Ga naar inhoud

Jaydee : 8 december 2017 & 28 mei 2018 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei oopsnewboobs:

@Jaydee, aaah had ik t verkeerd gelezen! Dacht dat het gisteren al was. Tjee, wat is ie veel van huis dan! Ik hoop dat ie er vanavond wel is! Voor hem en voor jou :3: 

 

Xxx

Thanks. Ik hoop het ook :125:.

 

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 480
  • Created
  • Laatste Reactie
Op ‎22‎-‎2‎-‎2018 om 12:30 zei Jaydee:

Nog ff een aanvulling; ik word zojuist gemaild door Nio en de datum wordt vrijdag 1 juni. 

 

:53:

 

Kijk aan ...die trukendoos van Nio gaat open :) Niets ernstigs gelukkig en je tiet krijgt weer een facelift aan de onderkant :P 

Wordt weer een strakke tiet hahahaha. Gaan we weer gesellie aftellen tot Juni en mogen ze los heeee ;) 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei BrownieG:

 

Kijk aan ...die trukendoos van Nio gaat open :) Niets ernstigs gelukkig en je tiet krijgt weer een facelift aan de onderkant :P 

Wordt weer een strakke tiet hahahaha. Gaan we weer gesellie aftellen tot Juni en mogen ze los heeee ;) 

xx

Ja hoor...... ik begin er bijna aan te wennen. Straks ben ik nog verslaafd aan narcose :blink: :kez_11:

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jaydee wat leuk...!! Mijn nichtje heet ook zo... ik had de naam nooit eerder gehoord!! 

 

Heb van het weekend je hele topic eindelijk een keer gelezen.... wat een heftige periode, zeg.... heel veel sterkte.

En ik duim voor je dat na de ingreep in juni alles weer goed zit.

 

-xxx- 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Boobs2015:

@Jaydee wat leuk...!! Mijn nichtje heet ook zo... ik had de naam nooit eerder gehoord!! 

 

Heb van het weekend je hele topic eindelijk een keer gelezen.... wat een heftige periode, zeg.... heel veel sterkte.

En ik duim voor je dat na de ingreep in juni alles weer goed zit.

 

-xxx- 

Dankjewel, meis. Ik heb er alle vertrouwen in dat Nio dat laatste randje ook nog weg gaat krijgen. Komt helemaal goed :35:

 

:53:, Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hee lieve @Jaydee, ik zag dat jij ook alwéér een tegenslag hebt :( Wordt het ene opgelost (het vooruitzicht daarop tenminste) en dan krijg je dit. Klinkt ontzettend pijnlijk. Hopelijk heeft de orthopeed een goede oplossing voor je, want jij en weinig energie klopt volgens mij niet echt! Maandag heb je een afspraak? Veel 'beterschap'!! :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei oopsnewboobs:

Hee lieve @Jaydee, ik zag dat jij ook alwéér een tegenslag hebt :( Wordt het ene opgelost (het vooruitzicht daarop tenminste) en dan krijg je dit. Klinkt ontzettend pijnlijk. Hopelijk heeft de orthopeed een goede oplossing voor je, want jij en weinig energie klopt volgens mij niet echt! Maandag heb je een afspraak? Veel 'beterschap'!! :54:

Dankjewel, lieverd. Komt ook vast wel weer goed. Ik hou je op de hoogte. 

 

Veel liefs, Jaydee :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Doe ik het of niet?:

Hey @Jaydee succes vandaag bij de orthopeed. Hopelijk weet hij raad. :35::35::35: en een :147:

Dankjewel, lief van je. Ik heb je net al een pb-tje gestuurd. Fijne werkdag vandaag. 

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9-3-2018 om 11:49 zei oopsnewboobs:

Hopelijk heeft de orthopeed een goede oplossing voor je, want jij en weinig energie klopt volgens mij niet echt! Maandag heb je een afspraak? Veel 'beterschap'!! :54:

Hey meis,
Vanochtend naar de orthopedisch chirurg geweest, nadat er foto's van mijn schouder gemaakt waren. 
Bevestiging van wat de reumatoloog al had gezegd; artrose aan het ac-gewricht in de schouder. 
Moest wat oefeningen doen en daaruit maakte hij op dat mijn pezen waarschijnlijk ook heel slecht zijn. Donderdag wordt er daarom een echo van de schouder gemaakt, zodat hij kan zien hoe de pezen eraan toe zijn. Vandaag over twee weken moet ik weer naar hem terug voor de uitslag van de echo en dan gaat hij een behandelplan opstellen. Maar als mijn pezen slecht zijn (slijtage aan de pezen) dan kan hij daar helaas niks aan doen :unsure:. Dus we wachten maar gewoon ff af. Vandaag over twee weken weet ik meer. Ik denk maar zo; "Er zijn altijd ergere dingen".

