Ga naar inhoud

Jaydee : 8 december 2017 & 28 mei 2018 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

6 minuten geleden zei SandyOsVe:

Had je al een berichtje gestuurd ergens anders maar nogmaals heel veel sterkte.. ik hoop dat de beugelbh werkt en nu eerst naar de uitslag van je man. Hoe gaat t met je kleinkind?

dikke knuffel:wub:

Dankjewel, meis. Met mijn kleinzoon gaat het inmiddels alweer wat beter. Hij is vanochtend weer thuis gekomen en heeft een stootkuur Prednison mee gekregen om ervoor te zorgen dat hij niet zo snel weer een astma-aanval zal krijgen. Hij heeft het nog wel een beetje benauwd, maar na gebruik van zijn puffer, gaat het al snel wat beter. 

En ik hoop idd ook dat de beugelbh gaat werken. Want ik ben na ruim anderhalf jaar echt wel klaar met die double bubble! Dus fingers crossed.

Bedankt voor je medeleven, meis. Lief van je. 

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 480
  • Created
  • Laatste Reactie

@Jaydee 

1 uur geleden zei Jaydee:

Vanochtend mailde hij me terug; ik moet vanaf nu (ik ben aanstaande vrijdag 6 weken po) een beugelbh gaan dragen, zowel overdag als in de nacht. En de beugel moet strak tegen de onderkant van mijn borst aanzitten. Hij hoopt dat het er nog uittrekt. Dus vanaf vanmorgen loop ik rond in mijn 90G beugelbh.

 

Als Nio hoop heeft..heb IK dat ook!!

 

Heeft hij ook aangegeven hoelang je dit moet dragen? Totdat je zichtbaar ziet of het wegtrekt of komende 6 weken?? Poeh zal wennen voor je worden om  24/7 een strakke beugelbh te dragen maar wat je zegt...gaan voor die boobs. 

 

.. duim nog steeds...eelt zit erop en voel al niet meer dat ik aan het duimen ben :45: Het werkt nog!! Nog steeds goed nieuws ondanks alle tegenwerkingen op je pad.... 

:53:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@BrownieG  Hey mop, 

Nee, Nio heeft niet gezegd hoelang ik dat zo moet dragen. Maar ik moet 22 februari weer voor nacontrole, dus tot zolang zowiezo. Maar ach... er zijn wel ergere dingen dan dag en nacht een beugelbh dragen hè?  Ik hoop dat Nio gelijk heeft en dat het idd wegtrekt. We gaan het wel meemaken. En ik hoop het niet alleen voor mezelf, maar ook voor jou, meid. Die arme duimen van jou..... voel me helemaal schuldig :38:.

Maar ik vind het superlief dat je zo meeleeft. Dankjewel. :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

58 minuten geleden zei Wens2017:

Hoi hoi @Jaydee, t zit niet mee he bij jou en je naasten. Ik hoop dat jullie snel in rustiger en meer ontspannen vaarwater komen. Ik heb maandag mn hersteloperatie gehad, moet nu ook 6 weken uitzitten. Hopelijk ontwikkel je geen nieuwe double bubble! Xxx

Hey meis, van harte gefeliciteerd met je nieuwe boob. Is het allemaal goed gegaan? Nu kun jij van de zomer ook lekker gaan genieten van mooie jurkjes en topjes met twee boobs. Doe maar lekker rustig aan de komende zes weken. Voordat je het weet is het voorbij. Ik ga aanstaande dinsdag weer beginnen. Was eigenlijk de bedoeling maandag, maar dan krijgt mijn man de uitslag van zijn prostaatbiopsie, dus het werk nog maar één dagje uitgesteld. En die bubble......tja....baal er ongelooflijk van. Maar ik hoop dat het nog goed komt. We gaan het wel weer beleven.

Ik wens je een fijn herstel toe, meis. 

Veel liefs, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Ank:

@Jaydee

 

Wat een ellende maak je weer door meis ik wil jouw en je man heel veel sterkte toewensen:71::71:

Liefs :53:

 

 

 

Dankjewel Ank. Het zal vast allemaal wel weer op z'n pootjes terecht komen. Is het niet rechtsom, dan maar linksom. Maar we blijven er gewoon voor gaan. 

