Ga naar inhoud

Borsten zijn te groot..


Aanbevolen berichten

Hoi meiden,

 

Ik ben 20 december geopereerd door dr. Nio in het Park Medisch Centrum Rotterdam. Ik heb gekozen voor 500cc HP 85% gevuld. Nu ben ik 4 maanden verder en helaas ben ik niet tevreden met mijn borsten. Ze zijn echt prachtig, alleen ze zijn naar mijn idee veelste groot. Ik voel me gewoon niet op mijn gemak. In het begin dacht ik dat dit nog wel over zou gaan omdat ik er nog aan moest wennen, maar ik kan er gewoon echt niet aan wennen. :( Ik ben een lange slanke meid en het lijkt nu gewoon uit verhouding. Ik vind dit zo balen. Eerst was mijn lichaam al niet in verhouding omdat ik letterlijk geen borsten had, en nu heb ik eindelijk borsten en zijn ze veelste groot.. Nu is het natuurlijk pas 4 maanden verder en ik snap dat het een heel proces is. Maar ik heb het idee dat ik hier gewoon niet blij mee ga zijn. Ik draag nu ook cup F.. Van die vreselijke grote lompe BH's. :unsure: En soms heb ik mezelf overtuigd van: komop meid, het valt wel mee met hoe groot ze zijn. Maar dan maakt iemand weer een opmerking van: jeetje ze zijn wel echt groot hoor.  En dan voel ik me gelijk zo ellendig. Ik heb het idee dat het tot nu toe weinig goeds voor me heeft gedaan. Pas al die onverwachte narekening vanuit het OLVG en nu dat ik gewoon niet kan wennen aan deze, naar mijn idee, veel te grote borsten. :(

 

Heeft iemand hier meer ervaring mee? Het liefst ga ik nog eens langs Nio maar het kost allemaal zoveel geld.. Het allerliefste laat ik ze natuurlijk een stuk verkleinen.. Pff gedoe allemaal.

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 138
  • Created
  • Laatste Reactie

Jeetje, vervelend zeg :24: denk je de juiste keus te maken, ben je nog niet tevreden :(

 

misschien een gratis consult aanvragen om de mogelijkheden te bespreken met Nio wat er nog aan te doen valt en welke kosten dat allemaal met zich mee brengt, en die informatie een tijdje laten zakken om het goed te overdenken wat je het beste lijkt? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Visje7 Jaa dat is echt zo balen! Want ze zijn echt heel mooi hoor maar had ze gewoon liever kleiner gezien. En eerst wilde ik nog 600cc.. Blij dat ik dat niet heb gedaan :rolleyes:.

 

Ik heb wel met Nio contact gehad over die consult kosten maar hij zei dat het sowieso weer geld zou kosten als ik bij hem op consult zou komen omdat het de regels van het ziekenhuis zijn ofzo. Maar misschien via het Park Medisch Centrum. Dat was volgens mij maar €50,-..

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei mydream:

@Visje7 Jaa dat is echt zo balen! Want ze zijn echt heel mooi hoor maar had ze gewoon liever kleiner gezien. En eerst wilde ik nog 600cc.. Blij dat ik dat niet heb gedaan :rolleyes:.

 

Ik heb wel met Nio contact gehad over die consult kosten maar hij zei dat het sowieso weer geld zou kosten als ik bij hem op consult zou komen omdat het de regels van het ziekenhuis zijn ofzo. Maar misschien via het Park Medisch Centrum. Dat was volgens mij maar €50,-..

 

Pff :( en andere chirurg? Of is dat geen optie omdat ze door Nio erin gezet zijn?

 

Inderdaad wel goed dat je niet voor 600 bent gegaan! Mag ik je foto's kijken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat balen voor je dit!!!! Snap eerlijk gezegd niet dat je weer voor een consult moet betalen terwijl hij je deze borsten heeft gegeven. 