Lief dat je zo meeleeft,  @oopsnewboobs.

 

:53:, Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een verhaal zeg jij hebt al een hele reis gemaakt! Ik hoop echt voor je dat je het mag afsluiten dit jaar en kunt genieten van het eindresultaat. Veel respect voor jou ook hoe jij hier alles deelt. Dikke knuffel van mij. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry dat ik nu pas reageer @Jaydee :( Mijn lieve hond hebben we dinsdag moeten laten inslapen dus ik ben even een paar dagen niet online geweest.. :139::24:

 

Hoe gaat het nu met je? Heb je voor deze twee weken iets mee gekregen voor de pijn? En wat vervelend dat het dus inderdaad is wat de reumatoloog ook al dacht.. Ik hoop echt dat je pezen niet zo zijn versleten en dat je een fijn behandelplan gaat krijgen. Nou nog een week in spanning!

 

Xxx :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ach @oopsnewboobs, wat vervelend nou dat je je hondje in hebt moeten laten slapen. Ik heb het zelf ook al twee keer meegemaakt en het is vreselijk als je afscheid moet nemen van je trouwe viervoeter. Heel veel sterkte hoor, meis. 

 

Ik ben gisteren weer bij de orthopeed geweest.
Uit de echo is gebleken dat mijn pezen en spieren gelukkig nog intact waren. Maar er was wel duidelijk te zien dat mijn sleutelbeen er niet zo best aan toe is. De andere keren kreeg ik een injectie in mijn schoudergewricht, maar gisteren heeft de orthopeed een corticosteroïden injectie in mijn sleutelbeen gegeven, omdat daar het euvel zit. Nu moet ik kijken of de pijn minder wordt. Over 8 weken moet ik terug komen (in de week dat ik ook weer aan mijn borst geopereerd word en mijn hubbie weer op pad moet voor zijn prostaat..... we maken er gewoon een weekje ziekenhuis van ); dan wordt er eerst weer een foto gemaakt, ditmaal niet van mijn ac-gewricht, maar van mijn sleutelbeen. En als hij vindt dat mijn sleutelbeen er té erg aan toe is, dan wil hij toch overgaan op een operatie, waarbij hij een stuk van mijn sleutelbeen af gaat zagen. Dus we wachten maar weer af. 
Ik ben de afgelopen 3 maanden ook al 5 keer door mijn rug gegaan (en onderin mijn rug ook steeds hevige zenuwpijnen), dus daar ook gelijk even naar gevraagd. En het lijkt hem heel logisch dat mijn onderste wervels van mijn rug ook versleten zijn, omdat die meestal eerder aan slijtage onderhevig zijn dan de halswervels..... en omdat mijn halswervels ook al versleten zijn, leek hem dat heel logisch. Maar om daar zeker van te zijn moet ik eerst weer naar de huisarts en die moet me dan weer een nieuwe verwijzing geven, alleen ditmaal voor mijn rug. Joehoe..... het wordt steeds leuker .
Voor nu ben ik iig heel blij met de injectie. Ik ben echt niet kleinzerig, maar ik heb de afgelopen weken echt verschillende keren lopen janken van de pijn. Die zenuwpijn is echt killing!!! Dus ik hoop dat de injectie goed gaat werken.... dan heb ik ook gelijk minder last van mijn halswervels. Pfffff, het is allemaal wat. Mijn hoofd bruist van de ideeën en van de energie, alleen wil het lichaam niet meewerken. Erg jammer! Ik ben 51, maar voel me de laatste tijd vaker 85 dan 51 hoor :154:. Maar ja..... zal vast allemaal wel weer goed komen... daar ga ik helemaal vanuit. Dat ik de laatste tijd verging van de pijn was dus ook de reden dat ik niet veel meer aanwezig was op het BF.

