jaaaa....zit nu op het strand en denk aan jouw borsten :154:haha!! 

Ben super benieuwd naar je foto’s straks. Fijn dat ze weer bij elkaar passen! Daar heb ik ook zo’n zin in, weer een tweeling hebben! 

 

Fijne dag meis! Rustig aan he?!  X

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 480
  • Created
  • Laatste Reactie

Och ik begrijp dat je bent geschrokken! Maaaar dat trekt vast mooi weg. Net zoals dat tieten de eerste dag soms vierkant eruit komen i.p.v rond en dat ook mooi wegtrekt, zal dit vast ook gelden voor jouw kunstgebitje. Het scheelt ook dat je grote borsten hebt. Dan wordt je litteken mooi bedekt door de dames ;-) :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei oopsnewboobs:

@Jaydee wat een prachtig kunstgebitje aan de onderkant van je borst :12: Ik snap dat je schrok van de grootte van het litteken, maar echt, die gaat gewoon in je plooi vallen en dan zie je er niks meer van. En heel belangrijk; het is gewoon rond aan de onderkant zonder een bubbel! :wub: Ga je nog een foto van je tweeling plaatsen? Ik ben wel benieuwd hoe die nog gelijker zijn geworden. Gelukkig heb je niet zoveel pijn. Super benieuwd naar het resultaat over 2 weken! 

 

Trouwens, ik duim voor een goed resultaat vandaag van je hubbie zijn onderzoeken! 

 

xxx

Hey meis, dankjewel voor je lieve berichtje. Ik denk ook wel dat het goed gaat komen met dat litteken. Daar zie je straks weinig meer van. Ten eerste omdat hij in de plooi valt en ten tweede omdat hij gaat vervagen. 

Ik zal vanavond ff kijken of ik een foto kan plaatsen van de twins.:38:

 

Met mijn hubbie ging het helaas niet zo goed @oopsnewboobs en @e.e.f. :23:. Zijn PSA-WAARDE is wederom gestegen. Van 4.8 naar 5.6 in 4 maanden tijd ( terwijl dat maar met 0.1 hoort te stijgen per jaar). En bij hem is het in 8 maanden tijd gestegen van 3.8 naar 5.6. Dat is dus 1.8 in 8 maanden tijd. 

Nu krijgt hij 9 juli een MRI, waarvan hij dan 12 juli de uitslag krijgt. Ze wilde eerst dat we op vrijdag 13 juli zouden komen voor de uitslag, maar met mijn mislukte prothesewissel nog vers in het geheugen op vrijdag 13 mei 2016, voor ons geen medische toestanden meer op vrijdag de dertiende. Dus daarom hebben we die afspraak maar verzet naar 12 juli. We gaan niet de Goden verzoeken hè?

Maar lief dat jullie zo meeleven, meiden. Doet me goed. :wub:.

 

:53:, Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei noov:

Jaaaa....zit nu op het strand en denk aan jouw borsten :154:haha!! 

Ben super benieuwd naar je foto’s straks. Fijn dat ze weer bij elkaar passen! Daar heb ik ook zo’n zin in, weer een tweeling hebben! 

 

Fijne dag meis! Rustig aan he?!  X

 

 

:45:, het moet toch niet gekker worden hè, dat jij op het strand van Ibiza aan mijn boobs ligt te denken. :38:

Ik zal proberen vanavond ff een foto te plaatsen. Al geeft het wel een vertekend beeld, vanwege dat "gebitje" onder mijn ene borst. Maar daar moet je dan maar ff doorheen kijken. 

