Ga naar inhoud

Daffyduck : 10 november 2010 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Gos woon jij in Den Haag? Ook toevallig. Ik heb daar heel even gewoond toen ik nog een meisje van een jaar of 8 a 9 was. In de Boerhaavestraat geloof ik. En natuurlijk op de lagere school. In Rotterdam kwam ik ieder jaar voor een grote keuring van de Shell Tankers. Maar die zijn daar al weg en ik zit niet meer op de vaart. Was wel altijd gezellig een hele dag in Rotterdam rond sjouwen.

Liefs,

Cinta

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 592
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey daffy,

Eindelijk heb ik de tijd gevonden om wat in te halen.

Wow seg heb je foto's bekeken dat litteken om jaloers op te zijn je ziet er echt helemaal niets van hé super!!

Je boobies zien er ook mooi uit hoor...

Mijn litteken zag er voor vertrek ook goed uit maar in tenerife aangekomen was het opeens super rood geworden (denk van de vlucht en luchtdruk misschien) ben eens benieuwd of het er binnenkort terug minder rood gaat uitzien.

Moet nog altijd bellen voor na controle ga ik volgende week eens doen ...

Heb jij al een afspraak??

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

LOL,ja ik heb ook in Den Haag gewoond ,en een jaartje in Voorburg in me jongere jaren hihi.

Ja Rdam is gewoon de stad om te shoppen,zeik hier ook steeds dat ik daar allang had geslaagd,en dat ik hier nix kan vinden.zucht.

Lekker koopjes jagen in Rotterdam,en mart leuke dingen inslaan voor zowat nix.

Shit wat mis ik dat allemaal....:angry:

Alles is daar leuker hihi...die mensen begrijpen mij tenminste ook met me Rotterdamse humor/gedrag hihi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey daffy,

Eindelijk heb ik de tijd gevonden om wat in te halen.

Wow seg heb je foto's bekeken dat litteken om jaloers op te zijn je ziet er echt helemaal niets van hé super!!

Je boobies zien er ook mooi uit hoor...

Mijn litteken zag er voor vertrek ook goed uit maar in tenerife aangekomen was het opeens super rood geworden (denk van de vlucht en luchtdruk misschien) ben eens benieuwd of het er binnenkort terug minder rood gaat uitzien.

Moet nog altijd bellen voor na controle ga ik volgende week eens doen ...

Heb jij al een afspraak??

Groetjes

Ja bizar he? Heb er niks bijzonders voor gedaan hoor, de hechtingen eruit laten halen, daarna bio oil gekocht, dat smeer ik erop (ik vergeet het wel heel vaak hoor, 3x per week red ik net). Heb gewoon geluk.

Wat vervelend dat je litteken nog steeds zo rood is, lijkt me sterk dat het door het vliegen komt, maar zou natuurlijk kunnen. Lijkt me eerder dat het door het zoute water komt, of door het chloor ofzo?

Ik moet idd ook een afspraak maken voor controle maar zie het helemaal niet zitten om daar ruim 4 uur voor in de auto te zitten in totaal. Ik wacht even tot het nieuwe jaar, ben dan 7 weken po ofzo en ga dan eens bellen. Misschien hoeft het helemaal niet? Volgens mij is alles goed nl, maar ja, je weet maar nooit. Ik vraag het wel of het echt nodig is, anders rij ik wel op een zaterdag heen en weer, dan is het niet zo druk op de weg....maar liever niet haha.

Woensdag alweer 4 weken Po. Heb gister voor het laatst die kliniek bh aangehad, moet eigenlijk nog een paar dagen maar ik vind het wel goed zo, kan er niet meer tegen. Moet nog gaan shoppen voor gewone bh's, dat ga ik volgende week even doen, dus tot die tijd nog maar even een sportbh.

Wat is de tijd snel gegaan zeg!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Cinta

Wat grappig dat je in Den haag hebt gewoon, die straat ken ik niet maar dat komt omdat ik eigenlijk helemaal geen straten ken hier. Ik kan overal naartoe rijden maar straatnamen weet ik niet, ook niet hier in Scheveningen, ik let daar gewoon nooit op en heb een tomtom haha.

