Ga naar inhoud

Amyomi : 12 mei 2011 : Dhr. Freundlich : Orbis Sittard


Gast

Aanbevolen berichten

Even hier verder..

De verpleegster zei dat het wel ettelijke weken kan ettteren.Zolang het maar helder rood was of iets waterig dan is het goed..

Ach het is pas 2 dagen geleden he.Wat wil ik ook verwachten.maar het gaat wel goed moet ik zeggen.Ik voel ook bijna geen pijn en krijg al aardig buikspieren hahah omdat ik vanuit ligstand met mijn buikspieren moet werken om zo rechtop te komen..Ik mag niet afsteunen.zeggen ze..

Maar goed dit is dus mijn verslagje...ik hooop dat jullie het leuk vinden..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 502
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey Chantal,

Er zitter herkenbare dingen bij, vooral bij het in narcose gaan.

Die morfine is rommel, dat heb ik gelukkig niet gehad. Hier moet je aangeven of je pijn hebt...en als je van 1 tot 10 bijv. 4 zegt krijg je morfine dus ik zei nee geen pijn...had ik ook niet maar kreeg gewoon 2 paracetamol voor de operatie, na de operatie en voor het slapen gaan....daarna nog wel wat gepakt thuis 2x en de dag erna 1x maar toen niet meer.

Je moet echt rusten meid!! ik weet dat je denkt dat je veel kan...dat denk ik ook maar je wordt teruggefloten hoor.

Wat is er lekker veel af! Ben beniewd naar je evt. foto's.

Nou rustig aan, geen gekke dingen doen en lekker laten genezen.

Liefs

Deem

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey chantal,

een leuk verslagje zeg.

gefeleciteerd!!!!

nu de drains uithalen heb ik ook gevoeld ze, nu gisteren had ik er geen he, daar het enkel toenaaien was.

Als ze bij mij dit inspuiten waar je iet wat duizelig van word zei ze dat het een beetje kon branden en ook met de verdoving zelf,

maar daar heb ik niet veel van gevoeld , deed eigenlijk geen pijn bij mij, maar ze zei van ja, er zijn er wel die het voelen.

daarmee dat ze het zei

Dat het wat lekt , hou het goed in de gaten he, van mij was het zo begonnen , dus dat etteren en al , goed in de gaten houden

ben je ongerust of zo je pc contacteren.

zeker niet nalaten , zo je zeker op tijd bent erbij.

bedankt voor je berichtje bij mij.

Ik mag nu maandag al op controle zo hij het in de gaten kan houden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hoor meid, is een hartstikke leuk verslagje!!

pffff...jouw bloeddruk was erg laag zeg!

maar alles is goed verlopen, gelukkig!

eindelijk weer lekker in je eigen bed....dat slaapt toch een stuk beter hé!!

herstel maar lekker, doe rustig aan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie wel...ik moet zeggen dat het wonderwel goed gaat.Ik voel bijna geen pijn,ik voel wel wat maar het is verre van pijnlijk.

Gelukkig.

Ik heb me vanmorgen gedouched en denk dat ik dat 2 keer per dag ga doen.lekker onder het warme water..borsten efffe afsproeien..En verschonen.In de naad van de tepel naar onderen in de rechterborst lekt het een beetje wondvocht..Maar dat zou normaal zijn.Ach ja.is misschien een plekje waar net geen pleister op zit.

Daarom ga ik het ook 2 keer per dag verschonen.

Verder moet ik zeggen dat ik me helemaal niet slecht voel.Het zal heel moeilijk voor me worden om echt veel te rusten.Ben net met mijn man naar de Aldi geweest ,boodschappen gedaan.hebben we de kasten ook weer vol.Ik denk dat ik morgen wel rust zal krijgen,omdat de kids dan naar school zijn.

Maar het gaat dus heel goed..Dank je prutseke voor je reactie wat betreft het lekken.Ja ik ga het goed in de gaten houden..Zeker weten.maar..............ik ben nu al zo trots he om mijn borstjes.HAHAHAHAH

Heb nog geen seconde spijt gehad..Dus goede keuze....

Gr Chantal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow!! boodschappen gedaan?? doe echt rustig aan he!

Zeker als er uit een borst al wondvocht komt!...ik bedoel, begrijp me niet verkeerd...ik voel me al goed maar om boodschappen te doen...daar moet ik niet aan denken.

Lekker rustig aan hoor want je gevoel gaat elke dag anders worden. Je moet wel echt 1 week goed je rust nemen hoor.....en dan langzaam aan het e.e.a. gaan oppakken.

Denk aan jezelf dan krijg je ook een mooi resultaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja Deempje ik let goed op wat ik doe..echt wel.ik heb met mijn man in het dorp effe boodschappen gedaan ,hij heeft de spullen getilt..dat vocht kwam er al uit toen ik nog in het ziekenhuis lag..dus dat valt wel mee.is ook al weiniger hoor.Niet dat het eruit loopt.

Ik ga morgen ook lekker relaxen.de kids naar school.mannetje werken en ik lekker voor de buis.komt helemaal goed.

gr Chantal..hoe gaat het met jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Chantal,

Leuk verslagje meid! Je had wel een lage bloeddruk zeg!! Gelukkig nu alles goed.