 

Geniet van je vakantie :beach:

 

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

57 minuten geleden zei SandraHu:

Och ik begrijp dat je bent geschrokken! Maaaar dat trekt vast mooi weg. Net zoals dat tieten de eerste dag soms vierkant eruit komen i.p.v rond en dat ook mooi wegtrekt, zal dit vast ook gelden voor jouw kunstgebitje. Het scheelt ook dat je grote borsten hebt. Dan wordt je litteken mooi bedekt door de dames ;-) :wub:

Daarom......ik maak me er geen zorgen om. Maar ik schrok gewoon ff omdat ik een klein litteken verwacht had.......en als er dan ineens één van ongeveer 15cm tevoorschijn komt, dan schrik je wel ff. Maar wordt vast prachtig. Nio maakt zowiezo hele mooie littekens vind ik. 

Bedankt voor je berichtje, meis. Heb jij eigenlijk ook een album?

 

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 29-5-2018 om 16:30 zei Jaydee:

Thanks meis. Hoe is het nu met jou? Nog steeds tevreden met de boobs?

 

Xxx

Hey meis, ja ontzettend tevreden! Net terug van de eerste vakantie met de boobies, en wat is in een bikini lopen leuk nu :125:

 

Hoe gaat het verder nu met je? Ik hoop dat het je allemaal eens mee zit voor de verandering! Hopelijk krijgen jullie goed nieuws 12 juli, ik duim voor je :71:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Doe ik het of niet?, @noov, @Manueeltje, @Kristel612, @oopsnewboobs, @e.e.f., @best_boobie, @SandraHu, @BrownieG, @Guusje78 , @Aloysaen iedereen, die ik vergeten ben.....ik heb een foto in mijn album geplaatst van hoe de boobs er nu uitzien. Als ik in de spiegel kijk lijken ze heel erg op elkaar. Maar als ik ze dan weer op foto zie, dan zie ik toch weer twee verschillende boobs. De tepel van de geopereerde rechterborst, zat eerst iets hoger dan die van de linkerborst, maar omdat er een flink stuk huid is weg gesneden is de hele borst een stuk naar beneden getrokken, waardoor ook de tepel wat gezakt is. En doordat er wat huid en weefsel is weggehaald is de borst ook iets kleiner geworden. 

Maar desondanks dat ben ik voor nu super tevreden. Laten jullie ook je licht er maar eens over schijnen. 

 

Xx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, Ik ben bij:01:

 

Tjee, ging niet zomaar bij jou. Jammer zeg. Hoop dat de bubbel nu wegblijft. Las dat je daar maandag voor geholpen bent. Hopelijk het laatste werk aan je boobs. 

 

Goed herstel toegewenst en veel succes en sterkte met de zh bezoekjes. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Aloysa:

Hey meis, ja ontzettend tevreden! Net terug van de eerste vakantie met de boobies, en wat is in een bikini lopen leuk nu :125:

 

Hoe gaat het verder nu met je? Ik hoop dat het je allemaal eens mee zit voor de verandering! Hopelijk krijgen jullie goed nieuws 12 juli, ik duim voor je :71:

Hahaha, dus je hebt heerlijk lopen paraderen op het strand met je nieuwe boobs. Veel mannen, die naar de fysiotherapeut moesten zeker, vanwege verdraaide nekken? :45:

 

Meis, wat 12 juli betreft; we houden gewoon de moed erin hoor; the story of our life. Komt vast wel weer goed. Maar lief dat je zo meeleeft. 

 

:53:

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Jaydee:

@Doe ik het of niet?, @noov, @Manueeltje, @Kristel612, @oopsnewboobs, @e.e.f., @best_boobie, @SandraHu, @BrownieG, @Guusje78 , @Aloysaen iedereen, die ik vergeten ben.....ik heb een foto in mijn album geplaatst van hoe de boobs er nu uitzien. Als ik in de spiegel kijk lijken ze heel erg op elkaar. Maar als ik ze dan weer op foto zie, dan zie ik toch weer twee verschillende boobs. De tepel van de geopereerde rechterborst, zat eerst iets hoger dan die van de linkerborst, maar omdat er een flink stuk huid is weg gesneden is de hele borst een stuk naar beneden getrokken, waardoor ook de tepel wat gezakt is. En doordat er wat huid en weefsel is weggehaald is de borst ook iets kleiner geworden. 

