Ga naar inhoud

Daffyduck : 10 november 2010 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

leuke bh Daffy,hiji dat is die witte die ik ook had besteld toen,die me te klein zat,wat ik nog steeds niet begrijp hahaha

staat je super,dat wit,en wat een lijntje!!!! toppie! :136:

welke maat heb je nu overgehouden ana je 600CC?

vind ze steeds mooier vormen joh,echt wel! mooie ronde grote boezem heb je....je krijgt een 10 van me :D:43::43::43:

alles goed verders ook..?

greetzz liefss moontje

p.s bedankt voor je lieve reaktie in me topic :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 592
  • Created
  • Laatste Reactie

Thanx Moontje en A70 :wub:

Ja die bh is een twijfelgevalletje hoor. Ten eerste omdat die bandjes overal bovenuit komen.....nou ja laag en medium uitgesneden truitjes en ten tweede is wit niet zo'n slimme kleur want dat schijnt door wit heen. Maar ja, er zijn natuurlijk toch genoeg dingen waar ik het wel onder kan dragen dus ik moet niet zeuren haha.

De maat van deze is 75F, maar Sapph valt klein toch?

Ik vond nog een oude bh, maat 75E of 80 E (kan het labeltje niet goed meer lezen) en die is net te klein qua cup (borsten iets te breed) dus ik denk dat ik toch op die F ga uitkomen. Dat was mijn streven dus moet ik tevreden zijn he ;)

Verder alles goed, alhoewel weer veel gezeik hier thuis met mn fijne ex...maar ja, ene oor in, andere uit (zit alleen niet in mn karakter, ga er liever VOL tegenin hahaha)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

als je de bandjes echt irri vind,eraf halen he,kan gemakkelijk bij sapph,ik vind het in elk geval enorm goed staan

ja ik zit ook op 80F maar zou groter maatje moeten hebben,met de breedte van me boobs,maar goed,niet gek ook met een diamete rvan 15,1 per prothesen :blush: en het zit zo net aan dat het me boobs eerder plat drukt dan groter maakt hahahahaha

ooh is weer gelazer,in jou huis nog wel,lekker laten opzouten dan,ja toch :ph34r:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha nou is eigenlijk ons huis hoor, staat op allebei onze naam maar hij betaalt de hypotheek dus als er iemand zou moeten opzouten ben ik het....maar dat doe ik niet tot ik mn studie af heb en genoeg geld verdien voor mn eigen huisje....nog een jaartje pfff.

Hij is nu gelukkig een paar dagen bij een scharrel dus lekker rustig hier...HEERLIJK!!!!!!

Tis een heerlijk groot huis hoor (waren vroeger 2 huizen, de vorige eigenaren hebben er 1 van gemaakt) dus we hoeven elkaar niet constant tegen te komen, hebben allebei onze eigen verdieping.....maar ja, op een 1 of andere manier kunnen we gewoon niet normaal tegen elkaar doen, als de 1 het probeert dan vindt de ander wel weer wat om over te zeiken en vice versa. Komt goed, ooit komt het goed hahaha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jawel maar dat wil ik niet, het is al moeilijk zat voor de kids, dan is het beter dat ze in hun eigen huis zitten, met hun eigen kamer. De oudste zit op school natuurlijk, balletles en scouting, allemaal hier in in de buurt. Moet ik dan bij een vriendin in een kamertje gaan zitten in Roterdam? Of bij mn ouders waar ik helemaal geen privacy heb en met mn kids op 1 kamer moet slapen? Is teveel gedoe. Heb ik vorig jaar gedaan en 8 maanden van hot naar her gegaan met de kids. Bij m'n moeder, bij mn zus, in een huurhuisje onderhuur, nog ff samengewoond met een sukkel. Nee joh, dat was veel stressvoller dan dit. Ff volhouden nog en dan kan ik lekker op zoek naar mn eigen huisje, wil gewoon niet 3 hoog achter nu, ben teveel gewend qua buurt en huis en wil dat de kids ook niet aandoen. Dalijk lekker mn eigen huisje en dan kan ik nu wel in sociale woningbouw gaan zitten maar dan moet ik dalijk weer gaan verhuizen als ik eenmaal geld verdien. Voor buitensdtaanders klinkt het allemaal vaag maar geloof me, alles is over nagedacht en ik kan nu ff niet anders, in het belang van de kids.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja he? Ik vind het zo raar! Alsof er nooit wat gebeurd is. Alsof ik ze altijd gehad heb!! Heb ik eigenlijk ook haha, maar 2 jaartjes niet. Voelt heel vertrouwd en ik ben superblij om weer borsten te hebben....kan niet wachten tot de zomer!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja gaat super, helemaal nergens last van!!! Heb net ff gestofzuigd/stofgezogen, kan me nl niet voorstellen dat dat schadelijk is, zo fanatiek doe ik dat ook weer niet!!!

Hoe is het met jou?? Al een afspraak gemaakt voor de nacontrole???

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Was ff vergeten dat je op Tenerife zit!!!! geniet er nog van meid, show je boobies daar op het strand hahaha.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey MissJ,

Ja joh nog 3 weekjes en dan ben je aan de beurt...heb je de kriebels al een beetje? De laatste week zal echt voorbij vliegen hoor....net zoals de weken na je bv, ik kan gewoon niet geloven dat het bij mij al 3 weken geleden is, en aan de andere kant lijkt het wel alsof het nooit gebeurd is en ik ze altijd al heb gehad. Heel raar!

