Ga naar inhoud

Natjes_twins : 8 januari 2018 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

@Jasmijn_

 

Ja da is ook waar. Maar ik las van jou dat je andere sport Bh hebt? nu staan die idd zo wa puntig:wacko: Da zal toch wel weg gaan? op zich vind ik de Bh wel goed zitten. lekker breed onderaan en bandjes die je met velcro kan verstellen.

 

Heb jij dat ook dat je rechtstaat dat er precies een blok beton op u gevallen is?

 

Hoelang heb jij rust genomen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 175
  • Created
  • Laatste Reactie
3 minuten geleden zei Natjes_twins:

@Jasmijn_

 

Ja da is ook waar. Maar ik las van jou dat je andere sport Bh hebt? nu staan die idd zo wa puntig:wacko: Da zal toch wel weg gaan? op zich vind ik de Bh wel goed zitten. lekker breed onderaan en bandjes die je met velcro kan verstellen.

 

Heb jij dat ook dat je rechtstaat dat er precies een blok beton op u gevallen is?

 

Hoelang heb jij rust genomen?

 

Ik heb zowel de triumph als die van de hema. De hema gebruik ik alleen even voor paar uurtjes als de triumph in de was zit (nog maar 1x voorgekomen tot nu toe). Dat puntige gaat bij mij niet weg, de onderste laag is namelijk elastisch en de bovenste niet (wie heeft dag bedacht? :P) wellicht hebben sommige mensen het niet die nog iets grotere boobs hebben omdat dan de stof beter wordt uitgespreid. 

 

De eerste dagen had ik dat gevoel inderdaad precies! Heel vervelend, ademen, zitten, staan, liggen, alles doet pijn haha. Vanaf zaterdag (woensdag geopereerd) begon dat beetje bij beetje af te nemen en nu ervaar ik voornamelijk nog die deuk als ik heel diep inadem.

 

De eerste 2 dagen heb ik een auditie gedaan voor zombie :45: toen was ik echt niets waard en heb ik mijn vriend mijn broek omlaag en omhoog laten trekken na het plassen :P vanaf dag 3 ben ik veel dingen zoals thee zetten en eten pakken weer zelf gaan doen. Merk wel dat je snel de neiging hebt om veel zelf te gaan doen, pas daarmee op! En verder heb ik nu nog steeds rust, breng de dag door met op de bank of in bed liggen, kleine stukjes lopen en me vervelen :P

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Natjes_twins:

@Jasmijn_

 

Wanneer kreeg jij een datum voor de controle? want ik heb dat nog niet

 

De dag na de operatie werd ik iets voor 1 gebeld door Tanne over hoe het ging en kreeg ik een datum voor controle toegewezen. Ik moet aanstaande donderdag om half 10.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Natjes_twins:

Hihi Dat vervelen hoort erbij vrees ik. Ik slaap ook veel, dan eens wat rondlopen en even op de pc.

 

Ah oke ze bellen je op super!!

 

Dat van dat puntje met u BH dat heb je toch niet aan je borsten ook?

 

Ik denk dat dat gewoon van model tot model afhangt. 

 

Hoelang ben jij nog thuis?

 

Dat slapen is bij mij echt beroerd. Ben van de pijnstillers af. Ben helemaal geen rugslaper, maar eerst was ik nog zo stoned dat het wel lukte haha. Nu slaap ik amper meer <_< Nee, want in de hema bh heb ik het niet haha, die zit veel mooier :P dus inderdaad model afhankelijk. Ik ben nog vrij tot 19 februari, best lekker :45: en jij?

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jasmijn  amai zo lang! :o

 

Ik twee weken! :wacko:ben namelijk een zelfstandige kapster. Dus ik moet zeker, rusten, rusten en nog eens rusten,..

 

Maar ik kan wel mijn eten nemen enzo en naar het toilet gaan. Heb weinig pijn tot nu toe. Beter dan deze nacht want dan deed mijn linkerborst echt pijn. zo drukkend gevoel. Had moeite om te ademen.

