Ga naar inhoud

Borsten zijn te groot..


Aanbevolen berichten

Wat vervelend voor je dat je je er niet happy bij voelt op het moment. Maar ik denk net als de andere meiden hier dat ook jaloezie mee speelt bij degene die dit tegen jou durven te zeggen. 

 

Om maar een paar voorbeelden te geven van afgunstige dames:

 

- Wanneer iemand naar de kapper is geweest zullen veel vrouwen zeggen "Oh wat zit je haar anders!" Waarom niet gewoon "Wat zit je haar leuk!" 

 

- Wanneer iemand gedisciplineerd is met sporten zal diegene vaak horen: "Pas je op dat je niet te veel afvalt?"

 

- Bij kunstnagels zul je horen:

"Kun je nog wel iets met die lange nagels? " 

 

Snap je wat ik bedoel? Ik hoop voor jou dat je er over een tijdje wel happy mee bent en diegene die dan nog zo'n rotopmerking maakt met een big smile op je gezicht vraagt wanneer je nou precies om hun mening had gevraagd ;)

 

Succes en ben nu ook wel nieuwsgierig geworden dus hoop dat ik ook even mag kijken in je album :)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 138
  • Created
  • Laatste Reactie

@mydream hoi hoi, alles is al gezegd maar misschien kan ik nog wat bijdragen met mijn ervaring :) 

 

Bij 4 maanden was ik nog niet echt vriendjes met ze omdat ze nog stevig aanvoelden en ze in mijn lijf voelden. Waren wel mooi hoor!!  Pas naarmate mijn huid ontspande, zachter en soepeler werden kregen ze hun natuurlijke vorm. Ik besefte toen ook dat ze niet zo groot waren als dat ik dacht dat ze eerst waren. 

( echt een mindfuck) Je hoofd en lichaam gaat de boel accepteren en op een dag ben je er niet meer mee bezig en vergeet je dat ze erin zitten. 

 

Kijk ik nu in de spiegel zijn ze prachtig maar de groote zie ik niet meer, nog sterker.. zijn nu zo natuurlijk dat ik de groote van in het begin wel mis. Moraal van mijn verhaal; wacht het jaartje af want er gebeurt nog van alles met je boobs en in je hoofd. 

 

En commentaar zul je altijd krijgen idd, ben je tietloos, heb je tiet, wil je meer..altijd ongewenst commentaar!! Onze omgeving kan ons soms zo onzeker maken terwijl we nog in onze kraamtijd van een jaar zitten, verdorie!! Lekker laten lullen en genieten van je prachtige boobs die heel graag vriendjes met je wil worden... Geef het tijd!! :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid, 

 

Heb je foto's bekeken. Je hebt een figuur om fier op te zijn! Je borsten zijn zeker niet te groot! Ik vind het echt heel mooi! Het is uiteraard een verschil met je voorsituatie maar dat is het altijd toch? Volgens mij moet je zelf gewoon ff wennen aan het beeld dat ze ineens (poef) groter zijn. Want dat is het ook eh, van de 1 op de andere dag heb je ineens mooie gevulde natuurlijk uitziende borsten! 

Ik kan je gevoel wel ergens plaatsen. Zeker als mensen dit steeds bevestigen met "ze zijn wel echt groot eh". Mensen zouden beter soms es nadenken alvorens ze er iets uitfloepen.. Dat heb ik de laatste tijd ook echt enorm gemerkt. Ik was vroeger ook een enorme flapuit (hart op de tong) maar tegenwoordig denk ik eerst ff na of ik wel goed doe om iets te zeggen of niet en zeker de manier waarop. 

Zoals hier ook al gezegd is, grotendeels is het jaloezie. Want eerlijk? Ik ben jaloers op je borsten! Ze zouden niet bij mij staan want ik ben kleiner en ook vrij smal gebouwd maar moest ik in jouw positie zijn.. ik zou pronken met wat ik heb! :)

Geef het inderdaad nog eventjes de tijd om te wennen. Misschien denk je er binnenkort wel anders over!!

