Ga naar inhoud

Amyomi : 12 mei 2011 : Dhr. Freundlich : Orbis Sittard


Gast

Aanbevolen berichten

  • Reacties 502
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi lieve lieve meiden..

Wat een lieve reacties weer hier..Ik heb de afgelopen mnd zoveel steun gehad hier ..ook toen mijn vader ziek werd..

Het doet me echt heel veel.....DANK JULLIE WEL..

Nou over een paar uur gaat het gebeuren..gek genoeg ben ik helemaal niet zenuwachtig..

Ik heb er zin in...echt waar..Kan bijna niet wachten....

Meiden als ik morgen goed bij ben..misschien..............................dat ik dan iets hier neer zet..Ik heb nl een bedsideterminal.jajaja een pc aan bed..

nou meiden houd jullie goed..Ik meld me heel snel.(hoop ik,hahaha)

Toedelokes...gr van Chantal....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve Chantal.

Na maanden is het dan toch eindelijk zover, jouw nieuwe leven!! Heel veel succes voor straks en doe rustig aan hoor, niets overhaasten dat geeft de beste genezing.

Sterkte met het herstel.

Dikke knuff, Ivonne.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Chantal,

Ik ben te laat, ja ik ben helemaal de datums kwijt natuurlijk en las net jou bericht bij mij dat je om 7.30 uur al moest. Je ligt dus nu lekker te slapen en bent al op de vercoever.

We horen snel hoe het met je gegaan is. en hoe het voelt hihi.

Suc6 meid

tot snel

xx

Deem

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi meiden ik heb het gehad.

Heb net pas uitgevonden dat ik hier internet heb..gggrr.dacht dat ik hiervoor moest betalen.Maar goed.ik heb het achter de rug..ging gister om 8.30 uu rnaar voorbereidingskamer.werdom half 10pas geopereerd en om half 4 kwam ikpasvan verkoever af..lag daar sinds half 1.de oc hier doet gek.heb veel woorden aan elkaar zieik.maar geen fut om te veranderen.

vanmorgen 6 moest ik plassen.ben op wc gecollabbeerd.of hoeze dat noemen..ik was zoslecht..kreeg geen ademmeer..maarnu gaa het al de hele dag heel goed.

ben alleen bang voor drains eruit te laten halen.maar goed..

ik heb heel wat eraf gekregen.schrikniet meiden.

rechts 570 gram

links 604 gram..dat loont zich toch of niet.

ik ga nu stoppen lig heel ongemakkelijk.schrijf morgen uitgebreider..

dank voor jullie steun.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sow zeg! wordt je vroeg geholpen ben je nog de hele dag onder de pannen....wat lang zeg...en wat is er veel af....

de drains eruit halen voelt niet echt fijn maar wat een opluchting als ze eruit zijn.

Bij mij mogen ze alles doen maar met spuiten moeten ze wegblijven...helaas heb ik er wel 3 gehad 2x trombose en 1x het infuus bleeeh....maar goed.....

Fijn dat je weer boven jan bent hihi...nu rustig aan en genieten...ik ben zelf zo blij!

Jij vast ook.

We horen snel weer van je

x

Deem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sooo meer dan een kilo weg :5: ..dat voelt vast als een verlichting :3: ...doe lekker rustig aan ...het minderfijne van de drains is zo weg en je bent denk wel blij als je je weer lekker in je eigen bed ligt :7:

welke methode is er ook al weer bij jou gebruikt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Chantal,

Gefeliciteerd meis! :64: Doe maar lekker rustig aan en laat je maar verwennen, je hebt het verdiend! Wens je een voorspoedig herstel!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey meid

gefeliciteerd met je nieuwe :1boobs: hoe is het nu met je..? laat je lekker verwennen meid. en doe het rustig aan.

Liefs Silvia,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou meiden ,ik lig eindelijk boven in mijn bedje en nu is het tijd voor mijn verslagje..

Donderdag moest ik me om 7.30 uur melden en zou om 8.45 uur geopereerd worden.8.30 mocht ik naar onderen.Toen nog een uur daar liggen wachten.Ik dacht nu lig je hier te wachten en te wachten en niks gebeurd..hmmmm??

Heel langzaam kwamen er wat zenuwen in mijn keel kijken.haha .De plastisch chirurg kwam nog even kijken en zei: We gaan zo beginnen.

Leuk dat hij nog effe vantevoren kwam.

En toen kwam de narcotiseur me halen.EINDELIJK.

Ik kreeg iets in me infuus gespoten en dat deed zo een pijn he? Ik wil dat toch navragen wat dat voor iets was.

Toen kreeg ik iets waar ik duizelig van werd en toen het slaapmiddel en hoppa,chantalleke was in dromenland.Om half 10 begonnen ze en om half 1 lag ik op de uitslaapkamer.

Ik was misselijk en kreeg slecht lucht.Had een heel lage bloeddruk van rond de 90/45.En dat bleef tot gistermorgen zo.

De narcotiseur is nog eens gekomen en moest nog een half uur extra daar blijven ter bewaking.

Om half 4 mocht ik naar de afdeling.En ik voelde me zo dizzy.Had morfine gekregen,nou dat ga ik nevernooit niet vrijwillig pakken.Wat een rommel,ik was zo duizelig niet leuk meer

.

Maar goed genoeg gezeur.

De verpleging was lief en ik vroeg hoeveel eraf gegaan was.Nou best veel..de linkerborst is 604 gr lichter,en de rechter 570 gr.

En het leuke is ik heb nog best veel borstjes over.HAHAHA

Ik heb vanmorgen de drains eruit gekregen en jonge jonge...ik denk dat ik een apart geval was...DE rechter viel mee...wel eng enzo.de tranen kwamen wel effe.of de spanning denk ik.

De linker...diep inademen en hoppa hij ging eruit.Man o mijn god dat deed echt pijn.Het brandde heel erg en deed ook best lang nog pijn erna..Het bloedde ook.Maar na een tijd was dat ook vergeten.

Wat ben ik toch een kei.hahahah

Nu ben ik sinds 1400 uur thuis en heb weinig gerust..ik weet het ik moet.maar kon mijn rust niet vinden.Heb maar kleine dingen gedaan..kopjes weg geruimd..papier weggegooid.

De rechterborst lekt in de naad van de tepel naar beneden..Ik heb net een nieuw gaasje erop gedaan.Is dat omdat ik niet gerust heb???

Ze zien er mooi uit.ben er nu al gelukkig mee en .......ze staan!!!!!!!!!ook de tepels zijn goed doorbloed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.