Denk je wel goed aan je rust?? Hoe meer je rust hoe beter het geneest! Dan kan je lichaam alle energie naar de genezing van je nieuwe meiden sturen :1boobs:

Ben benieuwd naar je evt foto's :) Ga je die plaatsen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh gelukkig maar. Mijn dochter is ook naar school, overblijven en dan vanmiddag BSO.

Dus iedereen komt hier vanavond weer eten, mijn ouders en mijn dochter natuurlijk haha....dus is het weer even druk.

Vind het wel lekker zo alleen thuis...maar beetje beu ben ik het wel.

Vanmiddag krijg ik bezoek, eigenlijk geen zin in maar ons mam komt ook ff dus dan buurten die ook wel wat aan haha.

Ik ben nu 1 week po. ...gek vorige week rond deze tijd was ik nog niet geopereerd, zat ik in de gang te wachten om naar mijn kamer gebracht te worden hihi.

Tijd vliegt wel gelukkig..

Nou ga weer bankhangen.

doeiiii

xxDeem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Chantal,

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs en je mag terecht trots op zijn. Leuk verslagje hoor . Nee goed je rust hoor ook al is dat moeilijk doe het wel heb je alleen maar profijt van.

Heb je geen antibiotica mee gekregen naar huis ik toen wel uit voorzorg zei mijn pc.

Geniet er maar lekker van ik kan mij bijna niet meer herinneren hoe groot ze waren heel gek is dat.

Groetjessss Esther

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey chantal mag ik vragen welke methode er bij jou gebruikt is?...had het al gevraagd mr heb je ff over het hoofd gezien denk ik :blush: ...ben bezig bij iedereen de methode erbij te zetten is net zo makkelijk voor nieuwelingen die meer willen weten over hun methode ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Chantal,

Rustig aan he, al boodschappen doen, was je niet te moe?

Bij mij kan het ook opnieuw beginnen het herstel.

Nu controle gehad vandaag en alles zag er goed uit.

Pc zal langer de knoopjes laten inzitten.

en dagelijks een thuisverpleegster.

zo er toch controle is erop .

en we erop tijd bij zullen zijn Maar nu hopen dat het niet meer fout loopt

zal morgen es nieuwe foto's maken ervan.

Verder kan je mijn verslagje in mijn topic lezen.

Grt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

yc-angel ik heb de anker methode gehad.en het is heel erg meegevallen.

Fijn prutseke dat het goed gegaan is en dat er zo een goed toezicht nu op komt.

hoop voor je dat alles goed verloopt verder..Dat heb je wel verdient.

En nee ik was niet moe na het boodschappen doen..het gaat me heel erg goed eigenlijk.

Gr Chantal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mii

dank je voor je bericht..

ja ik ben echt blij.Af en toe denk ik wel eens...phoe hee wat zijn ze mini.Hahahaah ..ja als je bekijkt dat er 1174 gr vanaf is..Is niet niks natuurlijk.

En dan denk ik ....tjeezus wat zitten ze hoog..hahaha terwijl dit de normale hoogte is maar dat ben ik niet gewend omdat die van mij heel erg hingen.hahahaah en ook het tepelhof..wat klein zeg.hiihhi normaal had ik zo een grote ring eromheen lopen.nu een klein bescheiden rondje.

Ja moet zeggen dat dokter Freundlich heel erg freundlich was en goed zijn best gedaan heeft op mijn 2 nieuwe vriendinnen..

Ze heten Lotte en Lisse...hahahahahaha

mijn 2 kleine hartsvriendinnen.hihih word er melig van.

gr Chantal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha Chantal, doet me denken aan dat versje

Liesje (Lisse) leerde Lotje (Lotte) lopen langs de lange Lindelaan............

Ik heb een keer in het ziekenhuis naast iemand gelegen die een borstverkleining kreeg.

Zij had een grote G-cup (daar stond ik dan naast met toen nog mijn aa-cupje)

Ik had ook zoiets toen ze ze na de operatie liet zien: Waar zijn ze gebleven!!!!

Maar het is naderhand prachtig geworden!!!

heel veel geluk met je nieuwe hartsvriendinnetjes!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

okie ankermethode erbij gezet :136:...owjah nog een vraagje.. :blush: Welke dokter heeft jou geopereerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Chantal,

Ja wat jij omschrijft had ik ook...ik dacht gelijk, dit lijkt wel een B cup, maar dat zou hij toch niet doen????? maar je merkt wel dathet idd nog wat moet uitzakken en natuurlijker moet worden dus over een weekje zie je het wel.

Wat het bij mij gaat worden weet ik nog niet. Had een sportbeha in 80F die zat heerlijk dus ik een80C en D meegenomen maar ze waren beide te groot dus ik dacht gelijk he!! wat is dit...dus mijn moeder een 85B meegenomen omdat die 80 ook wel strak zat ineens...vreemd maar goed en ook daar was de cup niet goed van....dat is dan eigenlijk een C, maar ook te groot.