Dikke boobieknuffel!!! (al moet ik wel nog ff voorzichtig zijn met knuffels geven :D )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21-4-2017 om 23:25 zei BrownieG:

@mydream hoi hoi, alles is al gezegd maar misschien kan ik nog wat bijdragen met mijn ervaring :) 

 

Bij 4 maanden was ik nog niet echt vriendjes met ze omdat ze nog stevig aanvoelden en ze in mijn lijf voelden. Waren wel mooi hoor!!  Pas naarmate mijn huid ontspande, zachter en soepeler werden kregen ze hun natuurlijke vorm. Ik besefte toen ook dat ze niet zo groot waren als dat ik dacht dat ze eerst waren. 

( echt een mindfuck) Je hoofd en lichaam gaat de boel accepteren en op een dag ben je er niet meer mee bezig en vergeet je dat ze erin zitten. 

 

Kijk ik nu in de spiegel zijn ze prachtig maar de groote zie ik niet meer, nog sterker.. zijn nu zo natuurlijk dat ik de groote van in het begin wel mis. Moraal van mijn verhaal; wacht het jaartje af want er gebeurt nog van alles met je boobs en in je hoofd. 

 

En commentaar zul je altijd krijgen idd, ben je tietloos, heb je tiet, wil je meer..altijd ongewenst commentaar!! Onze omgeving kan ons soms zo onzeker maken terwijl we nog in onze kraamtijd van een jaar zitten, verdorie!! Lekker laten lullen en genieten van je prachtige boobs die heel graag vriendjes met je wil worden... Geef het tijd!! :53:

Wat een lief bericht :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden,

Sorry voor het late bericht! Schoolleven en werk gaat ook gewoon door helaas. :rolleyes:

 

Ik heb echt wat aan jullie berichten gehad! Superlief. Ik heb er ook eens goed naar gekeken (nog meer dan ik al deed haha) en ik ben wel veel tot de conclusie gekomen dat ik ze heel mooi vind zonder BH en die grootte past ook bij mijn lichaam.  Maar zodra er dan een BH omheen gaat en ik heb een beetje iets straks aan dan vind ik het veelste groot. Ik kreeg al de tip hier om op zoek te gaan naar een bepaalde bh maar die hebben ze helaas niet in mijn cupmaat. Maar ik ga vandaag even kijken naar een soort van minimizer BH en als dat niks is ga ik gewoon sport BH"'s dragen denk.

 

Gisteren is er helaas wel wat vervelends gebeurd. :( Ik woon in een gemeente waar iedereen elkaar kent en momenteel gaat het als een lopend vuurtje dat ik mijn borsten heb laten vergroten. Ik was op een feestje in de buurt en merkte al op dat een paar jongens die ik ken over me aan het praten waren en naar me aan het wijzen waren. Daarna was ik met iemand aan het praten en toen kwam er iemand letterlijk "borst gebaren" naar hem doen en zaten ze met ze allen (een mannetje of 10) te lachen met elkaar. Vorige week was er al zoiets hetzelfde gebeurd met andere jongens. Dus ik moest echt even  huilen en betrapte mezelf zelfs op de gedachte: "had ik het maar nooit gedaan :(". Toen met mijn vriend naar huis gelopen en die heeft me gelukkig weer moed ingesproken. Maar dit is nog wel echt een leerpunt van mij. Schijt hebben wat aan anderen er van vinden of over zeggen. Ik heb het voor mezelf gedaan en niet voor hen!

 

Dit moest ik even kwijt. :) Ik zal degene die er om vroegen even toevoegen aan mijn album!

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Och @mydream :( het is een soort vorm van pesten/intimidatie dus het is niks raars als je je gekwetst voelt. Dat verdriet moet er ook uit want met het opkroppen en je groot houden barst het een keer goed hard. 

 

Hopelijk lukt het je om wat steviger in je schoenen te komen staan komende tijd. Het is natuurlijk ook heel erg hoe "makkelijk" je met je laat sollen hoe makkelijker je elke keer opnieuw ten prooi valt. Voorbeeldje (beetje extreem, zo erg hoeft het natuurlijk niet, maar het laat goed zien hoe mensen reageren op jouw gedrag): als jongens met je aan het sollen zijn, lachen en borst-gebaren aan het maken en je kijkt zelf weg en laat jezelf kwetsen dan merken zij dat je een makkelijk slachtoffer bent. Des te leuker voor hun om er opmerkingen over te maken en de roddel naar iedereen te verspreiden...

