Ga naar inhoud

Natjes_twins : 8 januari 2018 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

  • Reacties 175
  • Created
  • Laatste Reactie
5 hours ago, Natjes_twins said:

zijn er onder jullie die ook misselijk worden van paracetamol te slikken? telkens ik da neem word ik misselijk:viannen_76:

 

Hoe gaat het met jullie? nog veel pijn? ik ben vandaag 3 dagen PO en het beterd wel wat. Maar toch na een lange nacht uit het bed te komen heb ik veel pijn soort druk op mijn borsten. Vooral aan mijn linkerborst. Ook dat ik stap. Voelen heel gespannen aan.

 

Ze zeggen altijd wie mooi wil zijn, moet lijden maar da is toch wel hoor amai:21:

Ik ben ook misselijk geweest van de medicatie. Kwam door de celebrex denk ik. In de bijsluiter stond ook dat je je grieperig kunt gaan voelen. Nou, dat gevoel had ik ook!

vajdaag dus niet ingenomen. Alleen de paracetamol. Voel me een stukje beter al. 

Mijn borsten voelen ook nog gespannen hoor. Dat zal voorlopig ook nog wel even blijven. Je ligt ook niet echt ontspannen als je op je rug ligt en alles voelt pijnlijk aan...

ik ben de 9e geopereerd trouwens. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei xlaux:

@Natjes_twins de hele dag op de bank zitten verveeld zo dus even een wandelingetje of een uurtje weg laat de dag wel sneller gaan

 

Ik denk dat ik tussen jullie in zit donderdag, ik moet namelijk om 11:15

Idd de dagen duren lang op deze manier.

Soms kijk je er naar uit een dagje niks ....maar zo ....pfff is gewoon vermoeiend ..haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Natjes_twins:

hey meiden, waar gaan jullie op lingerie jacht, heb er zo zin in om te gaan shoppen binnenkort samen met de boobs:43::D:1boobs:

Hahaha ik kan niet wachten, hoorde net dat er een badlijn komt van Marie Jo! I love it! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag 4 dagen PO nog steeds veel last. pfff tis toch wel zwaar vind ik:( En als ik lig heb ik een stekende pijn in mijn linkerborst. Na een tijdje gaat dat wel over. Maar kan daar ook last van hebben als ik gewoon zit.

 

Borsten voelen precies wel al een klein beetje zachter aan. Zijn ook al lichtjes aan het vervormen.

 

Hoe ervaren jullie de pijn? want maak mij wel wat zorgen:blush:

 

Graag jullie mening

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Natjes_twins:

Vandaag 4 dagen PO nog steeds veel last. pfff tis toch wel zwaar vind ik:( En als ik lig heb ik een stekende pijn in mijn linkerborst. Na een tijdje gaat dat wel over. Maar kan daar ook last van hebben als ik gewoon zit.

 

Borsten voelen precies wel al een klein beetje zachter aan. Zijn ook al lichtjes aan het vervormen.

 

Hoe ervaren jullie de pijn? want maak mij wel wat zorgen:blush:

 

Graag jullie mening

x

Geen zorgen maken meid, ik ben nu 7 dagen PO en heb ook nog veel pijn en steken. Niet te lang zitten en liggen, rondjes lopen helpt. Hoe pijn het ook doet als je in beweging komt word alles beter. Lekker je pijnstillers slikken en het word vanzelf beter! :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

56 minuten geleden zei Natjes_twins:

@Xfrouwkje misschien rare vraag maar heb jij u al gewogen na de operatie?

 

Ik dus wel, die boobies wegen ne kilo:o

Ja had ook niet verwacht dat de pijn zo lang zou aanhouden hoor.. ben nu bijna week verder en vanaf maandag sta ik er weer alleen voor met 2 kids.. ben heel benieuwd of dat gaat lukken. Ik ben wel iets meer aangekomen helaas hoop het er gauw weer af te krijgen, mijn buik is ook nog erg opgezet! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Xfrouwkje  hoe oud zijn u kindjes? heb er ook twee maar den oudsten is al tien. en de jongsten 1.5jaar. Maar mijn man doet de jongsten naar de onthaalmoeder en de oudsten gaat met zijn fiets naar school dus da lukt wel. 

 

Dat je aangekomen bent is door de boobies hoor. Mijn man zei da nog. Weeg je erna maar eens want zal bijkomen.

En idd een kilo door de prothesen.

 

Mijn buik staat ook wat opgezet hoor ik denk da da door die narcose is. Maar ik heb wel geregeld last van spasmen(darmen) en da heb ik dus nu ook. Moet er nog bijkomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei Natjes_twins:

@Xfrouwkje  hoe oud zijn u kindjes? heb er ook twee maar den oudsten is al tien. en de jongsten 1.5jaar. Maar mijn man doet de jongsten naar de onthaalmoeder en de oudsten gaat met zijn fiets naar school dus da lukt wel. 

 

Dat je aangekomen bent is door de boobies hoor. Mijn man zei da nog. Weeg je erna maar eens want zal bijkomen.

En idd een kilo door de prothesen.

 

Mijn buik staat ook wat opgezet hoor ik denk da da door die narcose is. Maar ik heb wel geregeld last van spasmen(darmen) en da heb ik dus nu ook. Moet er nog bijkomen.

Ons meiden zijn 4 en 2. Maandag is mijn man weer aan het werk dus dan moet ik ze zelf weer brengen naar school en de peuterspeelzaak. De oudste red haar aardig kwa aankleden enzo. 

En mijn buik is inderdaad ook erg opgezet, normaal sport ik ook regelmatig en dat kan nu ook niet. Zal er straks wel snel weer afgaan als we alles weer kunnen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.