@ Vlinder

Ja grappig he die Rotterdamse humor? Al mijn vrienden wonen daar, het is gewoon een apart volk, kan er erg om lachen en voel me er thuis. Lekker recht voor zn raap, no nonsens en geen woorden maar daden. Hou ik zeker van!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou de uitverkoop laat dit jaar op zich wachten, Vlinder! Was een grote teleurstelling afgelopen week. 1 winkel had zogenaamd sale. Met de spullen van vorig jaar...

Daffy, wat doen je dames als je je borstspieren aanspant? Vervormen ze erg of valt het mee?

Heb weleens zon enge foto gezien, zag er echt niet uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had het echt vlak na landen nog voor ik de zee of zwembad had gezien :wacko:

Maar ja zal wel overgaan en ze zitten toch onder mijn borst je ziet het alleen als ik mijn armen omhoog doe en we weten het hé dat ik het laten doen heb, voor de rest loop ik toch niet met mijn borsten bloot.

Had eigenlijk ook geen zin om op na controle te gaan maar als ik me buk voel ik een bultje en als ik voorover buk is dit soms ook wel wat( "pijnlijk") gevoelig dus zal maar gaan om zeker te zijn of alles goed zit, denk het wel hoor.

Miss J, moet lukken dat ik dit vorige week eens getest heb omdat ik ook een lelijk resultaat had gezien bij opspannen (hier in de galerij denk ik) maar bij mij gebeurt er niets vreemd hoor al goed

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Daffy ,

Bedankt voor het compliment :53: .

Mijn maat is D80-E80 , hangt er een beetje vanaf welk merk enzo.

Jij moet jou steunbh ook niet meer dragen he , of wel?Op welke maat zit jij nu ?

Hoe gaat het voor de rest met jou en met je prachtige boezem?

Liefs

xxx

Nadja

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou de uitverkoop laat dit jaar op zich wachten, Vlinder! Was een grote teleurstelling afgelopen week. 1 winkel had zogenaamd sale. Met de spullen van vorig jaar...

Daffy, wat doen je dames als je je borstspieren aanspant? Vervormen ze erg of valt het mee?

Heb weleens zon enge foto gezien, zag er echt niet uit.

Ze doen helemaal niks als ik ze aanspan, zie echt geen verschil. Komt denk ik omdat mijn borstspieren onder ontwikkeld zijn hahaha, ik doe niet aan sport en ik probeer wel die borstspieren aan te spannen maar volgens mij is er geen verschil tussen ontspannen en gespannen. Als ik mn armemn omhoog doe, zijn ze wel wat ronder maar ook dan zie ik weinig verschil met wanneer ik mn armen naar beneden heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik dat doe,komen ze omhoog,haha,ziet dr stom uit,denk ik gelijk dat dr iets niet goed zit.

EN ja Daffy,die Rotterdamse humor,die mis ik zo hier,en me man moet soms nog ontzettend lachen om me opmerkingen ,

gewoon bepaalde zinnen/woorden waar hij nog nooit van gehoord heeft hihi..:44:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hagenezen zijn ook geweldig hoor, vooral hier in Scheveningen hoor je de raarste dingen

Oh Oh Cherso, die wonen hier allemaal in de buurt, Jokertje werkt hier om de hoek in de Jumbo, Sterretje is een excollegaatje van me en is nu een collega van mn ex, Barbie haar moeder zie ik vaak op school bij mn dochter en Kaboutertje werkt hier ook om de hoek in een restaurant. hahaha wat een figuren, lach me rot, lekker zonder schaamtegevoel en een lol dat ze hebben!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gezellig zooitje om je heen hahahaha,was wel lachen hoor oh oh cherso!

