Ga naar inhoud

Natjes_twins : 8 januari 2018 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Hey,

Ik heb eindelijk de keuze gemaakt voor een bv. Momenteel heb ik een 70b en zou graag naar een 70d gaan.

Ik ben 1.63m 50kg.

 

Eind augustus heb ik een afspraak bij Dr Verdonck, ik zou gaan voor ronde, high profile.

 

Hopelijk kan ik hier wat meer info verkrijgen.

Als je tips hebt , shoot ...

 

grtjs

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 175
  • Created
  • Laatste Reactie

Ja ik heb een wissel gehad afgelopen 20 juli ....bij mijn topic kan je dit hele verhaal lezen maar om even kort te zijn:" ik had eerst 375 cc hp voor de spier maar door fouten van de pc die ik toen had moest ik nu (twee jaar later) alweer onder het mes en kon ik alleen voor de 300 cc gaan vanwege complicaties die ik had door de oude en nu dus dual plane laten plaatsen!

en ik kan zeggen dat ik zeer tevreden ben...het verschil aan cc's is niet te zien alleen qua breedte van de borsten (zaten eerst een beetje onder de oksel) maar doordat ze nu achter de spier zitten zijn ze zo mooi natuurlijk en nog steeds een volle D dus ik ben er HEEL blij mij!

Link naar reactie
Delen op andere sites

En hier op forum zeggen de dames die bekend zijn met dual plane dat de borsten nog moeten "ploppen" dat wil zeggen:" de spier gaat in de loop van weken ontspannen waardoor je borsten niet meer plat gedrukt worden en ze hun bolling gaan krijgen dus dan ga je weer een maatje omhoog ;) Hihi 

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi!! welkom hier. verdonck is zelf mijn pc niet maar hij stond ook op mijn lijstje van pc's, die ik een bezoekje wou brengen. hoor hier veel tevreden meiden en heb al mooie borsten zien passeren. 

qua maat moet je echt passen.de ene heeft met minder cc meer borst als de andere. hangt echt allemaal van je lichaamsbouw af en voorsituatie. manier van plaatsen.

ik heb 450 cc laten plaatsen en zit ook aan een D75. dus je ziet, het verschilt

 

noteer zeker al je vragen op een papier en die kan je meenemen op je consult

neem zeker of laat zeker een foto van jezelf maken tijdens het passen, zo kan je thuis nog vergelijken en dit helpt bij twijfels over de maat (wat je zeker zal hebben lol) 

neem voorbeeld fotos mee van wat je wil krijgen.

 

veel plezier!!! nog even aftellen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het ligt er ook aan wat je huidige situatie is natuurlijk en daar krijg je dan nog eens die aantal cc's bij zodoende kom ik daar op uit (had al een c alleen was het slap na mijn kindjes).

 

en ik werk niet, ben full time huisvrouw Hihi maar voor werk staat er zoizo twee weken voor!

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hallo iedereen,

 

Ik heb gisteren een tweede consult gehad dat bij Dr Straten. Mijn eerste Consult was bij Dr Verdonck.

 

Ik ben 1.63 en weeg 50kg. Bh-maat is momenteel een 70b die wat open staat.

 

Mijn eerste consult was zeer goed meegevallen bij Dr Verdonck. Een heel gemoedelijke mens.

Maar het grootste dat ik bij hem kon nemen was 325cc mentor. Hij zei dat ik anders kans op scheuren ging krijgen omdat ik mager ben.

 

Ik vond dat persoonlijk te weinig dus ik ben voor een tweede opinie gegaan, dat bij Dr Straten.

Dat consult was ook zeer goed meegevallen, enkel dat je bij hem een lijst met vragen voorgeschoteld krijgt en mogelijke problemen waar je even dan bij twijfelt.

Bij Straten is het enkel om te passen en dat is misschien wat minder. Maar op zich is het belangrijkste dat het een goede dokter moet zijn en dat die kan steken wat je wil.

 

Dus ik kreeg bij Straten direct 350cc wat op zich al mooi is :-) Maar ik heb gekozen voor 400cc high profile mentor rond.

 

Bij deze is er ook een  datum geprikt en de grote dag zou 8 jan 2018 zijn! :-) ME HAPPY!!:wub:

Heb wel wat schrik hoe het allemaal gaat verlopen aangezien ik maar twee weken kan rusten( kapster)

 

Kan er iemand weten welke maat ik uiteindelijk ga bekomen. Volgens Dr Straten ga ik op een E uitkomen in lingerie.

Heeft er nog iemand 350cc a 400cc laten plaatsen met ongeveer de zelfde lichaamsbouw dan mij?

 

Grtjs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Natjes_twins Hoi! Gefeliciteerd met je datum!

 

Ik ben 1.70, 60kg en momenteel een 70B/C. Ik zit te denken aan 400/450 cc, maar wacht eerst het passen maar eens af!

 

Ik heb volgende week woensdag mijn eerste consult bij dr. Straten, hoe bedoel je dat het alleen om te passen is? Kon je geen vragen stellen?