 

Nogmaals sterkte met het verlies van je hondje, meis. Ik leef met je mee. 

 

Veel liefs, Jaydee  :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14-3-2018 om 16:52 zei Gastje:

Wat een verhaal zeg jij hebt al een hele reis gemaakt! Ik hoop echt voor je dat je het mag afsluiten dit jaar en kunt genieten van het eindresultaat. Veel respect voor jou ook hoe jij hier alles deelt. Dikke knuffel van mij. 

Dankjewel @Gastje. Lief van je. 

 

:53:, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jaydee Ik heb zoveel respect voor je!!! Wat een ellende allemaal. Houd het nou echt niet op!!! :121:

Ik hoop op recht voor je dat je heel snel wat meer licht gaat zien in de tunnel...

Kon ik je maar helpen zodat je minder pijn hebt en wat meer kan genieten zonder pijn!

Meid blijf positief en hou je haaks...

 

:53: Eef...

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lees het net @Jaydee! 2018 ging jullie jaar worden! Dat was 1 van mijn nieuwjaarswensen!!! Hopelijk valt het toch nog mee met je rug. Maar jullie zijn de laatste generatie die echt weet wat werken is! Heel veel sterkte hoor. Dikke kus!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 27-3-2018 om 19:12 zei Jaydee:

Ach @oopsnewboobs, wat vervelend nou dat je je hondje in hebt moeten laten slapen. Ik heb het zelf ook al twee keer meegemaakt en het is vreselijk als je afscheid moet nemen van je trouwe viervoeter. Heel veel sterkte hoor, meis. 

 

Ik ben gisteren weer bij de orthopeed geweest.
Uit de echo is gebleken dat mijn pezen en spieren gelukkig nog intact waren. Maar er was wel duidelijk te zien dat mijn sleutelbeen er niet zo best aan toe is. De andere keren kreeg ik een injectie in mijn schoudergewricht, maar gisteren heeft de orthopeed een corticosteroïden injectie in mijn sleutelbeen gegeven, omdat daar het euvel zit. Nu moet ik kijken of de pijn minder wordt. Over 8 weken moet ik terug komen (in de week dat ik ook weer aan mijn borst geopereerd word en mijn hubbie weer op pad moet voor zijn prostaat..... we maken er gewoon een weekje ziekenhuis van ); dan wordt er eerst weer een foto gemaakt, ditmaal niet van mijn ac-gewricht, maar van mijn sleutelbeen. En als hij vindt dat mijn sleutelbeen er té erg aan toe is, dan wil hij toch overgaan op een operatie, waarbij hij een stuk van mijn sleutelbeen af gaat zagen. Dus we wachten maar weer af. 
Ik ben de afgelopen 3 maanden ook al 5 keer door mijn rug gegaan (en onderin mijn rug ook steeds hevige zenuwpijnen), dus daar ook gelijk even naar gevraagd. En het lijkt hem heel logisch dat mijn onderste wervels van mijn rug ook versleten zijn, omdat die meestal eerder aan slijtage onderhevig zijn dan de halswervels..... en omdat mijn halswervels ook al versleten zijn, leek hem dat heel logisch. Maar om daar zeker van te zijn moet ik eerst weer naar de huisarts en die moet me dan weer een nieuwe verwijzing geven, alleen ditmaal voor mijn rug. Joehoe..... het wordt steeds leuker 
Voor nu ben ik iig heel blij met de injectie. Ik ben echt niet kleinzerig, maar ik heb de afgelopen weken echt verschillende keren lopen janken van de pijn. Die zenuwpijn is echt killing!!! Dus ik hoop dat de injectie goed gaat werken.... dan heb ik ook gelijk minder last van mijn halswervels. Pfffff, het is allemaal wat. Mijn hoofd bruist van de ideeën en van de energie, alleen wil het lichaam niet meewerken. Erg jammer! Ik ben 51, maar voel me de laatste tijd vaker 85 dan 51 hoor :154:. Maar ja..... zal vast allemaal wel weer goed komen... daar ga ik helemaal vanuit. Dat ik de laatste tijd verging van de pijn was dus ook de reden dat ik niet veel meer aanwezig was op het BF.