Of je stapt op ze af en zegt iets a la: "Hey geloof dat jullie het over mij hebben. Mooi zijn ze he? Ja misschien wat groot maar voor jullie is het natuurlijk ook even wennen. Er gaat ineens wel een wereld voor mij open en ik ben een stuk gelukkiger! Ik raad het iedereen aan die twijfelt of ze het wel of niet moeten doen" en dat alles met een dikke glimlach op je gezicht, ondanks dat het misschien niet zo zelfverzekerd voor je voelt. Dan merken de jongens dat het jou niet raakt en zullen ze het minder snel het als roddel of pesterij toepassen. 

 

(En als je lef hebt kun je er achteraan zeggen: "Je mag ze hier nu niet zien maar ik durf te wedden dat ze mooier zijn dan die van jullie vriendinnetjes. Als jullie die überhaupt hebben, want ik hoor dat jullie zó onder de indruk zijn van mijn boobs dat ik het gevoel krijg dat jullie ze nooit van dichtbij zien...")

(en als je dan écht ballen hebt, want mannen (zeker met alcohol) gaan je uitdagen om ze dan te showen: neem ze apart en laat ze zien. Ze zullen roepen en joelen maar ze zullen zien wat voor mooie boobs je hebt en dan wordt het een "positieve" roddel: "ja die en die, die heeft haar borsten laten vergroten! Maar mooi dat ze zijn! Daar kan ik wel een trucje op!") maar ik snap dat dit laatste niet kan in een ons-kent-ons cultuur ;) daar wordt de roddel er niet beter op maar als jongens zien dat jij van de situatie gebruik maakt in plaats van jezelf van de troon te laten stoten zal je merken dat het minder wordt. 

 

In ieder geval complimenten aan je vriend dat hij je weer moed in heeft gepraat! :) 

en hopelijk werkt een minimizer. Tegenwoordig zijn er ook best wat mooie/sexy sportbh's op de markt die bijvoorbeeld prima onder een open/doorschijnend topje kunnen ;) 

 

succes meid, be proud of yourself! :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Deprinsesopdeerwt

@mydream Zou ik misschien ook toegang mogen krijgen tot je foto's?

 

En gatver, wat een nare mannetjes! Hoe is het toch mogelijk dat sommige mannen toch maar lijken te denken dat dat soort onzin normaal is. Jij bent mooi zoals je bent meis en nu je vrede begint te krijgen met je borsten, ze langzaamaan 'jou' worden, lijkt het me heel vervelend als er dan zoiets gebeurt. Maar laat je niet op de kop zitten hoor, stelletje mafklappers die gasten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@mydream

 

Bijvoorbeeld de Triumph heeft hele mooie Minimizers, en optisch scheelt het ongeveer 1 a 1.5 cup maat, ligt een beetje aan het merk bh.

 

En meis, laat iedereen lekker kletsen, roddelen, lachen, het gaat er niet om wat andere vinden,het gaat er alleen maar om wat jij er van vind ( en je vriend)  dat jij er blij mee bent, maar het komt nu extra hard aan, omdat jij ze zelf in bh nog te groot vind.

Als je je borsten eenmaal volledig hebt geaccepteerd dan lach jij het laatst.

 

xx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@mydream Alles is al gezegd en ik leef met je mee. 

 

Vind je plan om een wenperiode in te stellen heel goed van je. Kun je het nu even wat 'loslaten' voor jezelf. 