 

Ik slaap veel op mijn zij da is wel wennen nu. Maar ik heb een paar kussens onder mij. zodanig dat ik recht geraak en mij terug kan leggen haha..

 

Heb jij ook beetje jeuk? misschien de huid dat rekt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Natjes_twins:

@Jasmijn  amai zo lang! :o

 

Ik twee weken! :wacko:ben namelijk een zelfstandige kapster. Dus ik moet zeker, rusten, rusten en nog eens rusten,..

 

Maar ik kan wel mijn eten nemen enzo en naar het toilet gaan. Heb weinig pijn tot nu toe. Beter dan deze nacht want dan deed mijn linkerborst echt pijn. zo drukkend gevoel. Had moeite om te ademen.

 

Ik slaap veel op mijn zij da is wel wennen nu. Maar ik heb een paar kussens onder mij. zodanig dat ik recht geraak en mij terug kan leggen haha..

 

Heb jij ook beetje jeuk? misschien de huid dat rekt?

 

Kwam toevallig zo uit met studie, anders had ik het bij 2/3 weken gehouden hoor haha. Dan moet jij zeker goed rust houden, al vraag ik me af of het verstandig is om na 2 weken alweer te gaan knippen... Moet je dan gelijk weer vol aan de bak?

 

Fijn dat je maar weinig pijn hebt, vooral houden zo hihi. De linker borsten zijn gewoon dwars, bij mij doet die ook een stuk meer pijm! Super dat je met behulp van kussens redelijk comfortabel kan liggen. Lukt zitten een beetje?

 

Ik heb heel af en toe even een kriebeltje, maar verder eigenlijk geen jeuk gehad tot nu toe gelukkig. Die jeuk is gewoon vanwege het genezen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jasmijn Nee niet vollen bak dat mocht niet van de Dokter. Ik zet per klant een pauze tussen van ong een half uurtje. Hoop dat dat gaat lukken. dat is een nadeel aan zelfstandig zijn natuurlijk.  Anders moet ik er nog verzetten maar dat doe ik liever niet.

 

Ja idd het zijn meer kriebeltjes met een beetje jeuk:)

 

Bij mij lukt zitten heel goed. Bij jou dan niet?

 

Wel fijn dat je zolang thuis bent om te rusten..

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei Natjes_twins:

@Jasmijn Nee niet vollen bak dat mocht niet van de Dokter. Ik zet per klant een pauze tussen van ong een half uurtje. Hoop dat dat gaat lukken. dat is een nadeel aan zelfstandig zijn natuurlijk.  Anders moet ik er nog verzetten maar dat doe ik liever niet.

 

Ja idd het zijn meer kriebeltjes met een beetje jeuk:)

 

Bij mij lukt zitten heel goed. Bij jou dan niet?

 

Wel fijn dat je zolang thuis bent om te rusten..

 

Ik hoop dat het gewoon gaat! Misschien valt het allemaal wel mee :) 

 

Nee bij mij lukt dat ook prima hoor, maar vroeg het me gewoon af haha.

 

Zeker fijn, weet ik iig dat ik mezelf niet voorbijloop (al kan dat thuis ook natuurlijk :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Natjes_twins:

@Jasmijn ik moet er ook voor oppassen hoor want ben een bezige bij...

 

Staan jou boobs al dichter tegen elkaar? bij mij staan ze nog uit elkaar. hoop da er snel verandering inkomt:01:

 

Ze kunnen ons beter gewoon vastbinden, dat werkt denk ik beter :45:

 

Bij mij staan ze niet heel dicht bij elkaar, maar ik heb ook een wijd borstbeen (stonden voor de operatie ook al niet dichtbij elkaar). Had ik jou een foto gestuurd? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Natjes_twins,

 

Goed om te horen dat de operatie goed is verlopen. Ik heb een zelfde bouw als jij (1.65m, 49kg), dus ben erg benieuwd hoe het resultaat je zal bevallen! Ik ben zelf nog niet op consult geweest, eerst wil ik op het forum wat ervaringen lezen om te kijken bij welke klinieken ik op consult wil. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden zei Natjes_twins:

@Jasmijn hoe gaat het met jou? met mij wat minder nu:wacko: ook wat misselijk

Deze nacht heel slecht geslapen van de pijn. En door altijd op die rug te liggen pfff ben veel ne zijslaper.

