Ga naar inhoud

Borsten zijn te groot..


Aanbevolen berichten

5 uur geleden zei Ank:

@mydream

Jammer dat je niet tevreden bent met het resultaat ik hoop dat je er met Dr.Nio uitkomt maar onderschat een wissel niet.

Ik heb nu een maand geleden een wissel gehad en vond eerlijk gezegd Mn eerste operatie echt hel en nu wissel naar kleiner echt een eitje.. praktisch geen pijn gehad, alleen opletten voor hechtingen aan de zijkant van pocket. Maar goed, dat hoeft niet voor iedereen te gelden. Nio zei wel ook dat een wissel naar kleiner niet is dat je eerst weer als een zombie in de rondte loopt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 138
  • Created
  • Laatste Reactie

@Ank ik snap je reactie maar ik ga liever het risicio dan dat ik heel mijn leven ongelukkig ben met mijn borsten en ze moet verstoppen. :)

 

@jesebel zo'n idee had ik inderdaad ook, dat naar kleiner juist makkelijker zou zijn. Alleen ben ik bang dat mijn huid is opgerekt en dat er straks allemaal loshangend huid zit als er een nieuwe kleinere prothese in komt. Hoe is dat bij jou gegaan?

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei mydream:

Het is nu trouwens iets van 9 maanden gelden. 20-12-2016 had ik mijn operatie. Ik geloof dat ik sowieso een jaar moet wachten. Ik stuur dr. Nio vandaag een mailtje en laat het jullie weten.

 

xx

Heb even heel je topic gelezen en had al naar je fotos gekeken. Ik zou in herhaling van alles reacties vallen als ik vertel dat je super mooi bent..gaat natuurlijk om wat jij wil. Super goed dat je jezelf de tijd hebt gegeven en nu kan je zeggen " ik ben nog niet helemaal te tevreden en ga kijken of het anders kan" hopelijk heeft dr Nio snel plek voor je en kan je je zorgen bespreken.

 

ben zelf nu helemaal aan het twijfelen door deze topic ( had al nachtmerries)..ik ben ook zo bang dat dit mij gaat overkomen. Ook 500cc 85% DP dr Nio. Net even 500gram rijst in een BH gedaan:/ Beter niet kunnen doen.

 

hopelijk heb je vandaag al een reactie, bij mij was het via de mail ook snel dat dr Nio antwoord gaf.

 

nogmaals je bent hoe dan ook super mooi en nu hoop ik voor jou dat je snel ook zo mag denken/kijken over/naar jezelf na eventueel een verkleining . 

-X-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi .... ik heb vorig jaar 1 okt 300 cc dp gehad en oh wat vond ik t groot ... heb t vaak hier over gehad op bf ... ook veel problemen met Mn rborst... zelfs herstel operatie overwogen ... maar toen ik geopereerd werd woog ik 52 kilo .. te weinig voor mij ...had veel stress vorig jaar .. ik verstopte Mn borsten omdat ik ze te groot vond .. maar nu weeg ik 58 kilo en wat vind ik ze mooi ! Niks te groot ..ben er super blij mee ,ook met Mn r borst gaat t prima.. die had gewoon meer tijd nodig ...het herstel is echt minimaal 1 jaar ... hoorde hier altijd ..geduld geduld ... nou dat is echt zo ! 

Gisteren had ik een jurkje aan en dacht ..Hmm zo hadden wel iets groter gemogen :) 

dat ga ik niet doen hoor ,maar wil alleen zeggen dat de grootste zeikerd (ik) van het forum nu na bijna 1 jaar po super tevreden is over de grote van mijn borsten ...

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Bayou dankjewel voor je lieve reactie! Ja iedereen zegt inderdaad dat ze het zo mooi vinden en mijn vriend vindt het zelf ook echt geweldig. Maarja ik moet er zelf tevreden mee zijn en dat ben ik helaas niet. :( En wat betreft jouw operatie, mijn advies is om er heeeel erg over na te denken en wellicht nog een passessie te boeken als je nog steeds twijfelt! Wanneer ze er uiteindelijk in zitten kom je er niet meer zo snel vanaf tenzij je zoals mij een wissel wilt. Maarja dat wil niemand natuurlijk!

 

@EHjohanna wauw wat fijn om te lezen dat jij uiteindelijk nog blij bent geworden met je borsten! Ik geloof het gelijk met geduld. Maarja het verschil tussen 300cc en 500cc is natuurlijk best veel! En ik ben een lange slanke meid dusja het oogt voor mij gewoon veel te groot. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb net een mailtje teruggekregen van dr. Nio! Ik hoef maar 2500 te betalen ipv 3100 en ik mag al gelijk gaan wisselen. Ik hoef niet te wachten tot ze een jaar oud zijn. Ook vindt hij het heel rot voor me en hij zei: laten we er maar gauw wat aan gaan doen!

 

Wat een meevaller zeg ik had dat echt niet verwacht dat het zo snel zou kunnen! Heb hem nu gemaild wanneer ik langs kan komen voor een consult. :D

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi @mydream, Wat fijn dat dr. Nio zo snel heeft gereageerd en met je mee denkt!

 

Ik heb even gespiekt en vind je borsten heel mooi, maar je moet er inderdaad zelf tevreden mee zijn. Ik ben nog steeds aan het orienteren wat betreft het aantal cc en heb volgende week mijn eerste consult.

 

Aan hoeveel cc zit je te denken voor je wissel?

 

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

Fijn voor je dat het eerder kan en dat ze er mooie prijs van maken, ben jij in het ziekenhuis bij Nio geweest of Parkkliniek Rotterdam?

Ik begrijp je helemaal, jij moet er gelukkig van worden, want daar heb je het tenslotte voor gedaan!

Ik wilde zo natuurlijk mogelijk en gewoon een middelmaatje.

Nu 20 dagen po ook Nio's  eurosilicone 85% gevuld dp 350 cc alles staat nog wel strak en links wil nog niet zo snel als rechts meewerken.....maar ik moet geduld hebben.....maar elke dag denk je komt het echt goed....

 

Succes

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

@mydream Jee... wat een verhaal zeg... ik vind het heel moedig dat je na die 9 mnd echt hebt besloten dat je er niet blij mee was. 

Op de foto’s waren ze prachtig, maar jouw eigen gevoel —> dáár gaat het om!!

Hoe gaat het nu met je? Ben je ondertussen al geopereerd? 

Liefs X Nicoline

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 3-5-2017 om 15:36 zei mydream:

Ik heb trouwens een vraagje over prothesewissels. Stel dat ik mijn 500cc zou wisselen voor bijvoorbeeld een 350/375cc na een jaar. Blijft er dan niet heel veel loshangend vel over? Nu zijn mijn borsten tuurlijk een stuk opgerekt. Ik hoop het niet want lees dat het soms allemaal extra littekens met zich mee brengt. Ik had van mijzelf zowat geen borsten dus het is niet dat er veel is opgevuld met die 500cc. Het is juist heel erg opgerekt. Heb ook een klein beetje striae..

 

X

Ik heb nu nog cup niks, maar gedurende de tijd dat ik borstvoeding gaf had ik een dikke volle maat D.

Nadat ik ermee gestopt ben, zijn het weer mini borstjes geworden. Gelukkig helemaal geen last van Striae. 

Dus dat hoeft niet altijd met het oprekken van de huid te gebeuren.

Persoonlijk vind ik jouw borsten trouwens PERFECT gelukt. 

Zien er prachtig uit :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.