 

Nogmaals sterkte met het verlies van je hondje, meis. Ik leef met je mee. 

 

Veel liefs, Jaydee  :53:

Ja, ik ben ook echt nog steeds heel verdrietig @Jaydee. Maar helaas hoort het er nu eenmaal bij :103:

 

Jeetje, het houdt ook maar niet op steeds he! Klinkt ook niet zo leuk, die injectie in je sleutelbeen... Maar wel heel fijn dat het met je spieren en pezen goed zit. Duimenduimenduimen dat je niet ook nog voor je sleutelbeen onder het mes moet! Heeft je man tegen die tijd weer de 'normale' controle voor zijn prostaat? 

 

Bah! Door je rug gaan en de zenuwpijnen die daardoor kunnen ontstaan is echt geen pretje. Ik weet hoe het (ongeveer) voelt, want ik heb ook een slechte rug (scoliose) en als ik weer eens door mijn rug ben gegaan stralen die zenuwpijnen tot in mijn billen en benen door. Merk je inmiddels al (genoeg) resultaat/werking van die injectie? Ik hoop het zo voor je! Dan krijg je ook lekker weer je oude energie terug en kan je naar buiten!! 

 

Veel liefs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja...... geeft een behoorlijke impact, het verlies van je hond. Toen ik mijn eerste hondje in moest laten slapen, huilde ik daar na drie maanden nog steeds regelmatig om. Mensen kunnen je bedonderen, maar honden zijn onvoorwaardelijk trouw aan hun baasje. Mijn twee hondjes (12 en 9 jaar) zijn ook mijn beste vriendjes. Ben zo blij dat ik ze heb. Mijn man is internationaal vrachtwagenchauffeur en altijd van maandagochtend tot vrijdag- of zaterdagavond van de hut. En sinds drie jaar geleden ons derde kind het nest verliet, woon ik dus door de weeks alleen. Nou, dan ben ik blij met mijn hondjes hoor. Zijn altijd blij als ik uit mijn werk kom en 's avonds liggen ze gelijk tegen me aan op de bank. Wij hebben wel besloten dat dit onze laatste honden zijn, dus ik hoop dat het nog heeeeeeeeeeel lang duurt voordat ik ze moet missen. 

 

Mijn spuit werkt gelukkig al heel goed, dus ik ben weer helemaal mijn oude ik..... heerlijk! Heb door de spuit in mijn schouder ook gelijk geen last meer van mijn nek. Ik hoop maar dat de spuit lang zal werken (de afgelopen keren werkte hij 6-8 weken).

Mijn man moet weer voor controle omdat zijn PSA-WAARDE in december te hoog was. Gelukkig is toen uit de biopsie gebleken dat het niet om kanker maar waarschijnlijk om een chronische ontsteking van de prostaat gaat. Maar ze houden het wel in de gaten, vandaar. 

Hoe is het met jouw boobs? Nog steeds tevreden?

 

XXX Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Honden zijn inderdaad onvoorwaardelijk trouw aan je @Jaydee.. Dat vind ik ook zo moeilijk. Zo'n lief onschuldig beestje, en dan moet je de keuze maken haar in te laten slapen.. Maar ik moet zeggen dat we nu een nieuw hondje hebben gekocht. Echt een scheetje, maar kan natuurlijk niet de plaats innemen van ons oude liefste beessie. Ik hoop ook dat je jouw hondjes nog heel lang kan houden! Ze geven zoveel liefde! 

 

Ik ben heel blij te lezen dat je je zo goed voelt!!! Wat een verademing moet dat voor je zijn. Ik hoop dat ie inmiddels nog steeds z'n werk zo goed doet?

 

Ja, ik weet nog hoe spannend het toen was met je man. Gelukkig houden ze het nu goed in de gaten, maar is natuurlijk altijd weer even een onzekere tijd. 

 

Ik ben nog steeds heel gelukkig met mijn boobies ja :D Ze zijn (volgens mij) vrijwel niet meer veranderd de afgelopen weken, maar dat is helemaal prima. Vorige week heb ik de laatste controle gehad bij Straten en het zag er goed uit volgens hem en de doktersassistente. Ik zal snel weer een paar foto's uploaden. Hoe gaat het met jouw boobs? En met het bubbeltje? 

