Ga naar inhoud

Borsten zijn te groot..


Aanbevolen berichten

  • Reacties 138
  • Created
  • Laatste Reactie

Zou ik ook mogen meekijken? Ik moet deze week beslissen welk aantal cc's ik moet nemen! En ook hier ontzettende twijfels, bang dat ze te klein/groot gaan worden. 

 

Herken dat onzekere gevoel dan ook echt heel erg, hier moet ik ook stoppen met denken wat andere ervan gaan vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat vervelend @My dream voor jou !!!

ik ben eind augustus aan de beurt en soms ben ik ook bang dat ik later spijt krijgt omdat het te groot gaat worden. Ik krijg 500 cc. Kleiner is eigenlijk een optie omdat ik anders een lift nodig heb. Zou ik bij je mogen kijken ?

groetjes San!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Jeetje meid wat vervelend! Ik heb 350 cc iets langer dan een week geleden geopereerd en heb juist dat ik ze kleiner vind dan verwacht! Maar groter lijkt me helemaal lastig om te hebben omdat je dat ook niet makkelijk verbloemt als je er zo mee zit. Ik zou net als de rest al zegt kijken zoeken naar mogelijke opties! 

Zou ik je foto's mogen bekijken? 

Groetjes!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@mydream

Hele tropic doorgelezen,. Jeetje dat je zo'n gevoel hebt.

Adviezen genoeg zag ik,. Inderdaad zijn mensen veelal jaloers.

Ik ben 16kg afgevallen en weeg 58kg met mijn 165 een heel normale maat dus.

Maar als ik bij school mijn kids ophaal krijg ik van de wat vollere moeders commentaar "nu moet je stoppen hoor met lijnen" ben je elke dag aan het sporten ofzo enz. En diegene die gewoon lekker in hun vel zitten zeggen: mens wat zie je er goed uit! Knap gedaan na drie kinderen.

Net al mijn borsten,

of ze zeggen je bent niet wijs dat je het laat doen, of ja ik snap het heb je goed en moet je zelf weten als je er gelukkig van word.

Je bent nog jong en ik begrijp je punt met roddelen en ongemakkelijk voelen.

Maar er komt een dag dat je zegt: (ook al zou je voor kleiner gaan)

Ja ze zijn nep! heb er zelf voor betaald! en ja ik vind ze prachtig! Dus??? Wat had je verder??

 

Ik heb nooit borsten gehad, En weet dat ik altijd super jaloers was op een aantal meiden in mijn klas, en daardoor ook wel eens iets zei dat niet aardig was. 

Succes met je beslissing, zorg dat je er zelf achter staat En niet de meningen van anderen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@mydream Al dit gelezen te hebben maakt mij nieuwsgierig ......zou ik in je album mogen kijken ? 

Het houd mij ook bezig,.......stel nou dat ik straks wakker wordt met te grote borsten ....

 

Je moet niet naar andere luisteren sommige bedoelen het goed en andere spreken uit jaloezie.

 

Hier op het forum spreekt in ieder geval niemand uit jaloezie !!!

Wij leven oprecht met je mee ! 

Maar wat je ook gaat doen het moet altijd je eigen keuze zijn en je moet er zelf achter staan.

 

sterkte:54:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje wat naar zeg. Weer een beetje hoe je je voeld. Ik was de eerste week helemaal over de zeik vond ze gigantisch! Gelukkig is dat weg getrokken maar dat gevoel is zo naar! Hoop dat het lukt met nio. Kost allemaal zo veel pff... En blij toe dat je geen 600cc hebt genomen! Heb je ook foto s in kleding in je album? Omdat het dan vaak weer kleiner oogt. 

Ga voor je duimen 

Xxx koko

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast charlotte1203
Op 20-7-2017 om 12:08 zei mydream:

@Fynic ik heb je een pb gestuurd!

