Ga naar inhoud

Borsten zijn te groot..


Aanbevolen berichten

  • Reacties 138
  • Created
  • Laatste Reactie
42 minuten geleden zei mydream:

Ik ben gisteren naar de Hunkemoller geweest met mijn vriend en ik heb echt iets uitgevonden joh haha! Ik zal je vertellen: voorlopig nooit meer bh's voor mij. Ik ben eerst nog bh's gaan passen maar de ene stond nog vreselijker dan de ander. Toen zag ik een soort van sport bh-achtig iets hangen. Het heet een ''seamless crop top'' en het is eigenlijk een soort van sport bh maar dan anders. Nou dit was echt precies wat ik zocht. :tatice_04: Nu lijken ze tenminste niet meer zo belachelijk groot onder een strak t-shirt. Ze lijken nog wel groot dat wel. Maar dit is echt al 39948954 keer beter om naar te kijken in de spiegel! En hij was maar 13€ en ik had nog 5€ korting op mijn Hunkemoller pas staan dus hij was zelfs maar 8€! Dat leg je niet neer voor een bh hoor. En het zit gewoon heerlijk. Lekker strak en gewoon super mooi want mijn borsten hebben al best een mooie vorm van hen zelf sinds de operatie. Dus serieus, als er meiden zijn met hetzelfde probleem: ga gewoon een sport bh of zo'n seamless crop top dragen! :) 

 

Ik voeg even een foto toe in mijn album. Kunnen jullie het resultaat zien!

 

X

Wat fijn dat je zo een mooie bh hebt gevonden die de borsten niet te groot doet lijken! Zou ik misschien tussen je foto's mogen kijken om te zien hoe deze bh er uitziet? Ik zelf zou ook graag een gewone bh willen waarin ze niet nog groter lijken :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

41 minuten geleden zei mydream:

Ik ben gisteren naar de Hunkemoller geweest met mijn vriend en ik heb echt iets uitgevonden joh haha! Ik zal je vertellen: voorlopig nooit meer bh's voor mij. Ik ben eerst nog bh's gaan passen maar de ene stond nog vreselijker dan de ander. Toen zag ik een soort van sport bh-achtig iets hangen. Het heet een ''seamless crop top'' en het is eigenlijk een soort van sport bh maar dan anders. Nou dit was echt precies wat ik zocht. :tatice_04: Nu lijken ze tenminste niet meer zo belachelijk groot onder een strak t-shirt. Ze lijken nog wel groot dat wel. Maar dit is echt al 39948954 keer beter om naar te kijken in de spiegel! En hij was maar 13€ en ik had nog 5€ korting op mijn Hunkemoller pas staan dus hij was zelfs maar 8€! Dat leg je niet neer voor een bh hoor. En het zit gewoon heerlijk. Lekker strak en gewoon super mooi want mijn borsten hebben al best een mooie vorm van hen zelf sinds de operatie. Dus serieus, als er meiden zijn met hetzelfde probleem: ga gewoon een sport bh of zo'n seamless crop top dragen! :) 

 

Ik voeg even een foto toe in mijn album. Kunnen jullie het resultaat zien!

 

X

Whoop whoop!!! Wat een super bericht. Iets gevonden wat goed zit is fijn, en ik zag vorige week bij de lingeriewinkel van die tepelplakkers die ze onzichtbaar laten zijn onder kleding. Misschien ook iets voor je, zal even linkje opzoeken.....

https://www.otto.nl/damesmode/strapless-bh-s/?z_mkz=410&z_art=455459&z_price_seg=2&ns_mchannel=sea&ns_source=google-shopping&ns_fee=0&ns_campaign=410_Dames&ns_linkname=t%3ASearch__m%3Ag__cid%3A276978468__aid%3A9890417988__kid%3Apla-96296746908__adid%3A54549361428__pid%3A10059466597__ppid%3A96296746908__kn%3A__mt%3A__n%3Ag__d%3Ac&gclid=Cj0KEQjwuZvIBRD-8Z6B2M2Sy68BEiQAtjYS3NA3t7Svsk7EoQSy2beaTX-V3rURN8H_aL474IZmQpsaArql8P8HAQ&itemId=10059466597

 

Die Magic artikelen hebben ze vaak bij de betere zaken.