Heb nu nog een bh besteld van Emdaplast die ik ook uit het ziekenhuis meekreeg, zit heerlijk en is een M die staat voor 80 en 85 omvang en C/D cup en die zit heerlijk en kan ik straks met sporten ook best aan.

Ik ben dus erg beniewd als ik straks nieuwe bh's ga halen wat het nu eigenlijk gaat worden maar denk wel dat dr Hawinkels gelijk heeft met een Grote C / Kleine D...maar ik vind het best....ik kijk tenminste niet meer tegen die bergen op hihi.

Heerlijk he....en die meiden een bv doen willen vaak D/E/F snap jij dat hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heerlijk he....en die meiden een bv doen willen vaak D/E/F snap jij dat hihi

Hahaha...jaaaa ik wel

Weet je wat het is Deempje: een natuurlijke cup C - D is veeeeeel groter dan een silicone-borst.

Ik heb nu een D-cup maar als je het ziet lijkt het zéker geen D: eerder een C-cupje!

dus eigenlijk zou je iedere keer een cupmaat eraf moeten trekken om het een beetje te vergelijken <_<

Ik zei laatst tegen een vriendin van mij: Ik heb nu een grote C-cup (dacht al zeg maar niet D-cup want dat gelooft ze nooooooooit)

zegt zij: dat meen je niet-----dat heb ik ook!

Nou mijn vrioendin heeft echt veel grotere borsten dan ik.

(was wel erg blij dat ik niet had gezegd D-cup : ze had mij helemaal voor gek verklaard enk ik :154::154: )

ach...het is maar een lettertje :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Ikke,

Daar heb je idd helemaal gelijk in....en vergeet niet de omvang..

80C en 75D is eigenlijk qua cup hetzelfde ...maar groot gelijk dat je je vriendin maar even in de waan hebt gelaten haha....

En het is natuurlijk dat een natuurlijke borst meer hangt....hey maar iedereen moet lekker doen waar ie zin in heeft he haha.....voor mij geen F meer hihi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Deempje en Ikke

Jazeker iedereen moet doen wat ze willen.

Ik kan jouw gedachtengang,Deempje, heel goed begrijpen en invoelen.Of ze nu naar mijn idee te klein zouden zijn of niet,,,alles beter dan die grote borsten die ik had.

Ik ben er echt gelukkig mee..alleen valt mijn dikkere buik nu meer op.hahahahahah so what!!!

Maar........... ik kan de meiden die weinig borsten hebben ook heel goed begrijpen.Helemaal niks lijkt me ook heftig,en niet goed voor je ego.

Maar goed,er zijn sommigen die niet genoeg krijgen en zich echt ballonnen laten maken,tja waar is het einde denk ik dan.

Maar nogmaals iedereen moet doen wat hun goed vinden.Mijn borsten zijn van onder de tepel blauw en geel.En ook met bepaalde bewegingen is het net of het scheurt..ik doe gewoon lekker rustig en dan gaat het wel.mam is net hier geweest heeft weer effe lekker gestofzuigd en gedweild..en gestreken..

Heerlijk...ik voel me echt gelukkig.

Vanmorgen hebben ze de traflift bij pap gedemonteerd..Die moet terug.Mijn lieve vader die morgen alweer 7 weken overleden is.Lieve pap,waar blijft de tijd..Je kunt trots op mij zijn.en ook op de kids...we doen het heel goed..we hebben rust...je bent van het lijden af en de mooie momenten en herinneringen komen steeds vaker naar boven..Ik ben trots op je..

Sorry meiden,moest het effe opschrijven.

Mijn borsten jeuken ook erg van onder..gaat helen denk ik.Ik moet op 27 mei,verjaardag van mijn oudste dochter,de hechtingen eruit laten halen..Ik heb geen oplosbare...

yc_angel...ik ben geopereerd door prof.Dr Freundlich..een heel lieve vriendelijke man ,die echt liet blijken dat je geeen nummer voor hem was.Hij gaat in juni met pensioen.Heeft hij zijn carriere mooi kunnen afsluiten met mij zulke 2 mooie vriendinnen te creeren.

hahaha ..nou meiden ik ben er weer vandoor.Mijn dochter komt zo eten,school bijna uit.ik kom straks weer spieken..Ben onderhand verslaafd geraakt aan dit topic.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Silliconen borsten zijn zo anders dan natuurlijke borsten.. Natuurlijke F cup is zwaarder dan een silliconen F.

Ik zie dat wel in de galerij bij meiden die een mooie E of F hebben die kunnen al die bh's van hunkemoller nog aan!! En staat ze prachtig.

Als ik zo mooi bhtje van hunkemoller ging passen dan zat ie nooit mooi..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt helemaal Lianne..

Een siliconeborst zit veel beter he..die staat en is mooi rond..Een natuurlijke borst,HANGT veel erger,( zoals die van ons) en daar moet je eerst de borst eens optillen en in de bh heisen.hahah

Lianne ik ga wel fotos maken maar moet nog steeds de batterij op laden..Is het moeilijk om de fotos daarna hier op de site te zetten..??

gr Chantal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.