 

Spande bij u die sport bh ook zo? Maar durf hem zelf niet uit te doen stel da ik hem ni meer aan krijg.:blink:

 

 

Niet best haha. Heb vannacht niet kunnen slapen vanwege de hoofdpijn. Vanmorgen toch weer even pijnstillers ingenomen en 2 uurtjes kunnen slapen dus ik voel me weer iets meer mens nu :P

 

Vervelend dat jij ook zo slecht geslapen hebt, op je rug is kut he? Waar komt de misselijkheid vandaan denk je?

 

De triumph begint bij mij steeds meer te snijden, echt niet fijn. Heb jij dus ook last van... Heb nu even de hema aan omdat ik die andere wilde wassen en wat een opluchting weer, zit een stuk losser (wat misschien niet goed is) maar wel een stuk lekkerder haha. 

 

Heb je hem nog helemaal niet uitgehad? Ook niet gedoucht nog? En ben je alleen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jasmijn  hoofdpijn had ik ook deze morgend zo aan ene kant echt raar.

Pijnstillers helpen ni altijd bij mij.

 

Heb net ook twee uurtjes kunnen slapen.

 

Die misselijkheid is nog van de narcose denk ik.

 

Zou denken dat jij u al beter zou moeten voelen hoelang ben je po?

 

Ik heb samen met mijn man mij gisteren opgefrist en even de bh uit gedaan. Heb nog geen foto genomen.Had er geen zin in:blush:

 

Ik ben alleen ja.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei Natjes_twins:

@Jasmijn  hoofdpijn had ik ook deze morgend zo aan ene kant echt raar.

Pijnstillers helpen ni altijd bij mij.

 

Heb net ook twee uurtjes kunnen slapen.

 

Die misselijkheid is nog van de narcose denk ik.

 

Zou denken dat jij u al beter zou moeten voelen hoelang ben je po?

 

Ik heb samen met mijn man mij gisteren opgefrist en even de bh uit gedaan. Heb nog geen foto genomen.Had er geen zin in:blush:

 

Ik ben alleen ja.

 

Nee bij mij wordt de tietpijn er wel minder van maar de hoofdpijn helaas niet echt... Fijn dat jij ook even hebt kunnen slapen!

 

Ik ben nu 7 dagen PO, had ook wel gehoopt minder pijn te hebben maarja kan er niet veel aan doen...

 

Was je wel blij met wat je zag in de spiegel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Natjes_twins:

@Jasmijn Ik hoop dat het dan  bij mij  beter zal gaan want de week erna moet ik werken:o

 

Ik was blij wat ik zag ja, en vooral mijn man:P:D hij zei yes, kmag mijn cadeautje uitpakken:43: Hij vind ze echt groot. Ik denk ook wel dat ze groot genoeg gaan zijn:)

 

Ze moeten wel nog wat bijtrekken want staan nog wat uit elkaar..

 

Hahaha maar wel kadootjes waar je heeeel lang plezier van kan hebben! Fijn dat je tevreden bent over de maat :) en ze veranderen nog een hoop hoor, ik zie bijna van dag tot dag verandering!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Natjes_twins:

echt! oh leuk,.. want da is bij mij da ik hoop da ze dichter bij elkaar komen te staan.

ik heb schrik door het veel liggen dat die uit elkaar gaan blijven staan.

Maak je geen zorgen dag 1 zaten mijne onder m’n oksels en langzaamaan komen ze naar elkaar toe! Heb geduld meisje :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.