 

Mijn nekharen gingen overeind staan toen je schreef over die kleuters..... Ik zou ook iets in de trant melden, "jongens, begrijp dat jullie zo onder de indruk zijn, aangezien jullie deze prachtige exemplaren nooit gaan zien of aanraken, dus de jaloezie is begrijpelijk, maar kom op..."

 

Enne, mag ik dan ook je album bekijken, want na al die lovende woorden ben ik heel nieuwsgierig geworden, maar vooral blij dat jij gelukkiger bent nu. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meid, 

 

Wat vervelend dat je niet helemaal tevreden bent met het resultaat. En ik lees dat je ook nog zo jong bent. Dit kan ook een reden zijn waarom andere mensen er zo jaloers op reageren. Maar zoals anderen ook al hebben gezegt, je hebt het voor jezelf gedaan. Andere mensen hebben niks te vertellen hoe jij je leven leeft. Je hebt niet voor niks een borstvergroting uit laten voeren. 

 

Ik weet hoe je je voelt. Heb mijn borstvergroting nog niet gehad maar ik weet precies waarom je denkt dat de meningen van andere tellen. Ik had dit vroeger ook altijd. Ik vond het zo belangrijk wat andere van mij vonden. Tegenwoordig vind ik dat niet meer en ik kan je vertellen dat het echt een heel groot stuk rust geeft. Alles wat we doen in het leven doen we voor onszelf. 

 

Ik heb de maat niet gezien maar aan de reacties van andere op dit forum merk ik dat ze heel mooi bij je passen. Mag ik misschien ook is spieken bij je foto's? 

 

Misschien helpt mijn opmerking niet voor je gevoel. Maar probeer toch bij jezelf te blijven en schijt te hebben aan de mensen die zo jaloers zijn. Jij bent jij en dat kan niemand veranderen. Jij bent een mooie meid met mooie boobies! Laat ze lekker jaloers zijn! Sta erboven, hoe moeilijk het ook is! 

 

En als je na een aantal maanden nogsteeds het gevoel hebt dat ze te groot zijn dan kan je altijd nog de stap nemen om terug te gaan naar je pc. 

 

Ben wel benieuwd naar hoe ze eruit zien! Lees veel goede reacties! 

 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb even in je album gekeken en ik vind ze echt super mooi! zeker niet te groot. Ik hoop zelf straks dezelfde maten te kunnen krijgen hahaha. ben benieuwd hoe ze er straks uitzien als ze nog meer gezakt zijn. wees er maar blij mee hoor :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei mydream:

Ik ben gisteren naar de Hunkemoller geweest met mijn vriend en ik heb echt iets uitgevonden joh haha! Ik zal je vertellen: voorlopig nooit meer bh's voor mij. Ik ben eerst nog bh's gaan passen maar de ene stond nog vreselijker dan de ander. Toen zag ik een soort van sport bh-achtig iets hangen. Het heet een ''seamless crop top'' en het is eigenlijk een soort van sport bh maar dan anders. Nou dit was echt precies wat ik zocht. :tatice_04: Nu lijken ze tenminste niet meer zo belachelijk groot onder een strak t-shirt. Ze lijken nog wel groot dat wel. Maar dit is echt al 39948954 keer beter om naar te kijken in de spiegel! En hij was maar 13€ en ik had nog 5€ korting op mijn Hunkemoller pas staan dus hij was zelfs maar 8€! Dat leg je niet neer voor een bh hoor. En het zit gewoon heerlijk. Lekker strak en gewoon super mooi want mijn borsten hebben al best een mooie vorm van hen zelf sinds de operatie. Dus serieus, als er meiden zijn met hetzelfde probleem: ga gewoon een sport bh of zo'n seamless crop top dragen! :) 

 

Ik voeg even een foto toe in mijn album. Kunnen jullie het resultaat zien!

