Ga naar inhoud

Daffyduck : 10 november 2010 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Ik heb hem inmiddels weer in mn bezit maar ik kan er niet in. Weet niet precies wat er aan de hand is, ik vermoed dat die mensen te vaak geprobeerd hebben om erin te komen. Ze zeiden dat ze graag wilden proberen een nummer te achterhalen waardoor ze me konden bereiken. Het waren echt hele lieve aardige mensen van een jaar of 60 dus dat geloof ik wel....alleen nu heb ik dus nog maar 1 kans om een wachtwoord in te voeren en anders wist de telefoon alle gegevens die erin staan....dan reset ie hem dus automatisch. Ik durf nu dus niks te doen want als ik op ontgrendelen druk om mn wachtwoord in te toetsen dan staat er: Voer "blackberry" in om door te gaan. Nou had ik dat dus de eerste keer gedaan en toen stond er dus dat ik nog 1 kans had en weer die tekst. ik blijf er nu dus maar vanaf en ga morgen naar de Vodafone winkel om te vragen of zij iets kunnen doen. klantenservice bellen doe ik niet want die weten toch niks en dan ben ik gelijk alles kwijt. Ik had nl klantenservice gebeld om te zeggen dat ik hem verloren was en om een nieuwe simkaart aan te vragen en nu blijkt deze simkaart het gewoon nog te doen. Heb nu dus 2 simcards en dat is niet zo erg maar dan blijkt maar weer dat ze daar niet zo slim zijn hahaha.

Mn telefoon ligt nu dus zielig naast me en morgenochtend zijn de winkels dicht dus even geduld tot morgenmiddag, pffffff :145:

In mn display staat dat ik 176 gemiste oproepen heb en 23 berichten (voicemail/sms) Ben dus erg benieuwd...maar ja ook hier is GEDULD het codewoord :mad:

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 592
  • Created
  • Laatste Reactie

Oohhhhh balen zeg.... heb je hem terug krijg je dit weer !!!!!

Hihi snap je ongeduld, ik zou het ook echt niet kunnen opbrengen om te wachten tot morgenmiddag totdat mijn telefoon het weer doet.. hihi daar zou ik me nou de hele tijd zorgen om maken !!!

Hoop dat Vodafone het morgen kan oplossen en dat je gewoon weer lekker je telefoon kunt gebruiken!!!

Maar nogmaals: echt ontzettend lief van die mensen joh!! Heb je echt geluk mee gehad.. Blackberrys zijn heel populair op dit moment ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ze zijn zeker populair, heb gister op marktplaats zitten kijken voor een andere en daar worden ze dus aangeboden voor 200 euro, zonder oplader, Dat zijn dus gewoon gejatte natuurlijk. Zat echt te twijfelen want ik wil geen gestolen omdat ik weet hoe kut het is....maar ja ik wilde wel graag weer een bb. Ik had voor die van mij in oktober 449 euro betaald dus dat scheelt dan wel een hoop...maar ik wil die mensen die die dingen jatten ook geen 200 euro geven. Gelukkig was het niet nodig, heb zelfs nog zitten kijken of die van mij ertussen zat, het is een witte en die zie je niet zo vaak. Maar het is bizar hoeveel blackberry's er worden aangeboden daar!!!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Daffy,

Zat net nog even je foto's te bekijken, man, wat heb jij prachtige boobs gekregen zeg van dr. Plovier! :123: Kan me goed voorstellen dat je helemaal tevreden bent! :101: Geniet ervan meis!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik kan mn telefoon weer gebruiken gelukkig!!!

Ik wacht nog steeds op mn setjes en dan ga ik weer nieuwe foto's maken, helaas wacht ik nog op heel wat pakketjes maar die KUT TNT bezorgt niet.....wat een gezeik zeg, elke dag hoop ik weer dat er wat binnen komt maar nee.... :145:

Mn borsten zijn volgens mij niet meer veranderd, wel zijn ze heel zacht geworden!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Daffy,

Goed dat je telefoon terug werkt!!!

Ben jaloers op je hoor dat je borsten al zo mals zijn, die van mijn schoonzus beginnen ook malser te worden.

Denk dat ik hier een beetje pech ga hebben met mijn spierziekte.

Mijn spieren staan constant opgespannen en aangezien ze achter de spier zitten...

Het is nu niet dat je net 2 biljartballen vast hebt je kunt ze wel wat indrukken maar toch..

En heb ook nog altijd geen gevoel in mijn tepels :139: vind ik wel jammer want wat heb je nu aan gevoelloze borsten, misschien moet ik nog maar wat geduld hebben en anders ja dit was een risico hé...

Voor de rest alles goed met je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Daffy

Gelukkig joh dat je je mobieltje :) terug hebt!