 

Even een kleine update. Helaas is mijn gevoel niet minder geworden in de tussentijd. Ik draag nu wel alleen die soort van hemdjes waarover ik eerder heb gepost in dit topic.. maar tevergeefs. Ik zit er over na te denken om binnenkort dr. Nio te gaan mailen. Heeft iemand enig idee met hoe dat werkt? Heb ik denk recht op een korting of zoiets? Om nu weer de volle hap te gaan betalen zie ik ook niet zitten.. maarja als dat de enige manier is. Ik ben gewoon echt niet gelukkig met mijn borsten en denk vaak: had ik het maar nooit gedaan. :(

hey mag ik ook even meekijken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 20-7-2017 om 12:08 zei mydream:

@Fynic ik heb je een pb gestuurd!

 

Even een kleine update. Helaas is mijn gevoel niet minder geworden in de tussentijd. Ik draag nu wel alleen die soort van hemdjes waarover ik eerder heb gepost in dit topic.. maar tevergeefs. Ik zit er over na te denken om binnenkort dr. Nio te gaan mailen. Heeft iemand enig idee met hoe dat werkt? Heb ik denk recht op een korting of zoiets? Om nu weer de volle hap te gaan betalen zie ik ook niet zitten.. maarja als dat de enige manier is. Ik ben gewoon echt niet gelukkig met mijn borsten en denk vaak: had ik het maar nooit gedaan. :(

Hoi Meis! Ik heb precies hetzelfde. Ik ben dan zelf stuk kleiner met 169cm en 53 kg heb ik 500cc 85% gekregen 4 maanden geleden. Ik heb er sinds die tijd niet aan kunnen wennen. Bloot gaat het nog wel maar als je al een voorgevormde bh hebt is het way too much. Bij mij passen ze heel duidelijk gewoon niet bij mijn lijf. Ik heb dan ook samen met Nio besloten om ze te gaan wisselen. Einde van de maand ga ik van 500 naar 360cc. Ik denk nu al dat ik daar veel blijer van ga worden. Ik hoop dat ik uiteindelijk blij kan gaan worden na deze ervaring. Het is een slopend proces met een hoop twijfel en onzekerheid. Als je vragen hebt kun je me altijd een pb sturen!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat het vooral afhankelijk is van jouw eigen lichaam en bouw. Ik ben bv. Beetje mager gebouwd aan de bovenkant en heb vrijwel geen vet en eigen weefsel. Wat je dan krijgt is wat je ziet zijn echt de protheses en dan is voor mij 500cc veel te bol. Ik krijg nu een beetje dit effect: het loopt van plat naar ineens een erg onnatuurlijke bolling. 360 is even breed maar is wat minder hoog waardoor de bolling wat minder is en dat vind ik persoonlijk dan mooier bij mij. Eind van de maand operatie dus hopelijk gaat het mooi worden! 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 20-7-2017 om 12:08 zei mydream:

@Fynic ik heb je een pb gestuurd!

 

Even een kleine update. Helaas is mijn gevoel niet minder geworden in de tussentijd. Ik draag nu wel alleen die soort van hemdjes waarover ik eerder heb gepost in dit topic.. maar tevergeefs. Ik zit er over na te denken om binnenkort dr. Nio te gaan mailen. Heeft iemand enig idee met hoe dat werkt? Heb ik denk recht op een korting of zoiets? Om nu weer de volle hap te gaan betalen zie ik ook niet zitten.. maarja als dat de enige manier is. Ik ben gewoon echt niet gelukkig met mijn borsten en denk vaak: had ik het maar nooit gedaan. :(

Wat ontzettend vervelend. Jeetje echt balen dat je je zo voelt nu. Heb je er foto's van? Ben benieuwd. Maar je eigen gevoel moet goed zijn. Hoop echt voor je dat je er op een gegeven moment wel erg blij mee kan zijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

@mydream Dit is wel een hele vervelende situatie, normaal lees je altijd het omgekeerde.

zou ik mee mogen kijken in je album? want ik ben net als vele nu heel nieuwsgierig.