 

Xx, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update: Ik heb vannacht voor de eerste keer met een beugelbh geslapen, met de beugel strak tegen de onderkant van mijn borsten. Ik dacht dat dat nog wel ff een dingetje ging zijn om met die ijzeren beugels lekker te kunnen slapen. Maar niets is minder waar.... ik heb namelijk heerlijk geslapen. Eigenlijk wel een fijn gevoel dat mijn boobs zo goed op hun plaats gehouden worden, zelfs als ik op mijn zij slaap. Dus het is goed te doen, dag én nacht een beugelbh aan. En als het dan ook nog eens helpt, dan ben ik helemaal gelukkig. 

 

XXX Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Jaydee:

Update: Ik heb vannacht voor de eerste keer met een beugelbh geslapen, met de beugel strak tegen de onderkant van mijn borsten. Ik dacht dat dat nog wel ff een dingetje ging zijn om met die ijzeren beugels lekker te kunnen slapen. Maar niets is minder waar.... ik heb namelijk heerlijk geslapen. Eigenlijk wel een fijn gevoel dat mijn boobs zo goed op hun plaats gehouden worden, zelfs als ik op mijn zij slaap. Dus het is goed te doen, dag én nacht een beugelbh aan. En als het dan ook nog eens helpt, dan ben ik helemaal gelukkig. 

 

XXX Jaydee 

Da's fijn om te lezen. Ik ben blij voor jou. x

Link naar reactie
Delen op andere sites

@e.e.f., dankjewel meis. Lief van je. Ik had van de wel even een off-Day, maar ik heb me er helemaal herpakt en we gaan er gewoon weer voor. Wij laten ons niet zomaar kisten hoor :38:. Komt vast allemaal wel weer goed. Maar leeg dat je zo meeleeft. Doet me goed. 

 

:53:, Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jaydee

Kan me heel goed voorstellen dat je een off-day hebt gehad. Dat mag gerust hoor! 

Het is ook allemaal niet niks wat je nu allemaal moet doorstaan he.

Jij lijkt mij een hele sterke vrouw die heel positief in het leven staat en denk dat dat ook je medicijn is, positief blijven denken. Hou dit vast meid en ik denk dat alles wel weer op zijn pootjes terecht komt... :35:

 

lieve gr Eef...xxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach vrouwke toch!!! Ik lees het nu pas.. wat ontzettend klote dat je het idee hebt dat je dubbel bubbeltje terug komt! Hoop het zoooo van niet! :84: Hopelijk gaat die beugel bh wat werk doen en trekt het nog recht! Maar wat je dochter betreft.. pfieuw! Goed nieuws dus! :43:Hopelijk je man maandag ook een positieve uitslag.. ik duim voor jullie! Heel veel sterkte lieverd! :54:

 

Guusje78

Link naar reactie
Delen op andere sites

41 minuten geleden zei Guusje78:

Ach vrouwke toch!!! Ik lees het nu pas.. wat ontzettend klote dat je het idee hebt dat je dubbel bubbeltje terug komt! Hoop het zoooo van niet! :84: Hopelijk gaat die beugel bh wat werk doen en trekt het nog recht! Maar wat je dochter betreft.. pfieuw! Goed nieuws dus! :43:Hopelijk je man maandag ook een positieve uitslag.. ik duim voor jullie! Heel veel sterkte lieverd! :54:

 

Guusje78

Dankjewel mop. Komt vast allemaal wel goed. Dat is iig wel de insteek. En ik heb heel veel aan de steun, die ik hier op het forum krijg. Heel lief. We gaan gewoon voor een positief 2018..... 2017 is al naar genoeg geweest. 

Met jou alles goed? 

 

Dikke knuffel van mij :53:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19-1-2018 om 15:57 zei SandyOsVe:

Hi, hoe gaat t met je kleinzoon?

Gaat iets beter. Maar hij moet wel regelmatig puffen, want hij piept en zaagt als een gek. En daarbij krijgt hij ook tanden erbij; hij ziet er wel heel gezond uit met zijn knalrode blosjes op de wangen . Maar gelukkig is het niet meer zo erg als dinsdag; toen had hij het zo benauwd, dat hij bijna niet aan zijn adem kwam. Het wordt gewoon ook tijd dat het voorjaar z'n intrede doet. En dat niet alleen voor hem, maar voor iedereen. Ik heb het zelf ook wel een beetje gehad met dat natte druilerige weer. Het wordt tijd voor de zon!

