Ga naar inhoud

Jaydee : 8 december 2017 & 28 mei 2018 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

@Krissieke, dank je wel voor je berichtje, meis. Ja, we hebben idd al heel wat voor ons kiezen gehad, maar het maakt je ook sterker hoor.... en in moeilijke tijden merk je ook dat je je zo gelukkig mag prijzen met je gezin: want vaak zie je dat ook anders... ruzies etc. Daarom ben ik heel blij dat wij zo'n hechte band hebben met de kinderen, met de schoonzoons en schoondochter en met de kleinkinderen. Want dan heb je in moeilijke tijden zoveel steun aan elkaar, dat alles veel beter te handelen is. 

Wat leuk dat je ook bij Nio gaat. Wanneer mag je een hoeveel cc ga je nemen? 

Ik zal je aan mijn album toevoegen. 

 

@Aloysa, jaaaaaaaaaa... we zijn echt superblij. Ik hoop dat er nu een rustigere tijd voor ons aanbreekt, zonder al die spanningen. Het is nu wel ff genoeg geweest. 

En dan hoop ik ook dat het bubbeltje onder mijn borst wegtrekt. Het is lang niet zo erg als het was voor de operatie hoor, maar het is toch wel een dingetje.

Ik zal eens nadenken of ik er een foto van in mijn album durf te zetten :blush:. Daar moed ik nog ff moed voor verzamelen. 

 

@noov, ja, sneu hè voor mijn hubbie. Hij had zich zo verheugd op die 6 weken po, dat de boobs 's nachts weer losgelaten zouden worden uit de bh.... maar helaas... ook voor hem geldt GEDULD :P.

 

:53:, Jaydee 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 480
  • Created
  • Laatste Reactie

@oopsnewboobs, ach ja.....we hebben wel voor hetere vuren gestaan. Komt vast wel goed met dat bubbeltje. En anders heeft Nio misschien nog wel een trucje in zijn trucendoos  zitten om het te verhelpen. Ik kleding ziet het er iig goed uit.....huge vooral :blush:. Met de sportbh viel het niet zo op, maar nu met beugelbh zijn het toch wel flinke dames :38:.

 

:53:, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thx voor het toevoegen aan je album. Je familie maakt je sterk. Van huis uit wel meegekregen en heel hecht. Mijn eigen gezinnetje is een ander verhaal. Maar ja. Ik ga straks spieken in je album.

 

Ik mag 30 jan onder het mes en krijg 400cc voor de spier. Waarom voor de spier weet ik eigenlijk niet. Hopelijk worden ze niet te groot

Link naar reactie
Delen op andere sites

57 minuten geleden zei e.e.f.:

@Jaydee

Wat goed om te lezen dat er geen kwaadaardige cellen zijn gevonden!!!:35:

Dat is 1 zorg minder.

Nu maar hopen dat de antibiotica gaat helpen.

Ik hoop dat je bubbeltje echt minder gaat worden en uiteindelijk verdwenen is...:)

 

Lieve gr Eef...xxx

 

 

 

Jaaaaaaaaaa, goed hè? We zijn helemaal blij. Eindelijk de spanning van 5 weken weg. Rust in mijn hoofd. Heerlijk.

En met mijn bubbeltje komt het ook vast wel goed. Ik geef het tot een half jaar po. Dan zal het vast wel weg zijn. Het is ook niet zo erg als het was hoor. Gewoon een klein randje. 

Bedankt voor je medeleven, meis. Superlief van je. :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Jaydee:

Jaaaaaaaaaa, goed hè? We zijn helemaal blij. Eindelijk de spanning van 5 weken weg. Rust in mijn hoofd. Heerlijk.

En met mijn bubbeltje komt het ook vast wel goed. Ik geef het tot een half jaar po. Dan zal het vast wel weg zijn. Het is ook niet zo erg als het was hoor. Gewoon een klein randje. 

Bedankt voor je medeleven, meis. Superlief van je. :53:

Ik vind de foto prachtig:wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei SandyOsVe:

Wat dijn dat het nieuws van je man tot nu toe redelijk is, langzaamaan komt t met iedereen goed dus vast ook met je double bobble

:wub:

Daarom! Nu kan ik er weer helemaal in geloven dat 2018 een superjaar gaat worden. Komt goed, meis. Bedankt voor je medeleven. Heel lief van je :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei SandyOsVe:

Ik vind de foto prachtig:wub:

Thanks. Maar die van mijn nieuwe bubbeltje durf ik nog niet te posten. Vind het zelf namelijk ook moeilijk om ernaar te kijken..... vooral omdat ik 4 weken zonder bubble ben geweest.....beetje trauma opgelopen denk ik van anderhalf jaar mét double bubble. Komt wel weer goed.

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden zei Jaydee:

Thanks. Maar die van mijn nieuwe bubbeltje durf ik nog niet te posten. Vind het zelf namelijk ook moeilijk om ernaar te kijken..... vooral omdat ik 4 weken zonder bubble ben geweest.....beetje trauma opgelopen denk ik van anderhalf jaar mét double bubble. Komt wel weer goed.

:53:

Ook dit gaat goedkomen!! Ik duim voor je

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @enthousiasteling,

 

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs, meis. 

Ik ben 13 mei 2016 van 270cc mp naar 560cc hp van Natrelle gegaan. Die protheses zaten al 21 jaar en tijdens de operatie bleek dat de prothese in mijn linkerborst ook helemaal kapot was. Dat waren nog protheses met vloeibare siliconengel. Omdat ik bij die operatie een double bubble heb opgelopen heb ik me 8 december 2017 opnieuw laten opereren door Dr Nio. Nu heb ik 825cc corsé van Motiva gekregen. 

