Ga naar inhoud

Amyomi : 12 mei 2011 : Dhr. Freundlich : Orbis Sittard


Gast

Aanbevolen berichten

Yvon ik vind het echt heel lief dat je af en toe nog steeds op mijn topic komt kijken.

Mijn vader is vandaag weer naar de gewone afdeling gegaan.Hij hoest nu wel zelf en het gaat redelijk.Ze komen nu standaard 3 keer per etmaal van de IC kijken naar hem

Hij mag al weer wat dik vloeibaar eten ,hopen dat hij gauw weer gepureerd eten mag hebben.De longontsteking is volgens mij onder controle

gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 502
  • Created
  • Laatste Reactie

Hopelijk gaat het nog steeds bergopwaards met je vader en is hij weer een stukje beter :71:

Mijn vader heeft copd en toen hij in het ziekenhuis lag en het slijm en alles niet omhoog kreeg............ brrrrrrrrrrr krijg het er weer spaansbenauwd van. Mijn nichtjes hebben zwaar astma en als die een aanval krijgen en ze het zo benauwd krijgen............ brrrrrrrrrrrrrr.

Weet dus een beetje hoe je je voelt en hoe machteloos je bent. Benauwd vind ik erg hoor.

Sterkte maar weer en op naar jouw operatie :119:

Groetjes, Ivonne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Meiden.

Sory dat ik me zo weinig meld.Maar mijn dagen zijn zo vol,mijn hoofd loopt over.Maar dat begrijpen jullie wel.

Nou mijn vader heeft vorige week van zondag tot woensdag weer op IC gelegen.Hij had weer longontsteking.

Daarna ging het wel.hij is nog heel zwak .en heeft afgelopen maandag een thoraxdrain gekregen.

Het vocht wat hij tussen het longvlies en de long had (geloof ik) word zo afgevoerd.Er werd vandaag nog een foto gemaakt en als het niet verslechterd was dan ging vandaag de drain eruit.

Verder is hij nog heel erg zwak.En heeft hij een doorligplek bij zijn stuitje.

Dat is erg pijnlijk.

Hij mag nu grof gemalen eten eten ..Zijn slikken gaat goed en hij drinkt goed.

Dus eigenlijk mogen we niet mopperen.Gister toen ik bij hem was had hij het een beetje moeilijk.Begon bijna t ehuilen.

Het zit ook niet mee..Al 6 weken op je billen liggen in een bed..

En 1 keer bezoek zien per dag.

Maar nu hopen we dat hij eindelijk genoeg aansterkt om het vocht op te hoesten en dat het geen punt meer is..

En dan zal hij wel gaan revalideren terzijnertijd..

Daar kunnen ze nog helemaal geen uitspraken over doen..en dat weet ik ook.

Ook heeft hij nog steeds een bacterie waar een drain heeft gezeten.daar komt bijna zwarte prut uit.

maar het is normaal zeggen ze.dat moet vanzelf overgaan.daar vertrouwen we maar op.

Dit was het voor nu effe.Sorry, dat ik me zo weinig meld..

Oja ik had bericht van het ziekenhuis en ik heb besloten dat ik de operatie halverwege april laat uitvoeren.

Ik moet gewoon een datum prikken en ik kan nu niet maanden langer wachten.ik voel me nu best rustig

Link naar reactie
Delen op andere sites

update 27.12.2010

Nou morgen gaat mijn vader de 8ste week in .

Hij ligt nog steeds in het ziekenhuis..en zal daar voorlopig niet uitkomen.Het herstel gaat heel langzaam.Hij is nog steeds erg zwak en heeft af en toe nog slikproblemen.Ook kan hij nog steeds het slijm niet voldoende zelf ophoesten.Dus ze moeten nog steeds 1 of 2 keer per dag uitzuigen.Hij eet wel goed..gelukkig

Hij heeft goede dagen en slechte..het wisselt heel erg..Wel zijn we blij dat hij zelf mag eten.Hij gaat nu ook 1 keer per dag naar de kelder waar een revalidatieruimte is.

Ik hoop dat het nu eindelijk eens goed gaat ..

gr Chantal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Patricia.

Dank je wel voor je berichtje.

Ja als ik de datum heb dan zeg ik het door.zal halverwege april worden.

Met mijn vader gaat het wel..het eten gaat heel langzaam beter..nu nog aansterken en dat mag hij gaan revalideren.

gr Chantal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Chantal

Wil je hartelijk bedanken voor je reatie in mijn topic, en jou vooral ook weer heel veel sterkte wensen met de toestand van je vader, echt waardeloos hoor, het houd niet op, ik kan me goed voorstellen dat je zelf doodop bent

Ik duim voor je dat het nu eindelijk eens alleen maar beter zal gaan

Veel liefs Marry

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hoi lieve Meiden.

Sorry dat ik me zolang niet gemeld heb.Maar er is ook zoveel gebeurt..dat weten jullie wel

Mijn vader is nu sinds vrijdag naar de revalidatiekliniek.GELUKKIG,EINDELIJK.

