Ga naar inhoud

Daffyduck : 10 november 2010 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 592
  • Created
  • Laatste Reactie

Er staat op de site dat de one size jurkjes passen voor de maten S tm L (en aangezien ik een S heb dacht ik dat ie vooral qua lengte wel goed zou zijn)en dat meisje wat het jurkje aanheeft heeft ook best grote borsten, daar heb ik expres naar gekeken. maar goed, ik heb de bandjes versteld (zag ineens dat dat kon) en besloten dat ik er een zwarte legging of skinny jeans onder doe en dan gaat t best lukken. Ik heb net een foto gemaakt dat ik hem aanheb zonder broek, dan kan je goed zien hoe kort hij is. Ben alleen (weer) vergeten die stomme uggs eronder aan te doen. Volgende keer doe ik het ECHT haahaha!!!!

Foto staat over een paar minuten in de gallerij!!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ow whahaha,moet zo lachen...nee daffy die fotos worden altyd zo ontzettend bewerkt,dan lijken die boobs groot en denk je al snel ,ooooooooh die pas ik wel,ook qua lengte he...dan denk je oh lijkt mooi jurkje,en dan komt ie net onder je kont vandaan,dus is t meer een top..ja dan valt dat tegen ..zonde van je poen.

Maar ik ga zo ff in je gallerij spieken hihi,HO HO HO...:101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahahahhaah ja maar Vlindertje ik ben zo ontzettend BLOND, dat weet ik toch allemaal niet!!!!!! Vanaf nu bestel ik NIKS meer online, ben er helemaal klaar mee, die bh moet ook nog steeds terug en dan ben ik strak weer te laat natuurlijk, moet ik hem weer hier verkopen tegen een veel lagere prijs. Morgen ga ik hem echt terugsturen en dat jurkje gaat wel lukken, dat is nu dus een topje geworden, en als mn tieten eruit vallen.....nou ja, het is kerst, dan heeft iedereen tenminste mooie kerstballen gezien :136: !!!!

Ik ben gewoon bang dat als ik het terugstuur en iets anders bestel dat ik dan weer hetzelfde probleem heb, dus dat heeft toch geen zin.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh whahaha....kerstballen,lol,

nou je weet inmiddels wel hoeveel te kleine dingen ik al besteld heb hahaha..verkoophoek staat dr vol mee..lol.

En ook ik leer t nooit,maar ja one size koop ik zkr niet meer ,die pas ik echt nooit!

Ja iets anders bestellen heeft geen zin met dat soort dingen,jammer wel dat ze t zo maken dat alleen chinezen het passen hahaha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Whahhahahahhaha ja ben ik helaas in het verkeerde werelddeel geboren (nou ja, helaas??? :140: ).

Om even aan te geven hoe klein dat "jurkje" is: Mijn dochter komt net mn slaapkamer binnen en dat ding ligt op bed, zegt ze: Heeey mama, mooie kerstmuts, en ze zet hem zo op haar hoofd. Dus toen zei ik dat het een jurkje is, zegt ze: Een kabouterjurkje??? (ze is 4 ) :154: :154: :154:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahahaha..wat zijn kinderen toch heerlijk ongenuanceerd .....mar heb net de fotos bekeken wel sexy hoor ..en jeetje daffy wat ben jij slank zeg ....hoe krijg je dat voor elkaar..( nou ja ben ook niet echt dik maar toch behoorlijk wat aangekomen nadat ik gestopt ben met roken nu 3 maanden geleden , maar i wish dat ik zo slank was als jij )

gr emmy

Link naar reactie
Delen op andere sites

erg sexy jurkje Daffy,maar echt idd te kort om zo de deur uit te gaan,vind ikd an he,je loopt zowat in je blote kadetten dan hahahaha

de cups vallen ook erg smal en klein zie ik,en vergis je niet met online site,s hoor,die zijn veel gefotoshopt :ph34r::rolleyes:

mischien een wit of zelfde kleur hotpant eronder dan? een legging lijkt me niet mooi eerlijk gezegd.

je hebt er wel een prachtfiguur in zeg,jammer dat je geen partner hebt,in de slaapkamer had ie zekers niet lang aan gebleven vermoed ik :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Whahaha Daffy, ja dat jurkje is echt maar een topje hé! Foei weer die ugg's vergeten hahaha :152: jouw kerstballen verhaal vond ik ook wel grappig hahaha, wat ben jij een muts, of liever wat is je jurkje een must whahaha :154: :154: :154:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Daffy,

Net je jurkje bekeken, super sexy hé maar inderdaad kort...