 

Je zou idd via de parkkliniek kunnen gaan, vaak vallen borstverkleiningen onder je eigen risico plus de extra kosten die erbij komen om je oude implantaten te verwijderen 

 

Ik ga voor je duimen dat Nio een mooie prijs voor je kan maken :54:

 

Wat betreft de mening van andere mensen, vaak zie en hoor je mensen makkelijker een negatief oordeel geven over "nep borsten" als ze er zelf iets op tegen hebben of het idee maar niks vinden. 

Of aan het idee moeten wennen dat je nu wel ineens borsten hebt. 

 

Hoe dan ook, ik vind het mega naar voor je Meis!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Visje7 ik heb je toegevoegd! Nee ik zou wel weer graag bij Nio willen. Ik weet zeker dat hij ze perfect zou kunnen maken als we wat kleiner gaan, daar vertrouw ik hem met de volle 100% voor! Heb ook geen spijt dat ik bij hem ben gegaan alleen spijt van de grootte die ik heb gekozen. 

 

@cat82 hoi meid, bedankt voor je reactie. Ik hoop echt dat hij erin mee wil denken! Het is wel echt een hele aardige sympathieke man. Maar net als met die consult kosten, dat komt omdat dat de regels zijn van het ziekenhuis. Kan ik helaas niks aan veranderen en Nio ook niet zei die :(. Heb je enig idee wat het extra kost om de huidige implantaten te verwijderen? En over het wennen van anderen, dat is inderdaad zo. Ze kennen mij natuurlijk zonder borsten dus het is voor hen ook een heel ander gezicht. Nu boeit het me opzich niet heeeel veel wat anderen denken maar met zulke opmerkingen worden mijn onzekere gedachten over de grootte wel een soort van bevestigd. :(

 

@Mimibloem Nee van te voren had ik geen twijfels. Maar al heel snel nadat ik was geopereerd kwamen de gedachten al van: is dit niet te groot..?

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Balen dat je ze te groot vindt! Mijn zus heeft hetzelfde en zij heeft maar 350cc genomen. Bij haar is het ook nooit echt helemaal weg gegaan. Alleen pas op met wat andere zeggen over wat zij mooi vinden. Dat is allemaal zo subjectief! Ik heb nu 450cc en mijn zus vindt dat dus ook te groot. Iedere keer als ik een strak truitje aan heb is dat het eerste dat ze tegen me zegt. Maar ondanks wat zij zegt. Ik ben blij met mijn maat en vind ze helemaal niet te groot.

 

En focus nog niet zo erg op de BH maat, mijn zus zat ook in een hele hoge maat en uiteindelijk is zij 3 maten weer gekrompen tot een normale maat na een jaar. Dit kan je vooraf nog niet helemaal bepalen.

 

Veel sterkte iig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei mydream:

@Visje7 ik heb je toegevoegd! Nee ik zou wel weer graag bij Nio willen. Ik weet zeker dat hij ze perfect zou kunnen maken als we wat kleiner gaan, daar vertrouw ik hem met de volle 100% voor! Heb ook geen spijt dat ik bij hem ben gegaan alleen spijt van de grootte die ik heb gekozen. 

 

@cat82 hoi meid, bedankt voor je reactie. Ik hoop echt dat hij erin mee wil denken! Het is wel echt een hele aardige sympathieke man. Maar net als met die consult kosten, dat komt omdat dat de regels zijn van het ziekenhuis. Kan ik helaas niks aan veranderen en Nio ook niet zei die :(. Heb je enig idee wat het extra kost om de huidige implantaten te verwijderen? En over het wennen van anderen, dat is inderdaad zo. Ze kennen mij natuurlijk zonder borsten dus het is voor hen ook een heel ander gezicht. Nu boeit het me opzich niet heeeel veel wat anderen denken maar met zulke opmerkingen worden mijn onzekere gedachten over de grootte wel een soort van bevestigd. :(

 

@Mimibloem Nee van te voren had ik geen twijfels. Maar al heel snel nadat ik was geopereerd kwamen de gedachten al van: is dit niet te groot..?