 

Merk zelf ook dat ik er steeds iets van vind. Je richt je in eerste instantie erg op het fysieke herstel maar het geestelijke deel krijg je er gratis bij. Eerst te groot, en nu weer te klein. En dat kan per dag weer verschillen. Ben wel sowieso blij dat ik het gedaan heb want mijn voorsituatie kon niet veel slechter :38:

 

Zou wel graag jouw borsten even willen zien. Is dat oke voor jou?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ontzettend kinderachtig van die jongens zeg, zulk gedrag verwacht je in de kleuterklas! Trek je er niets van aan hoor, waarschijnlijk zijn ze gewoon jaloers op jou vriend en zouden ze zelf een meisje hebben met zulke mooie jongens!!

 

wel balen dat je er zelf toch nog wel mee zit.

en een bh die echt alleen een stofje heeft, dus geen vulling of voorvorm, zijn ze dan ook te groot?

 

ben stiekem wel heel benieuwd geworden, klinkt namelijk als iets wat ik misschien wel zou willen:) zou ik ook mogen kijken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou met zulke mooie borsten zouden ze mij wel mogen pesten:blush:

Maar ik begrijp dat dat voor jou echt niet leuk is. Zeker niet als je zelf ook nog eens met de grootte ervan in bh's zit.

 

Een vriendinnetje van mij draagt ook altijd minimizers /niet voorgevormde bh's/ sportbh's onder haar kleding na haar borstvergroting. Precies vanwege dezelfde reden: naakt is de grootte perfect en in een bh onder kleding vindt ze het te groot. Voor haar was dit de oplossing. Ik hoop ook voor jou. 

 

Heel veel succes meis! Sta er vooral boven, want dit is echt heel kinderachtig gedrag tegenover een volwassen beslissing die jij voor JEZELF hebt gemaakt. Wees er vooral trots op xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Visje7 dankje weer voor je lieve bericht! Dat wat je allemaal zegt kan idd niet in een ons-kent-ons cultuur haha dus dat zal ik maar niet doen. Maar ik kan er wel voor kiezen om me er gewoon niks van aan te trekken. Ik besef steeds meer dat ze mega kinderachtig zijn en dat het meer aan hen ligt dan aan mij!

 

@Paprika hey meid. Ja ik weet het. Super kinderachtig.. ze zijn rond de leeftijd van 22/23 dusja dan zijn borsten tuurlijk super spannend.. En zoals je al kunt lezen woon ik een beetje in een ons-kent-ons gemeente en daar is het natuurlijk echt een big en interessant iets als iemand zoiets doet.. :rolleyes: Maar ik ga me er niets meer van aantrekken. Ze kijken maar lekker wat ze er van vinden!

 

@Deprinsesopdeerwt tuurlijk mag je mijn foto's zien! Ik ga me er ook zeker niks meer van aantrekken. Zij kennen mijn verhaal niet en dat gaat ze voor de rest ook lekker niks aan! :)

 

@Desert-Rose dankje voor de tip! Ik ga zeker kijken voor triumph. Had al een paar mooie op internet gezien! 

 

@Pamuk dankje voor je lieve reactie! Ik zal je zo toevoegen aan mijn album. Ik ben ook echt blij dat ik het heb gedaan. Het is idd iets mentaals wat je er bij krijgt om te accepteren en ik had niet verwacht dat dat zo zwaar zou zijn voor me. Maar het helpt wel om hier mijn verhaal kwijt te kunnen! :53:

 

@Theezakje34 ik ga je toevoegen aan mijn album! :) Nee dan zijn ze niet te groot maar dan krijg je weer dat doorschijnende tepels verhaal.. misschien is daar ook wel een oplossing voor. Ik ga maar is op onderzoek uit..

 

@B00bies wat een lieve reactie dankjewel! En wat fijn om te horen dat een vriendin van jou een beetje hetzelfde verhaal had en dat die minimizers voor haar de oplossing waren. Hopelijk geldt dat ook voor mij! :68: Ik ga in ieder geval op zoek en laat het jullie weten als ik wat moois heb gevonden!

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

@mydream Ugh wat irritant van die pesterijen. Dat is precies de reden dat ik wanneer ik het laat het doen het eigenlijk aan niemand wil vertellen op mijn vriend en ouders na. Ik ben zo bang dat het zonder mijn toestemming bij mensen terecht komt die het helemaal niets aangaat. 

