Ga naar inhoud

Natjes_twins : 8 januari 2018 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

  • Reacties 175
  • Created
  • Laatste Reactie
Zojuist zei Natjes_twins:

@Duppie spannend e!! ik ben voorlopig nog niet zenuwachtig. gh ik heb twee weken ik kan echt niet langer daar heb ik wel wat schrik voor hoe de hersteling zal zijn. wat ga jij aan doen van kleren?

Gewoon een trui en joggingbroek denk ik .

Iig iets makkelijks .

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Natjes_twins Voor jou is het al bijna zover!! Nog maar 2 nachtjes slapen :125: Ik ben afgelopen woensdag door dr. Straten geopereerd! Hoe gaat het met de zenuwen? En ben je al uit over de hoeveelheid cc?

 

We hebben trouwens ook een clubje met meiden die in januari aan de beurt zijn, is echt super gezellig! Als je het leuk vind kan je die vinden onder 'clubs'.

 

Liefs xx 

 

@xlaux en @Duppie Voor jullie geldt precies hetzelfde zie ik hihi, alleen hebben jullie geen eigen topic geloof ik... Dan maar hier! Hoe staat het er bij jullie voor? Al besloten qua cc's? En ook jullie zijn welkom bij het clubje :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden zei Jasmijn_:

@Natjes_twins Voor jou is het al bijna zover!! Nog maar 2 nachtjes slapen :125: Ik ben afgelopen woensdag door dr. Straten geopereerd! Hoe gaat het met de zenuwen? En ben je al uit over de hoeveelheid cc?

 

We hebben trouwens ook een clubje met meiden die in januari aan de beurt zijn, is echt super gezellig! Als je het leuk vind kan je die vinden onder 'clubs'.

 

Liefs xx 

 

@xlaux en @Duppie Voor jullie geldt precies hetzelfde zie ik hihi, alleen hebben jullie geen eigen topic geloof ik... Dan maar hier! Hoe staat het er bij jullie voor? Al besloten qua cc's? En ook jullie zijn welkom bij het clubje :D

Het valt nog best mee met de zenuwen...Ik hoop dat dat zo blijft .

Ik ga voor 350 of 375 cc ga ik daar beslissen welke het worden .

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Duppie:

Het valt nog best mee met de zenuwen...Ik hoop dat dat zo blijft .

Ik ga voor 350 of 375 cc ga ik daar beslissen welke het worden .

 

Fijn dat het nog meevalt met de zenuwen! Hopelijk blijft het zo dan heb je tenminste een goede nachtrust haha. Spannend dat je daar gaat beslissen, ik heb ook heel lang getwijfeld tussen 375 en 400 en toch voor 375 gekozen paar dagen vantevoren... Gaan jullie elkaar ik tegenkomen daar?

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Jasmijn_:

 

Fijn dat het nog meevalt met de zenuwen! Hopelijk blijft het zo dan heb je tenminste een goede nachtrust haha. Spannend dat je daar gaat beslissen, ik heb ook heel lang getwijfeld tussen 375 en 400 en toch voor 375 gekozen paar dagen vantevoren... Gaan jullie elkaar ik tegenkomen daar?

Misschien , ligt eraan hoe lang het duurt bij mij .

Ik mag al om 8.00.

Super fijn .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 1-8-2017 om 23:11 zei Mamavantwee:

Het ligt er ook aan wat je huidige situatie is natuurlijk en daar krijg je dan nog eens die aantal cc's bij zodoende kom ik daar op uit (had al een c alleen was het slap na mijn kindjes).

 

en ik werk niet, ben full time huisvrouw Hihi maar voor werk staat er zoizo twee weken voor!

 

xx

Hallo @Mamavantwee het is een tijd geleden, niet wetende of je hier nog actief bent maar..... gezien ik tzelfde postuur heb en dezelfde wens ben ik erg benieuwd naar je fts. Mag ik ze zien aub? Ik krijg 360 cc dp mentor rond en staat nu op demi. De 16 e moet ik beslissen of t demi blijft of dat ik voor full ga. Mijn twijfel zit m met name in de bolling bovenop ben bang dit niet of te weinig te hebben met demi... kun jij me hier iets over zeggen mss? X

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jasmijn  Merci voor je berichtje:)

 

Idd het kort nu echt wel! ben super blij kijk er enorm naar uit dat Straten mij mooie borsten gaat geven:wub:

Ik zou graag gaan voor 450cc ipv 400cc. ik hoop dan ook dat Straten zegt dat het kan. Heb 450cc l laten bestellen.

Met 400cc zal ik ook blij zijn maar zou toch graag het ietsje meer willen.

Als je zoveel borsten op het forum ziet word je snel hebberig:wacko:

 

Voorlopig heb ik nog geen zenuwen. Maar droom er wel vaak over:1boobs: :P

 

oh idd leuk een clubje.zal eens kijken;)

 

grtjs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Natjes_twins

 

ik ben ook kapster!

ik ben ook klein en vooral van boven erg fijn gebouwd

1,59 en 48 kilo

heb gister 375 cc rond dp high profile laten plaatsen

volgensmij hadden ze zeker niet groter gemoeten :P

als je het leuk vind voeg ik je toe aan mijn album dan kan je een kijkje nemen, heb vanochtend de eerste foto gemaakt. Nog wel in BH

ze staan ook nog ver uit elkaar ik hoop dat dat gauw bijtrekt!

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Natjes_twins:

@Jasmijn  Merci voor je berichtje:)

 

Idd het kort nu echt wel! ben super blij kijk er enorm naar uit dat Straten mij mooie borsten gaat geven:wub:

Ik zou graag gaan voor 450cc ipv 400cc. ik hoop dan ook dat Straten zegt dat het kan. Heb 450cc l laten bestellen.

Met 400cc zal ik ook blij zijn maar zou toch graag het ietsje meer willen.

Als je zoveel borsten op het forum ziet word je snel hebberig:wacko:

 

Voorlopig heb ik nog geen zenuwen. Maar droom er wel vaak over:1boobs: :P

 

oh idd leuk een clubje.zal eens kijken;)

 

grtjs xxx

 

Waaah nog één nachtje!! Straten maakt pareltjes, dus dat gaat helemaal goedkomen :wub: Wat je ook kiest, ik weet zeker dat het je mooi gaat staan!

 

Liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Xfrouwkje:

Hey @Natjes_twins

 

ik ben ook kapster!

ik ben ook klein en vooral van boven erg fijn gebouwd

1,59 en 48 kilo

heb gister 375 cc rond dp high profile laten plaatsen

volgensmij hadden ze zeker niet groter gemoeten :P

als je het leuk vind voeg ik je toe aan mijn album dan kan je een kijkje nemen, heb vanochtend de eerste foto gemaakt. Nog wel in BH

ze staan ook nog ver uit elkaar ik hoop dat dat gauw bijtrek

 

@Xfrouwkje zou ik ook in je album mogen kijken? ben je ook door straten geopereerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Xfrouwkje:

Hey @Natjes_twins

 

ik ben ook kapster!

ik ben ook klein en vooral van boven erg fijn gebouwd

1,59 en 48 kilo

heb gister 375 cc rond dp high profile laten plaatsen

volgensmij hadden ze zeker niet groter gemoeten :P

als je het leuk vind voeg ik je toe aan mijn album dan kan je een kijkje nemen, heb vanochtend de eerste foto gemaakt. Nog wel in BH

ze staan ook nog ver uit elkaar ik hoop dat dat gauw bijtrekt!

 

x

Dag @Xfrouwkje, je mag mij altijd toevoegen hoor ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.