En dat lijntje van jouw jongens wat ben ik hier jaloers op, wat doe je daarvoor???

Ik heb me voorgenomen om na de feestdagen (nog maar eens een poging die waarschijnlijk op niets uitdraaid) nog eens een dieetje te starten.

Word hoge tijd want weeg nog altijd 10 kg meer na mijn zwangerschap en rookstop en die 5 kg moet er echt wel af!!!!!

Waarom heb ik hier toch geen karakter voor en ben ik te lui om te sporten :angry:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve Evi,

Dank je voor je compliment!!! Ik kan wel heel stoer zeggen dat ik heel gezond eet en me rot sport maar dat is niet zo. Ik ben gelukkig gezegend met hele goede genen (op dat gebied dan haha) want het zit in mn familie (mn moeders kant) dat we alles kunnen eten wat we willen en geen gram aankomen. Heel frustrerend voor heel veel andere vrouwen die heel erg op hun lijn moeten letten en veel moeten sporten, vooral voor een aantal van mijn vriendinnen die er echt heel veel moeite voor moeten doen en toch aan blijven komen. wat dat betreft heb ik gewoon geluk! Tijdens mijn beide zwangerschappen ben ik ruim 20 kilo aangekomen en en was ik het binnen 2 weken weer kwijt en kon ik mijn gewone kleren weer aan. Ik deed er echt niets voor, de kilo's vlogen eraf en binnen een paar weken was zelfs mijn buik weer helemaal plat en strak.

Ik vind het wel heel knap van mensen die elke week een aantal keer naar de sportschool gaan en bepaalde vetmakers laten liggen....ik zou dat echt niet kunnen, ik word al gek als ik een avondje op de bank zit en ik merk dat er geen chips of koek in huis is, dan ga ik echt naar de avondwinkel. Als ik "normaal" zou zijn dan weet ik zeker dat ik tonnetje rond zou zijn en veel te zwaar, ik heb nl de discipline van een drol!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat jij omschrijft heb ik tot me 31ste gekunt,kon ook alles eten,wat los en vast zit.

sporten deed ik toen ook nooit,had ik geen trek in en zeker ook geen tijd voor.had al 2boy,s en bij laatste 23kilo aangekomen.

tot ik me dochtertje kreeg en zelf de 30 gepaseerd was,ja toen is het allemaal plots even veranderd :unsure:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Moontje,

Dat hoor ik ook al heel mn leven: Wacht maar tot je 18 bent, daarna wacht maar tot je 25 bent, wacht maar tot je 30 bent en zwanger bent geweest etc etc. Ik wacht nog steeds haha. Mn moeder is 56, zij is 1,65 en weegt 50 kilo. Ze is 6x zwanger geweest en is zelfs 2x 30 kilo aangekomen tijdens haar zwangerschap, ze zag er toen echt niet uit hahaha, maar na haar bevalling was ze het zo weer kwijt allemaal. Zij heeft nu nog steeds een figuurtje waar een 18 jarige jaloers op kan zijn, ze is chocola verslaafd en houdt ook erg van een wijntje......maar ook bij haar komen de kilo's er niet bij. Nu wacht ze op de overgang en dan kijken of ze dan wat aan zal komen, maar ik denk het niet hoor. Als ik naar haar kijk, weet ik gewoon dat ik me nooit zorgen hoef te maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heerlijk lijkt me dat,hihi weet je...vroeger at ik bewust rommel wat dik maakte,en nog ook geen gram aankomen,ongeloofelijk

en mensen die aan dieten waren,lachte ik uit,snapte er totaal niks van,tot ik nu zelf uit moet kijken :ph34r:

is als een blad omgeslagen en weeg nu zelfs met me aktieve leven en sporten nog steeds 4kilo te zwaar,en vroeger was ik een panlat,een model joh,en nu hihhihi niet alleen te dik iets,ook gewoon een moederlichaampje :blush::blush: te zien dat ik 3 kleintjes heb gehad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou Moontje, je hebt een hartstikke mooi figuur hoor!!!!! Het ligt er ook aan wat je mooi vindt en wat je (te) dik en (te) dun vindt.