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@oopsnewboobs, leuk dat je weer een nieuw hondje hebt. En natuurlijk kan deze niet de plaats van je andere hondje innemen. Maar je oude hondje en de herinneringen aan haar zitten in je hart en zullen daar nooit meer weg gaan. Het is ook niet de bedoeling dat je nieuwe hondje haar plaats inneemt, want dan ga je vergelijken en dat is niet eerlijk. Het nieuwe hondje verdient een eigen kans om nieuwe herinneringen in je hart te maken. En dat wil niet zeggen dat je daarmee je andere hondje vergeet. Maar het nieuwe hondje verdient de kans om blanco je hart te kunnen veroveren, zonder dat hij/ zij aan de eisen of maatstaven van je overleden hondje moet voldoen. Maar dat gaat vast helemaal goed komen. Échte dierenliefhebbers kunnen dat; die hebben plaats genoeg in hun hart voor verschillende dieren. 

 

Fijn dat het goed gaat met je boobs. Mijn bubbeltje is nog steeds vrolijk aanwezig. 28 mei ga ik er hopelijk voorgoed afscheid van nemen om daarna lekker onbezorgd te kunnen gaan genieten van de boobs. 

 

Mijn injectie in mijn sleutelbeen doet zijn werk gelukkig nog redelijk goed. Alleen in de nacht heb ik nog wel eens last omdat ik dan mijn arm omhoog heb gelegd in mijn slaap en dat trekt mijn schouder dus echt niet. Maar verder gaat het heel goed..... nog steeds geen last,  ook niet van mijn halswervels..... en dat is een fijne bijkomstigheid van zo'n corticosteroïden injectie. 31 mei moet ik weer terug naar de orthopeed. Ben benieuwd. 

 

Veel liefs, Jaydee :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje wat zeg je dat mooi @Jaydee. Heb het wel drie keer gelezen. Klopt helemaal :57: En er is absoluut meer dan genoeg plek in mijn hart voor het nieuwe hondje!

 

28 mei is al zoo dichtbij!! Wat spannend. Leef je er een beetje naartoe of juist helemaal niet? Ik ben blij dat het verder ook zo goed gaat met je. Hopelijk blijft de pijn goed weg, ook met de operatie weer in het verschiet. 

 

Veel liefs :53:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei oopsnewboobs:

Jeetje wat zeg je dat mooi @Jaydee. Heb het wel drie keer gelezen. Klopt helemaal :57: En er is absoluut meer dan genoeg plek in mijn hart voor het nieuwe hondje!

Hoi @oopsnewboobs,   

Fijn dat je precies begrijpt wat ik bedoel :35:. Geniet maar lekker van je nieuwe hondje. 

 

10 uur geleden zei oopsnewboobs:

28 mei is al zoo dichtbij!! Wat spannend. Leef je er een beetje naartoe of juist helemaal niet? Ik ben blij dat het verder ook zo goed gaat met je. Hopelijk blijft de pijn goed weg, ook met de operatie weer in het verschiet

Ja, het schiet alweer op. Ik rij morgen even naar Amsterdam naar het OLVG om binnen te lopen bij het inloopspreekuur anesthesie. En ik ga vragen of het niet onder plaatselijke verdoving kan. Want het is eigenlijk van de zotte dat ik voor het weghalen van een reepje huid helemaal onder narcose zou moeten toch? Des te eerder kan ik ook weer naar huis na de operatie. 

Verder heb ik het erg druk op mijn werk in verband met de meivakantie en met het opruimen en schoonmaken hier thuis, omdat binnenkort de fotograaf komt om foto's te maken zodat ons huis op Funda kan voor de verkoop. Spannende en drukke tijd, waardoor ik eigenlijk niet zo met mijn boobs en de operatie bezig ben. Komt allemaal wel goed. Heb er alle vertrouwen in. Zowel de boobs, als ons huis. 

 

Veel liefs, Jaydee :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed idee inderdaad! Lijkt mij ook niet per se nodig. Hoe fijn zou dat zijn, veel minder ingrijpend! Ik ben benieuwd wat ze zeggen :) Laat het ons weten! 