 

Wat bh's betreft, ik werk bij de Hunkemoller en we hebben hele goede minimizer bh's die soms ook nog wel in leuke, trendy kleurtjes komen. En anders nog een heeele collectie aan niet-voorgevormde bh's die heel mooi zijn, en daardoor ook een beetje de lompe look van een grote voorgevormde bh wegnemen. 

 

Zou ik ook even in jouw album mogen kijken? Ik wil zelf namelijk ook wel zo iets denk ik

Link naar reactie
Delen op andere sites

@mydream

Wat een nare reacties van die jongens Als ik 16 was riepen de jongens  naar mij. Pvv (plat van voren) 

Vele jaren van complexen later, ben ondertussen al 43 jaar, ga ik een bv doen. Nu gaan er weer zijn die commentaar geven denk ik. Als je niets hebt zoals ik lachen ze je uit en als je er dan iets aan laat doen hebben ze ook commentaar. Laat je niet van je stuk brengen. Ik lees hier dat iedereen ze super mooi vindt en als jij uiteindelijk ook tevreden bent zoals je zegt met de juiste bh, luister dan niet naar die negatieve reacties. Zijn mensen die zelf niet tevreden zijn met hun lichaam volgens mij en jarloers zijn. Mag ik ookeens kijken in je album ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei mydream:

Hoi meiden,

Sorry voor het late bericht! Schoolleven en werk gaat ook gewoon door helaas. :rolleyes:

 

Ik heb echt wat aan jullie berichten gehad! Superlief. Ik heb er ook eens goed naar gekeken (nog meer dan ik al deed haha) en ik ben wel veel tot de conclusie gekomen dat ik ze heel mooi vind zonder BH en die grootte past ook bij mijn lichaam.  Maar zodra er dan een BH omheen gaat en ik heb een beetje iets straks aan dan vind ik het veelste groot. Ik kreeg al de tip hier om op zoek te gaan naar een bepaalde bh maar die hebben ze helaas niet in mijn cupmaat. Maar ik ga vandaag even kijken naar een soort van minimizer BH en als dat niks is ga ik gewoon sport BH"'s dragen denk.

 

Gisteren is er helaas wel wat vervelends gebeurd. :( Ik woon in een gemeente waar iedereen elkaar kent en momenteel gaat het als een lopend vuurtje dat ik mijn borsten heb laten vergroten. Ik was op een feestje in de buurt en merkte al op dat een paar jongens die ik ken over me aan het praten waren en naar me aan het wijzen waren. Daarna was ik met iemand aan het praten en toen kwam er iemand letterlijk "borst gebaren" naar hem doen en zaten ze met ze allen (een mannetje of 10) te lachen met elkaar. Vorige week was er al zoiets hetzelfde gebeurd met andere jongens. Dus ik moest echt even  huilen en betrapte mezelf zelfs op de gedachte: "had ik het maar nooit gedaan :(". Toen met mijn vriend naar huis gelopen en die heeft me gelukkig weer moed ingesproken. Maar dit is nog wel echt een leerpunt van mij. Schijt hebben wat aan anderen er van vinden of over zeggen. Ik heb het voor mezelf gedaan en niet voor hen!

 

Dit moest ik even kwijt. :) Ik zal degene die er om vroegen even toevoegen aan mijn album!

 

X

Bah wat kinderachtig! Echt rot voor je en onterecht. Laat je niet uit het veld slaan hoor! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Deprinsesopdeerwt

@mydream Ik vind je borsten heel mooi:33: Sterker nog, ik ben bang dat die van mij te klein uit gaan vallen, aangezien ik "maar" 350cc krijg. Je borsten zijn, naar mijn mening, echt iets om trots op te zijn, ze zijn prachtig:wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@mydream

 

Ja op internet staan zeker hele mooie,zijn pas weer een paar nw in de collectie, en bijv. bij Otto staan er behoorlijk wat op de site, 

 

Waar je je ook eens in kunt verdiepen is dat bepaalde kleding stukken, kleuren  etc de nadruk juist kunnen leggen op je borsten, in deze link geven ze een aantal tips om die nadruk juist niet te leggen op je borsten, wellicht handig om eens door te lezen, en zo zijn er nog meer tips te vinden op internet.

