Ga naar inhoud

Amyomi : 12 mei 2011 : Dhr. Freundlich : Orbis Sittard


Gast

Aanbevolen berichten

  • Reacties 502
  • Created
  • Laatste Reactie

Lieve Meiden...

bedankt voor jullie berichtjes...Het doet me heel goed..Mijn lieve dappere sterke pappa heeft vanmorgen aan gegeven dat het genoeg geweest is..

Hij was zo rustig straks...

gr Chantal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Chantal,

Wat erg voor jou/jullie.....wil je ook veel sterkte toewensen, je vader heeft al heel wat moeten doorstaan de afgelopen maanden, zal moeilijk zijn om afscheid te nemen....echt heel veel kracht toegewenst voor jou en je familie in deze zware periode! :147:

Liefs, :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lieve Meiden..

Dank jullie wel voor de hartverwarmende woorden.Doen me echt goed..

Je merkt dat hij steeds meer achteruit gaat..En ziet ook vaker de werkelijkheid niet meer..Tis echt heel erg zwaar.Zondag zei hij nog dat hij niet bij ons weg wilde..En vanavond was hij heel ver weg...Reageerde wel op ons maar echt heel minimaal.HIj eet en drinkt al 1.5 week heel weinig.

Plast heel weinig.Ook ademde hij best zwaar in vond ik...Ik vind het zoooo moeilijk,ik wil mijn pappa nog lang niet kwijt maar dit is ook geen doen meer.Lieve pappa je mag gaan,wij zullen je nooit vergeten..Je bent mijn voorbeeld..zo veel werken ,zo sterk ,nooit te moe om iets te doen.

Ik ben echt apetrots op je...

kus Chantal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve Chantal

Woorden schieten tekort om jou en je familie steun en sterkte te betuigen!

Het moet vreselijk zijn je papa zo achteruit te zien gaan... maar hou vooral alle mooie herinneringen voor ogen, meid!

Héél veel sterkte!

Dikke knuffel

Dolfijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve meiden..

Het is gebeurt...Pap is gisteravond om 21.55 uur vredig ingeslapen..Het ging heel rustig .Hij had morfinespuitjes gehad..

HIj heeft genoeg gestreden..Hij mag nu rusten,we zullen hem nooit vergeten.

Ik heb nog alles kunnen zeggen wat ik wilde..

Ik ga hem missen maar het was genoeg..

Gr Chantal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

jeetje meid ..wat een roerige tijd heb jij achter de rug zeg...heb er geen woorden voor ...maar ik wens jou en je familie heel veel sterkte toe in deze periode ..fijn dat je inderdaad nog afscheid heb kunnen nemen ....heel veel sterkte

knuffel emmy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meiden

wat een hartverwarmende berichtjes hier..het doet me zo goed..Heb de tranen in me ogen staan..

Het is moeilijk..ik zie steeds het beeld voor me zoals pap uitzag toen hij overleden was..Hij was zo dun...zo veel afgevallen..Maar ook vond ik het fijn om te zien dat hij de rust gevonden had waarnaar hij bijna 5 mnd gezocht heeft..

Het was zo;n roerige tijd voor ons allen..We zijn nu de crematie aan het plannen.Mijn oudste dochter wil een heel mooi gedichtje zelf voorlezen..Knap hoor Amber dat je dat durft/probeert.

Morgen een mooi boeket bloemen bestellen..En rozen ,,dan kan iedereen die het wil een roos pakken en later op paps kist leggen.We hebben de afscheidsdienst in het uitvaartcentrum en daarna gaan wij met ons gezin,mijn zus en haar gezin ,mam en mijn neef mee met pap..Naar het crematorium.Ik heb er geen goed gevoel bij als hij "alleen " zou moeten gaan.Daarom gaan we mee tot in het crematorium.

Pap ik ga je missen maar ik voel ook een hele grote rust over me heen.Je hebt genoeg gevochten..Ik heb je gezegd:Ooit zien we elkaar weer,alleen zal het nog een tijd gaan duren...

Ik hou van je...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Chantal,

Ten eerste enige deelneming

Ik wens jou en u familie heel veel sterkte in deze moeilijke tijd.

Je zal hem nooit vergeten want hij was zo een groot voorbeeld voor jou als ik het hier zo lees..

Nog heel veel sterkte :147::103:

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Chantal,

Innige deelneming! Fijn te lezen dat je nog op een mooie manier afscheid hebt kunnen nemen en nog hebt kunnen zeggen wat je wou. Wil jou en je familie veel sterkte toewensen in deze zware periode, nu zie je hem nog zoals hij op het laatst was voor ogen, maar gaandeweg zullen de positieve herinneringen aan je pap toen hij nog gezond was gaan overheersen en je vertroosten.

Dikke knuffel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Chantal

Gecondoleerd met je papa en ik wens jou en je familie heel veel sterkte in de komende tijd :116: .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve chantal,

Veel sterkte voor jou en je familie vandaag met de begravenis en de crematie :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi lieve meiden..

Heel erg bedankt voor jullie lieve berichtjes...

Ze doen me zo goed..niet te geloven..Dat vrouwen elkaar zo sterk kunnen troosten.

Mijn vader heeft een heel mooie afscheidsdienst gehad en heel intieme momenten hebben we beleefd.

We hebben alles samen gedaan.we hebben pap na de dienst samen naar de auto begeleid en in de auto getild..En ook weer eruit in het crematorium.Alles heel erg vertrouwd.Mijn oudste en haar nichtje hebben opa in de ruimte gebracht samen met 2 uitvaartmannen.Heel erg emotioneel maar o zo mooi en liefdevol..ALs pap dit allemaal gezien had zou hij zich een rijk man en heel trots voelen..

Pap,het was hartverwarmend en we houden van je.die laatste 5 mnd waren heftig maar o zo mooi.We zijn zo dicht tot elkaar gekomen en ik heb je nog zoveel mooie dingen kunnen zeggen..

Ooit zien we elkaar weer!!!!!!!!!!!!!!!!!! alleen zoals ik je al zei: Dat duurt wel nog even..!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.