Maar desondanks dat ben ik voor nu super tevreden. Laten jullie ook je licht er maar eens over schijnen. 

 

Xx Jaydee 

Ik vind ze veel op elkaar lijken hoor!  Prachtige boobs. Maar ik snap wat je bedoelt, ik heb namelijk hetzelfde. Als ik in de spiegel kijk vind ik ze bijna gelijk, maar als ik dan een foto maak dan valt het veel meer op dat mijn ene tepel net wat hoger zit dan de ander. Maar als ik dan mijn voorfoto's kijk was dat ook al het geval :38:  Gewoon geen foto's meer maken en real life in de spiegel bewonderen :46:

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei Aloysa:

Ik vind ze veel op elkaar lijken hoor!  Prachtige boobs. Maar ik snap wat je bedoelt, ik heb namelijk hetzelfde. Als ik in de spiegel kijk vind ik ze bijna gelijk, maar als ik dan een foto maak dan valt het veel meer op dat mijn ene tepel net wat hoger zit dan de ander. Maar als ik dan mijn voorfoto's kijk was dat ook al het geval :38:  Gewoon geen foto's meer maken en real life in de spiegel bewonderen :46:

Ach, ik vind het ook niet echt storend. Ziet er juist wel natuurlijk uit, want natuurlijke borsten zijn ook bijna nooit gelijk. :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jaydee....foto’s gezien! Wauw, lijkt echt al heel mooi zeg! Die Nio is zo gek nog niet ;-) Een beetje verschil is er idd wel, maar ik vind het minimaal. Denk ook dat je borst weer opnieuw zal “vallen en plooien”, als je begrijpt wat ik bedoel. Echt goed werk! Fijn dat we even mee mogen kijken! 

 

Ik lees nu ook van je man; bah, niet leuk! Hoop dat de MRI en uitslag meer duidelijkheid geven en goed zijn :71::53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei noov:

Jaydee....foto’s gezien! Wauw, lijkt echt al heel mooi zeg! Die Nio is zo gek nog niet ;-) Een beetje verschil is er idd wel, maar ik vind het minimaal. Denk ook dat je borst weer opnieuw zal “vallen en plooien”, als je begrijpt wat ik bedoel. Echt goed werk! Fijn dat we even mee mogen kijken

Ach ja, ik vind het ook niet echt storend hoor. En ik denk idd ook dat de geopereerde borst nog wel wat gaat veranderen, ook als de pleistertjes eraf zijn. We gaan het wel zien, maar ook al mocht het zo blijven.....ik ben nu al dik tevreden :35:.

 

22 minuten geleden zei noov:

 

Ik lees nu ook van je man; bah, niet leuk! Hoop dat de MRI en uitslag meer duidelijkheid geven en goed zijn :71::53:

Daar gaan we gewoon voor! We blijven positief en houden de moed er gewoon in. Komt vast goed :35:.

Bedankt voor je medeleven. Lief!

 

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Jaydee:

Daarom......ik maak me er geen zorgen om. Maar ik schrok gewoon ff omdat ik een klein litteken verwacht had.......en als er dan ineens één van ongeveer 15cm tevoorschijn komt, dan schrik je wel ff. Maar wordt vast prachtig. Nio maakt zowiezo hele mooie littekens vind ik. 

Bedankt voor je berichtje, meis. Heb jij eigenlijk ook een album?

 

:53:

Oeh ik begrijp dat je dan schrikt. 15 cm is niet niks. Ik heb geen ervaring met de littekens van Nio, maar ik hoor zulke goede ervaringen over hem, dat het bijna niet mis kan gaan! 