 

X

Jeetje kan me voorstellen dat je onzeker ervan wordt en dat je wil kijken naar mogelijkheden, lijkt me zwaar ben je blij dat boobs hebt krijg je het gevoel van dat ze te groot zijn.!! Weer opnieuw door die molen is ook niet niks :( maar denk wel dat het Goed is dat je op gesprek gaat meid, zodat je meer Weet wat mogelijk is. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei mydream:

@Visje7 ik heb je toegevoegd! Nee ik zou wel weer graag bij Nio willen. Ik weet zeker dat hij ze perfect zou kunnen maken als we wat kleiner gaan, daar vertrouw ik hem met de volle 100% voor! Heb ook geen spijt dat ik bij hem ben gegaan alleen spijt van de grootte die ik heb gekozen. 

 

@cat82 hoi meid, bedankt voor je reactie. Ik hoop echt dat hij erin mee wil denken! Het is wel echt een hele aardige sympathieke man. Maar net als met die consult kosten, dat komt omdat dat de regels zijn van het ziekenhuis. Kan ik helaas niks aan veranderen en Nio ook niet zei die :(. Heb je enig idee wat het extra kost om de huidige implantaten te verwijderen? En over het wennen van anderen, dat is inderdaad zo. Ze kennen mij natuurlijk zonder borsten dus het is voor hen ook een heel ander gezicht. Nu boeit het me opzich niet heeeel veel wat anderen denken maar met zulke opmerkingen worden mijn onzekere gedachten over de grootte wel een soort van bevestigd. :(

 

@Mimibloem Nee van te voren had ik geen twijfels. Maar al heel snel nadat ik was geopereerd kwamen de gedachten al van: is dit niet te groot..?

 

X

Het verwijderen kost geloof ik rond de €500. Dat verschilt per kliniek. 

Mogelijk wil hij die kosten wel achterwege laten, omdat je toch echt last ondervindt van de grote van je borsten. 

 

Al zijn ze nog zo mooi, het moet ook geestelijk kloppen toch!?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Bruisend hoi meid, bedankt voor je reactie! Je hebt idd gelijk met dat ik moet oppassen met wat anderen zeggen. Aan de ene kant boeit het me niets maar ook gaat het dan toch aan me zitten knagen diep van binnen. Betreft die BH maat: ik hoop zo dat dat ook bij mij gebeurt. Nu zijn ze ook nog een soort van half hard en ik moet ze idd gewoon nog de tijd geven om helemaal eigen te laten worden.

 

@Mimibloem ja klopt inderdaad.. Aan de ene kant zou ik nu al willen maar aan de andere kant. Ik ben pas 4 maanden PO en ik vind dat ik mezelf eigenlijk een jaar moet geven om te wennen en om te kijken hoe ze er dan uit zien. Alleen het werkt alleen niet echt mee als je elke dag half ongelukkig in de spiegel kijkt of niet met strakke kleren durft te lopen.. :(

 

@cat82 dankje voor de info! Ik hoop het dat hij daarin mee zou willen denken. Zoals ik hierboven schrijf geef ik mezelf nog even tot december denk ik en anders wil ik echt gaan wisselen..

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee @mydream, wat een vervelende situatie zeg.. Kan me goed voorstellen dat je er heel erg van baalt! Is natuurlijk geen uitkomst waar je van uitgaat als je een keuze hebt gemaakt.. Zijn ze ook zo anders uitgevallen dan tijdens het passen of had je er een ander beeld bij sowieso? Ik hoop inderdaad dat Nio er iets moois van kan gaan maken, je moet er wel gelukkig mee zijn! Wel vreemd dat je voor dat consult moet betalen weer hoor... Valt dat niet onder nazorg/naconsultatie? 

