Ga naar inhoud

Amyomi : 12 mei 2011 : Dhr. Freundlich : Orbis Sittard


Gast

Aanbevolen berichten

Hoi

Ik stel me even voor.

Ik ben Chantal,38 jaar oud en heb gisteren de eerste stap gezet om te gaan voor een borstverkleining.Ik heb altijd grote borsten gehad,en na 3 kids zijn ze nog groter.

Als ze dan ook nog eens mooi waren maar ze hangen en zijn erg zwaar.

Ik krijg smetplekken en begin rugpijn te krijgen als ik werk.

Ook worden ze steeds groter,de rechter is sowiezo veel groter dan de linker.

Ik kreeg gelijk verwijzing van huisarts en gebeld naar pc.Mag donderdag al op gesprek komen.Dus gaat heel snel.

Graag wil ik ervaringen lezen ,zowel posi als nega.

gr Chantal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 502
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey Chantal,

Welkom! :D

Fijn dat je voor jezelf de eerste stap hebt gezet!

Spannend zo snel al op consult kunnen! Wens je veel lees- en postplezier hier op het forum, je vind hier alvast veel ervaringen in de borstverkleiningstopics, krijg je al een beeld wat je te wachten staat.

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een lieve reacties.

Nou het consult is heel goed gegaan.De pc zei gelijk dat hij me kon helpen.De aanvraag naar het cz is weg.En over ongeveer 3 weken zou ik de uitslag krijgen.maar ben er gewoon van overtuigd dat het vergoed word.

Hij maakt er dan een c cup van .en de plek waar de tepel uiteindelijk zou komen lijkt nu zo hoog.hahaha tja nu hangt die van onderen ergens.hihi

Hij heeft me heel rustig en duidelijk de operatie uitgelegd en het enige minpunt vind ikzelf dat ik 2 nachtjes moet blijven..hhhmmmm.maar ja..

Ik werk op Landal Greenparcs in de schoonmaak en dat is zwaar werk.Hij gaf aan dat ik eens moest gaan denken aan langzaam weer te gaan beginnen na 4 weken.

Ik heb vorig jaar een baarmoederverwijdering gehad maar ik denk dat dit heftiger is wat betreft het niets mogen doen.

maar goed..na de goedkeuring van het cz is er een wachttijd van 6 weken.Dus denk dat het ergens eind oktober word

Gr Chantal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Chantal!

Haha, je had inderdaad al een voorsteltopic, dus je weet het, als je een datum hebt geef je maar een seintje en je wordt verhuisd naar de operatieverslagen bvk, maakt het net weer iets echter! :lol:

Ja, dat komt wel goed met de goedkeuring, fijn dat je een goed consult had, spannend allemaal hé?!

Aan de andere kant toch wel fijn dat je nog 2 nachtjes onder 'bewaking' bent, maar snap goed dat je natuurlijk liever thuis in je eigen bedje hersteld!

Lijkt me ook wel een behoorlijk heftige operatie, een bvk, dus goed je rust nemen achteraf en inderdaad langzaam weer opbouwen met je werk.

Voor je het weet is het al oktober, de weken gaan best snel voorbij!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat goed te lezen dat je nu dan duidelijkheid hebt,nu CZ nog,maar met medewerking van je arts,komt dat goed vermoed ik :6:

op Landal Greenparcs is het zeker pittig,heb het zelf ook een tijdje gedaan,naja in de schoonmaak dan,vond dat al vrij zwaar

hopen dat je tegen de tijd een oplossing hebt voor je hersteltijd,want die zal je zeker nodig hebben.

nu even nog afwachten op je datum,en dan ist echt aftellen geblazen :1:

sucses met afwachten nog...

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi amyomi, welkom hier! Je moet inderdaad goed de rust nemen en je zal er inderdaad wel een maand tussenuit moeten. Zelf ben ik na een maand begonnen met wat kantoorwerk (halve dagen). Rust is een heel belangrijk iets en je doet soms al snel te veel waar je dus heel erg op moet letten. Ik ben benieuwd naar de uitslag die je krijgt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Het is nu 1 week en 5 daqen geleden dat ik op consult bij de pc was..ik merk dat ik het nu spannend begin te vinden of er wat in de brievenbus valt of niet.

de pc hield rekening met 3 weken.maar hoe is het CZ ..wie weet dat.hoesnel geven die antwoord.

spannend spannend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sietske

Dus jij zit ook te wachten op de goedkeuring.

Spannend he..Maar denk je dat je nu al bericht krijgt,,,na 1 week pas

Ik zal morgen ook eens bellen.Maar ben bang dat ik dan te horen krijg dat het nog te vroeg is.

Ik zal eens op zoek gaan of jij je ook al voorgesteld hebt kunnen we elkaar wat op de hoogte houden.

Kan niet wachten. :141:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Amyomi,

Ik heb de goedkeuring vandaag op de mat gekregen.

Heb direct gebeld met de Bergman kliniek en word 27 september geopereerd.

Je moet gewoon gaan bellen. Dan weten ze dat je er ook nog bent.

Ja dat voorover staan gaat onbewust maar het gevolg is wel dat je niet meer echt rechtop kan staan met de schouders naar achter.

Doet ook zeer als je dat probeerd om paar min vol te houden.