 

Ik heb geen album, iets houdt mij tegen mijn borsten op internet te zetten haha. Maar ik wil je wel foto's in een pb sturen. Ik heb ze zonet uitgepakt... Ik ben eindelijk 14 dg po en heb ze nu net voor het eerst gezien. Ik pb je zo de foto's.

 

X x

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Jaydee:

@Doe ik het of niet?, @noov, @Manueeltje, @Kristel612, @oopsnewboobs, @e.e.f., @best_boobie, @SandraHu, @BrownieG, @Guusje78 , @Aloysaen iedereen, die ik vergeten ben.....ik heb een foto in mijn album geplaatst van hoe de boobs er nu uitzien. Als ik in de spiegel kijk lijken ze heel erg op elkaar. Maar als ik ze dan weer op foto zie, dan zie ik toch weer twee verschillende boobs. De tepel van de geopereerde rechterborst, zat eerst iets hoger dan die van de linkerborst, maar omdat er een flink stuk huid is weg gesneden is de hele borst een stuk naar beneden getrokken, waardoor ook de tepel wat gezakt is. En doordat er wat huid en weefsel is weggehaald is de borst ook iets kleiner geworden. 

Maar desondanks dat ben ik voor nu super tevreden. Laten jullie ook je licht er maar eens over schijnen. 

 

Xx Jaydee 

Ah ik snap wat je bedoelt, maar ik vind het verschil zeer minimaal. Zoals iemand al zei hebben natuurlijke borsten ook wat verschil in borst. Ik vind het zeker niet storend en het viel pas op omdat ik wist dat je het gezegd had. Ik heb ook je bubbeltje gezien en volgens mij is die nu compleet verdwenen! Ik vind het knap werk van Nio! Doe het hem niet na haha.

 

Doet het veel pijn of valt het mee? 

 

X x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel @Tries79. Komt vast helemaal goed deze keer. Ik ben nu al heel tevreden, dus mocht er niks meer veranderen, dan doe ik het hier ook voor. Eindelijk bubbelloze boobs na 2 jaar. :43:

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden zei Jaydee:

Hey meis, dankjewel voor je lieve berichtje. Ik denk ook wel dat het goed gaat komen met dat litteken. Daar zie je straks weinig meer van. Ten eerste omdat hij in de plooi valt en ten tweede omdat hij gaat vervagen. 

Ik zal vanavond ff kijken of ik een foto kan plaatsen van de twins.:38:

 

Met mijn hubbie ging het helaas niet zo goed @oopsnewboobs en @e.e.f. :23:. Zijn PSA-WAARDE is wederom gestegen. Van 4.8 naar 5.6 in 4 maanden tijd ( terwijl dat maar met 0.1 hoort te stijgen per jaar). En bij hem is het in 8 maanden tijd gestegen van 3.8 naar 5.6. Dat is dus 1.8 in 8 maanden tijd. 

Nu krijgt hij 9 juli een MRI, waarvan hij dan 12 juli de uitslag krijgt. Ze wilde eerst dat we op vrijdag 13 juli zouden komen voor de uitslag, maar met mijn mislukte prothesewissel nog vers in het geheugen op vrijdag 13 mei 2016, voor ons geen medische toestanden meer op vrijdag de dertiende. Dus daarom hebben we die afspraak maar verzet naar 12 juli. We gaan niet de Goden verzoeken hè?

Maar lief dat jullie zo meeleven, meiden. Doet me goed. :wub:.

 

:53:, Jaydee

 

Ik heb je boobs net zitten bekijken en wat zijn ze prachtig!! Je zal er wel heel blij mee zijn en Nio plat willen zoenen denk ik zo :67:

 

Aah wat vervelend nieuws nou van je man. Groot gelijk dat jullie die afspraak verzet hebben! Dat moet vast helemaal goedkomen op donderdag de 12e! Sterkte ermee, maar probeer positief te blijven (dat kan jij altijd heel goed). 