 

Zou ik misschien met je mee mogen kijken ook? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@RID hoi meid, ja zeker balen.. Tijdens het passen had ik het idee dat dit goed was en Nio zei ook dat het perfect bij mijn lichaam zou staan. En ik zit ook te denken, misschien vinden jullie ook wel dat ik overdrijf als jullie de fotos zien. Maar voor mij is het natuurlijk zo dat ik van een cup A/ hele kleine B kom en ik had niet verwacht dat het mentaal ook zo'n verandering zou zijn zegmaar. Ik dacht gewoon: zo grote mooie boobies en dan is alles goed. Maarja hier moet jk ook gewoon weer aan wennen en accepteren. Jajoh ik weet het allemaal ook niet. Het is erg frustrerend haha.:121:  Ik ga je toevoegen aan mijn album, dan kan je zelf oordelen. :)

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mimibloem dankjewel! En dat klopt idd wat je zegt. Ik ben 183cm en ik voel me sowieso al vaak ongemakkelijk omdat ik boven iedereen uitsteek. En nu met die boobs heb ik ook nog veel meer het idee van woww, ik voel me te aanwezig zegmaar. Ja ik denk dat het toch ook een stukje onzekerheid is vanuit mijzelf waar ik mee om moet leren gaan. Maarja hoe leer je dat he.. :rolleyes:

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat jammer dat ze niet geworden zijn zoals je ze had willen hebben. En tja, wat is groot? De één vindt sinaasappels groot en van een ander mogen het best meloenen zijn. Misschien kan je het even de tijd geven en moet jouw omgeving er ook aan wennen, maar als het je zo erg stoort en het een obsessie wordt, dan zou ik idd terug gaan naar Nio. Hij lijkt mij wel iemand die heel schappelijk is. 

Ps. als je weer een verwijsbriefje haalt bij de huisarts dan hoef je de consultkosten toch niet te betalen? Gaat volgens mij dan alleen van je eigen risico af. 

Heel veel succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden zei mydream:

@Mimibloem dankjewel! En dat klopt idd wat je zegt. Ik ben 183cm en ik voel me sowieso al vaak ongemakkelijk omdat ik boven iedereen uitsteek. En nu met die boobs heb ik ook nog veel meer het idee van woww, ik voel me te aanwezig zegmaar. Ja ik denk dat het toch ook een stukje onzekerheid is vanuit mijzelf waar ik mee om moet leren gaan. Maarja hoe leer je dat he.. :rolleyes:

 

X

:unsure:sja als we dat wisten 

Link naar reactie
Delen op andere sites

48 minuten geleden zei mydream:

@RID hoi meid, ja zeker balen.. Tijdens het passen had ik het idee dat dit goed was en Nio zei ook dat het perfect bij mijn lichaam zou staan. En ik zit ook te denken, misschien vinden jullie ook wel dat ik overdrijf als jullie de fotos zien. Maar voor mij is het natuurlijk zo dat ik van een cup A/ hele kleine B kom en ik had niet verwacht dat het mentaal ook zo'n verandering zou zijn zegmaar. Ik dacht gewoon: zo grote mooie boobies en dan is alles goed. Maarja hier moet jk ook gewoon weer aan wennen en accepteren. Jajoh ik weet het allemaal ook niet. Het is erg frustrerend haha.:121:  Ik ga je toevoegen aan mijn album, dan kan je zelf oordelen. :)

 

X

Ik kan me heel goed voorstellen dat het mentaal veel meer effect heeft dan je vooraf kan inschatten! Zelf ben ik ook echt bang dat ik ze te groot neem of juist te klein.. 

Ik vind ze zelf wel heel mooi bij je, qua vorm ook! Ze zijn op een schaal van klein, medium, groot dan idd wel groot ipv medium en je bent zelf echt super mooi slank dus snap dat het echt wel wennen is om ineens zo'n mooie borstpartij te hebben! Maar het staat je wel echt vind ik! Als je je er ongemakkelijk bij blijft voelen zou ik inderdaad kijken wat je opties eventueel zijn - dan hoef je natuurlijk nog geen keuze te maken.  

Maar ik hoop dat je je er wel gemakkelijk bij gaat voelen, want daar heb je alle recht toe! Maar je moet vooral doen waar je je zelf fijn bij voelt en dat verschilt per persoon.. Ik hoop dat je je er snel beter bij zult voelen meis xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Arme meid. Dan denk je de juiste beslissing te nemen en nu dit. Zoals velen hier al zeiden, let op met wat mensen zeggen.. heb ik ook ondertussen geleerd! 

