Ga naar inhoud

Amyomi : 12 mei 2011 : Dhr. Freundlich : Orbis Sittard


Gast

Aanbevolen berichten

  • Reacties 502
  • Created
  • Laatste Reactie

Ja inderdaad

Je word er zo moe van.Maar ik had net even terug gelezen en it's me heeft 5 dagen later de uitslag gehad van de punctie.

Ik ga morgen wel aangeven dat ik een knobbeltje voel links..schaam me kapot voor die blauwe plek die ik rechts heb.tis geen kleintje hoor.hihi

er is me een doos tegenaan gevallen .de punt ga ik morgen zeggen.hihi .liegen ook nog.

weet je ik ben er nu gwoon misselijk van .maar ik ga voor een posiuitslag en hoop dat ik gelijk iets hoor.

je bent een schat..hoe gaat het eigenlijk met jou??

Link naar reactie
Delen op andere sites

jaa tuurlijk,emotioneel vreet het je op,al je energie stop je er nu in,zal je merken na morgen,dat als die zware last van je schouders is,dat je ineen kei moe bent,dan ga je ontladen,en dan ga je lekekr eens optijd je bedje in,zal je goed doen.

kotm goed meid,zal morgen me kaarsje branden en duimen,hoe laat moet je er zijn?

met mij gaat het goed,te goed soms hahaha doe te veel al soms,moet mezelf echt afremmen.

heb je me nieuwe buikfoto,s al gezien?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey lieve Moonnnn...ik moet er om 14.10 uur zijn.en door jou ga ik dus aangeven van het knobbeltje en ook vragen om gelijk de uitslag te krijgen.

Ik krijg die mammo eigenlijk omdat ik het m zelf aan gevraagd had omdat ik die bvk ga krijgen.

Zullen ze nu dan niet gelijk kijken erna.of doen ze dat altijd met een mammo

Ze weten dus niet dat ik een knobbeltje voel

gr Chantal.

dankjewel dat je kaarsjes wil branden

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ga nu naar bed...lekker stukjes kaas neem ik mee en probeer daar nu van te genieten.Ik heb nu een gevoel dat het goed komt.Ik wissel zovaak van gedachten.is denk ik normaal of niet

Lieve meiden Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou lieve meiden..Vandaag is DDay..

Ik ben echt doodsbang maar ook enigzins gerust...omdat ik vanmiddag weet of er iets zit of niet.Of dat alles in orde is.

Ik hoop dat ik straks uitzinnig van vreugde kan melden dat alles in orde is.

gr Chantal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben hard aan het duimen dat je hier dalijk met heel goed nieuws komt en dan met een gerust hart je bvk tegemoet kan gaan!!!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lieve Meiden.

Ja heeeeeeeeeeeeeeeel goed nieuws..Het is een vetlipoom..Die kunnen wel 3 cm groot worden.

Foto gemaakt en wachten wachten wachten.Was dat apparaat kapot dat de fotos doorstuurt naar de chirurg.Heb ik daar 50 min in de zenuwen gezeten.Daarna kwam verpleegster dat ik mee moest voor echo.

man wat was ik toen bang..Chirurg voelde wat ik voelde en zei gelijk :is een vetlipoom..IK begon gelijk te huilen wat hij verder allemaal vertelde weet ik niet meer zo goed.was zo overdonderd...

Hij maakte nog peilsnel een echo en zei dat ik heel mooi beoordeelbare borsten had.hahaha toch nog iets goeds aan die dikke dingen.

Dus ik ben nu heeeeeeeeeeeeeeel blij en heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel opgelucht.Ben nog steeds helemaal hyper.Heb maar gelijk bloedgeprikt daar.Ik moet a.s di naar de screening.Heb ik dat al gehad.

Meiden heeel erg bedankt voor jullie steun.

THAT'S WHERE FRIENDS ARE FOR.

dikke kus van Chantal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Chantal,ik wist het al ,je vertelde het in de chat,ik ben superblij voor je meid,eerlijk waar,wat een opluchting he!

ga je nu beloven eens lekker rustig aan te doen,alles even laten bedaren nu en ff genieten van het moment dat je straks je bvk krijgt?

ga nu eerst maar eens lekker dagdromen en bijkomen van alles,zal je goed doen.

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden

Ik heb vannacht zo lekker geslapen he..de eerste nacht sinds 1.5 week

heb weer moed en voel me weer levendig..Heerlijk.

Nu aftellen naar 17 nov..heb er echt zo onwijs veel zin in...nog precies 3 weken.

gr Chantal.

komende dinsdag moet ik naar de screening....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Meiden

Het begint ook voor mij op te schieten.

Nog een kleine 2.5 week en dan is de dag er al.

mijn man en ik hebben net buiten alles al winterklaar gemaakt en ik heb de ramen buiten al gelapt.Zo probeer ik iedere dag iets te doen zodat wannneer het 17 november is alles mooi schoon is en ik met een goed gevoel de operatie in kan gaan.

hoe gaat het met jullie allemaal??

Ik moet dinsdag naar de screening.Bloed heb ik al geprikt..

het schiet op..jammer dat hier niet zo vaak meer iemand schrijft.

gr Chantal..

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey chantal..

Bedankt voor je reactie in mijn topic :)

Ik dacht : kom ff terug kijken..

nu gaat het ook redelijk opschieten voor je he..

de tijd kan niet snel genoeg gaan zeker?

Ik ga samen met je mee aftellen hoor :D

Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden

Het begint nu echt op te schieten voor mij he??

heb er eerlijk gezegd wel zin in.

Alleen begint het wel te kriebelen...toch wel wat zenuwen..Maar niet dat ik bang ben,want dat ben ik helemaal niet..Ik laat het gewoon me heen komen.

De komende dagen zijn goed gevuld dus de tijd zal wel voorbij vliegen......

en dan is het .......17 nov..Ik hoop dat jullie er na de operatie ook voor me zullen zijn met raad en daad????!!!

gr Chantal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.