Ja die humor uit Den Haag das wel lachen :154:

wist niet wat ik vroeger hoorde toen ik me man leerde kennen,

dat accent zeg,om je te bescheuren :45: nu is het een echte Brabander,

maar in hart en nieren Hagenees,blijft je roots he,

met hier en daar haags er doorheen geflapt :) .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou gelukkig heb ik foto's op dit forum geplaatst want ik ben gister mn blackberry verloren en daar stonden dus al mn borstenfoto's op :102: :102: :102:

Buiten dat sowieso kut natuurlijk want ik ben nu al mn nummers, pingcontacten, muziek en foto's/filmpjes van de kids kwijt en moet straks ook al mn apps weer intalleren enzo en daar gaat weer zoveel tijd inzitten :145: ....ik baal hier altijd zo van, was vroeger wel makkelijker want dan verloor je alleen een paar telefoonnummers.

Moest het ff kwijt, ben een beetje gefrustreerd hahaha....gelukkig toch nog wat boobsfoto's van mezelf hier, heb ik tenminste wat!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Daffy,

Phffffffff wat vervelend zeg, zeker niet leuk al je mooie foto's kwijt, grrrrr, eigenlijk zou je toch altijd moeten zorgen dat je belangrijke foto op meer dan een locatie opslaat hé, zonde als je je kidsfoto's kwijt bent, en ook jammer van je boobfoto's natuurlijk, phffff, idee alleen al dat die nu in de handen van een ander vallen........mijn man kreeg zelf eens op die manier foto's in handen van iemand die haar fototoestel op de trein was verloren, een collega van m'n man had dit gevonden en stuurde die foto's door naar anderen (helemaal niet netjes, beter zoiets gelijk aan de politie gaan afgeven iplv privéfoto's rond te gaan sturen). Hopelijk vind je hem nog terug of is er een goeie ziel die je toestel afgeeft aan de politie en die het dan aan jou terugbezorgt. :71:

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oef ik ben een 2 maanden geleden ook mijn mobiel kwijtgeraakt, allemaal leuke foto's erop maar helaas niks meer gehoord.....

Maar ik snap dat het heel vervelend is en je boob foto's staan er ook op ja als die in verkeerde handen vallen :blush:

Kan je jezelf niet bellen? Wie weet neemt er iemand op ^_^

Pff rot zeg!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb mezelf gelijk gebeld en in het begin ging ie gewoon over, daarna werd ik weggedrukt en na ongeveer een uur hebben ze hem uitgezet of toen was de batterij leeg. Alle informatie op de telefoon was beveiligd met een pincode dus daar kan niemand bij (gelukkig want op veel blote tietenfoto's sta ik met mn gezicht) Ook van de kinderen in bad en naakt in de tuin van de zomer, zou dat ook kut vinden als iemand die zou kunnen zien maar dat is gelukkig niet zo. Ze moeten de telefoon dus laten resetten voordat ze erin kunnen en dat betekent dat alle info eraf is. Ik heb aangifte gedaan van verlies bij de politie en gelijk gevraagd of ze iets gevonden hadden en mn imei achter gelaten indien iemand hem terugbrengt maar die kans is nihil natuurlijk. Ik had hem in oktober pas gekocht dus hij was nog gloedjennieuw en het nieuwste model (een witte) dus degene die hem vindt is alleen maar blij en brengt hem echt niet terug. Ik heb wel een keer een backup gemaakt, een paar maanden geleden van mn vorige bb en die staat op de pc van een exvriendje. Hopen dat ie die nog heeft....moet ik nog even vragen. Dan heb ik best veel weer terug. Ben helaas niet verzekerd en dat ga ik bij mn nieuwe zeker wel doen......scheelt een hoop centjes!!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa iemand heeft mn telefoon gevonden en me opgezocht via een foto en mn naam op mn display op hyves....ik heb net gebeld en kan hem vanmiddag ophalen. wat ben ik blij dat er toch nog eerlijke lieve mensen in ons landje wonen.....dat zie je niet vaak meer!!!!!!

Ben heeeeeeel blij!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.