Meestal zie je dat nooit meer terug,maar nu ander probleem

las ik om er in te komen shit zeg!Tja 3 x proberen ander vast he,

ik ben zo'n vergeetmuts :11: en heb me ww in een andere oude mobieltje gezet,

voor als hahah.

Effe geduld hebben :121: hahaha,maar hoe staat het er nu voor?

Kan je drin?

Zoveel oproepen dan ben jij verloopig wel zoet.....

Ben benieuwd na je nieuwe foto's :)

Groetjes Angela

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaaa er is wat bezorgd hoor, 2 setjes 75F.

Het ene setje past supergoed, het is wel een enorme bh vind ik zelf hahaha. Die andere bh is echt veel te klein, moest mn tepels er echt in proppen en overal plopte mn huid er overheen en mn tieten werden helemaal platgedrukt. Raar dat dat zo verschilt per bh, het was toch hetzelfde merk en bij dezelfde webshop besteld. Ik zal het zo ff laten zien in de gallerij.

Ik heb ze een mailtje gestuurd dat die ene bh te klein is en of ze toevallig een 75G hebben maar die hebben ze niet dus ik krijg mn geld terug. Ga ik van dat geld wel naar de Hunkemoller of de Livera.

Wat heerlijk trouwens om geen sportbh meer aan te hebben, ik draag nu bijna een week beugelbh's en slaap lekker helemaal naakt, zonder bh. Pffff wat heb ik dat gemist zeg. Ik ben geen sporter dus denk ook niet dat ik ooit nog een sportbh aandoe....wat een ondingen!!!! Maar goed, het was het waard :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey daffy,

Net je nieuwe foto's bekeken ziet er goed uit hé maar die ene bh is inderdaad overduidelijk te klein :84:

Echt gek dat dit zo kan schillen en zeker als ze van hetzelfde merk zijn...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Daffy,

Hihi, is echt geen gezicht met die te kleine bh, hahaha, maar die zwarte staat je wel super, vraag me alleen af of ie ook niet een half of 1 maatje te klein is, het tussenstukje tussen de cups ligt namelijk niet helemaal plat tegen je borstkas aan en dan wil dat zeggen dat de cup te klein is. :unsure: Maar als ie verder comfortabel zit?! (waar blijven trouwens die gouden uggs hihi :14: )

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha o ja die gouden Uggs :154:

Ik heb een weinig verhullend kerstjurkje besteld bij http://www.sexykerstpakjes.nl voor een feest 27 dec waar ik met wat vrienden en vriendinnen heenga. Als die (eindelijk) binnenkomt, maak ik een foto daarvan met die gouden Uggs aan hahaha. Ik weet dat ik het al een paar keer beloofd heb maar ik vergeet het steeds dus gewoon om blijven vragen :141:

En jeetje dat je dat kan zien zeg op die foto met die zwarte bh.....ik zie het nl zelf niet op de foto. Je hebt wel gelijk hoor, het tussenstukje sluit niet helemaal aan, wel bijna en de cups zijn volgens mij groot genoeg, hij zit iig lekker en staat goed ook met kleren aan, er flubbert niks uit ofzo. Maar ik weet wel dat ik geen bh's meer online ga bestellen. Teveel gedoe met terugsturen en daar ben ik gewoon geen type voor, misschien dat ik dan toch net iets eerder tevreden ben met een bh die niet helemaal goed past???? Vanaf nu dus gewoon de stad in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hiii Daffy,welke jurkje heb je dan,hoe heet ze,ze hebben allen namen daar dus ja :152:

ik heb dat ook wel hoor,best vaak ook,2of 3 bh,s van hetzelfde merk,maar dan past er 1 of 2 en de 3de niet,zo raar :159:

ik vind zoiezo matriaal uit eng en amerika vaak te klein uitvallen,die moet je echt 2maten groter bestellen hahahahaha(en puch up modellen moet je zoiezo een maat groter pakken,die vallen altijd kleiner uit)

en een foto met die gouden uggs,ieuw hahahahah lijkt me eng, :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb kerstjurkje Patricia :101:

Er staat bij vandaag besteld, morgen in huis....heb het de 7e besteld, heb gister een boze mail geschreven dat ik het jurkje zaterdag nodig heb en als het dan niet binnen is dat ik mn geld terug wil en het wel ergens anders ga halen. Ene Frenklin reageerde toen dat hij direct een nieuwe zou verzenden omdat het waarschijnlijk zoekgeraakt is in de post. Ik ben benieuwd, heb hem pas de 27e nodig maar dat hoeft hij niet te weten. Mocht ie nou niet goed zitten, moet ik hem natuurlijk wel weer terugsturen en een nieuwe bestellen dus daarom had ik hem al de 7e besteld. En het is ook niet zo dat ze als excuus kunnen gebruiken dat het een drukke periode is want het is een kerstjurkje dus die worden alleen maar in deze periode besteld, dan moet je niet op je website zetten dat het de volgende dag in huis is.

