Ga naar inhoud

Borsten zijn te groot..


Aanbevolen berichten

Hi meis ... ik heb je foto gezien en vind ze prachtig en zeker niet te groot ... maar daar heb jij niks aan ... JIJ vind ze te groot ... bij mij eigenlijk het zelfde verhaal .. ik heb 300 cc ..en ik vind ze soms ook te groot .. ben bijna 7 maanden po ... m'n pc wilde   Eigenlijk groter doen maar ik wilde perse kleine borsten!! Zo blij dat ik naar m'n gevoel heb geluisterd... het is een kwestie van wennen en veel geduld .... de ene keer ben ik blij en de andere keer denk ik .. Pff wat groot :) 

maar ik snap je helemaal hoor .. voor mij geen bh meer met vulling .. heb nu de sloggie comfort WoW ... perfecte bh zonder beugel .. die bh maakt m'n borsten niet groter en zit heerlijk ... xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 138
  • Created
  • Laatste Reactie
1 uur geleden zei mydream:

Ja ik denk dat het toch ook een stukje onzekerheid is vanuit mijzelf waar ik mee om moet leren gaan. Maarja hoe leer je dat he.. :rolleyes:

 

Het antwoord heeft Gastmama al gegeven:

 

30 minuten geleden zei gastmama:

[...] Ik dacht het ook even door dat commentaar en wilde al wat bijkomen maar toen ben ik telkens positieve punten gaan benadrukken als ik in de spiegel keek. Gun jezelf de tijd en bedenk telkens hoe mooi je je dames vind. Dat lees ik nu al een paar keer! Ben je er na een jaar nog niet aan gewend kun je ze altijd nog verkleinen.  Heel veel succes in ieder geval!

 

Deze zelfde opdracht heb ik van de psycholoog ook mee gekregen, ik ben een enorme probleemdenker en zie alles negatief. Alle projecten van mijn werk mislukken in mijn ogen, dit is niet goed, dat is niet goed. Nu moet ik bewust opschrijven welke dingen ik allemaal wél bereikt heb, en daar moet ik wat vaker naar kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@mydream Zou ik eens mogen meekijken meid?
Ben nu toch wel benieuwd waar al die anderen jaloers op zijn, die tegen jou durven te zeggen dat je borsten te groot geworden zijn...
Soms vraag ik me wel eens af hoe mensen het in hun hoofd halen om zulke dingen te zeggen, maar het antwoord staat hierboven wel een beetje.. Het draait ALTIJD om jaloezie!

Wat visje aangeeft is trouwens ook een goede: wat zegt jouw gevoel, als je alleen naar jezelf kijkt, als Remy op de wereld, zonder dat je je iets hoeft aan te trekken van wat anderen denken en zeggen.
Je geeft aan dat je je lengte eigenlijk stiekem ook al een probleem vindt, maar waarom is je lengte een probleem dan? Er zijn een heleboel mensen die kleiner dan gemiddeld zijn (laten we zeggen tussen de 150 en 160 cm) Die hoeven zichzelf ook niet te schamen toch? Die zijn toch ook gewoon mens! Die worden ook gewoon geaccepteerd zoals ze zijn.

Ik was vroeger super onzeker, en ik vond het vreselijk als mensen niks zeiden als ze langsliepen (om een voorbeeldje te noemen)
Sinds ik zelf recht voor me kijk bij het over straat lopen, mensen recht aan kijk als ik langs ze loop en hallo zeg, met een lach op mijn gezicht, zijn mensen opeens veel vriendelijker geworden!! Ja, ongelooflijk he!! ;) 
Als je positiviteit uitstraalt, ontvang je het ook, en dat geeft je meer zelfvertrouwen.

Schouders naar achteren, boobs vooruit, rechtop lopen, niet je ogen neerslaan, maar fris de wereld in kijken, en je zult zien dat er een wereld voor je open gaat. Probeer het gewoon eens uit, al is het voor de lol ;) 

Ik denk dat het namelijk niet om je boobs draait (zonder ze gezien te hebben nog) maar ik denk dat het om je eigenwaarde gaat.

Verder, wat je boobs betreft.. Ga niet eerder hiermee terug dan met een jaar po. Als je je dan nog steeds zo voelt ondanks dat je geprobeerd hebt zekerder in het leven te staan (want daardoor kun je de mening van anderen ook beter naast je neerleggen, of sterker nog: mensen geven hun mening niet eens meer zo makkelijk omdat je er niet vattelijk voor (lijkt te) zijn/bent) dan kun je altijd nog eens op controle gaan bij Nio.
Toch?

xxx BB
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid, 

jij bent niet de eerste hier die in paniek slaat na een bv en vindt dat ze veel te groot zijn. Bij de meesten gaat deze fase echter voorbij éénmaal ze aanvaard hebben dat de nieuwe boobs deel uitmaken van hun 'nieuwe' lichaam. Nu voelen de protheses waarschijnlijk ook nog aan als een vreemd object in je lijf. Bij mij heeft het lang geduurd voordat ik 'ze' niet meer zo voelde zitten.