Maar bedankt voor je medeleven, @SandyOsVe. Lief van je. 

 

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@noov, wat lief dat je ernaar vraagt :wub:.

 

We hebben goed nieuws.... er zijn geen kwaadaardige cellen gevonden
Maar het zint de dokter toch niet dat de PSA-WAARDE zo hoog is. Dat kan ook komen door een chronische ontsteking van de prostaat, en daarom heeft mijn hubbie nu een antibioticakuur gekregen. Hij moet dan in mei weer bloed laten prikken en daarna terug op consult bij de uroloog. Mocht de PSA-WAARDE dan nog zo hoog zijn, dan wordt er een MRI gemaakt. Maar voor nu idd opluchting en helemaal happy de peppie.

 

En wat mijn boobs betreft; ik moet eerlijk bekennen dat ik niet zo goed naar mijn spiegelbeeld durf te kijken :blush: ..... heb volgens mij echt een soort van trauma opgelopen door die anderhalf jaar double bubble. Ik draag ook keurig 24 uur per dag mijn beugelbh, waarbij de beugel echt strak tegen de onderkant van mijn borst zit. Alleen met douchen in de ochtend ben ik even bh-loos. Volgens mij wordt het bubbeltje wel ietsie minder..... Maar zoals ik al zei; ik durf er niet echt heel uitvoerig naar te kijken..... ik doe dan snel mijn bh weer aan. En ik hou me maar vast aan wat Nio vóór de operatie heeft gezegd: "Het kan wel 3 tot 6 maanden duren voordat de double bubble helemaal weg is. Dus daar hou ik me maar aan vast. En tot die tijd hou ik gewoon mijn beugelbh 24 uur per dag aan. Jammer hubbie :P.

 

Veel liefs, Jaydee :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@oopsnewboobs, dankjewel meis. We zijn reuze opgelucht. En wat heel gek is; je gaat je grenzen verleggen..... toen we de uitslag van mijn man nog niet hadden en we bang waren voor prostaatkanker, vond ik mijn nieuwe bubble onder mijn boob niet zo heel belangrijk eigenlijk. Maar nu het grootste gevaar voor mijn hubbie geweken is, gaat mijn aandacht toch weer wat meer naar die bubble (en hopelijk het verdwijnen ervan) uit. Maar komt vast wel goed. Ik moet 22 februari weer naar Nio en dan gaan we het wel zien. 

Veel liefs, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo ik heb je topic helemaal zitten lezen. Wat hebben jullie toch allemaal veel te verduren gehad. Dat zet je wel aan het denken hoe relatief onbelangrijk niet mooi uitziende borsten zijn ten opzicht van een goede gezondheid. Maar goed als we ons daardoor toch beter kunnen voelen he. Gelukkig heb je goed nieuws gehad over je man. En hopelijk gaat de double bubble er helemaal uit. Kan iedereen trouwens in je album kijken of moet je daarvoor toegevoegd worden? Ik wens je nog een spoedig herstel toe. Ik weet sinds een week dat ik ook door Nio geholpen wordt en ben binnenkort ook al aan de beurt. Zodoende ook op jouw topic gaan lezen naar jouw ervaringen. Gelukkig heb je in ieder geval goede hulp en steun thuis. Succes ermee

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jaydee....aaah, top meis! Heerlijk nieuws voor jullie! Hopen dat door de antibiotica inderdaad de PSA waarde zal dalen :71:

 

Oh ja, ik snap je dat voorlopig een soort struisvogelpolitiek B) toepast! Beter je daar nu even niet te druk om te maken als je toch nog geen conclusies kunt trekken en het de tijd moet geven. Arme hubbie...heeft ie eindelijk iets te vieren....:4:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jaydee Ja ik snap dat jullie gigantisch opgelucht zijn! Maar dan komen andere zorgen weer naar boven, dat kan ik me (helaas) heel goed voorstellen. First things first, maar nu staat die bubble weer in de spotlight. Ik hoop dat je het toch een beetje kan loslaten nu, want je kan niet meer doen dan wat je nu doet! Laat die bh z'n werk maar doen en kijken wat Nio de 22e zegt. Bovendien heeft ie niet voor niets gezegd dat het wel 3 maanden kan duren voordat hij eruit is, he :) 

 

Liefs :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.