 

X

@mydream goeie oplossing!

geeft ie trouwens wel voldoende steun? Anders worden het straks misschien hangers.....:blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Benieuwdmens ik ga je toevoegen aan mijn album. Zou het zeker aanraden! Het zit ook veel lekkerder dan een bh vind ik. :)

 

@Liefbeestje dankje voor de tip van de plakkers! En natuurlijk mag je kijken. Ik ga je toevoegen. :)

 

@Honeybee070 lieve reactie, dankjewel! Het is idd moeilijk om me er niks van aan te trekken. Ik hoop dat het de komende tijd beter gaat. En ik ga inderdaad gewoon wachten tot december en als ik er dan nog niet blij mee ben ga ik voor een wissel. Het verschilt ook echt zo per dag. Of wat zeg ik. Per uur. :rolleyes: Het ene uur denk ik: nee ze zijn goed zo en ik ben er blij mee. En het andere uur denk ik: pfff ze zijn veeeel te groot. Had ik maar kleiner gegaan blabla. En heel veel bevestiging aan anderen (mijn moeder/vriendje/beste vriend(in)) vragen: vinden jullie ze te groot? Maar het gaat er natuurlijk om wat ik er zelf van vind. Maar dat is dus het irritante. Het ene uur denk ik dit en het andere uur denk ik dat. :145:

@Theezakje34 spannend! Nog precies 2 weken vandaag! Heb alleen maar goede dingen gelezen over Frans dus dat komt helemaal goed met jouw boobies. :33:

@LaylaLou dankjewel voor je lieve compliment! Ik ben nu meer dan 4 maanden PO dus ik geloof niet dat ze nog heel veel meer gaan zakken. Nu zitten ze echt in het proces van zachter worden (wat me ook veel te langzaam gaat :rolleyes:). Hoop wel dat ze nog veel zachter worden dan dit want anders ben ik gewoon echt niet tevreden haha.. Maar als het goed is gaat dat nog wel gebeuren. En ik hoop ook dat het stukje onder mijn tepels zijn gevoel weer een beetje terug krijgt. Dat is erg verdoofd. Maar goed: geduld is het sleutelwoord als je een borstvergroting ondergaat. :D

@Pamuk Ja hij geeft voldoende steun! Haha dat zou er nog eens bij moeten komen, hangers.. :blink: Dan laat ik ze gewoon verwijderen denk. :12:

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb trouwens een vraagje over prothesewissels. Stel dat ik mijn 500cc zou wisselen voor bijvoorbeeld een 350/375cc na een jaar. Blijft er dan niet heel veel loshangend vel over? Nu zijn mijn borsten tuurlijk een stuk opgerekt. Ik hoop het niet want lees dat het soms allemaal extra littekens met zich mee brengt. Ik had van mijzelf zowat geen borsten dus het is niet dat er veel is opgevuld met die 500cc. Het is juist heel erg opgerekt. Heb ook een klein beetje striae..

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Deprinsesopdeerwt
Op 1-5-2017 om 15:51 zei mydream:


@Deprinsesopdeerwt wat een lieve reactie dankjewel! Op ieder lichaam vallen protheses natuurlijk anders. Ik ben bijna 1.83 maar ik ken meiden die een stuk kleiner zijn dan ik en die 350cc hebben waarbij het er hetzelfde uitziet. Maar ik ben natuurlijk een soort van de ''uitvergrootte versie'' zoals ik het zelf altijd noem haha. Wanneer ben je aan de beurt? :57:

 

Mja, ik ben 1,71m dus dat zal inderdaad wel iets anders uitpakken ;) Weet ik nog niet precies, als het goed is begin augustus (eerder kan ik niet i.v.m. werk). Hopelijk krijg ik deze maand en datum door! :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@mydream Ik heb je foto's bekeken en vind ze super mooi! Wat jammer dat je zo onzeker bent over je borsten..

 

ik heb ze 6 april laten vergroten en ging van niets naar 335cc.. ik vind de grote ook erg schrikken maar wel iets waar ik aan kan wennen. Ik ben erg slank dus ze lijken heel groot! Maar waar ik nog erg onzeker over ben is dat ik ze te laag vind zitten. Ik hoop ook dat deze onzekerheid weg gaat. Wat ik wil zeggen is dat ik snap hoe vervelend het is om je onzeker te voelen terwijl je dacht dat de operatie je zou helpen tegen de onzekerheid! Ik hoop dat je de juiste oplossing vind voor jou onzekerheid zodat je helemaal happy bent!