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei oopsnewboobs:

 

Ik heb je boobs net zitten bekijken en wat zijn ze prachtig!! Je zal er wel heel blij mee zijn en Nio plat willen zoenen denk ik zo :67:

Hahaha, mijn man is een beetje jaloers aangelegd. Hij vond het al een dingetje dat Nio foto's van mijn boobs maakte; wat gaat ie daarmee doen???

Dus Nio platzoenen, zullen we maar niet doen hè? Maar ik ga wel een leuk theepakketje voor hem maken met zijn naam op een theeglas gegraveerd (dat is mijn hobby, glas graveren. )

Hier een voorbeeldje:

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

 

30 minuten geleden zei oopsnewboobs:

 

Aah wat vervelend nieuws nou van je man. Groot gelijk dat jullie die afspraak verzet hebben! Dat moet vast helemaal goedkomen op donderdag de 12e! Sterkte ermee, maar probeer positief te blijven (dat kan jij altijd heel goed). 

En ja, het was wel ff een domper dat zijn waardes weer omhoog gegaan waren. Maar ik ga er nog steeds van uit dat het een chronische ontsteking is. En mocht het in het slechtste geval toch om een tumor gaan, dan zijn we er iig op tijd bij. Dus wij blijven idd gewoon positief hoor. Het is niks ernstigs tot het tegendeel bewezen is :38:. Komt vast allemaal wel weer goed. 

 

Bedankt voor je lieve berichtje, meis. :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jaydee Hahaha hilarisch, mannen! :rolleyes: Dan houd je het met het theepakket en glas wel wat 'zakelijker' wat je man wel op prijs zal stellen (of ga je als versiering twee borsten erbij graveren? :4:)! Wat leuk dat je dat als hobby doet. Origineel en creatief zeg. Mooi ook! Zal Nio vast lekker uit gaan drinken tijdens zijn pauzes in de kantine. 
 

Oke nou dan gaan we daar gewoon van uit!! Goede instelling 'niks ernstigs tot het tegendeel is bewezen'. Nuchter en realistisch! 

 

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

52 minuten geleden zei oopsnewboobs:

 

Ik heb je boobs net zitten bekijken en wat zijn ze prachtig!! Je zal er wel heel blij mee zijn en Nio plat willen zoenen denk ik zo :67:

 

 

Je PC willen platzoenen, daar kan ik me nu eens helemaal in vinden. Ik begrijp wat je bedoelt @oopsnewboobs. Maar ik heb het ook maar bij een leuke kaart en een doosje Merci gehouden. :66:

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei oopsnewboobs:

@Jaydee Hahaha hilarisch, mannen! :rolleyes: Dan houd je het met het theepakket en glas wel wat 'zakelijker' wat je man wel op prijs zal stellen (of ga je als versiering twee borsten erbij graveren? :4:)! Wat leuk dat je dat als hobby doet. Origineel en creatief zeg. Mooi ook! Zal Nio vast lekker uit gaan drinken tijdens zijn pauzes in de kantine

Ja, hier kan mijn man wel mee leven, maar dan zal ik er maar geen borsten erop graveren. :38:

 

4 minuten geleden zei oopsnewboobs:

Oke nou dan gaan we daar gewoon van uit!! Goede instelling 'niks ernstigs tot het tegendeel is bewezen'. Nuchter en realistisch! 

That's me.  Heeft me ook goed geholpen toen ik vorig jaar 8 weken  op de uitslag van het  BRCA2 gendragerschap moest wachten. Je kunt je van te voren wel druk maken en je van alles in je hoofd halen, maar dat is zo zonde van je tijd en (negatieve) energie. Beter om je pas druk te maken als het écht nodig is. Kon dat eerst ook niet hoor, maar wij hebben inmiddels al zoveel meegemaakt......dat leer je op den duur vanzelf. Hoe ouder, hoe wijzer??? Komt ouder worden toch nog van pas :38:.

 

Veel liefs :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.