Ik hoop dat er een goede reële oplossing voor jou komt, zodat je er gelukkig mee kan zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Debbie van Esdonk

Hoi hoi,

 

Ik trek mij veel aan van jouw reactie, ik wordt 13 november geopereerd en de chirurg heeft 550 cc geadviseerd! Ik ben 1,83 en 65 kg, dus ook aan de lange kant. Ik twijfel nu enorm, wil ze ook niet te groot, ik heb al aangegeven dat ik 500 cc wil? Mag ik ook met je mee kijken, voor mijn beeldvorming...... 

Ik snap jouw gevoel en wil dit graag voor zijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21-4-2017 om 12:54 zei mydream:

Hoi meiden,

 

Ik ben 20 december geopereerd door dr. Nio in het Park Medisch Centrum Rotterdam. Ik heb gekozen voor 500cc HP 85% gevuld. Nu ben ik 4 maanden verder en helaas ben ik niet tevreden met mijn borsten. Ze zijn echt prachtig, alleen ze zijn naar mijn idee veelste groot. Ik voel me gewoon niet op mijn gemak. In het begin dacht ik dat dit nog wel over zou gaan omdat ik er nog aan moest wennen, maar ik kan er gewoon echt niet aan wennen. :( Ik ben een lange slanke meid en het lijkt nu gewoon uit verhouding. Ik vind dit zo balen. Eerst was mijn lichaam al niet in verhouding omdat ik letterlijk geen borsten had, en nu heb ik eindelijk borsten en zijn ze veelste groot.. Nu is het natuurlijk pas 4 maanden verder en ik snap dat het een heel proces is. Maar ik heb het idee dat ik hier gewoon niet blij mee ga zijn. Ik draag nu ook cup F.. Van die vreselijke grote lompe BH's. :unsure: En soms heb ik mezelf overtuigd van: komop meid, het valt wel mee met hoe groot ze zijn. Maar dan maakt iemand weer een opmerking van: jeetje ze zijn wel echt groot hoor.  En dan voel ik me gelijk zo ellendig. Ik heb het idee dat het tot nu toe weinig goeds voor me heeft gedaan. Pas al die onverwachte narekening vanuit het OLVG en nu dat ik gewoon niet kan wennen aan deze, naar mijn idee, veel te grote borsten. :(

 

Heeft iemand hier meer ervaring mee? Het liefst ga ik nog eens langs Nio maar het kost allemaal zoveel geld.. Het allerliefste laat ik ze natuurlijk een stuk verkleinen.. Pff gedoe allemaal.

 

X

Hi, wat hield de overwachte narekening  in bij olvg? Xx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Lieve meiden,

 

Wauw wat een reacties allemaal en sorry dat ik nu pas antwoord. Heb het erg druk met school en werk en andere dingen. Ik heb mijn album nu openbaar gezet zodat iedereen er in mee kan kijken.

 

Ik heb ondertussen nog steeds geen contact met dr. Nio gehad. Er is zelfs een klein poosje geweest dat ik mezelf had aan kunnen praten van "weetje, het is goed zo. Accepteer ze, ze zijn mooi." Maar helaas, ik ben er gewoon elke dag mee bezig en gewoon niet tevreden. Ik zag een bericht van iemand in dit topic die ook heeft gewisseld en mail contact had gehad met dr. Nio. Het is nu al half 12 dus ik ga hem nu maar niet mailen maar ik heb besloten hem toch te gaan mailen. Morgen even een opzetje maken en wellicht zelfs een afspraak regelen om er naar te laten kijken en wat hij mij zou aanraden.

 

Nogmaals sorry voor de late reactie maar het album is open. Jullie mogen ze bekijken. De meeste zullen misschien denken van kind wat stel je je aan. Maar ze zijn gewoon zo aanwezig. Ik durf nieteens meer een strak shirt aan te doen en ik draag alleen maar van die strakke topjes ipv leuke bh's wat ik wel voor ogen had. Dusja ik ga er gewoon wat aan doen.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.