Groetjes Sietske

Link naar reactie
Delen op andere sites

Echt waar???????????????????????????????? ik heb net bij jouw topic een reactie geplaatst..Dat ging wel heel snel zeg.

IK WIL OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK.ik hoop dat je snel aan de beurt bent..Ik ga morgen bellen.wil het ook weten.

Succes he

gr Chantal mamma van AMber YOni en MInke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zelf hoofdpijn, nekpijn en last van de schouders. En mijn schouders staan naar voren.

Het ligt ook aan de grote van je borsten.

Je hebt al smetplekken en rugpijn lijkt me wel dat ze het gaan vergoeden. Aangezien je in de toekomst waarschijnlijk meer klachten ervan krijgt.

Groetjes Sietske

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sietske

Ja mijn schouders staan ook naar voren.Dat viel de PC op..hij zei dat kan komen door het gewicht..Ik ga dus bellen morgen en zal het hier berichten.spannend man,ik kan nu ook niet meer wachten.

maar effe vraagje.heb jij al de screening gehad dat je nu zo snel geholpen word.

Ik wil ookkkkkkkkkk

gr Chantal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Amyomi,

Ik ben niet naar de huisarts geweest voor een doorverwijzing.

Maar ben direct naar de Bergman kliniek geweest naar de PC en die deed direct de aanvraag bij de verzekering.

Daarom zal het wel zo snel gaan.

Dat de schouders naar voren staan komt bij mij ook door het gewicht. Hij zei direct dat hij aan mijn houding kon zien dat het nodig was en na de operatie direct fysio om mijn houding weer goed te krijgen.

Nog even geduld en dan mag jij ook.

Groetjes Sietske

Link naar reactie
Delen op andere sites

:133: OOOOOO wat ben ik boos.bel ik net cz op om te vragen hoe ver ze zijn met het goedkeuren van de vergoeding.

Blijkt dat ze nog helemaal niks binnen hebben.Ik dus het Orbis gebeld en zegt die miep aan de telefoon :"het klopt ,er is iets fout gegaan met het digitaal verzenden."

Ze zou het aan de dokter voorleggen met een ! en zeggen dat hij het zo snel mogelijk moet opsturen.Ben nu zo wat van depri en teleurgesteld.Kan ik vanaf nu nog eens 3 weken gaan wachten..Man wat een sjit man...echt waar.keek iedere dag al vol spanning naar de brievenbus..is er nog helemaal niks in werking gezet.

Ik ben echt radeloos..voelt zo sjit.

ik moet begin volgende week nog eens bellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Patricia

Ik heb net nog eens naar het cz gebeld en hun zeiden dat ze tussen 5-10 dagen het gingen behandelen en ik gelijk een brief zou krijgen.

Dus als de dokter het vandaag nog eens doorstuurd dan zou het volgende week al in behandeling kunnen worden genomen.Ik hoop maar op het beste.Je verheugd je er zo op.op die BRIEF:

Als het allemaal 2 weken opgeschoven zou worden dan zit ik net voor de verjaardag van mijn zoon.dat is ook lullig.

Denk je dat als ik de goedkeuring heb van cz.dat ik dan aan de assistente van de pc kan vragen of ik 2 weken voorrang krijg.ik heb toch nl 2 weken langer door hun toedoen moeten wachten.OF ziet dat ongeduldig uit.

HEB ook geen geduld.Wil van die dikke :1bouncingboobs: af.hahah kan weer een beetje lachen.ik was net echt des :160:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het stomme bij mij was dat ik al op de wachtlijst stond maar ik wist van niks haha. Ik had mijn goedkeuring binnengekregen en heb direct gebeld. Ik stond dus blijkbaar al op de lijst. Het zou dus best kunnen dat het bij jou ook zo is maar ik denk dat je ook inderdaad wel kan aangeven dat je graag 2 weken eerder wilt worden geopereerd. Waar jij gaat worden geopereerd is dat een kliniek? Daar hebben ze het denk ik iets minder druk dan in het ziekenhuis en denk dat je dan ook eerder aan de beurt kunt zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee ik word in het ziekenhuis geopereerd.Orbis in sittard

En dat zou wat zijn als ik al op de wachtlijst zou staan.maar de dokter zei dat als ik de goedkeuring gekregen had het dan 6 weken zou duren.

ik wil zo graag.

gr Chantal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Amyomi.

Ik kan me best voorstellen dat je boos was. Ikzelf had ook zo'n soort gelijk iets, alleen toen ik eindelijk de brief kreeg was ik afgewezen! Ik moest toen bezwaar gaan aantekenen, foto's maken enz.enz. dus ging er weer een tijd overheen.Maar als de operatie achter de rug is over een tijdje ben je dit allemaal vergeten hoor. :rolleyes: Ik zou gewoon niet te lang wachten met bellen ( heb ik ook niet gedaan ) en gewoon vragen of cz het al doorgestuurd heeft. Bij mij werd er ook niet eerder een afspraak in het ziekenhuis neergezet voordat de bevestiging van het ziekenfonds binnen was, ze zijn als de dood dat ze anders hun geld niet krijgen.

Heel veel stertke met wachten en het komt echt wel goed allemaal.

Groetjes, Ivon.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.