 

https://www.womentoday.nl/12-kledingtips-voor-grote-cupmaten/

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Grrr stelletje..... toen ik je berichtje las voelde ik meteen met je mee! Trek het je alsjeblieft niet aan. Ze zijn gewoon enorm dom! Doe gewoon maar wat we in het pb besproken hebben. En hou je vriend in ere. Hij klinkt als een geweldige man! 

 

Mag ik je foto's zien? Want na al die lovende commentaren ben ik nu ook nieuwsgierig...

 

Veel liefs gastmama 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@LaylaLou hoi meid. Daar was ik ook echt bang voor in het begin en dus ook voor dat wat er het afgelopen weekend was gebeurd. Maar toen ik het ging doen had ik mezelf voorgenomen dat ik het voor mijzelf doe en niet voor anderen. Net als afgelopen weekend had ik dan even een baalmomentje maar daarna besefte ik alweer gauw: lekker boeiend wat zij ervan vinden en over zeggen. En geheimhouden is een moeilijk verhaal want vroeg of laat gaan mensen het toch zien en er wat van vinden. Maar zolang wij er maar gelukkig mee zijn boeit het geen reet wat anderen vinden! :) Bedankt voor je tip van de minimizer! Ik heb een soort van crop top van de Hunkemoller gekocht ik zal hem zo in mijn album plaatsen!

@Natje3 natuurlijk mag je kijken! En klopt wat je zegt. Iedereen zal altijd wel een mening over je hebben. Positief of negatief. Nu is het de kunst om me er niks meer van aan te trekken!

@Deprinsesopdeerwt wat een lieve reactie dankjewel! Op ieder lichaam vallen protheses natuurlijk anders. Ik ben bijna 1.83 maar ik ken meiden die een stuk kleiner zijn dan ik en die 350cc hebben waarbij het er hetzelfde uitziet. Maar ik ben natuurlijk een soort van de ''uitvergrootte versie'' zoals ik het zelf altijd noem haha. Wanneer ben je aan de beurt? :57:

 

@Desert-Rose dankje voor de tips! Erg handig om te weten met die kledingstukken! :)

 

@Pamuk dankjewel voor het lieve compliment! Nu ik idd nog. Het gaat vast goed komen met me. :54:

 

@Theezakje34 waaauw wat een gaaf en lief compliment dankjewel! Moest er gewoon van blozen. :56: Natuurlijk mag je mijn fotos meenemen naar je consult. Wanneer ga je op consult en bij wie? :) 

 

@gastmama ik ga idd werken aan wat we hebben besproken in pb! Nogmaals bedankt voor de goede tip en het compliment. :53: En ik ga je gelijk even toevoegen! 

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben gisteren naar de Hunkemoller geweest met mijn vriend en ik heb echt iets uitgevonden joh haha! Ik zal je vertellen: voorlopig nooit meer bh's voor mij. Ik ben eerst nog bh's gaan passen maar de ene stond nog vreselijker dan de ander. Toen zag ik een soort van sport bh-achtig iets hangen. Het heet een ''seamless crop top'' en het is eigenlijk een soort van sport bh maar dan anders. Nou dit was echt precies wat ik zocht. :tatice_04: Nu lijken ze tenminste niet meer zo belachelijk groot onder een strak t-shirt. Ze lijken nog wel groot dat wel. Maar dit is echt al 39948954 keer beter om naar te kijken in de spiegel! En hij was maar 13€ en ik had nog 5€ korting op mijn Hunkemoller pas staan dus hij was zelfs maar 8€! Dat leg je niet neer voor een bh hoor. En het zit gewoon heerlijk. Lekker strak en gewoon super mooi want mijn borsten hebben al best een mooie vorm van hen zelf sinds de operatie. Dus serieus, als er meiden zijn met hetzelfde probleem: ga gewoon een sport bh of zo'n seamless crop top dragen! :) 

 

Ik voeg even een foto toe in mijn album. Kunnen jullie het resultaat zien!

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.