Ga naar inhoud

Natjes_twins : 8 januari 2018 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

  • Reacties 175
  • Created
  • Laatste Reactie

@B-boob nu begint het iet wat te beteren maar heb best veel pijn gehad.

Nu zijn die steken wel lastig maar is enkel aan mijn linkerborst.

 

Zag net dat er best wel gestolten bloed hing aan mijn littekens. Hoop dat ze goed gaan genezen, want da kan je natuurlijk ni zien met die plakkers. Boobs jeuken ook wel regelmatig maar als je eraan komt doet het pijn pfff.

 

Tis toch ni te onderschatten hoor. Dat er meiden bij zijn die na een paar dagen al goe zijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Natjes_twins bij mij zit er ook nog wat gestolt bloed op de littekens! Snap dat ook echt niet. Sommige meiden rijden zelfs al na een week auto, moet er niet aan denken :blink:.

Als die bh even uitkan is indd echt een opluchting.. heb je ook een borstband of niet? Want dat is pas een vreselijk ding!! Ik was tm gisteren trouwens ook misselijk. Bij mij kwam het door de celebrex dus daar ben ik mee gestopt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

46 minuten geleden zei Natjes_twins:

@B-boob  nee ik draag geen borstband. Maar die BH is al genoeg:blush: Volgens mij is da door het vocht da die spant. 

Zie er op tegen om die nog  weken aan te houden. Maar jah is voor de boobies zeker.

 

Als ik een paar uur geslapen heb is het echt wel vous. Dan heb ik pijn:blink:

Ja idd het spant zo! Ik heb vannacht redelijk geslapen, maar als ik wakker word heb ik veel pijn en dat wordt ook altijd pas na een paar uur minder:blink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hallo dames, ik lees hier geregeld dat er wel wat last hebben van vocht nog na een tijdje. Persoonlijk weet ik ni of ik daar last van heb. Hoe merk je dat? s'avonds staan ze wel heel gespannen. 

kijk er ZO naar uit om mooie lingerie te dragen nog 4 weken te gaan :wub:

En dan kunnen we aftellen naar de zomer om mooie bikini's te dragen. Nu moeten we ons niet meer schamen e dames!! :tatice_04:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Xfrouwkje @Natascha @Aloysa hoy meiden, ik wil even laten weten dat ik vandaag 2 weken PO ben en dat ik net mijn eerste klantje terug na twee weken volle rust gedaan heb :rolleyes:.. Op zich ging het wel goed! maar die pietnullige dingen, zoals een kapmantel nemen, een tas uit de kast nemen voor koffie te maken, kleuringen nemen uit de kast en stofzuigen. da zijn dingen dat nog vrij moeilijk ligt. vegen ging perfect..

Maar mijn man gaat alles klaarleggen voor mij om zo min mogelijk mij te moeten forseren. :D de haren wassen ging ook heel goed doordat er een plaat onder mijn voeten ligt :P

Kreeg net mijn bloesje nog toe alhoewel het beu deed aan mijn tepels, gevoelig/pijn. Maar moet zeggen dat het mij veel beter staat. nu dat er vulling in zit :wub:  Love my boobs :wub: klant keek wel en zag ze denken wa zie ik nu aan u :D

Morgen ga ik er twee doen en donderdag begin ik echt. Maar rustig op bouwen.

 hopelijk gaat het met jullie ook vlotjes. Maar denk de meeste onder jullie nemen meer vakantie :D

zou zeggen geniet nog van de laatste daagjes/weekjes en dan zijn we weeral allemaal vertrokken! en zijn we allemaal twee boobs rijker :wub::P  laat de truitjes of bloesjes maar spannen :123: :153:

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Natjes_twins:

@Xfrouwkje @Natascha @Aloysa hoy meiden, ik wil even laten weten dat ik vandaag 2 weken PO ben en dat ik net mijn eerste klantje terug na twee weken volle rust gedaan heb :rolleyes:.. Op zich ging het wel goed! maar die pietnullige dingen, zoals een kapmantel nemen, een tas uit de kast nemen voor koffie te maken, kleuringen nemen uit de kast en stofzuigen. da zijn dingen dat nog vrij moeilijk ligt. vegen ging perfect..

Maar mijn man gaat alles klaarleggen voor mij om zo min mogelijk mij te moeten forseren. :D de haren wassen ging ook heel goed doordat er een plaat onder mijn voeten ligt :P

Kreeg net mijn bloesje nog toe alhoewel het beu deed aan mijn tepels, gevoelig/pijn. Maar moet zeggen dat het mij veel beter staat. nu dat er vulling in zit :wub:  Love my boobs :wub: klant keek wel en zag ze denken wa zie ik nu aan u :D

Morgen ga ik er twee doen en donderdag begin ik echt. Maar rustig op bouwen.

 hopelijk gaat het met jullie ook vlotjes. Maar denk de meeste onder jullie nemen meer vakantie :D

zou zeggen geniet nog van de laatste daagjes/weekjes en dan zijn we weeral allemaal vertrokken! en zijn we allemaal twee boobs rijker :wub::P  laat de truitjes of bloesjes maar spannen :123: :153:

Heee meissie, rustig aan doen hoor ! Ik mocht alles weer doen van me pc alleen niet hoog ik de lucht me me armen, stofzuigen, en sporten.

ik begin zaterdag me eerste dag werken...

ik pas al me kleding nog gelukkig, alleen een stukje strakker.. moet zeggen dat ik nu al aan de grootte gewend ben van me borsten.