Ik kook eigenlijk van woede nu ....en dat om een kerstpakje :69:

Die bh's komen trouwens uit Polen ;)

Duimen jullie even mee dat ik vandaag een pakketje binnen krijg? Oh en ik verwacht nog een pakketje maar daar zit zomergoed in dus dat heeft geen haast :P

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha o ja die gouden Uggs :154:

Ik heb een weinig verhullend kerstjurkje besteld bij http://www.sexykerstpakjes.nl voor een feest 27 dec waar ik met wat vrienden en vriendinnen heenga. Als die (eindelijk) binnenkomt, maak ik een foto daarvan met die gouden Uggs aan hahaha. Ik weet dat ik het al een paar keer beloofd heb maar ik vergeet het steeds dus gewoon om blijven vragen :141:

En jeetje dat je dat kan zien zeg op die foto met die zwarte bh.....ik zie het nl zelf niet op de foto. Je hebt wel gelijk hoor, het tussenstukje sluit niet helemaal aan, wel bijna en de cups zijn volgens mij groot genoeg, hij zit iig lekker en staat goed ook met kleren aan, er flubbert niks uit ofzo. Maar ik weet wel dat ik geen bh's meer online ga bestellen. Teveel gedoe met terugsturen en daar ben ik gewoon geen type voor, misschien dat ik dan toch net iets eerder tevreden ben met een bh die niet helemaal goed past???? Vanaf nu dus gewoon de stad in.

Leuke jurkjes hihi, ben benieuwd! :101:

Ja, 'k heb een geoefend oog hahaha, zie dat er een beetje schaduw valt aan de onderkant van je bh, dus dat kan alleen als ie een klein beetje afstaat hahaha, zo simpel is het! :lol: maar als ie verder comfy zit is het natuurlijk geen probleem! Denk ook dat het 't beste is als je eerst kunt passen! Duim mee dat je pakketjes snel toekomen! :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

eef,ik ben ook eens gaan opletten he,toen je me dat vertelde over dat middenstukje,maar bij mij zitten de lekkerste allemaal zo hahahaha

en zelfs op site,s zie ik bij modellen dat het zo valt-zit <_< raar dan toch?

en ik draag die gene echt het fijnst,zitten prima verder,dus afijn,raar en moeilijk gedoe met die bh,s hahahaha

ooh een bh uit polen,kan het nog verder weg hahaahahah

ooh en ga meteen eens kijken naar jurkje patricia :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

OMG! die is kort man hahahaha ga je er enkel een panty onder dragen?

ja goed,als je enkel binnen bent,moet kunnen :D

erg he die pakjes,ik wacht nu echt al weken vanaf de 4de op me rommel,nou mooi nog niks binnen,wat moet men een geduld hebben in deze periode en ook met die stakingen tussendoor :30:

Link naar reactie
Delen op andere sites

eef,ik ben ook eens gaan opletten he,toen je me dat vertelde over dat middenstukje,maar bij mij zitten de lekkerste allemaal zo hahahaha

en zelfs op site,s zie ik bij modellen dat het zo valt-zit <_< raar dan toch?

en ik draag die gene echt het fijnst,zitten prima verder,dus afijn,raar en moeilijk gedoe met die bh,s hahahaha

ooh een bh uit polen,kan het nog verder weg hahaahahah

ooh en ga meteen eens kijken naar jurkje patricia :rolleyes:

Tja, als het verder maar comfortabel zit maakt het ook niet uit dan hé! :155: Misschien ligt het ook aan de vorm van je boobs? En of ze dicht op elkaar zitten? Dat het dan toch een beetje afstaat. :unsure:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja denk het Eefje,dat de stand van je boobs ermee te maken heeft,want zelfs vanmiddag zat ik op de doodsimpele wehkamp te surfen,zelfs daar zie je van de 10bh,s dat er 8 een middenstukje hebben die niet aansluit,en kan zo nog wel paar site,s opnoemen,als je wilt geef je maar gil in mail,zal ik je zo de foto,s tonen.

maar begrijp jou reaktie wel,want je leest niet anders,dat als middenstukje niet tegen lichaam zit,dat dan je bh te klein zou zijn,hmmm stof zat om weer eens overna te denken hahahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik heb m binnen, pas m dus niet :102:

Mijn borsten passen er niet in en hij is idd wel erg kort. Nu is kort niet erg maar wel als ie net (niet) onder mn billen komt.

Ik ga ff voor een andere kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.