Ga naar inhoud

Amyomi : 12 mei 2011 : Dhr. Freundlich : Orbis Sittard


Gast

Aanbevolen berichten

  • Reacties 502
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Chantal.

Ik wilde je sterkte wensen met je operatie, maar kwam al dagen het forum niet op. Nu lees ik dit verhaal..................... tjonge jonge meid wat een ellende voor jou en je familie. Ik wens je heel veel sterkte met alles en hoop dat je vader snel opknapt. Denk vooral ook aan jezelf, hoe moeilijk ook, maar als jij zoveel afvalt heb je dalijk geen energie meer om op de been te blijven en dat is toch niet de bedoeling. Blijf positief.

Dikke knuff, Ivonne. :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Meiden en hoi Yvon

dank je wel voor jullie steun.

Yvon ik vind het heel leuk dat je weer bent komen spieken.heb je echt gemist

Nou mijn zus heeft vanmorgen weer het ziekenhuis gebeld.dat doen we iedere morgen.

Pap had een goede nacht en is wakker..hij is er rustig onder,gelukkig

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Chantal.

Ik hoop dat je goede uitleg heb gekregen over de stoma en dat het goed gaat met je vader. Ik heb zo'n soortgelijke situatie gehad, maar dan met mijn zwager van 39, dus weet wat je voelt en doormaakt. Mijn zwager kan nu goed met de stoma leven en loopt zelfs halve marathons terwijl hij 3x op sterven heeft gelegen, ( zelfs vorig jaar nog ) dus het hoeft niet altijd slecht af te lopen.

Heel veel sterkte en nogmaals probeer ook aan jezelf te denken.

Groetjes, Ivonne. :71:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Yvon

Nou het gaat heel slecht met pap.Hij heeft een bloeding in de darmen die niet te stelpen is.hij heeft nl bloedverdunners.

Ze zijn hem nu vol aan het pompen met bloedstollingsmiddelen.

En met zakken bloed..echt heel veel.Als het niet beter gaat moeten ze hem weer opereren.

Het gaat echt heel slecht met hem.Hij rilt heel erg en is niet goed erbij.Hij reageert bijna niet.of hij wil het niet...dat hij het allemaal zat is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat erg Amyomi .. Hopelijk kunnen ze de bloeding spoedig stoppen .

Bloedverdunners hebben zowel een positieve resultaat .. maar jeetje als je een bloeding hebt , dan stopt het bloeden moeilijker

Sterkte meid !

Link naar reactie
Delen op andere sites

O meid toch wat een ellende allemaal. Ik had zo gehoopt dat het wat positiever zou zijn allemaal, maar toch, blijf hopen :71: Dat rillen en zo komt van het vele bloedverlies dan raak je in een soort shock. Als het allemaal gestelpt is ( hetzij door de medi, hetzij door een operatie ) dan zal je zien dat dat ook allemaal beter wordt. Het is leven tussen wanhoop en vrees op dit moment voor jullie. Heel veel sterkte voor jullie allemaal.

groetjes, Ivon.

Link naar reactie
Delen op andere sites

:148: Heb je topic ook even doorgelezen..

Wil je heel veel sterkte wensen en ik hoop dat ze de bloeding kunnen stoppen!

Succes meid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh wat erg voor jullie familie dat het weer slechter gaat met je vader.

Ik kan me voorstellen dat je je eigen ziek meld op je werk want dit trekt niemand zo.....

Ik duim heel hard voor jullie en sterkte voor de komende dagen!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.