 

Jeetje, de spanning houdt niet op bij jou :154: Van het een naar het ander en alles tegelijkertijd! Flink aan de poets en opruiming nu dus. Een goede tijd om je huis te verkopen, dus ook dat gaat goed komen. En een beetje afleiding is ook zeker niet verkeerd! Maar, meivakantie, betekent voor jou dus niet echt vakantie?

 

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @oopsnewboobs,

Helaas moet de ingreep toch gewoon onder narcose plaatsvinden. Nou ja... de ingreep duurt gelukkig maar een half uurtje, dus ik ben zo weer bij. En ik krijg gelukkig ook weer middelen tegen de misselijkheid, dus dat wordt appeltje-eitje :38:. Ik maak me er iig niet druk om. 

 

Ik werk op een BSO, dus normaal werk ik van 13.00 uur tot 18.30 uur, maar in de vakanties vangen wij kinderen al vanaf 7.00 uur op, tot 18.00 uur. Morgen moet ik bijvoorbeeld ook van 8.00 tot 18.00 uur. Dan worden er locaties samengevoegd, omdat er ook verschillende kinderen op vakantie zijn. Afgelopen dinsdag hadden we 54 kinderen. En ik kan je eerlijk vertellen dat dat best druk is :45:. Dan ben ik blij als het 18.00 uur is.

 

En idd een spannende tijd met ons huis. Vooral voor iemand zoals ik, die een beetje autistisch is en absoluut niet van veranderingen houdt. We wonen al 31 jaar met heel veel plezier in dit huis,maar sinds de kinderen het huis uit zijn woon ik hier door de weeks eigenlijk alleen met de twee hondjes, omdat mijn hubbie trucker is en alleen in de weekenden thuis komt. En dan is een huis met vijf slaapkamers best wel groot. Dus we willen zelf graag naar een gelijkvloerse bungalow of naar een mooi groot appartement. We hebben drie jaar geleden als soort van investering al een appartement gekocht voor onze oude dag en dat huren onze jongste dochter en haar man van ons voor een klein prijsje. Maar zij hebben nu zelf een huis gekocht en gaan dus 1 juli het appartement uit. Maar ik ben pas 51 en wil eigenlijk niet in dat appartement wonen. Ik vind het te klein en ik vind het balkon ook te klein. Dus nu willen we ons huis verkopen.....dan tijdelijk in het appartement gaan wonen, zodat we vanuit die situatie rustig rond kunnen kijken wat we nu eigenlijk willen. Hebben we genoeg voor ons huis gekregen om iets leuks te kopen, dan gaan we het appartement weer verhuren. Hebben we niet genoeg geld van alleen het huis, dan gaan we ook het appartement verkopen. Heel spannend dus allemaal...het kan alle kanten op :38:.

En dan hopen we tussen alle bedrijven door ook nog voor de derde keer opa en oma te worden rond 6 juli, dus je kunt niet zeggen dat wij een saai leven hebben. :connie_39:

Maar het komt allemaal goed. Ik hoop alleen na het heftige jaar 2017 en het drukke jaar 2018 dat 2019 even wat rustiger wordt. Maar ook dat zal wel goed gaan komen. 

 

Veel liefs van mij :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee @Jaydee, jammer dat je wel onder narcose moet, maar alles voor the results! Laat Nio maar rustig (zonder geklets van jou ondertussen :4:) zijn werk doen. 

 

Oke, 54 kinderen :19: Ik vind het knap! Snap dat dat wel erg druk was ja. 

 

Oh jeetje! Wat een lange tijd al zeg! Snap dat je aan dat idee heel moeilijk kan wennen. Wel heel erg fijn als jullie het voor een goede prijs kunnen verkopen en lekker naar een bungalow of appartement kunnen verhuizen. Met zo'n groot huis en vijf slaapkamers heb je ook veeel te veel te poetsen helemaal alleen. Hopelijk kunnen jullie het appartement houden en dat lekker verhuren aan nieuwe mensen. Maar inderdaad, het kan alle kanten op bij jullie! (niet zo handig voor een licht autistje :107:

 

Dat is wel het leukste nieuws toch! Weer oma worden. Rond die tijd ben je ook weer helemaal hersteld van je ingreep dus kan je lekker kroelen en rondlopen met die kleine.

 

Veel liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.