Ik zal je aan mijn album toevoegen. Heb jij ook een album? 

 

Xxx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jaydee Weer goed nieuws :) En je bubbeltje gaat vast goedkomen echter wordt je geduld weer op de proef gesteld. En wat je zegt, stel... het zou zo zijn dan weet Nio er vast raad mee. Maar laten we niet op de zaken vooruit kijken en je mooie toeter de kans geven om te herstellen in je strakke beugel ;) We gaan ervoor de komende maanden en wees lief voor haar :P  Nio had het vooraf aangegeven maar was te snel met zijn mening na de operatie dus mooie sexy (strakke) beugels aandoen en positief blijven. Je gaat net zo lekker in 2018 .. Keep it up!! 

xxxx

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel, lieve @BrownieG. Ik zie het idd allemaal weer helemaal zitten. We gaan met een goed gevoel de rest van 2018 tegemoet. YEAHHHHH :43:.

Bedankt voor je steun. Waardeer ik enorm. 

Dikke knuffel van mij :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei enthousiasteling:

Hoi Jaydee, ik ben ook niet meer zo jong (48) en ik moest ook een prothesewissel. Zou ik ook in je album mogen meekijken? Bij mij bleek de prothese helemaal stuk toen hij eruit werd gehaald. Ik ben van 245 naar 325 gegaan. Ik ben nu ruim een week geleden geopereerd. Dankjewel en succes met je herstel! 

 

Hoi ik 44 en prothesewissel gehad naar 400 mag ik in jouw album kijken? :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Jaydee:

Hoi @enthousiasteling,

 

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs, meis. 

Ik ben 13 mei 2016 van 270cc mp naar 560cc hp van Natrelle gegaan. Die protheses zaten al 21 jaar en tijdens de operatie bleek dat de prothese in mijn linkerborst ook helemaal kapot was. Dat waren nog protheses met vloeibare siliconengel. Omdat ik bij die operatie een double bubble heb opgelopen heb ik me 8 december 2017 opnieuw laten opereren door Dr Nio. Nu heb ik 825cc corsé van Motiva gekregen. 

Ik zal je aan mijn album toevoegen. Heb jij ook een album? 

 

Xxx Jaydee 

Hai Jaydee, wat een prachtige borsten heb jij zeg! Echt heel mooi! Ik heb nog geen album, ik zal eens kijken hoe ik dat moet aanmaken. Ik ben wel blij met mijn nieuwe borsten. Ze passen bij mijn (ietwat aangekomen) lichaam op dit moment. Vroeger was ik superslank en was het prima dat ik kleine borsten had. Na de borstvoeding besloten om ze te laten vergroten en nooit spijt van gehad. Totdat ik een jaar geleden wat pijn aan mijn linkerborst kreeg. toch maar naar de huisarts en doorverwezen naar het ziekenhuis. Nu een week geleden geopereerd en toen pas werd duidelijk dat de linkerimplantaat dus helemaal stuk was. Ik schrok me rot! Fijn dat we dit met elkaar hier kunnen delen. Ik ga je volgen! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei SandyOsVe:

Hoi ik 44 en prothesewissel gehad naar 400 mag ik in jouw album kijken? :blush:

Hoi, 

 

Ik heb nog geen album, maar ik ga uitzoeken hoe ik dat moet aanmaken. Morgen dan, want ik ben nu wel moe. Wanneer ben jij geopereerd? En om welke reden heb jij ze laten wisselen? Ik ben een week geleden geopereerd en ik heb sinds gisteren wat meer pijn. Vooral aan de linker, waar de oude prothese dus had gelekt en waar de arts veel schoonmaakwerk en kapselverwijdering heeft moeten uitvoeren. Heb jij al een album? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel,  @CupA84tje. Ik ben denk ik gewoon een beetje verwend met die vier weken na de operatie dat de double bubble helemaal weg was. Maar toen had ik natuurlijk nog veel last van zwelling en vocht..... toen dat een beetje weg trok kwam de double bubble weer lichtjes tevoorschijn. En vóór de operatie heeft dr. Nio gezegd dat het wel 3 tot zes maanden kon duren dat de oude plooi eruit getrokken zou zijn. Dus ik wacht nu maar netjes tot het juni is en dan zien we wel weer. Ik moet trouwens 22 februari weer terug naar Nio voor controle. En tot die tijd hou ik idd keurig mijn beugelbh 24 uur per dag aan. Komt vast wel goed. :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Jaydee:

Dankjewel,  @CupA84tje. Ik ben denk ik gewoon een beetje verwend met die vier weken na de operatie dat de double bubble helemaal weg was. Maar toen had ik natuurlijk nog veel last van zwelling en vocht..... toen dat een beetje weg trok kwam de double bubble weer lichtjes tevoorschijn. En vóór de operatie heeft dr. Nio gezegd dat het wel 3 tot zes maanden kon duren dat de oude plooi eruit getrokken zou zijn. Dus ik wacht nu maar netjes tot het juni is en dan zien we wel weer. Ik moet trouwens 22 februari weer terug naar Nio voor controle. En tot die tijd hou ik idd keurig mijn beugelbh 24 uur per dag aan. Komt vast wel goed. :53:

Ja dat is wel begrijpelijk zoals je nu het beschrijft. Inderdaad de tijd afwachten... het gaat gewoon goed komen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei CupA84tje:

Ja dat is wel begrijpelijk zoals je nu het beschrijft. Inderdaad de tijd afwachten... het gaat gewoon goed komen! 

Bedankt voor je medeleven. Lief van je. :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.