Ik vind mezelf prima zo, niet te dun en natuurlijk niet te dik maar er zijn zat mensen die mij veeeeeel te mager vinden en het echt niet mooi vinden. Dit heb ik vaker gehoord dan mensen die zeggen: Goh wat heb jij een mooi figuur. Ik zit daar niet mee want lekker belangrijk wat anderen van mijn lichaam vinden, als ik me er maar goed bij voel. Wat ik bedoel is eigenlijk dat er veel mensen zijn die ik dik vind, dat anderen daarvan zeggen dat ze een mooi figuur hebben,. of andersom.

En daarnaast moet het je ook staan. Mijn jongste zusje heeft helaas het geluk niet wat ik heb en heeft meer van mn vaders kant. Die is dus veeeeel voller dan ik en dat staat haar harstikke goed. Ze is weleens heel drastisch afgevallen en zag er toen ongeveer zo uit als ik. Het zag er gewoon niet uit.....nu zit ze weer op "haar eigen gewicht" en dat staat haar heel mooi en daar voelt ze zich ook het beste bij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moontje,

Kan me bij Daffy aansluiten hoor jij hebt ook een heel mooi figuurtje

Zal maar opletten dat het niet nog erger word dan, volgend jaar 30 :unsure:

Daffy,

Je hebt gelijk hoor dat je jezelf goed voelt is het belangrijkste en wat een ander zegt moet je je niks van aantrekken (doe ik ook niet maar in de zomer voel ik me toch zo goed niet meer :blush: alles begint te bubbelen, en weet eventjes sporten en het is opgelost maar ja) maar een complimentje krijgen is toch wel eens leuk hé.

Ik was eerst 51 kg bij 1.65 cm en nu 59 dus is een groot verschil hé, ben al niet te groot en als ik dan nog strak in mijn vel zat :152:

Mijn man is ook zo kan eten wat hij wil (vraag me soms af waar hij alles steekt) en komt geen gram bij net als mijn zoontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanx Moontje,

Is (ongeveer) hetzelfde spul als op die andere website, dus ook gewoon 1 maat. ik neem het risico maar niet meer, kostte me vandaag ook 7 euro om die bh terug te sturen die te klein was, ben er een beetje klaar mee hahahah.

Link naar reactie
Delen op andere sites

die jurkjes die ik bekeek waren in verschillende maten hoor.

maar snap je wel,is allemaal zo gokken he welke maat je moet hebben,enige wat je kan doen is dan nog ff bellen naar hun welke maat best bij je bhmaat zou kunnen,maar begrijp je reaktie wel,moest gewoon ff aan je denken toen ik die jrkjes enzo zag :rolleyes:

je hebt gewoon te grote tieten :75::131::127:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja je hebt gelijk, bizar zeg, het zijn dezelfde jurkjes alleen hier kan je wel een maat kiezen....had ik dat geweten.

Voor volgend jaar...ik heb de link opgeslagen!!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Bambie,

ja joh het gaat nu opschieten meid.....spannend hoor!! Ik zou zo met je ruilen hoor, was toch wel een hele leuke ervaring allemaal...dat er naartoe leven, de spanningen, het lekker thuis verzorgd worden etc etc!!

Ik heb maat 75F. Gister nog een paar 75E gepast bij de hunkemoller maar daar pas ik echt met geen mogelijkheid meer in, dat ziet er echt niet uit. 75F zit goed over het algemeen maar er zijn ook modellen die erg krap zitten en echt niet passen, maar ik ga er gewoon vanuit dat het 75F is geworden. Had gister geen tijd om me op te laten meten, was veel te druk in die zaak en iedereen was aan het rennen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.