 

Je moet je trouwens zeker niet te veel storen aan je klas genoten, met een paar jaar ben je van school af en bemoeid niemand zich meer met jou borsten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎3‎-‎5‎-‎2017 om 14:34 zei mydream:

Honeybee070 lieve reactie, dankjewel! Het is idd moeilijk om me er niks van aan te trekken. Ik hoop dat het de komende tijd beter gaat. En ik ga inderdaad gewoon wachten tot december en als ik er dan nog niet blij mee ben ga ik voor een wissel. Het verschilt ook echt zo per dag. Of wat zeg ik. Per uur. :rolleyes: Het ene uur denk ik: nee ze zijn goed zo en ik ben er blij mee. En het andere uur denk ik: pfff ze zijn veeeel te groot. Had ik maar kleiner gegaan blabla. En heel veel bevestiging aan anderen (mijn moeder/vriendje/beste vriend(in)) vragen: vinden jullie ze te groot? Maar het gaat er natuurlijk om wat ik er zelf van vind. Maar dat is dus het irritante. Het ene uur denk ik dit en het andere uur denk ik dat. :145:

 

Dat is zeker vervelend als je per uur/per dag twijfelt. Als je het ene moment er heel blij mee bent en het andere moment twijfelt dan weet je ook niet meer wat je nou moet doen. En inderdaad, bevestiging aan andere vragen is voor je eigen geruststelling goed als ze dan ook echt eerlijk zeggen wat ze vinden. Maar uiteindelijk moet je ze niet houden of wisselen om wat andere zeggen maar om wat je eigen gevoel zegt! Het is zeker moeilijk om je eroverheen te zetten en niks van aan te trekken! en dat blijft het ook! ik heb mezelf in het begin moeten dwingen om me niet druk te maken om een andermans mening. En ik moet zeggen dat het steeds makkelijker word!.

 

Ik hoop echt dat je over een paar maanden wat zekerder ben over jezelf en over je nieuwe boobies. En als dat niet het geval is dan alsnog verkleinen toch? :) 

 

Ik ga 1 augustus onder het mes. Ik twijfel op dit moment ook erg aan de maat. Maar ik ben geneigd om voor de grootste maat te gaan (twijfel tussen 325 welke ik gepast heb, 350 cc of 375 cc). Ik ga 14 juni nog een keer passen. spannend

 

Ik heb even gekeken in je album en ik ben het met de andere meiden eens! ze passen heel mooi bij je lichaam en ik vind ze echt super mooi! maar het is natuurlijk je eigen gevoel waar je naar moet luisteren :)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meid,

Ik weet niet of je via via op het forum al tegen mijn naam aan bent gestuit maar ik heb hetzelfde probleem gehad. Borsten waren prachtig maar gewoon veel te groot naar mijn smaak. Heb mezelf de tijd gegeven om er aan te wennen, ik heb het echt geprobeerd. Alleen ik was diep ongelukkig. Nu terugkijkend is het echt het meest ongelukkige en onzekere jaar geweest uit mijn leven. Ik heb mijn prothesen laten vervangen door kleinere prothesen, nu alweer 9 maanden geleden en ben nog steeds elke dag zo blij dat ik dat heb gedaan. Als je meer wilt weten, stuur maar ff een pb. Ik zit eigenlijk nooit meer op het forum. Alleen om pb's te beantwoorden van meiden die hetzelfde probleem hebben.. 

 

Sterkte en succes met alles!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai @mydream, wat vervelend dat je zo onzeker bij voelt (al wel iets beter nu?). Heb het een beetje gevolgd en zag dat je al heel veel lieve reacties hebt gehad. Ik zelf mag maandag en vind het ook super spannend Hoe het gaat worden. Zou ik misschien in je album mogen mee kijken? Ik heb nu 70 a/b en twijfel nog tussen 390 en 440.. enkel ben ik ook 180.! Zag dat je je lengte ook wat vervelend vind. Ken dat gevoel wel met de lengte, maar aan de andere kant ben ik wel wel heel blij mee en draag ook gerust hoge hakken a 12 cm gewoon omdat ik dat mooi vind :) en dan krijg ik juist vaak complimenten over mijn uiterlijk :D heb dan ook gelukkig een vent van bijna 2 meter :P maar onzeker is altijd vervelend. Wat voor keus je ook maakt ik hoop dat je straks goed bij voelt.! Misschien even de tijd geven? Naar je vraag over de opgerekte huid en een wissel durf ik ook geen antwoord op te geven maat vraag mij wel af hoe dat zit. Wellicht iemand ander ervaring?  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hayy!  