 

xxxkus

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Natascha  hey meis, ja hoor ben zeker voorzichtig! merci voor de bezorgdheid :53: ja idd moet er opletten dat ik ni mijn armen hoger doe dan mijn schouders. stofzuigen dat doet mijn man s'avonds dat ik gedaan heb. zoals de rest in het berichtje staat. helpt hij mij met die dingen en dan zal het wel lukken :D

ben ook al de grootte gewoon hoor! denk dat iedereen dat wel heeft <_<

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Natjes_twins:

@Xfrouwkje @Natascha @Aloysa hoy meiden, ik wil even laten weten dat ik vandaag 2 weken PO ben en dat ik net mijn eerste klantje terug na twee weken volle rust gedaan heb :rolleyes:.. Op zich ging het wel goed! maar die pietnullige dingen, zoals een kapmantel nemen, een tas uit de kast nemen voor koffie te maken, kleuringen nemen uit de kast en stofzuigen. da zijn dingen dat nog vrij moeilijk ligt. vegen ging perfect..

Maar mijn man gaat alles klaarleggen voor mij om zo min mogelijk mij te moeten forseren. :D de haren wassen ging ook heel goed doordat er een plaat onder mijn voeten ligt :P

Kreeg net mijn bloesje nog toe alhoewel het beu deed aan mijn tepels, gevoelig/pijn. Maar moet zeggen dat het mij veel beter staat. nu dat er vulling in zit :wub:  Love my boobs :wub: klant keek wel en zag ze denken wa zie ik nu aan u :D

Morgen ga ik er twee doen en donderdag begin ik echt. Maar rustig op bouwen.

 hopelijk gaat het met jullie ook vlotjes. Maar denk de meeste onder jullie nemen meer vakantie :D

zou zeggen geniet nog van de laatste daagjes/weekjes en dan zijn we weeral allemaal vertrokken! en zijn we allemaal twee boobs rijker :wub::P  laat de truitjes of bloesjes maar spannen :123: :153:

Top om te lezen! Heb jij ook fotos of een album met voor en na situaties?? Zou ik t mogen zien? Ben erg benieuwd daar ik as maandag ook 400cc dp krijg.... x

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Natjes_twins:

@Xfrouwkje @Natascha @Aloysa hoy meiden, ik wil even laten weten dat ik vandaag 2 weken PO ben en dat ik net mijn eerste klantje terug na twee weken volle rust gedaan heb :rolleyes:.. Op zich ging het wel goed! maar die pietnullige dingen, zoals een kapmantel nemen, een tas uit de kast nemen voor koffie te maken, kleuringen nemen uit de kast en stofzuigen. da zijn dingen dat nog vrij moeilijk ligt. vegen ging perfect..

Maar mijn man gaat alles klaarleggen voor mij om zo min mogelijk mij te moeten forseren. :D de haren wassen ging ook heel goed doordat er een plaat onder mijn voeten ligt :P

Kreeg net mijn bloesje nog toe alhoewel het beu deed aan mijn tepels, gevoelig/pijn. Maar moet zeggen dat het mij veel beter staat. nu dat er vulling in zit :wub:  Love my boobs :wub: klant keek wel en zag ze denken wa zie ik nu aan u :D

Morgen ga ik er twee doen en donderdag begin ik echt. Maar rustig op bouwen.

 hopelijk gaat het met jullie ook vlotjes. Maar denk de meeste onder jullie nemen meer vakantie :D

zou zeggen geniet nog van de laatste daagjes/weekjes en dan zijn we weeral allemaal vertrokken! en zijn we allemaal twee boobs rijker :wub::P  laat de truitjes of bloesjes maar spannen :123: :153:

Hihi leuk geschreven. Ik draag nu nog hele losse shirts van m'n man. Ben benieuwd naar alle spannende dingetje :3:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Natjes_twins:

@Elisa85 nee voorlopig nog geen binnenkort eens werk van maken :D:43:

jij krijgt dual plane? maar ik heb achter de spier 

Wens jou al hééél vééél succes meid voor maandag!! SPANNEND :P

Heb jij al een album met je voorsituatie? dan kan ik al eens piepen :D

Ahhhh wat jmmr idd....maak je wel wekelijks fotos? Tis juist zo leuk te zien wat de wekelijkse veranderingen zijn dat is best gaaf. Zoals bv bij @Jasmijn

Nee heb nog geen fotos en alleen huidige situatie ga ik echt niet zttn, durf ik pas as ze gedaan en mooi vol zijn hihi. Maar dan ga ik zkr wekelijks ftos zttn! 

 

Btw @Jasmijn 375cc mentor dp hp coh||..... zou dat enigzins vergelijkbaar zijn met motiva dp full??? X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoy meiden,

 

Vandaag ben ik alweer 17 dagen Po.En ik moet zeggen het gaat echt goed.

Ik ben al terug twee daagjes rustig aan het werk, en het gaat super! Juist moet ik opletten voor de kleine dingen dat ik mij zelf niet uitrek aan mijn armen. s'avonds ben ik wel moe maar op zich geen last aan boobies. goed toch? hoe ervaren jullie het verdere herstel? Ik slaap sinds twee dagen op mijn zij. Maar nog ni al te lang. zijn er al meiden onder jullie die terug aan het werk zijn?

Wat vliegt de tijd toch zeg.

Wij hebben er samen zolang naar uitgekeken om eindelijk de droomborsten te hebben!! Nu ben  ik zelf al 17dagen PO!! :wub:

Moet wel zeggen dat het snel wend  mijn boobies :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.