Ga naar inhoud

Amyomi : 12 mei 2011 : Dhr. Freundlich : Orbis Sittard


Gast

Aanbevolen berichten

  • Reacties 502
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Meiden..

Man o man,wat vliegen de dagen nu voorbij...wel eng hoor..

We zijn bezig met het huis van pap leeg te maken..wel emotioneel hoor..

Maar ja we hebben geen andere keuze...

Ik wil ook mijn huisje spik en span hebben..Maar met 3 kids(9,12 en 14 jaar) lukt dat toch niet om bij te houden..

Ik denk dat ik me zo een rugverhoger ga lenen bij de thuiszorg..is dat makkelijk??

Bij ons hebben ze helaas geen thuisverpleging..Had nog nooit gehoord dat dat mogelijk is..en helemaal gratis.fijn toch.......

Ben toch wel wat bang voor de ijn hoor..

Maar gaat goed komen..Heb alv erschillende operaties gehad...en deze zal ook wel meevallen...

Hoop dat ik hier dan steun kan zoeken.hahaha

gr Chantal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

het schiet al zeker op voor jou. wens je in ieder geval nog heel veel sterkte deze tijd meid!!

slim bedacht van je om je huis helemaal schoon te hebben. ik heb ook een week voor dat ik geopereerd werd flink het huis gedaan, zodat ik de eerste week na me operatie niet na hoefde te kijken.

zo´n verhoger voor de rug is misschien wel slim. ligt stukke beter dan helemaal plat liggen op de rug. maar goed uiteindelijk ben je dat wel gewend hoor na 2 weken.

als het goed is krijg je pijnstillers mee na huis. als je deze blijft slikken is de pijn dragelijk. in iedergeval was dat bij mij zo. ik had echt veel meer pijn verwacht. (ik slikte ook morfine) maar de dagen zonder morfine en alleen paracetamols ging het ook redelijk goed. maar je moet het gewoon even aan kijken.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sylvia..

dank je wel voor je reactie..

Ja ik denk dat ik die rugverhoger ga lenen.

Hoe gaat het nu met jouw..

Ik ga dadelijk in jouw topic effe neuzen...

gr Chantal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hou je haaks!

tuurlijk kan je hier straks al je pijn en irritatie, jeuk etc spuien! DAAR is het forum toch ook voor :147:

liefs suzan

Link naar reactie
Delen op andere sites

denk dat het slim is om te doen, het is belangrijk dat je op je rug slaapt, je bent snel geneigd om op je zij te gaan liggen.

nou ja zoals je misschien gelezen hebt in me topic gaat het redelijk met me. ik ben aweer halve dagen na school aan het gaan. wel behoorlijk vermoeiend met een lichte longembolie. heb op 4 april in het ziekenhuis gezeten en kwam dit eruit. ze hebben me geen medicijnen gegeven. het moest van zelf weg gaan. maar na 4 weken merk ik nog dat ik bij inspanning moeite heb met ademen. dus ik wilde vandaag mijn HA bellen, en ja hoor, hij is weer op vakantie. haha heb ik weer. ik kan wel na zijn invaller gaan, maar dan moet ik daar gaan vertellen over me bvk. nou dan wacht ik liever een weekje. en als het erger word be ik me pc wel die stuurt me dan wel weer door na het ziekenhuis.

verder heb ik ook een deuk in me linker borst. ik heb de foto in de galerij staan. heb hier gister mijn pc over gebeld. maar dit schijnt vaker voor te komen en dus hoef ik me hier geen zorgen over te maken. ik moet het nu gaan masseren en hopelijk komt het dan goed. over 2 weken moet ik terug komen voor controle. dan bekijken ze dit. en als het dan nog niet over is verwijzen ze mij door naar een huidtherapeut. dus ik ben benieuwd. het is nog zo gevoelig om het te masseren. maar ja dan krijg ik hopelijk wel een mooi resultaat.

liefs Silvia,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou meiden.voor mij begint het nu ook op te schieten..Ben er wel aan toe hoor..

Alleen de onzekerheid wat je dan wel en niet kan..........

Maar dat komt wel goed...vandaag en maandag nog lekker werken en dan .jeahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh ettelijke weken vrij/vakantie..

het gaat snel nu...

gelukkig gaat het in het huis van pap heel goed vooruit...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal volgende week een topic aan maken met de Do's en Dont's dus dan kan je makkelijk kijken wat je wel kunt en niet kunt, das lekker makkelijk :136:.

