Ga naar inhoud

Natjes_twins : 8 januari 2018 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

  • Reacties 175
  • Created
  • Laatste Reactie
6 uur geleden zei Xfrouwkje:

Ja ik voeg je toe!

nee ik ben door dr. Schellekens geopereert! 

Zou ik ook mogen mee kijken aub? ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei e.e.f.:

@Xfrouwkje gefeliciteerd met je boobies

Ben je tevreden tot nu toe???

Ben zo benieuwd hoe het is geworden...zou ik mogen kijken aub???

 

Lieve gr Eef...

Thanx! Ja zeker ze zijn wel groot maar dat viel te verwachten hihi. 

Ze kijken nog erg opzij, kan niet wachten om ze te zien als ze dichter bij elkaar staan. Ik voeg je toe aan mijn album, X

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Xfrouwkje:

Thanx! Ja zeker ze zijn wel groot maar dat viel te verwachten hihi. 

Ze kijken nog erg opzij, kan niet wachten om ze te zien als ze dichter bij elkaar staan. Ik voeg je toe aan mijn album, X

 

Dank je...Ziet er mooi uit!!! :35:

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7-1-2018 om 09:44 zei Xfrouwkje:

Hey @Natjes_twins

 

ik ben ook kapster!

ik ben ook klein en vooral van boven erg fijn gebouwd

1,59 en 48 kilo

heb gister 375 cc rond dp high profile laten plaatsen

volgensmij hadden ze zeker niet groter gemoeten :P

als je het leuk vind voeg ik je toe aan mijn album dan kan je een kijkje nemen, heb vanochtend de eerste foto gemaakt. Nog wel in BH

ze staan ook nog ver uit elkaar ik hoop dat dat gauw bijtrekt!

 

x

Hai @Xfrouwkje mag ik ook eens meekijken? Ik ben een cm groter en 2 kg zwaarder dan jou. Ik krijg volgende week 350cc van dr straten. Ben erg benieuwd naar jouw boobies :blush: ben je blij met de maat?? Xxx liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Lavelle:

Hai @Xfrouwkje mag ik ook eens meekijken? Ik ben een cm groter en 2 kg zwaarder dan jou. Ik krijg volgende week 350cc van dr straten. Ben erg benieuwd naar jouw boobies :blush: ben je blij met de maat?? Xxx liefs

Ik zal je toevoegen!

heb ze nog niet zonder bh gezien maar denk dat ik erg blij ben, ze hadden niet groter gemoeten in ieder geval :76:

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

 

Hallo meiden, 

 

 Weinig tot geen zenuwen gehad enkel dat wachten vooraleer het aan mij was. Moest er om 12h zijn en om half twee zijn ze begonnen.Mijn maagje knorde al. :D

 

Ik had er enorm veel zin in gisteren. Dr Straten zei dat hij het zag aan mijn lach :rolleyes:De operatie is heel goed verlopen. Was zo blij dat ik ze kon bekijken en mijn man ook :P

Ik denk dat ze zeker groot genoeg gaan zijn ;) :1big_boobs: Natuurlijk veel pijn gehad gisteren en deze nacht, maar nu is het al wat beter. Voelt enorm stijf en hard aan. Precies een oud vrouwtje die niet in en uit haar bed geraakt :DMaar dat is normaal zegt de dokter.

 

Kijk er naar uit om binnen 6 weekjes te gaan shoppen! en mooie setjes te kopen! :):1boobs:

 

Foto'tjes volgen nog ;)

 

 

 

Ik kan  zeggen dat ze er heel behulpzaam waren en dat Dr Straten een zeer goede dokter is.

 

8/01/18  400cc mentor,rond, HP, DP, Coh II :wub: Door Dr Straten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Natjes_twins:

 

 

Hallo meiden, 

 

 Weinig tot geen zenuwen gehad enkel dat wachten vooraleer het aan mij was. Moest er om 12h zijn en om half twee zijn ze begonnen.Mijn maagje knorde al. :D

 

Ik had er enorm veel zin in gisteren. Dr Straten zei dat hij het zag aan mijn lach :rolleyes:De operatie is heel goed verlopen. Was zo blij dat ik ze kon bekijken en mijn man ook :P

Ik denk dat ze zeker groot genoeg gaan zijn ;) :1big_boobs: Natuurlijk veel pijn gehad gisteren en deze nacht, maar nu is het al wat beter. Voelt enorm stijf en hard aan. Precies een oud vrouwtje die niet in en uit haar bed geraakt :DMaar dat is normaal zegt de dokter.

 

Kijk er naar uit om binnen 6 weekjes te gaan shoppen! en mooie setjes te kopen! :):1boobs:

 

Foto'tjes volgen nog ;)

 

 

 

Ik kan  zeggen dat ze er heel behulpzaam waren en dat Dr Straten een zeer goede dokter is.

 

8/01/18  400cc mentor,rond, HP, DP, Coh II :wub: Door Dr Straten.

Wat fijn!! Laat je lekker verwennen de komende dagen en ik denk dat iedereen wel 6 weekjes verder wil zijn! Geniet van je boobs :wub:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Natjes_twins Gefeliciteerd met de boobs!! :53: superleuk verslag heb je ervan gemaakt! Fijn dat je er zo blij mee bent en dat de pijn meevalt :) heb je een beetje kunnen slapen? Ik kijk uit naar je foto's, dan weet ik wat ik had kunnen hebben :45:

 

Doe lekker rustig aan! Als je wat afleiding zoekt of wat steun nodig hebt, de januari club is echt heel gezellig :D

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Natjes_twins:

Vanaf wanneer doen jullie hun sportBH uit? en voor hoelang?

 

Durf niet goed:wacko: omdat alles op zijn plaats moet blijven,..

 

Ik heb hem de dag erna 's avonds even uitgedaan voor het douchen. Denk dat ik hem iets van 15 min uitgehad heb. Dit is bij mij trouwens vrij constant gebleven ook de dagen erna haha. Steeds alleen even uit om te douchen en verder strak in het pak :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Natjes_twins:

@Jasmijn_

 

heb je dan ni teveel pijn gehad? ben ook bang dat ik hem ni terug ga aankrijgen:wacko: alle mijn man..

 

Toen de bh uit was bedoel je? Zal eerlijk toegeven dat de eerste keer geen feestje was, viel bijna flauw van de pijn. Maaar moet daarbij wel zeggen dat ik al gelijk vanaf dat ik wakker werd na de operatie extreem veel pijn had en ook morfine bijgespotenn kreeg. Als ik lees hoe goed het met jou gaat, denk ik dat het well goedkomt hoor! En die bh weer aandoen is even op je tanden bijten maar daarna is alles weer oké. Als je man daarbij helpt lukt dat echt wel! Maak je geen zorgen :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei Natjes_twins:

@Jasmijn_

 

Dank je wel voor de hulp:)

 

Ben bang dat die prothesen gaan verschuiven:blush: kweet dat dat ni kan maar jah zo zal iedereen wel denken zeker?

 

 

Vertel mij wat, hoe vaak ik dat niet denk op een dag hahaha. Die gedachten zijn heel normaal! Zo lang je geen al te gekke dingen doet gebeurt dat echt niet zo snel hoor! Bovendien, als dat met bh uitdoen zou kunnen gebeuren, denk je dan dat dr. Straten je al zou laten douchen 1 dag PO? ;) Je zorgen zijn heel begrijpelijk (ik heb ze zelf precies zo), maar probeer een beetje te relativeren :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.