Had je onmiddellijk het gevoel dat ze te groot waren of is dit gevoel er pas gekomen nadat je enkele reacties hebt gekregen? Je moet zien dat je hierin niet beïnvloed bent geweest. Jaloezie van anderen is iets heel raar hoor....

En spiegel je niet teveel af op de andere mensen! Iedereen is anders!

Nu ben je vooral gefocused op de grootte van je boobs waardoor ze in je ogen nog groter gaan lijken. Ik heb dit soms ook met mijn buik, terwijl mijn man zegt dat hij volkomen normaal is ;)

Ik heb ze nu niet gezien maar uit de reacties van de meiden hier die ze gezien hebben lijken ze heel mooi te zijn en bij je lijf te passen, en hier zitten ondertussen wel al een paar experts :D. Misschien is dat wel een opsteker voor je!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh wat vervelend dat je je nu zo naar voelt! Zou ik ook eens je foto's mogen zien? Ben wel heel nieuwschierig eigenlijk.. 

 

misschien moet je je er inderdaad even de tijd voor geven im te wennen, maar niemand kan die beslissing voor je maken. Het kan geen kwaad om terug te gaan naar Nio wel zonde van de kosten maar misschien geeft dat wel meer duidelijkheid?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik sluit mij volledig aan bij @best_boobie. Ik had het niet beter kunnen verwoorden. 

 

Ik heb jouw foto's wel bekeken en ik weet wel vrij zeker dat het pure jaloezie is.. Echt één woord: wauw! Wat zijn ze mooi. Ik persoonlijk vindt ze erg goed bij je figuur passen. Ik hoop dat je dat zelf ook gaat zien. 

 

Ikzelf moet ook nog aan mijn grotere borsten wennen. Ik had ook niet verwacht dat dat zo moeilijk zou zijn.. Het is toch anders dan bij een ander en zeker als er mensen zijn die zeggen dat ze toch wel 'heel groot zijn'. Ik heb mij daar toch net iets te veel van aangetrokken.. (ik ben wel veel korter po dan jij)

 

Maar echt waar ze zijn prachtig! 

 

Heel veel succes meis. Ik hoop dat je er snel wat zekerder over wordt en geef het de tijd xx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai @mydream mag ik ook eens meekijken ik ben nou ook wel benieuwd. Is las dat je wel vrij lang ben (1.83) en gewicht? Ik ben zelf 1.68 en 50kg en heb 350cc hp gekregen. In BH vind ik ze mooi maar in kleding had t wel wat groter gemogen. De chirurg zei dat t niet mooi zou worden omdat ik zo fijn gebouwd ben. Ik sluit me verder aan bij de dames hier. Trek je niets aan wat andere zeggen, doe wat je zelf mooi vindt! Misschien is het een kwestie van wennen, maar als je er echt heel erg mee zit dan zou ik zeker een gesprek aan gaan met je chirurg Nio. Uiteindelijk gaat het erom dat jij je lekker voelt in jou lichaam!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@RID @gastmama @EHjohanna @B00bies @LindsayS @Joy1980

 

Wauw, wat een lieve reacties allemaal..Dankjullie. Vind het lief dat jullie zo reageren! :56:

@Visje7 Superlieve reactie en je zet me idd wel even aan het denken met je vragen. Ik ben altijd onzeker geweest. Ben ook (nog maar) 21 jaar maar al een hoop meegemaakt en wel veeeeel zelfverzekerder dan vroeger. Ik denk (onbewust) sneller aan wat anderen denken dan wat ik er zelf van vind. Ik kan helaas niet direct antwoord geven op die vragen die je stelt omdat ik even met mezelf aan de slag moet gaan. Ik denk dat het vooral punt 2 is en dat ik bang ben voor wat anderen denken. Erg frustrerend allemaal maar ik heb echt heel veel aan je comment, dankjewel! :58: ''

Wees wie je zelf wil zijn! Het zal in het begin een boel energie kosten om die muur op te trekken en schijt te hebben aan de mening van alle anderen, maar uiteindelijk gaat het om jóúw leven.'' Dat moet ik eigenlijk op mijn spiegel hangen hihi.

@best_boobie Wow, nog zo'n superlieve reactie. Weer eentje die me echt aan het denken zet. En ook erg herkenbaar wat je schrijft over onzekerheid. En inderdaad het eigenwaarde.. Ik vind het alleen zo moeilijk om daar mee om te gaan. Gewoon alles loslaten en schijt aan de rest. Ik ga je tip sowieso opvolgen om te wachten tot 1 jaar PO en hoop in de tussentijd mijn boobies (en vooral mijzelf) te accepteren. Dankjewel voor je lieve reactie! :33:

@popie Hoi meid. Ik denk eerlijk gezegd dat dit is gekomen sinds de reacties van anderen. Ik liet ze bijvoorbeeld zien aan mijn vriendinnen en zei reageerden wel enthousiast maar wel met: wooow, wel heel groot hoor! En dit bedoelen ze waarschijnlijk niet eens negatief. Maar het is voor mij een automatische reactie om dat gelijk in iets negatiefs om te zetten. Dan gaat er gelijk een stemmetje in mijn hoofd van: ojee.. ze zijn te groot. Alarm, alarm.. Het irritante is dat ik het opzich wel herken bij mezelf dat het komt doordat ik er om geef wat anderen er van vinden. Maar ik weet niet hoe ik het tegen kan gaan.. :( Maar ik heb echt een hele hoop aan jullie reacties! Zetten me echt aan het denken, dankje. :54:

Ik ga jullie allemaal toevoegen aan mijn album! @Elske77 @Wuppie @Ellen125 @Tinny 

 
Link naar reactie
Delen op andere sites

@mydream, Goh, wat vervelend voor je, meis. Want je geestelijk en lichamelijk goed voelen gaat hand in hand. Misschien toch proberen de gedachte van "te groot" even los te laten,  het aankijken tot je een jaartje po bent en als je dan nog niet tevreden bent met de grootte van je borsten, dan zou ik een nieuw consult inplannen (kun je ook nog ff sparen :38:). En onthou heel goed; er is er maar één die er tevreden mee moet zijn, en dat ben jij zelf. Schijt aan de rest van de wereld. Gewoon aan jezelf denken, want een ander doet het niet hoor. Die denken en praten vaak alleen uit jaloers oogpunt. En dat zegt meer over hun dan over jou. Ik sta zelf ook op een punt in mijn leven, waarin ik moeilijke beslissingen moet nemen, ook m.b.t. mijn borsten, maar ik probeer het allemaal maar een beetje te relativeren en ik ben ook behoorlijk mijn grenzen aan het verleggen..... het gaat nu ff om mij en mijn gezin en niet om de wereld daarbuiten. Veel succes met je strijd, meis. Ik hoop dat je er toch nog aan zult kunnen wennen. 

 

Veel liefs, Jaydee 

 

(Wil je mij ook aan je album toevoegen?... dan weet ik waar we het over hebben, dat praat wat gemakkelijker)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed zo @mydream :58:

 

21 jaar is ook nog jong. Hoe ouder je wordt hoe steviger je in je schoenen gaat staan en de wereld maar een beetje de wereld laat. 

 

Laat alles rustig bezinken, je hoeft morgen nog geen keus te maken en volgende week of volgende maand ook nog niet.

 

Het is ook allemaal niet niks, maar ik vind het wel heel goed van je dat je je twijfels en onzekerheden hier bespreekt :35: En als je er weer even doorheen zit moet je gewoon lekker naar een lingerie winkel gaan, de mooiste BH's of spannende setjes gaan passen, in het pashokje lekker wat foto's maken en ze dan hier in je prive album zetten. Een berg positieve reacties gegarandeerd die jou weer wat kunnen opbeuren! ;) Ook wij zijn jaloers op jouw boobs en figuur. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis, denk dat alle wijze woorden hier al zijn geschreven, vooral door @Visje7 en @best_boobie, maar ik sluit me er volledig bij aan. Denk dat een jaar wachten de beste tip is....laat het los, laat het gaan (een bepaalde Disney schrijver heeft daar een leuk liedje over gemaakt ;)), en ga over een jaar verder kijken of je er hetzelfde in staat. Het is niet alleen een fysieke verandering, je psyche moet er ook aan wennen. Zo denk ik, na 18 kilo te zijn afgevallen, vaak dat ik nog steeds 'dik' ben, terwijl ik maat 38 heb nu (niet dik dus). Maar je geest loopt soms flink achter op de werkelijkheid. En schrijf het hier lekker van je af, daar zijn we voor. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Liefbeestje:

laat het los, laat het gaan (een bepaalde Disney schrijver heeft daar een leuk liedje over gemaakt ;))

 Hahaha hier moest ik smakelijk om lachen. 

Maar verder eens met wat iedereen zegt. Mensen die zulke opmerkingen maken zouden eens moeten weten wat dit doet met een mens, ik ben ervan overtuigd dat Nio je een perfecte maat heeft gegeven. 
Zou ik mee mogen kijken in je fotoalbum? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Liefbeestje:

Hey meis, denk dat alle wijze woorden hier al zijn geschreven, vooral door @Visje7 en @best_boobie, maar ik sluit me er volledig bij aan. Denk dat een jaar wachten de beste tip is....laat het los, laat het gaan (een bepaalde Disney schrijver heeft daar een leuk liedje over gemaakt ;)), en ga over een jaar verder kijken of je er hetzelfde in staat. Het is niet alleen een fysieke verandering, je psyche moet er ook aan wennen. Zo denk ik, na 18 kilo te zijn afgevallen, vaak dat ik nog steeds 'dik' ben, terwijl ik maat 38 heb nu (niet dik dus). Maar je geest loopt soms flink achter op de werkelijkheid. En schrijf het hier lekker van je af, daar zijn we voor. X

Ja en bedankt :45:

Heb ik heel de avond dat liedje weer in mijn kop :45:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Rocker:

 

Ja ik heb wel de Idina Menzel versie in m'n hoofd natuurlijk haha. 

Ik ken ze allemaal niet alleen dat nummer van frozen :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.