Ik zou het eerder erop zetten maar van het weekend ben ik er niet dus nog ff geduld :blush :3::blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Okee meid...is goed..dat is een heel goed idee voor dat topic...

Deze week is de as van mijn vader aangekomen bij de begrafenisondernemer..Wel fijn maar ook een heel raar idee..

Tis zo gek dat hij er niet meer is..Maar het is wel de realiteit..

Helaas...

Voor mij begint het steeds meer op te schieten..

Hoe gaat het met jullie meiden..

gr Chantal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Chantal,

Ben nu pas even door jou topic gaan lezen. Wat een gedoe zeg met die CZ enzo.

Ik kreeg van de PC een brief maar moest het zelf opsturen. ook naar CZ. Dat heb ik gelijk de dag erna gedaan en precies 1 week later kreeg ik een brief binnen waarop ik nog wat aanvullende info moest vermelden. Dat ook gelijk weer op de bus gedaan en weer een week later had ik de brief met de goedkeuring binnen. Toen ben ik een nieuwe afspraak gaan maken met de PC om alles door te spreken en mijn vragen te stellen die ik had en zelfs daarvoor belde het ziekenhuis om het maken van een afspraak, want zij kregen een kopie van de goedkeuring binnen.

Wat een gedoe soms he...en zeker als je afhankelijk bent van anderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Handig Angel! Die DO en DON'T lijst!

Ik vraag me af met 4 weken wat ik nu nog meer kan gaan doen..

Amy nog maar 5 dagen voor jou, spannend hoor! Probeer de laatste nachten nog leker te slapen in je favo houding.

En op de dag zelf genieten, je gaat iets moois krijgen!

Toen mijn pc bij mij aan het aftekenen was zag hij dat ik zenuwachtig was, hij zei:

Meid, waarom ben je nou zo zenuwachtig? Ik teken nu af om jou een prachtig kadoo te geven.

Je krijgt er iets moois voor terug als je straks wakker wordt.

En ja.. Daar heeft hij gelijk in :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

het schiet al op voor je!

laat je lekker verwennen na de operatie, geniet ervan!!

hoe gaat het met de zenuwen..?

nou meid geniet nog maar even van het alles mogen en kunnen doen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lianne, wat een lieve en mooie opmerking van de PC....dat zou die van mij ook zomaar kunnen zeggen....

Nou het stomme is dat mijn pc mijn borsten niet eens gezien heeft, nou zal hij er wekelijks genoeg zien haha...maar daar kan je al zenuwachtig van worden hahaha....

@Chantal, ja wij zitten in dezelfde week. Wel leuk! ik maandag en jij donderdag!!!

mocht ik je niet meer spreken suc6 meid....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Chantal..

Je hebt een datum zie ik :D !! Ben al ff een tijdje niet meer in je topic geweest.

Ik lees ook dat je vader inmiddels is overleden, :( Gecondoleer meis en veel sterkte!!! :116:

Hoop dat je toch wel een beetje naar je datum toe kunt leven..

Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je MII..

ja mijn vader heeft het helaas niet overleeft maar hij heeft er zo voor geknokt dat ik mijn hele leven apetrots op hem zal blijven..En dat meen ik echt..

Nog 4 nachtjes en dan ga ik onder het mes..Begin wel wat te twijfelen..omdat mijn man aangeeft die grote borsten ook niet erg te vinden...

Voel me dan schuldig hahaha ..maar goed..hij zegt als ik me er zelf lekkerder bij voel dann....

ik ga toch doorzetten nu.....heb het al 2 keer moeten uitstellen en nu ben ik er echt aan toe..

gr Chantal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

meid!! zet lekker door, en zeker nadat je het al 2 keer uit hebt gesteld!! je wilt dit heel graag dus gewoon doen. je krijgt er geen spijt van!jij bent apetrots op je vader! maar ik weet zeker dat hij dat ook op jou is meid!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Chantal

Ik heb een poosje je topic niet meer voorbij zien komen(zit er zelf weinig op)

Alsnog gecondoleerd met je vader en vooral heel veel sterkte

Maar ook sterkte en succes voor je operatie, die er nu eindelijk aan zit te komen, nou meid je hebt het dubbel en dwars verdiend

Liefs Marry

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zozo nog 2,5 daagjes en dan is het eindelijk zo ver!! Geniet nog lekker en doe rustig aan en dan is alles snel weer voorbij en ga je lekker herstellen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat gaat het opeens snel, na al dat wachten en uitstellen kan het opeens best p je af komen denk ik!

:147: zet 'm op, je bent vast ontzettend blij als het achter de rug is!

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.