Hij heeft dus 12 weken in het ziekenhuis gelegen..en vele ups and downs gehad.

Hij ziet er nu beter uit en heel langzaam zal hij weer moeten opknappen.

Met mij gaat het wel.Ik word begin februari gebeld om een nieuwe afspraak te maken voor mijn borstverkleining.

Ik heb er nu weer zin in,ben er ook weer helemaal klaar voor.Toen pap ziek werd had ik het even helemaal gehad..Ik heb toen de juiste keuze genomen om de operatie uit te stellen.

Want we hebben wat meegemaakt ,4 keer een spoedoperatie binnen 2.5 week..

2 keer bijna dood geweest.mijn vader dan..het waren helse weken.

Hopelijk komt nu alles weer in rustiger vaarwater.

Hoe gaat het met jullie allemaal??

Heel veel lieve groetjes van Chantal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Chantal,

Welkom terug! Gelukkig gaat het weer een beetje de goede kant op met je vader! Ben blij voor je! Fijn dat je ook weer zin hebt in je operatie, hoop dat je nu spoedig geholpen kunt worden! Veel succes nog met alles!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden.

Ben vandaag bij mijn vader geweest en heb hem zien lopen sinds 3 mnd de eerste keer.

Ook zat hij voor de eerste keer dat ik het zag rechtop...wat een geluksgevoel had ik toen.

Het duurt nog lang maar geduld is een schone zaak.....we hebben al 3 mnd geduld.

Ik denk dat ik me laat opereren rond eind april ,begin mei.

Begin deze mnd word ik opgebeld om datum af te spreken.

gr Chantal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Amyomi,

Ja, dat is een spreekwoord he, geduld is een schone zaak

maar , na zo een tijd is het toch leuk als je bij je pa

komt dat je hem hebt zien rondlopen en dat hij weer rechtop kan zitten.

alles komt goed, maar het zal wel wat tijd vragen he.

ja, nu kan je ,je weer op je bvk concentreren he , als je zoiets ziet

en begin je er weer naar de verlangen.

Hopelijk moet je nu niet te lang wachten voor ze u opbellen zo je

rap weet wanneer het nu kan doorgaan.

Ik zal voor u meeduimen dat het kan eind april, begin mei.

grt en hou je verder goed.

Prutseke

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hoi Patricia

Nou het gaat niet meer zoals voorheen.Hij is in de 2.5 week dat hij in de revaliteitskliniek zit steeds dunner geworden en hij is dus helemaal uitgedroogd..

Helaas ligt hij vanaf dinsdag weer in het ziekenhuis...Ze geven hem nu 2.5 liter vocht per etmaal..

Maar het gaat weer beter.We laten hem overplaatsen naar een kliniek waar we meer vertrouwen in hebben..Hopen we!!

GR Chantal...Ik zal je een PB sturen als ik een datum heb...Die mevrouw zou deze week gebeld hebben.Helaas nog niks gehoord...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hoi Meiden

Het begint nu op te schieten he....Nog precies 3 weken en dan ben ik aan de beurt..

Ik moet wel zeggen dat ik er wel erg zin in heb.Door alle gebeurtenissen rond mijn vader heb ik de eerste afspraak afgezegd.

Het gaat nu redelijk met mijn vader..nog niet optimaal maar toch zo "goed "dat ik de operatie aandurf..of er moet nu heel acuut iets gebeuren.Wat ik niet hoop want ik wil het heel graag doorzetten nu.

Ik merk dat ik er nu echt aan toe ben..

Ik heb de bhs al gekocht en voel nu ook een beetje nestdrang.hahahaha het idee dat ik het hele huis schoon moet hebben.

gr Chantal..Ik zal me nu wel weer vaker melden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Chantal,

Alle , nu toch goed dat je de operatie weer aandurft, hopelijk blijft alles goed met je pa en gebeurt er nu niets meer acuut.

Ik kan het me nu wel voorstellen, dat je graag zou doorzetten nu. Het zal je goed doen, daarna ook wat rust nemen.

Nu het idee van mij dat gans het huis mooi moet zijn heb ik ook hoor, heb hier al de kasten hun lente schoonmaak gegeven

Normaal doe ik dit telken jare in de paasvakantie, Nu moesten die klaar zijn,

Ook gisteren mijn man nog geholpen met plafond af te wassen,

een 7we na mijn bvk is er een rommelmarkt dus dit alles staat nu ook al klaar.

het poetsen moet nog verder gebeuren maar ja, gelijk U ik heb ook nog 3w

Wel al de bh's gekocht ook, een 2 tal huispakken, zo ik gemakkelijk ben.

En al een nieuwe pyjama , dus ja,

nu groetjes en tot later

Dada

Cindy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas meiden moet ik de operatie weer uitstellen..mijn vader is erg ziek en heeft niet lang meer te leven..I stel de operatie liever uit zodat ik me vol kan geven aan mijn gevoelens voor mijn vader..

gr Chantal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.