 

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi @Natjes_twins

 

Het was een zeer positieve ervaring! Ik wist dat ik verschil had in mijn borsten, maar blijkbaar bijna een hele cupmaat!:ph34r: Ik ga voor 400 en 450 cc vanwege het verschil, dus dat is eigenlijk precies waar ik ook aan zat te denken! Meer zou niet passen en ook niet meer mooi zijn vertelde Frans. Ik heb vandaag 'vakantie' aangevraagd op mijn werk, zodra ik de goedkeuring heb van mijn manager laat ik mijn datum voor 18 December officieel vastleggen!:wub:

 

We zitten een paar weken uit elkaar dan! Ik zie er ook wel tegen op, maar aan de andere kant kan ik ook niet wachten:D

 

Ik heb een wat uitgebreider verslagje getypt in mijn voorsteltopic als je het wilt lezen!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh super dat het meegevallen is!! :)

 

Oh je hebt ook 400 a 450cc is een mooie maat denk ik hoor.

Ik kon max 400cc nemen, heb dat dan ook gedaan:lol:

 

Dr Straten is een goede keus vind ik persoonlijk, wel jammer dat het voor ons twee uur rijden is. Maar ik heb het er voor over hoor!!...

 

Heb jij ook een vragenlijst moeten invullen? wat was mij dat veel:o

Ik begon al schrik te krijgen, wat daar allemaal in stond!!

 

Ja idd, we verschillen niet veel van datum;)

 

Ik kijk er ook enorm naar uit, de schrik gaat dan nu nog maar denk de dag van de operatie:wacko:

 

 heb al eens gekeken naar sexy lingerie, vind mijn ding wel:wub:

 

Hopelijk kan je 18 dec vastleggen. Is natuurlijk wel vlak voor de feestdagen! zie je dat zitten? want ik denk dat je veel pijn gaat hebben hoor.

 

grtjsx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dit was voor mij ook de max hoor!

 

Het is voor mij een klein uurtje rijden naar Bosch en Duin, ik hoop dat het meevalt PO :P

 

Inderdaad door de vragenlijst, en alle risico's die ze benoemen, dan denk je toch wel even van oh:o Maar als je de bijsluiter van een gemiddeld medicijn leest dan schrik je ook, vind het wel fijn dat ze je in ieder geval goed waarschuwen, en mocht er wat mis gaan dan wordt het heel goed opgelost door ze!

 

Ik zit stiekem ook al te kijken naar lingerie, maar dat zal nog even duren voordat we daadwerkelijk kunnen gaan shoppen!:123:

 

Toen ik een afspraak maakte voor het consult kon ik ook al een optie nemen op een operatie datum, dat heb ik toen meteen gedaan op 18 December. Dat was maar goed ook, want ze zei gisteren dat 18 December verder al helemaal vol zit! Ze hadden nog wel plek op 19 December eventueel. Ik wil juist rond de feestdagen omdat ik dan minder vakantiedagen op hoef te nemen en het op mijn werk ook meestal niet zo druk is. Dat mijn feestdagen dan maar wat minder feestelijk zijn heb ik er voor over!:57:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

Hey meiden,

 

Voor mij begint het te korten, nog twee weekjes en het is zover:D

Toch wel wat schrik voor de pijn nadien. Kan maar twee weken vakantie/ rust nemen,..:mellow:

 

Zit ook meer en meer te denken om ze wat groter te nemen. Ik krijg voor 400cc mentor high rond. Dr Straten had toen ook gezegd dat dat het maximum is dat ik kon nemen.Omdat ik klein en mager ben.

Maar zou misschien toch 425 a 450cc willen.

 

Wie kan mij helpen? dit is echt een dilemma voor mij:wacko:

ik weet natuurlijk niet of dat ook nog kan op het moment van de operatie nog beslissen,..

Ik heb dan ook een mailtje gestuurd naar het ziekenhuis, om dat te vragen.

 

Grtjs

x

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28-9-2017 om 16:08 zei Natjes_twins:

Oh super dat het meegevallen is!! :)

 

Oh je hebt ook 400 a 450cc is een mooie maat denk ik hoor.

Ik kon max 400cc nemen, heb dat dan ook gedaan:lol:

 

Dr Straten is een goede keus vind ik persoonlijk, wel jammer dat het voor ons twee uur rijden is. Maar ik heb het er voor over hoor!!...

 

Heb jij ook een vragenlijst moeten invullen? wat was mij dat veel:o

Ik begon al schrik te krijgen, wat daar allemaal in stond!!

 

Ja idd, we verschillen niet veel van datum;)

 

Ik kijk er ook enorm naar uit, de schrik gaat dan nu nog maar denk de dag van de operatie:wacko:

 

 heb al eens gekeken naar sexy lingerie, vind mijn ding wel:wub:

 

Hopelijk kan je 18 dec vastleggen. Is natuurlijk wel vlak voor de feestdagen! zie je dat zitten? want ik denk dat je veel pijn gaat hebben hoor.

 

grtjsx

 

Goeie avond ,

Ik lees jou verhaaltje en zie veel gelijkenissen...

Ook ik ben kapster en word op 8 Januari geopereerd door dr Straten. 

Ik heb voor 350 cc gekozen maar telefonisch nog gevraagd of ze eventueel 375 cc ook willen bestellen omdat ik erg twijfel.

 

Spannend hè....

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Natjes_twins:

@Duppie ben jij ook al zenuwachtig? heb jij al een uur gekregen?

 

grtjs

Ja ik krijg wel echt kriebels als ik eraan denk ....

Ik heb zelf even gebeld en ik mag meteen om 8.00 s morgens.....Super 

Ik ben ook zelfstandig en heb mezelf 3 weken vrij gepland.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.