 

Jeetje, vervelend dat je je zo voelt zeg, kijk je er ZO naar uit :(

 

Ik krijg 13 juni 500cc, hoor om me heen dat het echt super groot is. Zou ik met je mee mogen kijken zodat ik voor mezelf ook een beeld kan schetsen? 

Hoe lang ben je?

 

XO!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

@Fynic ik heb je een pb gestuurd!

 

Even een kleine update. Helaas is mijn gevoel niet minder geworden in de tussentijd. Ik draag nu wel alleen die soort van hemdjes waarover ik eerder heb gepost in dit topic.. maar tevergeefs. Ik zit er over na te denken om binnenkort dr. Nio te gaan mailen. Heeft iemand enig idee met hoe dat werkt? Heb ik denk recht op een korting of zoiets? Om nu weer de volle hap te gaan betalen zie ik ook niet zitten.. maarja als dat de enige manier is. Ik ben gewoon echt niet gelukkig met mijn borsten en denk vaak: had ik het maar nooit gedaan. :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo

wil je mij ook toevoegen?

mijn beste vriendin had dit ook, super onzeker geworden. Altijd kleding aan om te bedekken.

dus ze heeft nu ook maatje kleiner

had een grote C en nu naar grote B gegaan en echt veel gelukkiger ( fijn lichaam )

Link naar reactie
Delen op andere sites

@mydream wat balen meis! Ik vind die van jou echt wel één van de mooiste van het forum. Maar als jij je er niet happy mee voelt, dan kan je inderdaad het beste wat kleiner gaan.  

 

Heb je enig idee hoeveel kleiner je zou willen gaan en al voorbeelden gezocht voor naar dr Nio?

 

Heel veel succes meis! Ik hoop dat het je gaat helpen :116:xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pfff heftig hoor.... en het belangrijkste is idd dat je je helemaal happy voelt natuurlijk!!! Ik zou zelf persoonlijk contact zoeken dus even bellen in plaats van mailen...dan kun je direct eea met hem bespreken toch... ik hoop zeker dat ze je wat tegemoet gaan komen.... ik duim voir je... zou ik ook even mogen kijken? (Ik heb wss een lift nodig en kreeg te horen max 375cc...denk dat dat voor mijn lichaam weer te klein is...)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ik ben nieuw hier en ik kwam dit bericht tegen, ik heb 14-11-17 een afspraak bij dr. Nio en ook 500cc maar ik begin nu te twijfelen of het niet te groot is. Vorral nu in deze berichten lees, ik weet niet hoe dit werkt maar heb je mischien foto's?

 

oef ik hoop dat ee wat voor je te regelen is met je borsten dan kleiner laten maken! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei mydream:

@Fynic ik heb je een pb gestuurd!

 

Even een kleine update. Helaas is mijn gevoel niet minder geworden in de tussentijd. Ik draag nu wel alleen die soort van hemdjes waarover ik eerder heb gepost in dit topic.. maar tevergeefs. Ik zit er over na te denken om binnenkort dr. Nio te gaan mailen. Heeft iemand enig idee met hoe dat werkt? Heb ik denk recht op een korting of zoiets? Om nu weer de volle hap te gaan betalen zie ik ook niet zitten.. maarja als dat de enige manier is. Ik ben gewoon echt niet gelukkig met mijn borsten en denk vaak: had ik het maar nooit gedaan. :(

Jammer dat je niet tevreden ben met het resultaat(ik neem aan dat je toen een pas prothese hebt gepast met de 500 cc ) 

Maar dat het in werkelijkheid bij jou groter is uitgepakt,maak een afspraak bij Dr.Nio en kijk dan wat eruit komt na dit gesprek.

xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.