Als je voorsituatie weinig tot niets is ja dan valt het zowiezo op voor iedereen. Zo gaat het bij mij wss ook zijn eens het verband er af mag etc.. 

Mag ik ook even mee kijken in je album? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei mydream:

@RID hoi meid, ja zeker balen.. Tijdens het passen had ik het idee dat dit goed was en Nio zei ook dat het perfect bij mijn lichaam zou staan. En ik zit ook te denken, misschien vinden jullie ook wel dat ik overdrijf als jullie de fotos zien. Maar voor mij is het natuurlijk zo dat ik van een cup A/ hele kleine B kom en ik had niet verwacht dat het mentaal ook zo'n verandering zou zijn zegmaar. Ik dacht gewoon: zo grote mooie boobies en dan is alles goed. Maarja hier moet jk ook gewoon weer aan wennen en accepteren. Jajoh ik weet het allemaal ook niet. Het is erg frustrerend haha.:121:  Ik ga je toevoegen aan mijn album, dan kan je zelf oordelen. :)

 

X

Laat je alsjeblieft niet gek maken door anderen! Met passen vond je ze mooi, misschien ben je nog gewend aan de oude maat en moet je hier echt nog aan wennen. Bovendien kunnen mensen ook gewoon jaloers zijn! Ik merk het nu ik weer een mooi slank figuur heb. Sommige mensen zeggen nu dat ik teveel ben afgevallen.  Ik ben 1.74 en 65 kg.  Ik dacht het ook even door dat commentaar en wilde al wat bijkomen maar toen ben ik telkens positieve punten gaan benadrukken als ik in de spiegel keek. Gun jezelf de tijd en bedenk telkens hoe mooi je je dames vind. Dat lees ik nu al een paar keer! Ben je er na een jaar nog niet aan gewend kun je ze altijd nog verkleinen.  Heel veel succes in ieder geval!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw. @mydream ik heb natuurlijk makkelijk praten want ik sta niet in jouw schoenen... Maar eerlijk gezegd zou ik niet opnieuw onder het mes gaan en de complicaties riskeren. Ze zijn zo ontzettend mooi! Ze hebben een hele mooie vorm, ze zijn rond, ze zijn symmetrisch, ze zijn mooi gezakt... Misschien als je het opnieuw laat doen dat het nooit meer wordt zoals het nu is...

 

Het is natuurlijk heel verwarrend als allerlei mensen voor of tegen zijn, jij wordt tussen al die meningen op en neer geslingerd.

 

Ik wil dat je 100% naar je gevoel luistert als je deze vraag beantwoord, en het antwoord hoef je niet op het forum te zetten, het is voor jezelf.

 

> Vind jij zelf dat je borsten te groot zijn en wil ze daarom verkleinen?

> Of vinden anderen dat je borsten te groot zijn, geeft dat jouw een onzeker gevoel en wil je ze daarom verkleinen?

 

Niet naar je verstand luisteren. Die zal per definitie de tweede optie zeggen. Maar het gaat erom wat JIJ wil, niet om wat andere mensen van jou willen. Tuurlijk, mensen kijken jou aan en na, je bent lang en dat valt op. Maar mensen blijven kijken (niet alleen mannen, dames doen dat net zo hard) naar wat voor mooie borsten jij hebt en hoe slank jij bent. Ze kijken niet negatief, ze kijken uit bewondering. Maar die bewondering uiten mensen vaak als jaloezie, zoals "nou ik vind ze wel wat groot hoor!".

 

Als jij, oprecht vanuit je hart, eerlijk tegenover jezelf, zegt dat je ze zelf ook te groot vindt dan kun je een verkleining overwegen. Als je daarover twijfelt, dat je ze eigenlijk wel wil houden maarja, omdat alle andere mensen er zo'n punt van maken en je dat liever niet wilt, dan zou ik ze houden. Wees wie je zelf wil zijn! Het zal in het begin een boel energie kosten om die muur op te trekken en schijt te hebben aan de mening van alle anderen, maar uiteindelijk gaat het om jóúw leven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.