Ik heb nooit aan sport gedaan, nou ja niet noemenswaardig en niet de laatste jaren. Heb vroeger wel leuk getennist, vanaf mn 5e tot mn 18e ofzo en paardgereden van mn 3e tot mn 21e, maar verder doe ik niks actiefs....alleen op vakantie/ tijdens mijn reizen en geen sporten waar je je borstspieren voor gebruikt. Misschien zit mijn geluk daar wel, ik weet niet hoe dat werkt, mijn borstspieren zijn gewoon onderontwikkeld ofzo haha.

Doe jij aan sport? Lekker trouwens dat je in Rotterdam woont en daar ook geopereerd wordt, een thuiswedstrijd dus. Waar zit de Velthuiskliniek?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeker een thuiswedstrijd! Ze zitten aan de ´s Gravenweg, nog geen 5 km bij mij vandaan. Ik ben er binnen 10 minuutje, als het verkeer tegenzit!

Ik heb volgens mij nooit mijn borstspieren getraind! Als het erop aan kwam (met Pump) altijd gesmokkeld!

Maar goed, nu gaat het opschieten. Zal voorlopig mijn borstspieren niet gaan trainen! Niet dat ik het al van plan was...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op de 's Gravenweg???Daar is mijn vader opgegroeid. Wat grappig!!! Ik ben op de Kralingseweg geboren (dat zit daar achter) , heb er 20 jaar gewoond en mijn vader woont daar nog steeds. Mijn hele familie woont op de Kralingseweg en de 's Gravenweg. Nooit geweten dat daar de Velthuiskliniek zit. Kom je uit Kralingen?

Komt met jou ook wel goed, als je net als ik slappe borstspieren hebt haha!!!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh ja Vlinder jij bent ook een Rotturrdammer!!!! Ik woon dan wel al 12 jaar in Scheveningen maar ik ben een echte Rotterdammer hoor, kom er ook zeker 2x per week nog, mn hele familie woont er. Mn moeder Kop van Zuid, mn vader Prinsenland, mn zusje Kralingen en mn andere zusje Lombardijen. Mn broertje is naar Amsterdam verhuisd maar werkt in Rotterdam. Mn opa en Oma wonen trouwens ook in Prinsenland, evenals mijn tante, oom, neven en nichten. hahaahaaa Rotterdamser kan niet he?

Welk deel van Rotterdam kom jij vandaan?

En MissJ: Moet zeker raar zijn om ineens borsten te hebben als je ze nooit gehad hebt....ik vind het al raar en ik heb ze altijd gehad, al waren ze de laatste jaren ineens verdwenen. wat zal jij vaak naakt voor de spiegel staan binnenkort haha!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb weer nieuwe foto's gemaakt, ook van mn litteken. Je ziet er echt helemaal niks meer van, ik voel hem ook helemaal niet. Hij valt precies in mn borstplooi en is dezelfde kleur als mn huid... :136:

Ik ga ze even in de gallerij zetten.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daffy,wat een mooie boezem heb je toch!

heel natuurlijk van vorm ook,ooh echt wel !

en je littekentje,jee is die maar 3cm breed?is echt mooi he,je ziet idd bijna niks meer ervan,heel mooi.

hihi zat die ene foto te bekijken,staand,denk als ik goed onthouden heb 2weken po,zie dan een ukkie op de achtergrond,liftie in de box of wat,ziet er best grappig uit zo hahahahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mn ouders komen uit Kralingen,me broers zijn dr ook geboren ,ik in Capelle,maar voel me wel een halve Rotturdammert.

Helaas ben ik door scheiden vertrokken uit Capelle,en mis nu t shoppen in Rdam zo,en de MART he..zo ech wel..:43:

Ooit wil ik dr trug....:76:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanx Moontje!!!

Ja op die nieuwe foto van mn litteken lijkt ie wel iets langer dan 3 cm, maar die is ook wel heeel close up haha. Ik heb hem gemeten, hahaahahaaa je kan je maar vervelen....en hij is precies 3 cm. Knap hoe hij daar een prothese van 600cc in heeft gepropt!!!

Die foto van mn dochter op de grond haha. Dat is zo'n canvas schilderij en vlakvoor ik deze foto maakte, stootte ik dat schilderij eraf met mn arm...grappig gezicht idd, lijkt net of ze me aan zit te kijken .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mn ouders komen uit Kralingen,me broers zijn dr ook geboren ,ik in Capelle,maar voel me wel een halve Rotturdammert.

Helaas ben ik door scheiden vertrokken uit Capelle,en mis nu t shoppen in Rdam zo,en de MART he..zo ech wel..:43:

Ooit wil ik dr trug....:76:

Ja ik ook hoor, woon in Scheveningen maar voor shoppen rij ik altijd naar Rotterdam ipv dat ik naar het centrum van Den Haag ga....ik ken daar nou eenmaal alles en dat shopt gewoon lekkerder.

Hahaha de Mart ja, ook heerlijk om overheen te struinen...

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.